
Solutions
-
Ondra - Vodafone's post in Jakou VPN pro sledování mimo EU? was marked as the answerJe to tak, aby aplikace (webový přehrávač) správně fungovaly, je jednou z podmínek to, že uživatel nepoužívá VPN. Čili odpověď na první dotaz je, že žádnou VPN doporučit nemůžeme, protože je vysoce pravděpodobné, že kvůli použití VPN nebude přehrávání fungovat bez ohledu na to, zda jsem v ČR nebo v zahraničí.
-
Ondra - Vodafone's post in Nastavení datového toku VTV v prohlížeči was marked as the answerPěkný den, u Vodafone TV není k dispozici ruční volba kvality obrazu (datového toku). Vždy dochází k automatickému nastavení kvality podle rychlosti připojení.
-
Ondra - Vodafone's post in Nelze stahovat některé soubory z vodafone.cz was marked as the answerPěkný den všem, je to opravené, díky za podnět 🙂
-
Ondra - Vodafone's post in SMS nefungují při vypnutých datech was marked as the answerOhledně RCS a podpory na iPhonech můžu zatím říct jen toto:
Zavedení této nové funkce pro zařízení Apple aktuálně vyhodnocujeme, konkrétní termín tak k dispozici nemáme.
-
Ondra - Vodafone's post in Pomalý DNS server was marked as the answerHezké ráno, po 20. hodině jsme zaznamenali potíže s DNS servery, které trvaly několik minut. Proto jste mohli večer mít potíže s připojením, omlouvám se za komplikace.
-
Ondra - Vodafone's post in Vodafone mění DNS, jaké jsou nové? was marked as the answerSituaci jsem ověřoval s kolegy z technické podpory a jediný doporučovaný způsob je ten, který jsem tu shrnul a který také posíláme v e-mailech. Proto jsem nemohl doplnit žádné konkrétní hodnoty ohledně našich DNS serverů.
-
Ondra - Vodafone's post in Zákaznická linka was marked as the answerPěkný den, Linka péče o zákazníky 800770077 je dostupná nonstop s tím, že na https://www.vodafone.cz/kontakty/ uvádíme nejvhodnější časy pro volání (kdy bývá čekací doba nejnižší). V noci a o víkendech jsou operátoři také dostupní, ale je jich méně, proto přednostně řešíme pouze urgentní záležitosti (výpadky, nefunkční služby apod.).
Delší čekací doby na spojení jsou v poslední době způsobené i vysokou nemocností kolegů, protože i když to tak v médiích nevypadá, stále bohužel řádí Covid i jiné nemoci. Naprosto ale chápu, že čekat na spojení je nepříjemné a omlouvám se vám za tuto zkušenost. V některých situacích nám zákazníci volají s věcmi, které jdou řešit třeba přes Můj Vodafone, tak pokud to je možné, doporučuji využít i naši samoobsluhu.
-
Ondra - Vodafone's post in Nefunkční Vodafone TV na MacOS was marked as the answer@dcartPěkný den, bohužel následně došlo ke změně a ke spuštění podpory z více důvodů nedošlo. Nadále platí, že bychom chtěli podporu pro Mac OS přidat, žádný konkrétní termín však slíbit nemůžu.
-
Ondra - Vodafone's post in Platnost predplacene karty/kreditu was marked as the answer@Join
1,2,3) Vše popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/. Pokud vám platnost kreditu vyprší, nebudete moct u svého čísla využívat žádné placené služby (budou vám fungovat jen bezplatné služby, jako je třeba příjem SMS nebo hovorů v ČR apod.).
4,5,6) K tomu jsem se už vyjadřoval a jiní uživatelé vám tu poslali i odkaz na vlákno https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/.
7) Informaci o platnosti kreditu najdete na našich stránkách (viz první bod) nebo například v oficiálním ceníku na https://www.vodafone.cz/cenik.
8) Zde nevím, na co bych měl odpovídat.
-
Ondra - Vodafone's post in Dobijeni kreditu na predplacence 200< Kc was marked as the answerPěkný den, na našich stránkách máme upřesnění, že minimální limit se může u jednotlivých bank lišit a rozhodující je, co je v jejich bankovnictví dostupné. Zkusím ověřit, zda stále platí, že některé banky nabízejí dobití od 200 Kč, pokud se něco změnilo, určitě pak upravíme i na webu.
