Jump to content

Ondra - Vodafone

Care Centre
  • Joined

  • Last visited

  1. Potvrzuji - zařízení přijmeme a odepíšeme i bez propojovacích kabelů, nicméně součástí balení jsou / byly, proto je zmiňujeme i na webu...
  2. Ondra - Vodafone posted a post in a topic in Vodafone TV
    Ne, tyto nové stanice využívají speciální technické řešení, nejde o běžné živé vysílání. Proto jsou vysílané výhradně přes internet.
  3. Je to tak, aby aplikace (webový přehrávač) správně fungovaly, je jednou z podmínek to, že uživatel nepoužívá VPN. Čili odpověď na první dotaz je, že žádnou VPN doporučit nemůžeme, protože je vysoce pravděpodobné, že kvůli použití VPN nebude přehrávání fungovat bez ohledu na to, zda jsem v ČR nebo v zahraničí.
  4. Ondra - Vodafone posted a post in a topic in About Vodafone
    Pěkný den, Alexi, ta informace znamená, že u vašeho telefonního čísla už je nastavené e-mailové přihlašování (s jiným e-mailem) s administrátorským přístupem. Takže abyste mohl nastavit přístup pro další e-mail, je potřeba se přihlásit tím e-mailem, který už přístup má. Pak si budete moct udělit přístup pro další e-mailové adresy. Pokud si nepamatujete, jaký další e-mail jste použil, zavolejte prosím na 800770077 nebo se zastavte se svým dokladem v prodejně Vodafonu, kde vám poradíme.
  5. Ondra - Vodafone posted a post in a topic in Vodafone TV
    @petr-000 Dobré odpoledne, Petře, asi moc nepřekvapím, že to budou české a slovenské filmy :-)
  6. @dcart Dobrý den, chápu váš zájem, bohužel nemám příznivou odpověď, v následujících měsících tuto funkci přidávat nebudeme, není v nejbližších plánech.
  7. @Svitlana Kinal Pěkný den, ano, služby vám fungovat budou, ale je potřeba počítat s tím, že OneNumber eSIM - tedy ta, kterou si v tomto případě nahrajete do mobilu, má určitá omezení. Například vám nepůjde roaming, příjem SMS je potřeba zapnout atp. Podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-fungovani-volani/ - zde odlišnosti v dostupných službách na OneNumber eSIM popisujeme.
  8. @pavel87 Dobrý den, Pavle, na této adrese probíhala první fáze modernizace v dubnu, celkem jsou ty fáze 3 a následně ještě probíhají dokončovací práce na pozadí. Je tedy pravděpodobné, že v řádu několika málo měsíců bychom u vás mohli nabídnout vyšší rychlosti.
  9. @yafa87 Pěkný den, pokud máte službu Připojení Telemetrie a aktivní veřejnou pevnou IP adresu, pak opravdu stačí jen to, abyste v modemu měl APN internet. Nic jiného není potřeba. Spíše bych tedy doporučoval ověřit, zda je nastavení v pořádku aktivované k SIM kartě (což už nejspíš děláte).
  10. @paffko Plán modernizace sítě k dispozici nemáme, takže když u vás ještě žádná z modernizačních fází neběží, tak to neumíme zjistit.
  11. @Marty Pěkný den, posílám odpovědi :-) 1) Máte od nás variantu Vodafone GigaCube 5G (gen. 2) - výrobcem je ZTE. Označení T1 je pouze označení hardware verze, nemá nic společného s označením "gen. 2" v názvu modemu. Modem s modelovým označením HH500 V je první generace modemu Vodafone GigaCube 5G. Ten už v nabídce nemáme a vyrábělo ho TCT. 2) Pokud se ptáte na možnosti zařízení bez ohledu na to, jaká síť je v místě dostupná nebo jaký máte tarif, tak je to následovné: Maximální teoretická přenosová rychlost na 4G: FDD (download Cat.19, upload Cat.18), download 1,6 Gbps, upload 200 Mbps TDD (download Cat.19, upload Cat.18), download 1,12 Gbps, upload 40 Mbps Maximální teoretická přenosová rychlost na 5G: NSA 5G Sub + LTE Band, download 2,716 Gbps, upload 280 Mbps SA 5G Sub6, download 1,716 Gbps, upload 160 Mbps (aktuálně v síti Vodafonu SA režim nemáme) 3 a 4) Maximální dosahovaná rychlost závisí na tarifu (některé tarify mají jasně danou max. dosahovanou rychlost), zařízení a na mobilním signálu (dostupných frekvencích). Každé zařízení umí pracovat se signálem trochu jinak, některé dokáže využít maximum z kombinace více pásem (pokud jsou v místě dostupné), některé jen z některých kombinací atp. Telefony a modemy mají také jiné velikosti antén, to obvykle nahrává modemům, které mohou přijímat silnější signál. Záleží také na aktuálním vytížení vysílače, to se může různě měnit...
  12. @Userv Pěkný den, můžu jen potvrdit, že u předplacené karty není možné požadovat vyjmutí z ochrany proti spoofingu. Předplacenku je sice možné zaregistrovat na jméno nebo IČO, nicméně stále to je jiný smluvní vztah než u paušálního telefonního čísla. Zatím nemám žádné zprávy o tom, že bychom podmínky měli měnit.
  13. Dnes jsme o tom s kolegy mluvili, zatím to vypadá tak, že diagnostika v aplikaci podporovaná z naší strany nebude, využívá staré řešení, které už nemusí být funkční, což svými příspěvky i potvrzujete. Aktuálně řešíme, zda by se přece jen nenašlo řešení, nebo zda uděláme v aplikaci odkaz, který by otevřel webovou samoobsluhu, kde je diagnostika dostupná.
  14. Ondra - Vodafone replied to keramik's post in a topic in Vodafone TV
    U IPTV se veškeré nahrávky (zpětné zhlédnutí) ukládají vzdáleně na serveru poskytovatele a můžete nahrávat libovolné množství pořadů z různých stanic, které běží souběžně. Limitem může být maximální délka všech nahrávek a maximální doba jejich uložení. U Vodafone TV vydrží nahrávky až 90 dnů a máte kapacitu 100 hodin.
  15. Jen to upřesním - samostatnou kartu opravdu vydat nemůžeme. Pořád je ale možnost si požádat o CA modul do pronájmu (tedy kompletní pár CA modul i s kartou).

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community