Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Žebříček nejlepších uživatelů

  1. tomus

    Moderátor
    305
    Body
    12 297
    Příspěvky
  2. Ondra - Vodafone

    Centrum péče
    200
    Body
    1 339
    Příspěvky
  3. Slamb

    Administrátor
    196
    Body
    5 246
    Příspěvky
  4. Technikus

    Uživatel
    161
    Body
    1 658
    Příspěvky

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 15.10.2024 ve všech oblastech

  1. Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má.
  2. Tak modem je doma, včera přijel technik a mezi dveřmi mi ho předal, vrátil jsem mu VS, jeden podpis a je to. Žádná změna tarifu, nic kolem.
  3. 9 bodů
    Jak proběhla akce s vlastním modemem : 18.11. 2024 k večeru objednán modem (ARRIS CM3500), platil jsem převodem. 21.11. 2024 dotaz mailem u dodavatele, jestli přijali platbu. Potvrdili a slíbili odeslat zboží ještě týž den. Odeslání se o jeden den zdrželo, další den byla zásilka převzata DPD. Přes víkend to šlo k nám, v pondělí, týden po objednávce a platbě byl modem doma. V krabici doací list, faktura. Dále informační list od prodejce, potvrzení ohledně instalace nejnovějšího FW a popis přístupu do modemu. 25.11. 2024 volal jsem na plechovou hubu VF, proklikal se na technickou podporu. Operátorka se zeptala, zda je modem z volného prodeje, nadiktoval jsem MAC adresu. Dostal jsem informaci že MAC adresu a další kroky prověří. Do 15 minut mi volala zpět jak bude vypadat další průběh po technické a administrativní stránce s tím, že by vše mělo proběhnout do 3 dnů a ozve další člověk. Poslala mi SMS na zpětný kontakt, pokud by něco neproběhlo. 26.11. 2024 mi po ránu volala další operátorka, probrali jsme některá technická upřesnění (musíte mít administrátorské číslo pro jednání s VF, jinak jste namydlení). Domluvili jsme návštěvu technika. 27.11. 2024 po ránu přijel technik, vypsal zakázkový list, po fyzickém ověření nacvakal do mobilu MAC adresu modemu (ani si nedal rychlé kafe 🙂 ) a jel na další štaci. Dle jedné z operátorek měl technik přivézt lístek pro PPLko na vrácení VF Station. Nepřivezl, nevěděl. Musím dořešit vrácení přes spedici nebo přes prodejnu. přecvakal jsem dráty z VF Station na Arris, do 5 minut linka naběhla. Možná si linka s modemem ještě nesedla, zatím mám pocit, že Upload kolísá. Tolik vlastní zkušenost. Zda bude celá akce rentabilní nebo ne těžko dnes posoudit. Na spotřebu Arrise se mě ptejte až po nějaké době, teď chci nechat linku běžet pokud možno bez dalšího laborování. Také prověřím, zda mi bez vloženého meziswitche přestane padat spojení mezi WAN portem Mikrotiku a LAN portem na modemu, což na VF Station zlobilo. Chci poprosit zdejší kolegy diskutéry, aby se podívali na parametry linky a modemu (tomu nerozumím), jestli je něco v nepořádku a zda mohu pro případné vylepšení něco udělat (nebo očekávat návrat k VF Station). Díky, zdravím všechny potenciální experimentátory, Radek
  4. já se snažim, moc se snažim zvyknout si na vtv, ale to vážně nejde 🙄 čumim zpětně na čt24, něco tam začne kecat schillerová a jak pořad skončí, najednou mi to začne kecat něco o nějakejch vlcích 🙄 to je něco tak nepoužitelnýho, že bych to fakt rozkopal i s tim, kdo něco takovýho vymyslel, sorry jako 🙄 a teď ještě abych hledal, na co přesně sem to vlastně koukal - jestli to bylo nějaký studio čt24 s1, zprávy s1 nebo další studio čt24 s1 🙄 co vůbec znamená to s1? 🤔 no nic to nemění na tom, že mi vtv úplně vzala chuť něco hledat nebo na něco koukat 🙄