Informace jsme na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit-pres-vasi-banku/ aktualizovali - dobití za 200 Kč je možné u KB a České spořitelny.
-
Ondra - Vodafone's post in Jak zprovoznit druhou ethernet zásuvku? was marked as the answerZ vlastní zkušenosti z novostavby - ne vždy jsou zásuvky správně udělané, takže i když by se dalo čekat, že vše bude funkční, ve skutečnosti třeba nejsou správně propojené apod. To umí ověřit technik s potřebným přístrojem (jestli signál opravdu jde ze zásuvky A do zásuvky B), ale v tomto případě to ani není úkol na poskytovatele připojení, jako spíš na specializovanou firmu, protože jde o vlastní rozvody uvnitř bytu. Mně takhle technik v jednom bytě řekl, že ze dvou zásuvek funguje jen jedna a druhou stavební firma vůbec nedodělala (jen na pohled to samozřejmě nešlo poznat)...
-
Ondra - Vodafone's post in Veřejná IP adresa k Bez kabelu Naplno 5G Giga Cube was marked as the answer@Ondřej VelíšekHezký den, Ondřeji, k Připojení bez kabelu nabízíme pevnou IP adresu pouze firemním zákazníkům v rámci služby Připojení Telemetrie. Podrobně to popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/. Službu za 175,45 Kč k Připojení bez kabelu nenabízíme - nejde o "pevný internet".
-
Ondra - Vodafone's post in Nelze se přihlásit do Můj Vodafone - Access Denied was marked as the answer@StarlightPěkný den, je to přesně tak, jak píše @tomus. Vaše IP adresa je z nějakého důvodu z bezpečnostních důvodů blokovaná, obvykle to je dočasné, ale pokud by stejnou IP mělo více uživatelů a někdo z nich se choval "podezřele", případně se například opakovaně chybně přihlašoval, může se blokace prodlužovat. Tento stav popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-muj-vodafone-nefunguje/ v bodě 3. Přepnutí na mobilní data nebo přihlášení přes jinou Wi-Fi by vám mělo pomoct.
-
Ondra - Vodafone's post in App Vodatone TV na Android TV 12 boxu was marked as the answer@DavCZaZkoušel jsem ve statistikách dohledat, zda už tento box některý divák nepoužívá, ale bohužel ne. V Obchodě Play máme zatím jen
RockTek RT-G1, s ohledem na to je poměrně slušná šance, že na tom novějším modelu by aplikace měla běžet.
-
Ondra - Vodafone's post in Výpadek televize v Havířově was marked as the answerPěkný den, díky za sdílení, výpadek jsme už odstranili, bohužel došlo k překopnutí kabelů, proto oprava chvíli trvala a služby jsme obnovili ráno.
-
Ondra - Vodafone's post in Vodafone Station 3.1 - sitovy USB disk/tiskarna was marked as the answerPěkný den, jak píše Marek, USB je v modemu pro servisní účely, nemáme zprávy o tom, že by se to mělo v blízké době změnit.
-
Ondra - Vodafone's post in Přidání předplacené karty do zákaznického účtu was marked as the answer@Zlaťák Pěkný den, pokud chcete vidět všechny služby pod jedním přihlášením, tak to jde 🙂 Předplacenku nemusíte převádět na svůj zákaznický účet, jen si ji připojíte ke svému e-mailovému přihlášení. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/
-
Ondra - Vodafone's post in Přenesená data was marked as the answerHezký den, @Ivo2003,
chápu, že to může být zajímavé vědět 🙂 Tuto informaci však skutečně v samoobsluze nenajdete a zatím nemám informaci o tom, že by se tam měla objevit. Čerpání volných jednotek ukazujeme ve chvíli, kdy jde o omezený počet volných jednotek (minut/SMS/dat) a je tedy vhodné sledovat, kolik vám ještě zbývá. Na druhou stranu tam teď máte jiné podrobnosti a možnosti nastavení, které naopak nebyly v Moje exUPC.
