Přejít na obsah

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Vulva Pěkný den, pro optiku CETIN nabízíme pevnou veřejnou IP adresu pouze typu IPv4.
  2. @Ghouless Pěkný den, verzi firmware s označením 2.0.203.0.VNNEUXM jsme zatím neotestovali z důvodu problémů na straně výrobce. Doporučím vám kontaktovat technickou podporu výrobce, která vám bude schopna poskytnout přesnější informace.
  3. @Ondrashek06 Pěkný den, pevná IP adresa k mobilnímu připojení je dostupná pouze pro firemní zákazníky Vodafonu (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/).
  4. @IM80 Pěkný den, pokud nechcete v zahraničí přijímat žádné hovory, doporučujeme vám využít nepodmíněné přesměrování. V takovém případě náš systém vůbec neověřuje, kde se dané číslo nachází a všechny hovory ihned přesměruje. Za přesměrovaný hovor tak platíte standardní cenu za odchozí hovor v rámci ČR (uplatní se volné jednotky z tarifu). Vše případně popisujeme zde: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/nastaveni/presmerovani-hovoru/. Když si v zahraničí zvolíte podmíněné přesměrování, platíte při přesměrovaném hovoru za příchozí i odchozí hovor podle vašeho roamingového tarifu. Určitě vám doporučím spojit se zákaznickou linkou, aby to s vámi raději operátoři prošli.
  5. Pěkný den, včera v odpoledních hodinách jsme nasadili novou verzi aplikace 5.27.6, která by měla potíže se spodním menu odstranit. Již by to tedy mělo být v pořádku. Případně zkuste aplikaci odinstalovat a do telefonu si nainstalovat novou verzi.
  6. @helpguy Hello, Please check the roaming settings on your phone as well as for your phone number in My Vodafone. When abroad, you are not using your home network but roaming, which means connecting to a local roaming partner's network. You can also check some common situations we describe here: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/roaming-a-volani-do-zahranici/nefunkcni-roaming/. Alternatively, you can send us more details via https://tam.je/enforum and we’ll be happy to check your SIM card.
  7. @feri777 Pěkný den, obecně mohu potvrdit, že Gmail nemáme problém. Pokud se vám to mezitím nepodařilo, spojte se prosím s operátory na lince 800 77 00 77, případně se zastavte v některé z našich prodejen.
  8. @tramin O provedeném převodu budeme informovat dceru SMS zprávou a pokud by došlo k úpravě tarifu, obdrží tuto informaci přímo v SMS zprávě. Podrobné nastavení uvidí také přímo v Můj Vodafone. Pokud jí nastavení vyhovovat nebude, má možnost se s námi spojit a domluvit si změnu nastavení. Telefonický kontakt neprobíhá. O vystaveném Vyúčtování ji budeme informovat SMS zprávou a to si bude moct stáhnout i v Můj Vodafone. Může se rozhodnout o nastavení inkasa, a to si v Můj Vodafone může nastavit.
  9. @tramin Po převodu obvykle ponecháváme stávající nastavení tarifu, pokud je to možné. Znamená to, že služby převádíme tak, jak jsou nastavené. Případně se nový majitel s námi může po převodu spojit a domluvit si nastavení tarifu podle jeho vlastních potřeb a také si nastavit i případné inkaso přes Můj Vodafone. Převod služeb řešíme pouze formou formuláře, vše popisujeme: https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/.
  10. @tramin Pěkné odpoledne, mimo samotného převedení služeb nic dalšího následovat nebude :) O výsledku vás budeme informovat SMSkou. Pokud potřebujete nějaké podrobnosti k převáděným službám, ozvěte se prosím přes https://tam.je/forum.
  11. @tramin Pěkný den, pokud je formulář správně vyplněný, provedeme převod práv a závazků do 30 dní od přijetí žádosti. O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou, více k tomu například uvádíme na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/.
  12. @George Pěkný den, takovéto zprávy určitě neblokujeme, obecně se jedná o standardní SMSky. Pokud vám některé nepřichází, tak k tomu budeme potřebovat konkrétní příklady. Spojte se prosím s operátory na lince 800 77 00 77, anebo vše pošlete přes https://tam.je/forum.
  13. @r2d2 Pěkné odpoledne, i přesto je WPA2 stále hodně používané a bezpečné se silným heslem. WPA3 zabezpečení podporuje například Vodafone Station Wi-Fi 6 :)
  14. @avec77 Pěkné dopoledne, pravděpodobně se jedná o nastavenou VPN v notebooku. Spojte se s technickou podporou na lince 800 77 00 77, kolegové vám s tím pomohou, případně se domluvíte na výměně modemu, pokud to bude aktuálně potřeba. Návod k modemu najdete zde: https://pics.vodafone.cz/2/kabel/compal_ch7465lg/Compal_CH7465LG_manual.pdf.
  15. @david.vrba1 Pěkný den, vyskočí vám v tu chvíli nějaká chyba, anebo se objeví černá obrazovka či se obraz zasekne? Pošlete nám prosím k tomu více podrobností přes https://tam.je/forum.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community