  5. Je to napínavý, no… Já třeba čelil odporu že převodník mi nestačí, že musím mít od Vodafone ještě modem 🙂 Ty SMSky mají fakt svůj půvab - jen nechápu, proč je posílají, protože nemají absolutně žádný smysl. Jen za včerejšek: Dobry den, prijali jsme vas pozadavek cislo xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, ke sluzbe xxxxxx. Predpokladame, ze vse vyresime do 06.09.2025. (to když jsem se začal pídit, proč jsem k jednomu z požadavků nedostal smlouvu k podpisu a znovu tak vrátil ten požadavek do zpracování). Vazeny zakazniku: xxx Prehled dohody o pronajmu c.: xxxxxxx Smlouvu najdete na https://muj.vodafone.cz. (nenajdu, nikde tam prostě není, nicméně potvrdil jsem naslepo zaslaným aktivačním kódem - nicméně je to dobrá zpráva, něco se děje). Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. yyyy, typ Technicky problem, zalozeny ke sluzbe xxxxxx. (tohle je už druhé uzavření původního požadavku z minulého týdne, který zamítli s tím, že pokud chci převodník, tak musím od nich mít pronajatý i modem) Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, zalozeny ke sluzbe xxxxxx. No a teď jsem ve fázi, kdy mám něco podepsaného, nevím co, je to uzavřené, ale čekám na zavolání, čili do uzavřenosti to má ještě docela daleko 🤷🏻‍♂️
  6. a vzhledem k tomu, že se platba může vrátit klidně až za 30 dnů, tak je blbost to jakkoliv hrotit, pokud proběhla jenom dvakrát 🤭 okradli mě, pomóóóóć 😱😂
  7. Od zitrka nabidne Vodafone na kabelovce sluzby s vyssimi rychlostmi, na upgradovane siti vyrazne zrychluje upload (az na 400 Mbps), nove maximum pro download je 2000 Mbps. Prichazi i novy kabelovy modem za 120 Kc/mesic. Novy modem bude nejspis FRITZ!Box 6690.
  8. 7 bodů
    Mám tu pár doplnění / upřesnění, kde to je možné... K 25. říjnu jsme nasadili full dual-stack, který se týká zákazníků, kteří mají aktivovanou pevnou IP adresu. Pro ostatní se nic nemění. V tuto chvíli se to týká jen těch, kteří mají pevnou IP, žádný termín pro případné další změny stanovený není. Nově vše probíhá automaticky a není potřeba registrovat MAC adresu. V režimu bridge musí být napřímo připojeno pouze jedno zařízení (CPE) přímo k modemu. Toto zařízení musí mít povolený IPv4 protokol, aby mohlo získat statickou IPv4 adresu. Pokud k modemu napřímo připojíte další zařízení, musí mít vypnutý IPv4 protokol. Tím se zabrání přeskakování statické IPv4 adresy a zbytečnému zatěžování DHCP provozu. K jednomu tarifu (přípojce) je už možné mít jen jednu pevnou IPv4 adresu. Pevnou IP adresu si můžete objednat na lince 800770077. Modem v režimu bridge můžete mít ve 2 scénářích: 1) Mám aktivní pevnou IP adresu (a mám Full DS) 2) Mám nastavený režim pouze IPv4 Pokud máte aktivovanou pevnou IP adresu, je IPv6 prefix statický. Veřejnou IPv4 adresu máte k dispozici, když máte aktivní pevnou IP adresu nebo máte k přípojce nastavený režim pouze IPv4.
  9. Tak prý ten zablokovaný přístup do admin rozhraní modemu není vlastnost, ale chyba a bude se to řešit.
  10. Tak to je teda špatný pokud to vypnuli 😕, takový modem bych nechtěl, nejčastější důvod proč se chodím do modemu dívat je právě kvalita signálu, když je nějaký problém, kdysi jsem měl hloupý modem Ubee a tam to bylo také zablokované a dost mě to tehdy rozčilovalo, tohle myšlení operátora fakt nechápu.
