Jump to content

Ondra - Vodafone

Help center
  • Posts

    306
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Ondra - Vodafone last won the day on April 13

Ondra - Vodafone had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    ∞ GB
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    VTV box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ondra - Vodafone's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • Very Popular Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

74

Reputation

9

Community Answers

  1. @marek-81 Hezký večer, na tuto funkci si ještě chvíli počkáme, ale ve vývoji je 🙂
  2. @jelen405 Pěkný den, vlastní router využít můžete, je však potřeba mít modem pro kabelový internet, až za něj si můžete připojit vlastní router (na modemu si nastavíte režim bridge). Návody k našim modemům najdete na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/.
  3. Ano, toto si můžete upravit v nastavení. Jděte na hlavní nabídku, pak ikonu ozubeného kolečka (Nastavení) - Nastavení zařízení - Napájení - Automatický pohotovostní režim.
  4. Detailní informace se zobrazují přes OK, dálkové ovládání nemá speciální tlačítko. Tak se obávám, že toto nepůjde 😕
  5. @marena Hezký večer, k tomu přihlašování - heslo je sice k zákaznickému účtu, ale to číslo zákaznického účtu uvádíme proto, že platí opravdu pro celý účet (i kdybyste měl více plátců). Pro přihlašování jako takové se však vždy používá číslo služby nebo číslo plátce. Vše to vysvětlujeme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/. Co se týká přihlašování e-mailem, můžete si ho aktivovat kdykoliv později. Veškeré návody a postupy k tomu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/. Kdyby se vám to nedařilo kvůli nějaké technické chybě, můžete nám zavolat nebo napsat přes https://tam.je/forum a samozřejmě předáme k opravení. Zpráva o odstranění administrátorského přístupu se týká právě přihlašování e-mailem, znamenalo by to, že došlo k jeho zrušení.
  6. Mobilní aplikace Vodafone TV je nově dostupná i v Huawei AppGallery pro telefony od Huawei bez Google služeb.
  7. Hezký večer, informace k roamingu by měly být určitě napsané jasněji, protože by tam mělo být napsané to, že tarif můžete za stejných podmínek používat i v EU (bez dodatečných omezení). Děkuji za upozornění a předávám kolegům popis chyby k opravení.
  8. Hezký večer, zkoušel jsem to teď z počítače i mobilu a vypadá to v pořádku, kdyby vám to stále nešlo, tak prosím napište prohlížeč + přes jaké připojení se připojujete a jakou chybu dostáváte. Díky!
  9. @Ivana Mrázková Hezký večer, Ivano, můžete prosím upřesnit, o jaký typ modemu se jedná (přesný model)? A chápu dobře, že kvůli tomu, že došlo k výměně modemu, musíte doplácet všechny splátky najednou? Takhle to myslíte? Musím se zeptat, protože takto tomu moc nerozumím.
  10. Prosim poradis mi Ondra.Jsem puntickar a stale vzdy hledam jak docilit co nejlepsi obraz i zvuk.Mam TV OLED televizor 4K UHD se systémem Android

    65OLED706/12.A ta samozrejme podporuje 4K obrazove rozliseni 3840 × 2160.Tak jako setobox od Vodafonu.Ale stanice prece maximalne vysilaji ve Full HD a nedo jen HD.Tech par v 4K nepocitam.Jde mi o vetsinu.Kdyz je ten setobox nastaveny na 4K,tak on Marku u tech stanich provadi upscaling?A i kdyby ano,neni nejlepsi tedy nechat nastaveni na setoboxu jen na Full HD,pro nejlepsi obraz na me tv?Dekuji za odpoved aby ji pochopila i lama jako ja.Protoze jinak doufam u Netflixu,HBO Max ktery je primo v tv diky androidu 10Q prece ten obraz urcite bezi v pohode v 4K Dolby Vision se zvukem Dolby Atmos ze ano.

    Hezky den Jirka Usti

  11. @Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší...
  12. @paffko Tečka mi tam zůstala, opraveno 🙂 Zkuste tedy zavolat, případně nám pošlete přes kontaktní formulář...
  13. Pro tarify Neomezený Basic a Neomezený Super jsme navýšili počet Zrychlení na maximum ze 3 na 5 během zúčtovacího období. U firemní verze tarifů jde o navýšení ze 7 na 10 zrychlení. Jde o trvalou změnu bez navýšení ceny tarifu, promítne se automaticky od nového zúčtovacího období 🙂 Obecné informace ke Zrychlení na maximum zde: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/
  14. Ještě doplním, že vysvětlení k fungování Wi-Fi sítí najdete také u nás na webu 👉 https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/wi-fi-pruvodce/
  15. @paffko Pěkný den, balíček by se vám měl zobrazit vždy, když je oficiálně hlášený výpadek. Dám příklad - pokud by výpadek trval 3 dny, tak po uplynutí 24 hodin vám v samoobsluze znovu nabídneme možnost aktivovat Neomezená data na 24 hodin. Samozřejmě za předpokladu, že splňujete podmínky popsané na stránkách. Kdybyste tam možnost neviděl, tak nám zavolejte na *77 (800770077) nebo pošlete popis situace spolu se screenshotem přes https://tam.je/forum.
×
×
  • Create New...