Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Dobrý den podporuje chytrá Televize TCL s Android TV Aplikaci Vodafone TV a najdu v chytré Televizi TCL s Android TV v Google play Aplikaci Vodafone TV A půjde Tam Aplikace Vodafone TV nainstalovat a je pro chytré Televize TCL s Android TV Dostupná Aplikace Vodafone TV Dá se Tam Aplikace Vodafone TV stáhnout?
  3. Yesterday
  4. Možná je to blbost, ale pokud si to ještě nezkoušel, tak zkus vymazat v Můj Vodafone obě zařízení a pak připojit jen ten druhý box se kterým jsou problémy. Ale už to že má ten druhý box problémy s rozlišením obrazu je známka toho, že může být vadný a Vodafone TV aplikace je kvůli vysokým zabezpečením na jakékoliv nestandardní situace mnohem citlivější.
  5. Zatím se tady řešilo že to nefunguje pouze při připojení přes wi-fi od Vodafone, takže pokud bys na mobilu vypnul wi-fi a zapnul mobilní data, tak by se ten obrázek možná načetl.
  6. Zítra jsem nucen použít služeb Českých drah, a tak jsem si přes OneTicket zakoupil jízdenku tam i zpět. Jízdenka přišla do emailu, a tak jsem si ji v mobilu rozkliknul. Zadal jsem požadavek externího zdroje ..... a místo obrázku (QR kód) se objeví malinkatý čtvereček, který nám říká, že na tom místě má být plnohodnotný obrázek. No, průvodčí by mě asi poslal někam, viďte. A tam někam bych měl poslat i celý Vodafone. Ale poněvadž vlastním tiskárnu, tak jsem si tu jízdenku s plnohodnotným obrázkem QR kódu (na PC problém není) vytiskl na starý dobrý papír. Inu - pokrok. Nedej bože, aby někdo ve vládě rozhodl, že se nikdy už nebude používat papír, ale vše bude digitální. Přes mobil.
  7. Vy snad nemáte rádi dobrou muziku? :-)
  8. Tak ono se není moc co divit že se to telefonní číslo hlásí jako spam, když si přečteš komentáře k tomuto telefonnímu číslu: https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/420771258488
  9. Asi jsme se nic nedověděli? A ke změně také nedošlo. 😞
  10. Zakoupil jsem dva kusy certifikovaného AndroidTV MediaBoxu Tesla XA300 pro provozování aplikace VodafoneTV, zatímco v prvním funguje vše jak má a jak jsem očekával, druhý po zapnutí vždy přejde do nižšího rozlišení (z původně nastaveného 1080p na 480p) a jediná aplikace, která nefunguje, je právě VodafoneTV - při pokusu o puštění TV či přehrání nějakého pořadu píše chybová hlášení (TAV1860 & TAV1835). Softwarově jsem mezi oběma MediaBoxy nenalezl rozdíl (oba rovněž hlásí, že je sw aktualizovaný na nejnovější verzi). Nemáte s tímto nějakou zkušenost, či radu, co bych mohl vyzkoušet? - Počet dostupných přípojení aplikace mám 10, používám 2 (plus jsem ověřil v samoobsluze Vodafone, že mám skutečně jen 2 zařízení registrována) - HDMI kabel je v Mediaboxu XA300 integrovaný, a ten je zastrčený přímo do TV (rozebírat nelze) - Tovární nastavení zařízení jsem již provedl 2x, bez žádné změny - Zkoušel jsem měnit DNS, beze změny, zkoušel jsem kromě Vodafone Internetu i jiného poskytovatele, nefunguje ani u jednoho
  11. Jen si povzdechnu, proc tento zakladni pozadavek nejde vyresit v aplikaci nebo na webu v uctu Muj Vodafone... Dokonceni pribehu - volal mi Vodafone, ze tedy jestli opravdu chci to cislo zrusit. Nastesti jsem to zvedl, protoze cislo, z ktereho volali muj telefon oznacil na podezreni na spam! (771 258 488) Za cca hodinu dorazila sms, ze vyrizeno.
  12. Last week
  13. Ještě si pamatuju doby, kdy UPC oznamovalo celkem konkrétní termíny zavádění novinek. Když pak termín nedodrželo - což ne vždy musí být vina operátora - sneslo se na něj tady spousta nadávek. Pak se poučili a termíny oznamovat přestali - načež se na ně snášelo spousta nadávek, že nejsou schopni říct, kdy už to konečně slint slint bude!
