Jump to content

Ondra - Vodafone

Help center
  • Posts

    409
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Ondra - Vodafone last won the day on January 26

Ondra - Vodafone had the most liked content!

2 Followers

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Optical 500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    VTV Premium box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ondra - Vodafone's Achievements

  1. @Zlaťák Můžu potvrdit, konkrétně u tarifu Red Basic budeme upravovat i jeho základní parametry, takže pro stávající i nové zákazníky bude od konce února obsahovat 4 GB v základu a další 2 GB půjde vyzvednout v aplikaci Můj Vodafone. U stávajících zákazníků se změna projeví od březnového zúčtovacího období.
  2. Důkladně jsem to s kolegy ověřoval a posílám vám k tomu podrobné vysvětlení. Personalizované cílení na základě cookies Podrobné vysvětlení toho, co je to personalizované cílení, máme na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/. Tam přesně popisujeme, co souhlas znamená a jak se pak cookies využívají. Když to zjednoduším - pokud od zákazníka máme souhlas s personalizovaným cílením na základě cookies, tak mu můžeme ukazovat či posílat nabídky a služby, které budou "na míru pro něj", budou zkrátka víc relevantní. Ale je důležité dodat, že důležitým předpokladem je, že máte povolený příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek. Když ne, tak samotný souhlas s personalizovaným cílením nestačí a žádné nabídky vám chodit nezačnou. Souvislost mezi souhlasem s personalizovaným cílením na základě cookies a příjmem marketingových sdělení (SMS, e-maily, hovory...) Udělením souhlasu s personalizovaným cílením na základě cookies (viz obrázek) nedojde k tomu, že by si zákazník zároveň zapnul příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek od Vodafonu nebo třetích stran. To se dělá po přihlášení do Můj Vodafone podle tohoto návodu. Opakované zobrazení dialogu ohledně personalizovaného cílení na základě cookies Žádost o udělení souhlasu sice můžeme zobrazovat opakovaně, standardně to ale není tak, že se obrazovka ukáže při každém přihlášení do samoobsluhy. Dít se to ale může v případě, kdy uživatel promazává cookies, používá anonymní okno či doplněk s podobnou funkcí, protože samoobsluha pak neví, zda uživatel minule obrazovku viděl... Pro info: @tomus @Ivo2003 @JirkaP
  3. Doplním k tomu odkaz na stránku, kde podrobně vysvětlujeme důvody, které nás k navýšení cen vedou: https://www.vodafone.cz/osobni/zmena/. Chápu, že to není populární krok, důvody jsou však poměrně jednoznačné. V posledních letech prudce vzrostl objem přenesených dat v naší síti, meziroční nárůst byl o 40 % v případě mobilních dat. Zjednodušeně - pokud se síť více používá, roste také její energetická náročnost. Zároveň se zvyšují náklady – ceny energií, zařízení i dalších služeb, které pro naši činnost potřebujeme. Růst nákladů jsme se snažili nepromítat do cen pro naše zákazníky a zavedli jsme různá úsporná opatření ke zvýšení efektivity. Ani to už však bohužel nestačí. A protože nechceme zpomalovat investice do bezpečnosti sítě a výstavby 5G a chceme udržet vysokou kvalitu našich služeb, přistoupili jsme k navýšení cen mobilních paušálních služeb o 9 %.
  4. @Technikus Pěkný den, pokud svůj box stále mezi zařízeními nevidíte, ozvěte se nám přes https://tam.je/forum, abychom mohli poslat požadavek na opravení 🙂 Díky.
  5. @kafcha Hezký den, tady obecně platí, že pokud výrobce nahrání eSIM nějak specificky neomezuje, tak bude fungovat. Z naší strany tam žádná blokace není. Takže to je spíš dotaz na výrobce. U některých telefonů nebo hodinek se někdy podobná omezení objevila, zejména, když výrobce prodával své zařízení jen na určitých trzích apod. Pak se stalo, že eSIM šla nahrát třeba jen v určitých zemích a v ostatních zemích ji nešlo používat.
  6. Hezké ráno, po 20. hodině jsme zaznamenali potíže s DNS servery, které trvaly několik minut. Proto jste mohli večer mít potíže s připojením, omlouvám se za komplikace.
  7. @sopikjosef08 Hezký den, Josefe, odpovídali jsme vám už na Facebooku - ideálně si prosím vyberte jen 1 cestu, kde se nás zeptáte, není nutné nám psát na všechny profily a fóra 🙂 Odpověď zní, že zatím se zařazením nepočítáme, protože ještě ani není známo, jestli a kdy bude mít služba českou podporu.
  8. @Ivo2003 Pěkný den, Ivo, máte pravdu, znovu jsem to urgoval, přímý vliv na změnu v tomto případě bohužel nemám, ale snad se mi povede kolegy přesvědčit, že by to chtělo aspoň trochu zpřesnit nebo doplnit.
  9. @TommyB Hezký den, jak už zmínil @tomus, pokud se připojujete přes mobilní síť, tak máte NAT type 3 a s tím si Play Station nemusí poradit. Řešením je aktivace veřejné IP adresy, kdy se změní NAT na typ 2. Pevnou IP adresu nabízíme k některým typům připojení, podrobně to vysvětlujeme zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/.
  10. @Pavel m Pěkný den, Pavle, na odkazu výše najdete také možné příčiny, které by mohly bránit aktivaci nebo účtování Netflixu: Zkontrolujte prosím: Volací limit - musíte mít dostatečný prostor na to, aby proběhla platba za objednaný obsah. FlexiStrop - v případě nízkého FlexiStropu se objednávka nepodaří. Limit pro platby třetím stranám - aby platba mohla proběhnout, nesmíte mít limit vyčerpaný. Povolené m-platby - pokud nemáte tuto platební metodu povolenou, placení nebude fungovat.
  11. Pěkný den, jak píše Marek, USB je v modemu pro servisní účely, nemáme zprávy o tom, že by se to mělo v blízké době změnit.
  12. @homberg Pěkný den, pokud jste si aktivoval inkaso nově, tak je potřeba použít aktuální inkasní číslo účtu, které je 217077033/0300. Případné další informace najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/.
  13. @Pavel m Hezký den, Pavle, na aktualizaci názvů se podíváme, díky za připomínku. To, že pozice zůstává, i když už program nevysílá, je v pořádku. Je to úmyslně, aby diváci v případě další změny na té pozici (nebo při obnovení vysílání) nemuseli znovu ladit.
  14. @athlon1096 Pěkný den, pozici po ČT3 nahrazovat nebudeme. Mohlo by vás ale zajímat, že ČT chystá regionální zpravodajství z Českých Budějovic, mohlo by to být na začátku jara. Takže pak bude možné sledovat regionální zprávy z vašeho regionu i na ČT1.
×
×
  • Create New...