Jump to content

Ondra - Vodafone

Help center
  • Posts

    512
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Ondra - Vodafone last won the day on May 25

Ondra - Vodafone had the most liked content!

2 Followers

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Optical 500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    VTV Premium box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ondra - Vodafone's Achievements

  1. Včera jsme vydali opravnou aktualizaci pro Android, takže u Androidu stačí aktualizovat. Pro systém iOS ji máme také připravenou a čekáme jen na vydání v App Store. Jakmile bude venku i tato verze, budeme moct rychle opravit i sledování na Samsung TV (zde se to týká jen některých zařízení).
  2. Vlastní řazení je dostupné pro set-top boxy a mobilní aplikaci, pro jiné aplikace či web zatím ne. Informaci najdete v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
  3. To mě mrzí, že to u vás zatím nezabralo. Příčina se stále řeší a jak jsem zmínil, nemá to vliv na všechny uživatele, to ale neznamená, že bychom to neřešili s velkou prioritou. Tak věřím, že to bude brzy v pořádku. Omlouvám se za komplikace.
  4. Podle všeho byl nějaký problém s certifikátem, který se dotkl hlavně Chromu. Aktuálně už ale přehrávání běží - testoval jsem v Edge i Chromu a vše v pořádku. Kolegové to sice ještě neuzavřeli, takže to tak nemusí být u každého, ale můžete to znovu zkusit 🙂
  5. @Pavel m Zkoušel jste už odhlášení a nové přihlášení, případně CTRL+F5 nebo promazat cache? Protože toto se mi ráno ukázalo a stačilo jen obnovit stránku právě přes CTRL+F5.
  6. Dnes jsme aktualizovali Vodafone TV v prohlížeči. Novinkou je TV program (programový průvodce) v podobě, jakou známe například ze set-top boxů, zároveň jsme opravili chybu, která někomu znemožňovala přehrání nahrávek. Rozsah podporovaných systémů a prohlížečů se zatím nemění. Na dalších úpravách budeme dál pracovat... Pokud by někomu přehrávání nefungovalo správně, tak se prosím odhlaste a znovu přihlaste, to by mělo stačit. Případně jako další krok vyzkoušejte smazání cache v prohlížeči. WWW adresa: https://tv.vodafone.cz (pokud máte uložený nějaký delší původní odkaz, nemusí fungovat) Nápověda: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/
  7. S nějakými úpravami v tomto časovém horizontu počítáme, ale jako obvykle platí, že nemůžeme říct podrobnosti, než bude vše připraveno a oznámíme to veřejně.
  8. Příčina byla skutečně v DNS, došlo k restartu DNS serveru, to mohlo způsobit krátkodobou nedostupnost připojení. Po restartu se provoz postupně obnovoval, nicméně chvíli to trvá, aktuálně už by mělo být vše v pořádku. V případě přetrvávajících potíží doporučujeme pro jistotu provést také restart modemu (na chvíli modem odpojte od elektřiny a pak znovu zapojte, přihlášení do sítě pak může trvat i několik minut).
  9. Pěkný den, vysvětlení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/bezpecnost/spoofing-podvrzene-hovory/. Jedná se o tzv. spoofing.
  10. @kautskym Hezký den, o omyl nejde, oba tarify jsme spustili v limitované nabídce a je možné si je objednat 🙂
  11. @McVitas Máte pravdu, ověřím s kolegy, co se změnilo, je možné, že už to mají všichni automaticky 🙂 Obecně tady na fóru víc nezjistíme - pokud jsme to na naší straně už prověřovali a podporu na síti máte správně zapnutou, může být příčina v telefonu. Galaxy S23 sice nemusí být koupený u nás, ale pokud by nebyl primárně určený pro český trh nebo byl upravený pro jiného operátora, tak by VoLTE (Wi-Fi volání) nemuselo fungovat. @penca V případě roamingu mají zákazníci vždy na výběr mezi World Roamingem a Roamingem na den, určitě k žádnému tarifu nedáváme jen Roaming na den bez možnosti změny.
  12. S tím, co píše @penca, souhlasím, bylo by fajn zkusit podporu VoLTE v samoobsluze vypnout, počkat, až změna doběhne a pak provést nové zapnutí. Jinak to, zda je v menu telefonu možnost VoLTE zapnout nebo vypnout, záleží jak na konkrétním modelu/značce, tak na stáří. Obecně platí, že u starších telefonů přepínač obvykle byl, u novějších je už VoLTE automaticky zapnuté a nedá se to změnit. Ale i tady platí, že výjimky potvrzují pravidlo 🙂
  13. @Tube To vám nedokážu říct, víc budeme vědět až ve chvíli, kdy bude aplikace pro LG plně otestována a schválena. Zatím přesný termín neznáme.
  14. 5G je samozřejmě 5G 🙂 Že jsou pak různé možnosti a využíváme teď "non-standalone" režim, to je věc druhá. Pokud je telefon připojený do 5G sítě, hovory odbavuje VoLTE, pokud ho telefon umí. Vše najdete popsané na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pokryti/5g-sit/.
  15. @Michail Hezký den, jde o to, že po schválení aplikace Samsungem a jejím zařazení do aplikačního obchodu dochází vždy k podpoře "o 5 let zpátky". Protože aplikace vyšla v květnu 2023, jsou automaticky podporované modelové řady od roku 2018.
×
×
  • Create New...