  14. No, ono to bývá tím, že se modem díky svým mechanismům restartuje/přeladí. Může to být poklesem signálu, rušením atd. Pak také nedávno třeba změnou DNS, updatem FW v modemu ... těch důvodů proč se modem může restartovat je hodně dlouhý seznam. Někdy to ani nemusí být vyvoláno Vodafonem přímo.
  15. Mam uplne rovnake problemy. Nahodne restarty modemu. Niekedy to je v noci co mi nevadi az tak ale stalo sa mi to uz aj rano pocas sluzby. Ked to bolo este UPC tak sa to vobec nestavalo. Teraz vypadne internet, pozriem sa na modem a vidim ze sa restartoval. Vzdy je to minimalne raz za mesiac. Moze sa Vodafone k tomuto vyjadrit? Pripadne to dat do napovedy? Nie su to planovane vypadky. Je jasne, ze ten modem restartuju na dialku.
  16. no hlavně si začal nějakym nesmyslnym obviněním o výmluvách, přitom se nikdo na nic nevymlouvá, prostě to neni a vypuštění nějakýho vymyšlenýho termínu ve výsledku naštve lidi ještě víc, když to v tu dobu pořád ještě nebude 🤦‍♂️ přece když něco v nabídce neni a neni jistý, kdy to bude, tak pokud je to pro mě tak kriticky důležitá věc, tak to řešim s firmou, která to nabízí, ne? 🤔
  17. Dobrý den, omluvám se, že ruším tady Vaší téměř vánoční atmosféru a hned jsem začal konkrétním dotazem. Z mého pohledu tady již bylo dost mlácení prázdné slámy (chci se vyhnout slovu tlachání) na toto téma, nemyslíte? Jen jako zákazník bych rád vědět nějaký bližší termín spuštění této služby, vzhledem k tomu, že VF je jako poslední s touto implementací. Myslím, že odpověď typu, omlouváme se za opoždění a očekáváme spuštění začátkem 2023 by spoustu zákazníků uvítalo, namísto výše uvedených nicneříkajících odpovědí (viz. Služba už měla běžet, neběží.). Tohle prostě není co od svého operátora očekávám. Děkuji a snažte se být konkrétnější , protože to je co se od Vás tady očekává...
  18. @Martin - Vodafone diky, uz jsem to vyresil na *77 (tedy doufam, do dvou dnu bych mel dostat SMS o vyrizeni).
  19. @renda80 Přes GSM bránu k GSM modemu resp. simkartu. Téma zamykám.
  20. Četl jsem Váš kopírovaný text, tedy uvádějte koktrétní informace. Ano, velice chyré, budu si platit robusní službu, když chci pouze přijímat SMS notifikaci z IT služby. Opravdu jste velice chytrá hlavička 😁👍
  21. @Iczeman Zaregistrovat se a hned začít takto? Pro jistotu bude nutné před další publikací příspěvku nutné schválení. Jestli takto chcete pokračovat, můžete jít rovnou o dům dál. Martin se nevymlouvá, Martin píše, že termín nezná. Může tady plácnout termín či odhad, ale nebude to oficiální vyjádření a po propadnutí takového termínu se pak na tom budete točit. Stejně tak jako se již v minulosti stalo. Služba už měla běžet, neběží. Nezáleží to jen na Vodafone. Dokud Vodafone nebude mít jisté, že spouští, tak termín neoznámí interně ani veřejně.
  22. Kdybys nečetl jenom nadpis tak víš, že ta služba může dělat cokoliv co si nastavíš. Takže jak jsem psal, nevíš lautr nic, ale mudruješ jak Palacký :P
  23. Aha, jak z HTML a JavaScriptu odešlete SMS? Nechci mít hafo klientských aplikací na notifikace, chci dostat SMS. Služba náhradu nemá, bez využití placené SMS brány třetí strany, která ale rozesílá SMS hromadně, já chci jen SMS na můj mobil z IT služeb (IT služeb různých forem a kterých nejsem provozovatel. Služeb, které jsou běžně schopné odeslat e-mail), bez využívání placené další služby. Jo je hezké, jak účelově pomíjíte i jiné uživatele, co si zde po službě „stýskají“. Jo jo, jen si téma zamkněte pane Administrátore. Nejlépe před ukončením služby SMS E-mail, ať až lidé zjistí, že daná služba nefunguje, tak budou hledat co se děje a už nebudou mít možnost se vyjádřit. 👍
  24. @renda80 Není to zcestné porovnání analog vs. digital. Když chci analog, pořídím si konvertor. Když chci sms email, tak si na to také něco pořídím/udělám. Služba sms email má nepřeberné množství náhrad, nebo si ji můžete udělat i sám (před více jak 10 lety jsme pomocí HTML a JavaScriptu tohle udělali, tak proč by to nešlo dnes). Psal jsem tu jasně, že to náhrady má, jestli nevyhovují, nechcete hledat/řešit, vaše volba. Ano, nemusí to být nutně free varianta a ano, na straně uživatele ta změna nebude bez práce. Většina řešení například smart home či alarmy to mají nějak vyřešené (třeba takový Jablotron) a i spousta jiných IT služeb, takže evidentně to problém není, jen ho z toho děláte. U M2M komunikace přeci nebudu posílat emaily či sms, to proženu po IP vrstvě nějaké XML či něco podobného. Opravdu mi smysl, co se snažíte naznačit dost uniká. Ale mám pocit, že vše už tu bylo řečeno a nic nového se nedozvíme. Vy si budete po službě s bnone stýskat, zbylých 99,78% uživatelů fóra aktivních v posledním roce nikoliv. Takže téma zamknu, už tu je jen OT a diskuse se dostává na hranici pravidel.
