Jump to content

Veronika - Vodafone

Help center
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Veronika - Vodafone last won the day on July 17

Veronika - Vodafone had the most liked content!

1 Follower

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    1000 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    ∞ GB
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    VF Station
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Veronika - Vodafone's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • Dedicated
  • Reacting Well
  • One Month Later
  • Collaborator
  • Week One Done

Recent Badges

8

Reputation

2

Community Answers

  1. @GrigoriiPěkné odpoledne, jestli nás budete kontaktovat přes odkaz, který jsem vám poslala, tak nám prosím ještě uveďte do textu zprávy číslo ISIC průkazu, abychom mohli ověřit jeho správnost. O tom, že se blíží konec platnosti slevy informujeme několikrát SMSkou a je třeba si hlídat platnost ISICu, protože karta musí být v okamžiku obnovy tarifu a slevy aktivní. A číslo ISIC musí být stále stejné, pokud tomu tak není, je třeba nám nahlásit nové číslo průkazu.
  2. @contractPěkné odpoledne, v nedávné době jsme potíže s roamingovými službami nezaznamenali, rádi to však necháme prověřit přímo k vašemu telefonnímu číslu. Napište nám prosím přes https://tam.je/forum a do textu zprávy prosím napište konkrétní informace, ideálně datum, čas a samozřejmě adresu nebo lokalitu.
  3. @marenecaPěkné dopoledne, zkoušeli jsme ve více prohlížečích i telefonech a vždy v pořádku. Kolegové z technické podpory to také testovali, ale potíže se jim nepodařilo zreprodukovat. Napište nám prosím přes https://tam.je/forum spolu s konkrétními údaji o telefonu, systému, prohlížeči atd. a předáme to technické podpoře ke konkrétnímu prověření.
  4. @hombergPěkné dopoledne, za potíže s tím spojené se vám omlouvám. Pokud se jedná o výpadek, máme informace uvedené na našich stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud vás zajímají konkrétní důvody výpadku, tak vám podrobnější informace mohou sdělit kolegové na lince 800 77 00 77 nebo 800 77 77 31. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a zjistíme vám konkrétní informace.
  5. @VJ_Pěkné ráno, určitě vám doporučím se podívat na naše stránky, kde vše popisujeme včetně nastavení a podpory: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pokryti/volani-pres-volte-2/, Váš telefon bohužel mezi těmi, které v naší síti podporují VoLTE, není, to bude s největší pravděpodobností příčina. Jinak by vám internet při hovoru fungoval.
  6. @GrigoriiPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať to můžeme zkontrolovat. Tady vám s tím nepomůžu.
  7. @dvorakovapetulaPěkné ráno, s ohledem na ochranu soukromí nevidíme, jaké stránky si prohlížíte nebo jaké aplikace používáte.
  8. @EDNA13Pěkné ráno, kontaktujte nás prosím přes https://tam.je/forum, ať to můžeme prověřit.
  9. @NikolaFarkasovaPěkné dopoledne, pokud se jedná o plánované práce, jako je například modernizace sítě, kterou zmiňujete, vždy informujeme majitele zákaznických účtů , kterých se to týká, e-mailem předem. Informace jsou vidět v samoobsluze Můj Vodafone a nebo po zadání vaší adresy na stránce https://www.vodafone.cz/vypadky/. V případě modernizace může docházet v průběhu dne ke krátkodobým a častějším výpadkům, protože technici jsou fyzicky v terénu a průběžně kontrolují, odpojují, opravují, přenastavují prvky v našich rozvodech. Operátor na lince vám nemá možnost potvrdit, kdy k těmto výpadkům dojde, protože takové informace nemá. Technici vše řeší dle potřeby. Pokud budete potřebovat vše vysvětlit přímo k vaší adrese, napište nám případně přes https://tam.je/forum.
  10. @McVitasPěkné ráno, kontaktoval jste nás prosím přes kontaktní formulář, který jsem vám poslala? Jaké je prosím číslo té zprávy?
  11. @hombergDíky, bez adresy to neověřím. Vidím, že tu technici od včerejšího dne řeší rušení na síti. Výpadky je možné taky ověřit přímo na stránce: https://www.vodafone.cz/vypadky/, kde můžete zadat své telefonní číslo a po skončení výpadku vám pošleme SMSku. Zatím předběžné dořešení je okolo 16 hod.
  12. @hombergPěkné dopoledne, o jakou konkrétní adresu se prosím jedná?
  13. @JoebikerPěkné odpoledne, systém se určitě nezměnil. Kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať zjistíme konkrétní informace k vašim službám i tarifu.
  14. @Hana Kubart ŠediváPěkné ráno, jsem ráda, že jste nás rovnou kontaktovala telefonicky, protože tak budou moc kolegové z datové podpory vše prověřit. Pokud byste potřebovala ještě pomoc z naší strany, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli prověřit, co se stalo. Stačí, když mi tady potom napíšete číslo té zprávy (přijde e-mailem jako potvrzení o přijetí požadavku), abych mohla požádat kolegy o přednostní zpracování.
  15. @Pavel mPěkné ráno, pokud sledujete častější potíže s pevným připojením, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby mohli kolegové z technické podpory provést diagnostiku a zjistit příčinu.
×
×
  • Create New...