  11. Vodafone TV chystá zásadní změnu, přejde na platformu 3Ready Přechod se dotkne všech sedmi evropských trhů, kde Vodafone TV působí. Kromě České republiky také Německa, Portugalska, Rumunska, Albánie, Řecka a Irska. Platforma 3Ready od společnosti 3 Screen Solutions (3SS) má podpořit lepší uživatelský zážitek z Vodafone TV nové generace a nabídne větší personalizaci. https://televizniweb.mediar.cz/2025/05/vodafone-tv-chysta-zasadni-zmenu-prejde-na-platformu-3ready/. Zajímavý článek 🙂
  12. No a asi z tohoto pohledu jste jediní, kteří to takhle dělají - blbě. Mě opravdu nebaví pořád něco hledat.
  13. Vypnout modem je pro VDF poruchový stav. Kdyby ho vypínali na noc všichni, tak VDF pravděpodobně neidentifikuje závadu na síti. Jako prevence požární bezpečnosti je nutné vypnout celý spotřebič ze zásuvky. Napájecí zdroj je asi největší riziko požáru a ten při vypnutí vypínačem je stále v provozu.
  14. 6 bodů
    Už se tu o tom píše, není klasická stanice jak známe dnes, ale je to návrat do minulosti. Nejde dát pauza, nejde přetáčet, když přerušíte v půli tak musíte koukat od začátku. Takže před filmem vyčůrat, nalít pítí, brambůrky do misky no a pak přepnout někam jinam.
  15. Ty nejvyšší (a nejdražší) rychlosti budou nejvíce zajímat power usery. Nemít zrovna u nich možnost bridge mode / vlastního routeru mi přijde až mimořádně debilní...
  16. No asi to nemá smysl řešit dál, nicméně připíšu jen novinku, kdyby někoho zajímalo, nebo to tu už bylo a přehlédl jsem, každopádně mi TM nabídl 1000/200, sice zatím nejsou na 100% jistí, že to půjde i u mě, ale prý od května by to měli vědět a pak mi zavolají. Tak uvidím, do té doby rozmyslím, také nabídli že po půl roce nebude cena zvýšena z 299 + 70 modem na 599 + 70 modem, ale domluvíme se a bylo by to cca 399 + modem. Za mě asi uzavřené, rozmyslím a uvidím zda zůstanu u VF nebo přejdu k TM. Nechci aby se tu pak dále psalo, že se tu točím v apod.. Tak díky za rady, dál si asi poradím sám, stejně to není až tak zajímavé a jsou tu lepší témata. Díky a ať se daří, pokud budete řešit něco podobného.
  17. Díky za pomoc všem na vaší techlince! Diagnostika potvrdila poruchu na lince, mezitím stačil ještě umřít starý exUPC modem, takže sem dnes ráno vyfasoval nový VS6 a dokonce i s navýšením rychlosti. Technik vyměnil "zásuvku" a vše jede naprosto skvěle. 🙂
  18. Černá fixa, nebo elektrikářská páska to vypínání kontrolek v pohodě nahradí.
  19. Teď jsem dostal zprávu od Vodafonu, že se omlouvají za špatnou informaci a že převodník si můžu objednat k jakémukoli tarifu. Takže dobré zprávy :)
  20. @Ondra - Vodafone asi bylo dobrý tady uvést oficiální vyjádření k jakým tarifům a za jakých podmínek je ten uvedený modem/převodník možné získat do pronájmu.
