Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Příspěvky

    708
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    56

Úspěšná řešení

  1. Ondra - Vodafone's příspěvek in Modernizace sítě was marked as the answer   
    Informace k modernizaci sítě najdete také na speciální stránce: https://www.vodafone.cz/modernizace/
  2. Ondra - Vodafone's příspěvek in Power tv hudebni kanál was marked as the answer   
    Hezký den, k vypnutí vysílání jsme přistoupili, protože Power TV ukončila v ČR distribuci. 
  3. Ondra - Vodafone's příspěvek in Premier Sport 3 was marked as the answer   
    Pěkný den, se zařazením stanice Premier Sport 3 v tuto chvíli nepočítáme. Je možné, že se to někdy změní, ale zatím platí toto.
  4. Ondra - Vodafone's příspěvek in volání se starým ERICSSONem was marked as the answer   
    Pěkný den, tento telefon v naší síti bohužel nebude fungovat.
    K 21.4.2020 došlo pod záštitou ČTÚ k přeuspořádání pásma 900 MHz v ČR, důvodem byla roztříštěnost přidělených frekvencí mezi operátory. Tato akce byla důležitá a přináší mnoho výhod, na druhou stranu některé velmi staré telefony už kvůli tomu v naší síti nemohou fungovat. Ericsson A1018s je mezi nimi.
  5. Ondra - Vodafone's příspěvek in Obnova/přesměrování starého čísla was marked as the answer   
    @dendapendapupendaPěkný den, důležité opravdu je, jestli je to číslo aktuálně v provozu. Pokud jste ho zrušil (nebo nedobil kredit a proto bylo zrušeno), tak po několika měsících se může znovu objevit v prodeji. Takže teď můžou být 3 situace:
    - Číslo si už někdo pořídil a používá ho.
    - Číslo je připravené na předplacené kartě a může ležet v nějakém obchodě nebo u někoho doma.
    - Číslo je volné a čeká na prodej.
    Pouze u třetí možnosti byste ho mohl získat, protože číslo si u nás můžete vybrat. V takovém případě by stačilo zajít do prodejny nebo zavolat na 800777777 a ověřit, zda je volné a můžeme vám ho aktivovat na nový tarif nebo předplacenku. 
  6. Ondra - Vodafone's příspěvek in Zpráva s odkazem tam.je was marked as the answer   
    Zkracovač vede na stránku v samoobsluze, která nabízí sloučení plátců (zejména to je pro zákazníky, kteří mají mobilní služby v jednom Vyúčtování a služby bývalého UPC v druhém). Je to cílené na ty zákazníky, kterých se taková možnost týká, proto se formulář po přihlášení ukáže jen těm, u koho je sloučení dostupné. 
     
    Jak už tu Slamb uvedl, pravost zkracovače jde jednoduše ověřit na našich stránkách 🙂 https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/bezpecnost/tam-je-zkraceni/
  7. Ondra - Vodafone's příspěvek in Nový firmware Compalu was marked as the answer   
    Změny nejsou velké, pro "bílé Compaly" jde o rozšíření dostupných Wi-Fi kanálů i na kanály 12 a 13.
  8. Ondra - Vodafone's příspěvek in eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem was marked as the answer   
    Dnes jsme spustili podporu eSIM pro Apple Watch (OneNumber) 🙂 Informace zde: https://www.vodafone.cz/tarify/onenumber/
    V tuto chvíli ještě služba není dostupná pro OneNet zákazníky, ale pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve.
  9. Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora Chromecast was marked as the answer   
    Podporu Chromecastu jsme přidali v aktualizaci, kterou jsme vydali 21. června. Více info: https://www.techforum.cz/topic/61953-už-funguje-vodafone-tv-s-chromecast/?do=findComment&comment=464160
  10. Ondra - Vodafone's příspěvek in Co konečně přidat platbu přes Applepay? was marked as the answer   
    Pěkný den, v aplikaci Můj Vodafone od teď zákazníci s telefony iPhone můžou platit pomocí Apple Pay - funkci podporuje naše platební brána. Postup pro placení je stále stejný, jen místo vyplnění čísla karty stačí v platební bráně kliknout na tlačítko pro Apple Pay a platbu potvrdit přes Face ID nebo otisk prstu. Pokud by měl někdo z dřívějška uloženou platební kartu a chtěl místo toho platit přes Apple Pay, tak ji stačí smazat, pak se možnost objeví.
  11. Ondra - Vodafone's příspěvek in AirPlay was marked as the answer   
    Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.

