
-
Vypnout 2G kvůli bezpečnosti
Ano, u telefonu Pixel 8 opravdu fungování VoLTE nemůžeme zaručit, oficiálně to podporujeme až od modelu 9. Pro jistotu však doporučuji ověřit i to, že máte VoLTE u svého čísla opravdu v pořádku aktivní jako službu - když nám napíšete přes https://tam.je/forum, rádi to zkontrolujeme.
-
Vypnout 2G kvůli bezpečnosti
@Michal Lepíček Pěkný den, Michale, už jsme si psali i na Xku, kde jsme vám poskytli správné informace, ještě to shrnu: Pro odchozí i příchozí volání můžete používat VoLTE - volání pak probíhá přes LTE síť. Je potřeba mít VoLTE zapnuté u telefonního čísla (ve výchozím stavu je zapnuté) a je potřeba, abyste měl podporovaný telefon (seznam najdete na https://www.vodafone.cz/volte/) a případně i v něm VoLTE povolené (některé podporované telefony ho umožňují vypnout / zapnout, některé mají VoLTE trvale povolené). Aby spojení přes VoLTE proběhlo, je potřeba mít v dosahu LTE síť. Na dostupnosti 2G sítě nezáleží. Seznam podporovaných telefonů je oficiální seznam z naší strany, který říká, v jakých telefonech zaručujeme fungování služby VoLTE. VoLTE vám sice může fungovat i u jiných modelů, ale nemůžeme to garantovat. U druhé strany nezáleží na tom, jakou síť pro volání používá, důležité to je pouze u vás.
-
Zpětné sledování více pořadů za sebou
@altimeter Pěkný den, u Vodafone TV si vždy zpětně pouštíte konkrétní pořad. To znamená, že po jeho skončení vysílání automaticky nepokračuje v rámci zpětného zhlédnutí. Pokud tedy chcete sledovat další pořad, který už byl odvysílaný, je potřeba ho spustit z TV programu nebo díky funkci hledat.
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
@tom421 @tomus Vylepšení biometriky připravujeme, odhadem do 3 měsíců. @lukas.masopust Doporučuji registraci / přijetí pozvánky dokončit v prohlížeči ve webové samoobsluze, zkuste :)
-
Nové stanice
@Technikus Ověřoval jsem to a zatím to neplánujeme, v nabídce máme například stanici Lala TV, která vysílá bez reklam. Není to samozřejmě jediný dětský kanál, máme také duck TV, Baby TV a další...
-
Přístup k účtu
@Alex KučeraJak jsem už zmínil - pokud si nevybavujete, jaký jiný e-mail by to mohl být, pomůžeme vám v prodejně nebo telefonicky. Tato hláška je poměrně konkrétní a nějaký jiný e-mail tam bude hrát roli.
-
CAPTCHA Můj Vodafone
Hezké odpoledne, recaptcha se objeví jen při určitých situacích, nasazenou ji máme jako prevenci před útoky a neoprávněnými pokusy o přihlášení. Bohužel to nejde udělat tak, aby se objevila výhradně jen tomu, kdo nemá čisté úmysly. Víme ale, že to není úplně pohodlné řešení, pokud to jen trochu půjde, budeme se snažit, aby se ukazovala co nejméně nebo v trochu jiné podobě.
-
Změna ceny TV balíčku Sport
Dobré odpoledne, s ohledem na to, že ceny za sportovní práva se neustále zvyšují, musíme to i my po určité době zohlednit. Navýšení je u balíčku Sport od nejbližšího zúčtovacího období po 23.7.2025 o 20 Kč měsíčně (tedy o cca 70 haléřů denně), nicméně díky tomu zachováváme aktuální skladbu sportovních stanic, na kterých naši diváci najdou většinu sportů, které jsou na TV trhu k dispozici (vysíláme například Formule 1, MotoGP, Ligu mistrů, Wimbledon a další). Naše zákazníky o změně ceny postupně informujeme ve Vyúčtování a e-mailem nebo SMSkou. V naší nabídce nemáme úplně všechny české sportovní stanice (například zmíněný Canal+ Sport), ale to je stejné jako u ostatních služeb - ty zase nemusejí mít to, co naopak v nabídce najdou naši diváci. Je pak samozřejmě na každém sportovním fanouškovi, aby si vybral zejména podle svých oblíbených sportů. Věřím, že pro většinu fanoušků je nabídka ve Vodafone TV atraktivní :-)
-
Videotéka Vodafone - aktualizace
@cvancara Dobré odpoledne, díky za upozornění, to spíš vypadá na chybu, protože pokud je tam čeština, tak samozřejmě očekáváme, že pojede česká zvuková stopa. Předal jsem to ke kontrole.
-
Canal + sport
Pěkný den, vyloučené natrvalo není nikdy nic, ale v tuto chvíli se zařazením Canal+ Sport nepočítáme.
-
Eurosport 2 se po 10s zasekne Android TV
@david.vrba1 Hezký den, Davide, příčinu se nám povedlo najít a teď už to je opravené, tak zkuste :-)
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
Situaci vyřeší nová verze aplikace, kterou jsme poslali LG k certifikaci. Termín bohužel nedokážu odhadnout, protože někdy trvá certifikace relativně krátce, někdy to je na řádově na týdny.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@Norbis Pěkný den, můžete mi prosím napsat přesný model televize a ideálně i verzi webOS? S dohledáním názvu modelu může pomoct návod přímo od LG. Moc díky.
-
webOS 25 – nelze najít Vodafone aplikaci
@sslgtvcz Díky za doplnění, předám.
-
Nahrávkám chybí konec
@zahradnice1 Pěkný den, pořady nahráváme na základě EPG - tedy TV programu, který nám TV stanice poskytují. Pokud se pak stane, že TV stanice nedodržuje program (pořad začíná a končí později), může se bohužel stát, že konec nahrávky nebude dostupný. Máme na to 15minutovou rezervu (zatím není funkční při přehrávání v aplikaci pro chytré TV LG a Samsung), takže většinu zpoždění díky této rezervě pokryjeme. Druhé části se zhlédnutím do 7 dnů bohužel nerozumím, potřeboval bych upřesnění.