Jump to content

Veronika - Vodafone

Help center
  • Posts

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Community Answers

  1. Veronika - Vodafone's post in Pomalé načítání was marked as the answer   
    Pěkné ráno, jednalo se skutečně o potíže z naší strany - zpomalení internetu na IPv6 😞 Technikům se podařilo vše dořešit včera v odpoledních hodinách.
  2. Veronika - Vodafone's post in Ujasneni rychlosti stahovani pres 5G was marked as the answer   
    @ozrixPěkné odpoledne, "zastropovanou" rychlost mají pouze vybrané tarify, jako je například Neomezený Super, který umožňuje až 10 Mb/s. Pokud máte aktivní Neomezený Premium 5G, anebo jste si pro Neomezený Super zapnul Zrychlení na maximum, tak se připojíte maximální možnou rychlostí, kterou umožňuje síť a vaše zařízení. 
  3. Veronika - Vodafone's post in Reklamace vyúčtování was marked as the answer   
    @DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování...
  4. Veronika - Vodafone's post in Teltonika RUTX11 was marked as the answer   
    @mezsanyPěkné dopoledne, námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, a proto je potřeba využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby LTE Pevný internet. Jiného zařízení tedy není možné využít. Více k tomuto najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/.
  5. Veronika - Vodafone's post in Rozdíl Zyxel VMG8623-T50A a VMG8623-T50B was marked as the answer   
    @Vláďa12Pěkné ráno, jedná se o funkčně totožná zařízení, které se liší především designem. VMG8623-T50A je starší model na jehož základě (stejný chipset, paměti atd) byl postaven VMG8623-T50B s pozměněným designem. 
×
×
  • Create New...