  12. Ondra - Vodafone's příspěvek in Už funguje Vodafone TV s Chromecast? was marked as the answer   
    Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.

  13. Ondra - Vodafone's příspěvek in Modernizace sítě DOCSIS was marked as the answer   
    S nějakými úpravami v tomto časovém horizontu počítáme, ale jako obvykle platí, že nemůžeme říct podrobnosti, než bude vše připraveno a oznámíme to veřejně.
  14. Ondra - Vodafone's příspěvek in Nová podoba nabídky Vodafone TV was marked as the answer   
    @Pavel m Je to tu sice plné spekulací, ale přece jen - Voyo jsme jako dárek přidali všem zákazníkům Kompletu a v nové nabídce je zahrnuté v balíčku Family, to platí. Neřekli jsme, že by Voyo bylo v Kompletu jen na měsíc apod.  
  15. Ondra - Vodafone's příspěvek in Cookies a SMS was marked as the answer   
    Důkladně jsem to s kolegy ověřoval a posílám vám k tomu podrobné vysvětlení. 
    Personalizované cílení na základě cookies
    Podrobné vysvětlení toho, co je to personalizované cílení, máme na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/. Tam přesně popisujeme, co souhlas znamená a jak se pak cookies využívají. Když to zjednoduším - pokud od zákazníka máme souhlas s personalizovaným cílením na základě cookies, tak mu můžeme ukazovat či posílat nabídky a služby, které budou "na míru pro něj", budou zkrátka víc relevantní. Ale je důležité dodat, že důležitým předpokladem je, že máte povolený příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek. Když ne, tak samotný souhlas s personalizovaným cílením nestačí a žádné nabídky vám chodit nezačnou.
    Souvislost mezi souhlasem s personalizovaným cílením na základě cookies a příjmem marketingových sdělení (SMS, e-maily, hovory...)
    Udělením souhlasu s personalizovaným cílením na základě cookies (viz obrázek) nedojde k tomu, že by si zákazník zároveň zapnul příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek od Vodafonu nebo třetích stran. To se dělá po přihlášení do Můj Vodafone podle tohoto návodu. 
    Opakované zobrazení dialogu ohledně personalizovaného cílení na základě cookies
    Žádost o udělení souhlasu sice můžeme zobrazovat opakovaně, standardně to ale není tak, že se obrazovka ukáže při každém přihlášení do samoobsluhy. Dít se to ale může v případě, kdy uživatel promazává cookies, používá anonymní okno či doplněk s podobnou funkcí, protože samoobsluha pak neví, zda uživatel minule obrazovku viděl...
    Pro info:
    @tomus @Ivo2003 @JirkaP
  16. Ondra - Vodafone's příspěvek in podpora esim na pixel 6a a pixel 7 was marked as the answer   
    @kafcha Hezký den, tady obecně platí, že pokud výrobce nahrání eSIM nějak specificky neomezuje, tak bude fungovat. Z naší strany tam žádná blokace není. Takže to je spíš dotaz na výrobce. U některých telefonů nebo hodinek se někdy podobná omezení objevila, zejména, když výrobce prodával své zařízení jen na určitých trzích apod. Pak se stalo, že eSIM šla nahrát třeba jen v určitých zemích a v ostatních zemích ji nešlo používat.
  17. Ondra - Vodafone's příspěvek in Vodafone mění DNS, jaké jsou nové? was marked as the answer   
    Hezký den, ještě přidám obecné informace ke změně:
    Zpráva se týká zákazníků, kteří si ručně nastavili DNS servery u bývalého UPC, které v srpnu přestanou fungovat. Jde o 213.46.172.36, 213.46.172.37, 213.46.172.38 a 213.46.172.39. Pro správné fungování připojení je nutné v nastavení TCP/IP protokolu vašeho počítače či routeru (pokud používáte vlastní router připojený za kabelový modem Vodafonu) změnit konfiguraci DNS serverů na „Získat adresu DNS z DHCP serveru automaticky“. Návod na změnu nastavení DNS najdete pro Windows zde. V případě vlastního routeru děláte změnu v jeho webové administraci podle návodu od výrobce. V nastavení kabelového modemu není potřeba nic měnit.  
     