-
Ondra - Vodafone's post in Časová informace v CLIP was marked as the answer@Ivo2003 Díky za aktuální zprávu 🙂 S kolegy jsem to ověřoval a doporučují nejdřív zkusit restart modemu a telefonu (základny). To jednoduše uděláte tak, že obě zařízení na chvíli odpojíte od elektřiny. Kdyby ani pak čas nešel správně, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo pošlete zprávu s podrobnostmi a s odkazem na toto fórum přes https://tam.je/forum a předali bychom to k řešení.
-
Mám tu pár doplnění / upřesnění, kde to je možné...
K 25. říjnu jsme nasadili full dual-stack, který se týká zákazníků, kteří mají aktivovanou pevnou IP adresu. Pro ostatní se nic nemění.
V tuto chvíli se to týká jen těch, kteří mají pevnou IP, žádný termín pro případné další změny stanovený není.
Nově vše probíhá automaticky a není potřeba registrovat MAC adresu. V režimu bridge musí být napřímo připojeno pouze jedno zařízení (CPE) přímo k modemu. Toto zařízení musí mít povolený IPv4 protokol, aby mohlo získat statickou IPv4 adresu. Pokud k modemu napřímo připojíte další zařízení, musí mít vypnutý IPv4 protokol. Tím se zabrání přeskakování statické IPv4 adresy a zbytečnému zatěžování DHCP provozu.
K jednomu tarifu (přípojce) je už možné mít jen jednu pevnou IPv4 adresu.
Pevnou IP adresu si můžete objednat na lince 800770077.
Modem v režimu bridge můžete mít ve 2 scénářích:
1) Mám aktivní pevnou IP adresu (a mám Full DS)
2) Mám nastavený režim pouze IPv4
Pokud máte aktivovanou pevnou IP adresu, je IPv6 prefix statický.
Veřejnou IPv4 adresu máte k dispozici, když máte aktivní pevnou IP adresu nebo máte k přípojce nastavený režim pouze IPv4.
-
Ondra - Vodafone's post in Podpora app na televize Hisense was marked as the answerHezký den, s aplikací pro další TV systémy nepočítáme. Podporujeme Samsung, LG, Apple TV, Android TV, set-top boxy a CA moduly a další zařízení... Bohužel pro úplně každého řešení přinést neumíme, ale tímto pokrýváme potřeby velké většiny diváků. Všechny podporované systémy a zařízení najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/sledovani-televize/
-
Ondra - Vodafone's post in Přenos čísla od konkurence na již používanou SIM was marked as the answer@Jirka357 Tohle opravdu neumožňujeme, přenos čísla do sítě Vodafone je možný pouze na nově vydanou SIM kartu, která začne fungovat až po přenesení čísla.
-
Ondra - Vodafone's post in Výchozí služba v Můj Vodafone was marked as the answerJe to tak, aktuálně není možné vybrat výchozí službu, ale pracujeme na tom. Zatím posílám návod, jak se na jinou službu po přihlášení přepnout: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/
-
Ondra - Vodafone's post in Konec TV stanic Dvojka a Stingray was marked as the answerPěkný den všem, některé z vás zajímaly důvody ukončení stanic, poptal jsem se a tady jsou.
Dvojka - chtěli bychom ji nahradit jiným slovenským programem, jakmile budeme mít vše finálně domluvené, budeme o tom moct informovat. Pokud vše vyjde, rádi bychom měli nabídku slovenských stanic atraktivnější a také bez případných "blackoutů" (situace, kdy se vysílá pořad, který nelze kvůli TV právům vysílat v ČR).
Stingray iConcerts a CMusic - zde nám končí smlouva s vysílatelem a zatím jsme se nedohodli na prodloužení. S náhradou nepočítáme, o hudební programy obecně není velký zájem (možná pro někoho překvapivě s výjimkou Šlágrů), přesto jich v naší nabídce zůstává skoro dvacítka.
-
Ondra - Vodafone's post in Dvoufázové ověření do Můj Vodafone was marked as the answer@PaegasRobin777Pokud při přihlašování do aplikace zadáváte SMS kód, tak se nepřihlašujete správně. Prosím, podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ do rozbalovací části "Po nastavení nového přihlašování e-mailem se nemůžu přihlásit do aplikace Můj Vodafone, co mám dělat?".
Buď při přihlášení nezadáváte e-mail a heslo, nebo se nepřihlašujete přímo v aplikaci, ale v okně, kde je webová samoobsluha.