
Řešení
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Nechodí infoSMS s ověřovacím kódem byl označen jako odpověď@George Pěkný den, takovéto zprávy určitě neblokujeme, obecně se jedná o standardní SMSky. Pokud vám některé nepřichází, tak k tomu budeme potřebovat konkrétní příklady. Spojte se prosím s operátory na lince 800 77 00 77, anebo vše pošlete přes https://tam.je/forum.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Převedení telefonního čísla jiné osobě byl označen jako odpověď@tramin O provedeném převodu budeme informovat dceru SMS zprávou a pokud by došlo k úpravě tarifu, obdrží tuto informaci přímo v SMS zprávě. Podrobné nastavení uvidí také přímo v Můj Vodafone. Pokud jí nastavení vyhovovat nebude, má možnost se s námi spojit a domluvit si změnu nastavení. Telefonický kontakt neprobíhá. O vystaveném Vyúčtování ji budeme informovat SMS zprávou a to si bude moct stáhnout i v Můj Vodafone. Může se rozhodnout o nastavení inkasa, a to si v Můj Vodafone může nastavit.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Nemožnost aktivace SIM byl označen jako odpověď@allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Constant request for payments byl označen jako odpověď@PetraHello, You can reach us from abroad by calling +420 776 977 100 or +420 776 970 219. Even if you do not know your administrator password and enter it incorrectly twice, you will have the option to connect to an operator who will help you reset your password. This can be done if you answer some questions. We also have other options for resetting your password, which we describe on the page: https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/forgotten-password/. Another option is to write to us at the email address pece@vodafone.cz.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Obnoveni předplacene SIM byl označen jako odpověď@maytear Obnovení telefonního čísla a získání nové SIM karty (duplikát) jsou dvě rozdílné věci. Pokud jste si přihlášení do Můj Vodafone nenastavil, tak nás můžete ze zahraničí kontaktovat telefonicky z jiného čísla přes +420 776 970 219 (https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-77/kontakt-operatora/), operátoři se s vámi můžou pokusit provést náhradní ověření některých údajů k telefonnímu číslu, které řešíte.
Obecně mohu potvrdit, že kredit na Vodafone kartě je aktivní vždy na dobu deset měsíců. Po skončení platnosti kreditu běží ještě tříměsíční lhůta pro jeho obnovení, během které budete moct využívat pouze bezplatné služby (jako jsou například příchozí hovory nebo SMS). V této tříměsíční lhůtě je nutné telefonní číslo dobít, jinak dojde k jeho úplnému zrušení. Na konec platnosti kreditu a SIM karty upozorňujeme SMSkou a informace po celou dobu vidíte také v samoobsluze Můj Vodafone.
V červenci minulého roku došlo ke změně platnosti kreditu, která je nově 7 měsíců (po prvním dobití kreditu po této změně). Během této doby můžete kredit čerpat a počítá se od posledního dobití karty. Kredit je nutné dobít, než Vám vyprší platnost předplacené karty. Pokud během následujících 3 měsíců od vypršení platnosti kreditu (7 měsíců) svou kartu dobijete, vrátíme Vám propadlý kredit do 5 dní. V opačném případě telefonní číslo úplně zrušíme.
Záleží tedy na tom, kdy jste naposledy dobíjel kredit. Podrobnosti k platnosti kreditu a SIM najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Zákaznická linka byl označen jako odpověď@Guli Pěkný den, za tuto nepříjemnou situaci se vám omlouvám 😞 Určitě vám zavoláme, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Nefunkční aplikace ani samoobsluha byl označen jako odpověďPěkný večer, v tuto chvíli řešíme potíže s nefunkčním systémem, se kterým souvisí právě i potíže s přihlášením do Můj Vodafone. Na odstranění potíží pracujeme. Omlouvám se za komplikace 😞
Potíže s přihlášením jsou již odstraněné, omlouvám se za komplikace.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Aplikace Můj Vodafone - kde je zrychlení dat? byl označen jako odpověď@McVitasPěkné odpoledne, je to stále na stejném místě. Je potřeba se však v Můj Vodafone přepnout na správné telefonní číslo. Postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.
-
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS byl označen jako odpověď@OhambíPěkné ráno, můžu potvrdit, že zákazníky, kteří mají aktivní CISCO modemy (EPC3925, EPC2203 a EPC3208), jsme již historicky několikrát kontaktovali a upozorňovali je na nutnost výměny zastaralého zařízení. Nyní jim odesíláme komunikaci, ve které informujeme (e-mailem případně dopisem), že je nutné modem vyměnit, jinak jim v červnu přestanou fungovat služby. V komunikaci žádáme, aby se ozvali na linku 800 777 704, abychom s nimi mohli domluvit termín návštěvy technika na výměnu modemu.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu IT Trainee & Development Program byl označen jako odpověď@SlitherczePěkné dopoledne, mrzí mě to, ale tato nabídka pozice již není aktivní a jedná se o chybu 😞 Kolegové řeší její výmaz ze stránek.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu nejdejdou mi vodafone stranky ani aplikace byl označen jako odpověď@eriksonekPěkné dopoledne, pokud restart modemu i jeho tovární nastavení nepomohlo, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, aby to mohla s vámi technická podpora zkontrolovat.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Pomalé načítání byl označen jako odpověďPěkné ráno, jednalo se skutečně o potíže z naší strany - zpomalení internetu na IPv6 😞 Technikům se podařilo vše dořešit včera v odpoledních hodinách.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Ujasneni rychlosti stahovani pres 5G byl označen jako odpověď@ozrixPěkné odpoledne, "zastropovanou" rychlost mají pouze vybrané tarify, jako je například Neomezený Super, který umožňuje až 10 Mb/s. Pokud máte aktivní Neomezený Premium 5G, anebo jste si pro Neomezený Super zapnul Zrychlení na maximum, tak se připojíte maximální možnou rychlostí, kterou umožňuje síť a vaše zařízení.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Reklamace vyúčtování byl označen jako odpověď@DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování...
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Teltonika RUTX11 byl označen jako odpověď@mezsanyPěkné dopoledne, námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, a proto je potřeba využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby LTE Pevný internet. Jiného zařízení tedy není možné využít. Více k tomuto najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Rozdíl Zyxel VMG8623-T50A a VMG8623-T50B byl označen jako odpověď@Vláďa12Pěkné ráno, jedná se o funkčně totožná zařízení, které se liší především designem. VMG8623-T50A je starší model na jehož základě (stejný chipset, paměti atd) byl postaven VMG8623-T50B s pozměněným designem.