     
     
  18. Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora 5G sítí na zařízeních Pixel 6 was marked as the answer   
    Hezké ráno, je to přesně tak, jak psal Marek. Jako operátor můžeme podporu zajistit / zaručit na telefonech, které máme v nabídce. Pokud jsme telefon nikdy nenabízeli, nemáme na obsah jeho firmwaru vliv a je jen na výrobci, jestli se rozhodne přidat podporu pro naši síť do firmwaru telefonu. Takže konkrétně pro Pixel 6 Pro to nedokážeme ovlivnit a nemůžeme fungování 5G zaručit.
  19. Ondra - Vodafone's příspěvek in Pixel 6 a podpora 5G a VoLTE ? was marked as the answer   
    Hezký den, stejné téma se řešilo také v https://www.techforum.cz/topic/60689-podpora-5g-sítí-na-zařízeních-pixel-6-a-pixel-6-pro/#comment-450791. Vyjádření, na které odkaz vede, je stále platné, takže jinou odpověď vám dát nemůžu.
     
     
  20. Ondra - Vodafone's příspěvek in Nastavení oblíbených programů was marked as the answer   
    Funkci řazení programů a možnost skrytí vybraných stanic jsme do Vodafone TV přidali v prosinci. Vlastní řazení je dostupné v set-top boxu i v aplikaci 🙂 Podrobný návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
  21. Ondra - Vodafone's příspěvek in Řazení TV programů was marked as the answer   
    Funkci řazení programů jsme do Vodafone TV přidali v prosinci. Vlastní řazení je dostupné v set-top boxu i v aplikaci 🙂 Podrobný návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
  22. Ondra - Vodafone's příspěvek in Zablokování webů was marked as the answer   
    Pěkný den, 
    jde o naprosto mimořádnou situaci a jak už tu padlo, proběhly v tom 2 kroky.
    Některé weby zablokoval přímo správce domény CZ sdružení CZ.NIC, to je dobře popsané na https://www.lupa.cz/aktuality/spravce-narodni-domeny-kvuli-ukrajine-zablokoval-aeronet-a-dalsi-proruske-weby/.
    Čeští mobilní operátoři sdružení v APMS (i Vodafone) pak vyhověli výzvě vlády České republiky a Národního centra kybernetických operací a připojili se k opatřením zamezujícím šíření ruské propagandy v kybernetickém prostoru České republiky. Jde o pochopitelný krok k zajištění bezpečnosti naší země. Další podrobnosti o tom najdete na https://www.apms.cz/mobilni-operatori-blokuji-pristup-na-dezinformacni-weby/. 
  23. Ondra - Vodafone's příspěvek in Nickelodeon - nesynchronni obraz a zvuk was marked as the answer   
    @Jin Hezké ráno, situaci řešíme, nicméně podle všeho je příčina přímo u poskytovatele vysílání. Snad se to brzy povede vyřešit 🙂
     
    @jabadabadooo Dobré ráno, informaci jsem předal, snad to kolegové rozklíčují 🙂

    Aktualizace 21.2. 18:35: Dostal jsem zprávu, že už to je opravené 🙂
  24. Ondra - Vodafone's příspěvek in Aktivace SIM v zahraničí was marked as the answer   
    @Sabov Vasyl Pěkný den, SIMku ze zahraničí bohužel aktivovat nemůžete. Můžeme vám s tím ale pomoct - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů.
  25. Ondra - Vodafone's příspěvek in Možnost využívání vodafone tv na jiné adrese was marked as the answer   
    Hezký večer,
    k jedné Vodafone TV musejí být všechny set-top boxy na stejné technologii. Takže pokud se jedná o kabelovou televizi (podle vašeho popisu ano), tak i druhý set-top box k této smlouvě bude nutné připojit do účastnické zásuvky kabelové TV a bude ho možné využívat jen na adrese, kde už je ten první. Podobně to platí pro CA modul. 
    Za nepřesnou informaci od kolegyně se omlouvám.
    Případnou přenositelnost Vodafone TV vysvětlujeme na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/prenositelnost-vodafone-tv/. 
×
×
  • Vytvořit...