Guest Korman Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Jsem rozčarovaný jak vůbec můžete vymyslet tak nesmyslný systém. Prešel jsem k vám z Tmobile, dnes přestala být aktivní Tmobile simkarta, tak jse vložil Vodafone novou a postupoval dle návodu. Ovšem vzhledem k tomu, že již není aktivní Tmobile simkarta, tak nemohu odeslat aktivační sms ani z Tmobile karty ani z Vodafne karty, tak musím postupovat přes Vodafone aplikaci. Ovšem jak??? Kdysi jsem u vás byl zákazníkem a starý účet použít nemůžu k přihlášení a nový založit nejde nevidím. A bez přihlášení simkartu neaktivuji. Jak můžete proboha vymyslet takovou...? Teď jsem momentálně bez telefonu na xx hodin, jelikož na linku se také nedovolám a zákaznickou linku přes chat nemáte!!!! Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/ Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Pokud se při objednávce nové VF karty zadaly všechny údaje vč. OKU, pak by v den přenosu čísla měla být VF karta již aktivní, a to nejpozději v 06.00 hod. 1 1 Quote - - - - - Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459284 Share on other sites More sharing options...
tomus Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Pro aktivaci SIM karty není potřeba žádnou SMS odesílat, SIM se aktivuje sama vložením do telefonu jeho zapnutím a případně nějakým telefonátem na jakékoliv číslo, pokud SIM karta nemá signál, tak budeme na vině nějaký problém při přenosu. 1 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459286 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted December 9, 2022 Help center Share Posted December 9, 2022 @Korman Pěkný den, jak už tu zaznělo, při přenosu telefonního čísla není potřeba posílat žádné SMS, pokud vše proběhne v pořádku, je ráno číslo funkční na nové SIM kartě. Jestli vám ani po vypnutí a zapnutí SIMka nejde, zavolejte nám prosím z jakéhokoliv telefonu zdarma na 800777777, abychom mohli zjistit příčinu. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459288 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.