  21. Řešit to vlastní zařízení + převodník kvůli tomu, aby člověk ušetřil, je dle mého názoru velmi pravděpodobně nereálné. Dvě zařízení budou mít odběr z principu vyšší (2x zdroje, 2x ztráty, 2x běžící CPU/OS). Archer jsem měl několikrát v ruce v jeho různých inkarnacích, ale víceméně to bylo podobné – levné zařízení, mizerná podpora a aktualizace (včetně bezpečnostních) a špatná WiFi (nestabilní ping, vyšší jitter, kolísavá rychlost, občas nějaké odpojení). Z TP-Link má slušnou WiFi například TP-Link Archer BE550, ale jiné nevýhody této značky zůstávají, a v této cenové kategorii si podle mě člověk už vybere lépe. Takže dle mého názoru ten převodník má smysl tam, kde uživatel chce (či potřebuje) svoje zařízení/bridge – tzn. uživatelé, kteří bridge už teď mají. Například proto, že chtějí nějaký lepší router (Unifi, Mikrotik, OPNsense/PFsense boxy atd.), separátní AP a router, více AP, netriviální topologii sítě (VLAN) atd.
  22. Já ve stejné sekci našel něco jiného... 😇 Arris CM3500 - převodník pro Pevný internet Kabel - Vodafone.cz
  23. Modem Compal se nikdy za 50 Kč nepronajímal, cena byla vždy 70 Kč, pokud ho má někdo za 50, tak tu cenu zdědil po starším modemu který měl předtím. Za 50 Kč se v minulosti pronajímaly pouze hloupé modemy (bez routeru a wi-fi) typu Cisco, Ubee, Motorola a podobně. Takže chtít Station za 50 Kč už je trošku drzost.
  24. Compal se nevyměňují primárně kvůli rychlosti, ale pro jejich technologickou zastaralost.
  25. Bacha,aby tě @dad18 nenahlásil za propagaci konkurence.Sice nejmenuješ,ale už to,že nějaká konkurence je v něčem opět lepší a zmiňuješ to zde,je napováženou🤣🤣
  26. Nedalo mi to a tak som ešte testoval a bastlil. Rozobral som zásuvku. Tam bol kábel odizolovaný (pôvodným technikom, ktorý to montoval pred rokom) v nesprávnych dĺžkach, ako doporučoval výrobca zásuvky. Tak som to upravil, zamontoval naspäť a trochu upravil polohu koax kábla, ktorý vedie zo steny do zásuvky. Zapojil naspäť kábel do modemu a F koncovky som dotiahol kľúčom. Kde bolo predtým v priebehu pár minút pre Docsis 3.1 tisíce až stotisíce non-correctable errors, to vyzerá po desiatkach minút takto krásne. MER sa zlepšilo z 35 na 40 db pre Docsis 3.1, MSE takisto zlepšenie. Technik videl preto dobrý signál, len sa asi bolo treba pohrať s tou zásuvkou. Nikoho nenabádam, aby sa v tom hrabal ako ja, len píšem moju skúsenosť.
  27. 5 bodů
    Mám doma 3 TV a v každé je můj modul- tedy nemám žádný 3krát poplatek za modul nebo STB. Pokud máš doma potřebný HW, tak žádný STB nepotřebuješ. Mám tím na mysli to, že to tvoje přehrávání záznamu nebo zpětné sledování řeší nainstalovaná apka VF TV- tedy TV umí to samé jako STB. Osobně mi STB nenabízí vůbec nic navíc...A ten trapný pokus s Bang Olufsen nebudu komentovat.
  28. Zde prostě platí jen to, že líná huba = holé neštěstí. Bohužel se musíš snížit k tomu, že se handrkuješ s nimi jako na arabském trhu, ale jedná se o tvé chechtáky, tak jednou za čas se na tuto úroveň musím snížit a "porvat" se o lepší cenu. A nekývej hned horlivě na první nabídku, když mají svůj den, umí dělat zázraky s cenou :-)
  29. 5 bodů
    Naopak, zpoždění je super věc. Když sousedi začnou řvát góól tak mám 30 vteřin na to se soustředit nebo to přepnout abych ho nepropásnul.😀
  30. Informace se týkají pouze uživatelů, kteří si sami ručně nastavili některý z ukončovaných DNS serverů níže. Většina uživatelů internetu využívá automatické zjištění DNS serveru, v tomto případě není nutné nic dělat. V rámci modernizace naší pevné sítě nahrazujeme stávající DNS servery (217.77.165.211 a 217.77.165.81) novými anycast DNS servery (31.30.90.11, 31.30.90.12, 2a00:11b4:4110::a, 2a00:11b4:4110::b), které jsou v tuto chvíli už aktivní a dostupné. Doporučujeme změnu provést co nejdříve, abyste byli předem připraveni a vaše zařízení nezůstalo bez připojení do internetu. Více: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/zmena-dns/
