Jump to content

Ondra - Vodafone

Help center
  • Posts

    823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

Ondra - Vodafone last won the day on June 27

Ondra - Vodafone had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Super Fibre
  • Vodafone mobile services
    Premium 5G
  • Vodafone television
    ALLinONE
  • Vodafone devices
    Set-top box Premium
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ondra - Vodafone's Achievements

  1. @JokkiPěkné ráno, ano, je možné, že to má souvislost, abychom to ale mohli řešit, potřebujeme konkrétní příklady, proto budeme rádi, když nám zavoláte na 800770077 a vyberete volbu pro technické potíže nebo napíšete přes odkaz výše. Díky.
  2. @xifoxDobré ráno, k této chybě obecný postup pro řešení nemáme. Zavolejte nám tedy prosím na 800770077 a vyberte volbu pro řešení technických potíží - volejte ve chvíli, kdy budete u zařízení. Případně nám můžete napsat přes https://tam.je/forum co nejvíc podrobností, předáme to a kolegové se na to podívají, případně budou volat oni vám.
  3. @PaegasRobin777Pěkný den, u Připojení bez kabelu Naplno 5G jsme nedávno navyšovali objem dat na 600 GB měsíčně. V tuto chvíli nemám žádné informace o dalších případných změnách, kdyby se něco v budoucnu měnilo, určitě o tom budeme veřejně informovat.
  4. Hezké ráno, ano, u Nova Sport může být zvuk Dolby Digital, u Eurosportů ho v této kvalitě k dispozici nemáme. Záleží na tom, jaký zdroj vysílání máme k dispozici...
  5. @ludekUPCPěkný den, díky za zprávu, info k přehledu frekvencí jsem kolegům předal. Co se týká programového přehledu na webu, tak vy v obrázku máte většinu regionálně vysílaných stanic - ty najdete ve speciálním PDF na https://static.vodafone.cz/cp/docs/tv/vtv-regiony.pdf. V přehledu programů nejsou, protože nejsou dostupné pro všechny zákazníky. Jinak jsem našel 2 chybné údaje (TV1000 a Extreme Sports), tak jsem požádal o opravu.
  6. @kautskymTo je v pořádku, standardně máte u Red Basic 2 GB navíc a když k tomu přidáme další 3 GB během letní akce, tak celkově vyzvedáváte 5 GB 🙂
  7. @TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového.
  8. @JakubDobré ráno, Jakube, podle předchozího příspěvku se ptáte na webový přehrávač, že? Kolegům jsme nahlašovali pravděpodobné vyšší nároky přehrávače na výkon počítače, toto prověřují, takže pokud tam najdou příčinu nebo něco k úpravě, tak to změníme. Přehrávání ve fullscreenu je vlastnost a neumím říct, zda dojde ke shodě na tom, že by se měla měnit. Ale i tuto zpětnou vazbu od některých uživatelů jsme předávali.
  9. @vhSlimPokud jsme vás ve Vyúčtování o změně informovali a v Můj Vodafone informace nemáte, tak bychom se na to raději podívali. Můžete nám zavolat na 800770077 nebo napište přes https://tam.je/forum. @traminToto je v pořádku - jestli jste od nás informaci o změně nedostal, tak stránka nic zobrazovat nebude, to není chyba.
  10. @broukpytel Dobré ráno, v tomto případě nám nejvíc pomůže, když nám napíšete přes https://tam.je/forum a uvedete přesně tento popis a k němu také podrobnosti o vašem počítači (které znáte - myšleno například procesor, paměť apod.), velikost monitoru a rozlišení, informace o systému a prohlížeči. Je možné, že nová verze přehrávače má vyšší nároky, ale přesto se na to raději podíváme nebo minimálně předáme zpětnou vazbu pro další vývoj.
  11. Vlastní řazení v budoucnu pravděpodobně přibude, termín zatím nemáme (není teď ani v jiných aplikacích pro Samsung, LG nebo Android TV). Na fungování EPG se kolegové podívají, pravděpodobně to bude spíš k opravě, než že by šlo o chtěné chování.
  12. Rozumím té diskuzi ohledně SMS a dalších možností ověření, napadnutí telefonu atp. Přidám k tomu ale mnohem pravděpodobnější a častější scénář běžných uživatelů (bez ohledu na Vodafone, platí to obecně)... Není tak vzácné, že uživatelé používají stejná hesla napříč různými službami. Nemělo by se to dělat, věřím, že si to i dost uživatelů uvědomuje, ale je spousta lidí, kteří to tak dělají. Prostě to je pohodlnější... Když se pak takové heslo, resp. kombinace přihlašovacího jména a hesla objeví v nějakých uniklých seznamech na internetu, může nastat potenciální problém, protože se náhodným zkoušením útočníci mohou trefit a přihlásit do služby, kterou takový uživatel používá a má tam právě tuto kombinaci přihlašovacích údajů. Takže když pak taková služba vyžaduje kromě zadání správného přihlašovacího jména a hesla ještě další potvrzení přihlášení, výrazně se snižuje možnost, že se do ní útočníci přihlásí jen díky znalosti přihlašovacích údajů. @sodekczPro příjem potvrzovacích SMS si budete moct nastavit jakékoliv české mobilní číslo, může být stejné i k více zákaznickým účtům. A pokud spravujete přihlášení k více účtům (třeba soukromý a firemní), je dobré si přidat přístup k nim pod své "hlavní" přihlášení, takže se přihlásíte jednou a v samoobsluze se pak přepnete na další účet, ke kterému budete mít přístup...
  13. @Ivo Mašek Pěkný den, toto je běžná věc a neznamená to, že druhý den by mělo vše vypadat jinak 🙂 V nočních hodinách nasazujeme různé opravy nebo úpravy do interních systémů a někdy to ovlivňuje informace zobrazované v Můj Vodafone, proto tam v takové chvíli dočasně můžete vidět informační hlášku ohledně omezené funkčnosti.
  14. Díky za nasdílení 🙂 Roaming na den nově (akce platí do odvolání) obsahuje za 199 Kč na 24 hodin až 1 GB dat a upravili jsme také podmínky dokoupení dat ve 24hodinovém okně. Nově stojí dodatečný 1 GB 99 Kč.
  15. V diskuzi to zaznělo, tak to jen potvrdím - do zpětného zhlédnutí nebo nahrávek ukládáme vždy poslední odvysílání daného pořadu. Proto se nedá použít to, že by následně divák pokračoval dalším pořadem, protože pokud je nahrávaný pořad opakovaný, tak se navazující pořady při každé repríze mohou měnit. Platforma Vodafone TV funguje tak, že přehrává nebo nahrává konkrétní pořady, nikoliv kontinuální vysílání. Tento princip se změnit nedá, resp. to by muselo dojít k vytvoření zcela nové platformy...
×
×
  • Create New...