  25. Až na to, že daná služba ve vašem odkazu to dělá přesně obráceně, že rozumbrado 😄 Bylo by fajn, kdyby jste si to pořádně přečetl, co vlastně někde kopírujete, než to publikujete. 😁 Laskavě si uvědomte, že služba SMS E-mail od Vodafone není SMS brána a takto taky rozhodně nefunguje. SMS brána – Přijímá a Odesílá SMS. (zde u vámi uváděné služby jsou pro ovládání SMS brány na straně klienta používány e-mailové služby). Služba SMS E-mail od VF – Přijímá e-mail a odesílá e-mail (pro práci se službou jsou na straně klienta používány SMS, respektive SMS příkazy).
  26. Služba funguje pořád stejně - pošleš SMS a ta je doručena do emailu nebo pošleš email a ten je doručen jako SMS, anebo obdržíš email a ten je přeposlán jako SMS nebo obdržíš SMS a ta je přeposlána do emailu. Což ti vše umí splnit služba z odkazu výše. Zjevně o tom ale nemáš ani páru co vlastně chceš, ale hlavně , že to od VF vyžaduješ, rozumbrado :D
  27. kde vidíš jakou výmluvu? nebo jenom nevíš, co je výmluva? https://www.nechybujte.cz/slovnik-soucasne-cestiny/výmluva
  28. No nezlobte se na mě, srovnání analogové a digitální vysílání je zcela zcestné. Nahrazení analogového vysílání, digitálním vysíláním, je přímá náhrada jedné služby. Respektive, je zde pouze změna formy přenášených dat. Vstup a výstup staré služby (analogové) a nové služby (digitální) je totožný a pro koncového zákazníka je to při pořízení sice nového přijímače, pro provoz u zákazníka stejná služba, se stejnými náklady, dejme tomu na měsíc. Služba SMS E-mail, nemá náhradu. Po zrušení služby neexistuje způsob, jak doručit textovou zprávu jako SMS z jakékoliv obecné M2M či IT služby běžící na internetu. Bohužel vaše rady, že je jen na mě, abych se dle toho zařídil, jsou nerealizovatelné a náhrada prostě neexistuje. Protože bych si musel zřídit SMS bránu na každé M2M či IT službě běžící na internetu, jen proto, abych pak mohl následně dostávat SMS z těchto služeb a na můj telefon. Případně bych si musel vytvářet pro každou M2M či IT službu běžící na internetu, speciální klientskou aplikaci na mobil a to vždy pro tu a konkrétní službu. Prostě nereálné, daná služby je univerzální a není potřeba pro její využívání vytvářet nic speciálního či složitého. Uvědomte si, že nechci rozesílat hromadně SMS, ale právě mít možnost přijmout textovou zprávu z M2M či IT služby běžící na internetu. Kdo službu používal, chápe jak funguje a že ji nelze nahradit. Nechápete, vůbec jak je dána služba používána, tak se prosím nevyjadřujte se svými domněnkami a částečně zkopírovanými texty, které jen částečně popisují fungování dané služby. Nehledě na to, že daný text je chybný: "<i>Příchozí SMS zprávy jsou transformovány tak, aby byly přijaty běžnými programy pro práci s e-maily (Outlook, Outlook Expres, Windows Live Mail, Thunderbird apod.) jako běžný e-mail. Obdobně odchozí e-mailové zprávy program zkonvertuje do SMS zprávy a odešle je do připojené brány.</i>
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...