  31. Závada na hlavní stanici.
  32. Dneska jsem zkusil požádat o změnu modemu z Vodafone Station Wifi 6 na převodník (mám jej od začátku v bridge), k mému překvapení to prošlo a v pondělí (zatím nepotvrzeno) bych ho měl dostat. Pronájem převodníku je v ceníku za 20,-, to už je docela znát a vyplatí se..
  33. Taky tomu nerozumím. Asi si chtějí povídat na infolince, protože místo toho, abych se příště podíval do modemu na diagnostiku, až se mi něco nebude zdát, budu muset volat, ať mi zkontrolují signál.
  34. Dnes mi napsali z vf že: "TAC kód 86945405 byl přidaný mezi podporovaná zařízení. Změnu jsme již také provedli i na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/.". Mohu potvrdit že nyní můj MikroTik ATL 5G R16 funguje i s Naplno 5G. Moc děkuji za pomoc.
  35. No to vrátit jde, ale otázkou je pak za kolik. Protože mi bylo řečeno operátorkou, že když mám vyjednané slevy na konkrétní balíčky a nějaký balíček bych zrušil, tak jsem o tu slevu přišel a měl bych to opět za plnou cenu. Jedině si to pak zase "vyhádat".
  36. Ne, tento modem je určený pro připojení přes koaxiální kabel, tedy můžeš ho použít jako náhradu za Compal, ale je to jen hloupý modem, bez integrovaného routeru, to znamená že není na něm co přepínat do režimu bridge, když je v něm trvale, zajdi si ale musíš připojit nějaký vlastní router, a do administrace se dostat dá už tady někdo psal návod, ale tam prakticky není co nastavovat.
  37. @DiDiDi Moje zkušenost je zatím taková, že jediné, k čemu je infolinka dobrá, je vytočit mě natolik, že VF raději dám rovnou výpověď, než abych to dál řešil. A pak za pár dní zavolá někdo z retenčního oddělení — a najednou už není problém jako dospělí lidé slušně se na něčem domluvit. Doporučuji udělat to samé, nebo si alespoň zobrazit OKU kód.
  38. Vsak to Vodafon udelal. Koupil UPC i s jeho skvelou televizni apkou Horizon (ci jak se jmenovala). Bohuzel ji neprevzal (autorska prava??), ale mohl se ji alespon inspirovat...VodafoneTV je katasrtrofa uz od pocatku, tzn. jiz radu let a nema to zadny vyvoj...
  39. Nejprve napiš co z těch ledek potřebuješ vyčíst. Mimochodem zatím jsi tady úplně první kdo si stěžuje na to že ty ledky svítí málo.
  40. To jsi za 20 let asi první kdo se tady pokouší něco takového řešit takhle radikálně a myslím že zbytečně, Vodafone to má určitě ošetřené, všechny rozvaděče se zesilovači a optickými nody jsou uzemněné, sem tam se vyskytne problém se zemní smyčkou a na to se používá galvanický oddělovač, ale už dloouho jsem tady nečetl že by s tím měl v poslední době někdo problém.
  41. Vypínání modemu – to je slušné retro. To jsem viděl někoho řešit naposledy na UPC fóru před více než 20 lety. Ale jak píše @Ivo2003 , je to celkově hloupost, a je nutné ten spotřebič, když už, odpojit ze zásuvky. @Komár Nešetří, je to jen hloupost. Pokud se nic nezměnilo od dob UPC, bylo to dokonce i v podmínkách připojení, že modem musí zůstat trvale zapnutý.
  42. Já si naopak myslím že je to docela dobrá otázka, na rozdíl od jiných uživatelů, kteří by tento příspěvek nejraději smazali úplně. Operátoři už nás tady roky masírují s úžasným 5G a kdo má lepší pokrytí, ale nějak se zapomnělo na to že to stále není plnohodnotná verze, která pak nabízí třeba vyšší rychlosti a nižší latenci přenosu, takže je dobře že do toho konečně jeden z operátorů šlápl a pustil se do upgradu, snad to nabudí i ty ostatní.
  43. Já bych to uvedl na pravou míru, v pravidlech fóra je uvedeno že je zakázáno: 7. Propagovat jakékoliv a produkty třetích stran, které nesouvisí s diskuzí. To znamená že se tady o konkurenci diskutovat může, konkurence tu je a bude, nedá se tomu vyhnout a je zdravá. Jenom se to tady s její propagaci nesmí přehánět. Ale stejně tak se to nesmí přehánět s mazáním příspěvků a témat, které s konkurenci souvisí, jinak to degraduje fórum. Já jsem z té umírněnější skupiny a radši bych toho tady mazal co nejméně, včetně různých banů uživatelů a podobně. Takže se tady prosím kroťte a netrollujte, jinak ty bany a zákazy začnu zase dávat a upozorňuji že admini jsou v tomhle ještě mnohem tvrdší.
  44. Je vidět že o DVB-C u Vodafone nic nevíte a proto ty bláboly
  45. Vypadá to luxusně 👍🙂 do Vánoc určitě bude už spuštěno 🙂
  46. Navrhuji, že si založíme eseróčko a budeme proškolovat Vodafonní operátory :-D
  47. Už ne, teď jsem je po tvé nemístné poznámce z igelitu raději ihned vyndal :-D Univerzální DO je pro důchodce právě, já vše jedu z konkrétního DO :-) Je to takový rituál. Vezmeš DO od TV a zapneš TV, pak DO od set-top boxu a zapneš set-top box, poté si upravíš na DO zvuk na soundbaru a pak se už jen kocháš pohledem na programy v TV nebo na VOD :-D No a potom jak se konečně pořádně uvelebíš a vybereš si z těch desítek programů nebo filmů na VOD a něco si už konečně pustíš, tak vzápětí ihned usneš u TV a potom jak se probudíš se zalomeným krkem a přeleženou rukou, tak nemůžeš najít všechny ty DO abys to zase povypínal. :-D
  48. @paffko Vy jste vtipálek 🤣Z vašeho příspěvku: Tak až sežete DOCSIS 3.1 modemy z oficiálního zdroje (jiné nejdou registrovat) za 600 Kč, tak Vám s radostí dám za pravdu a několik si jich sám koupím 🤣 Ale teď vážně - dříve se vlastní modem vyplatil, stál mnohem méně a celkově se trh měnil pomaleji. V současné době lze očekávat větší a rychlejší změny (v zahraničí je to už hodně vidět u DOCSIS 4.0 implementací) z důvodu větší konkurence FTTH. DOCSIS standard se snaží udržet relevantní, proto jsou modemy neustále složitější, berou více elektřiny, více topí a jsou dražší.
  49. tak před hodinou mluveno s retencemi a zachovali mi cenu 300 Kč z 1000/100 na 1000/200 s tím že 2000/400 Mb/s mi bylo nabídnuto za 350 Kč + 120 modem
  50. 4 body
    Dneska je to rovných 21 let co bylo tohle fórum založeno, měl jsem v plánu tady o tom napsat nějaký příspěvek, ale už druhý den po sobě mě uživatel dad18 hned ráno opět naštval, nakonec mě svým dalším jednáním vpodstatě dotlačil k tomu že jsem mu dal ban, což jsem tady už několik let neudělal, po zbytek dne už jsem neměl náladu sem nic psát, takže můj příspěvek o výročí fóra bude možná někdy později. Přátelé chovejte se tu k sobě i k adminům a moderátorům slušně, ať je těch udělených napomenutí, banů a dalších restrikcí co nejméně, já z toho taky nemám žádnou radost.
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.