-
Příspěvky
727 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
58
Úspěšná řešení
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nova Sport 5 & Nova Sport 6 was marked as the answer
Pěkné ráno, Nova Sport 5 a 6 je ode dneška oficiálně součástí Vodafone TV 🙂
Vodafone TV přidává ode dneška do programové nabídky prémiové sportovní kanály Nova Sport 5 a Nova Sport 6. Vysílat budou například závody Formule 1, motocyklové Moto GP a WorldSBK nebo zápasy UFC, tedy elitní soutěže smíšených bojových umění. Na fotbalové fanoušky čeká více obsahu z Bundesligy nebo LaLigy. Novinka přichází ve chvíli, kdy televize Nova zároveň oznámila, že právě na jejích sportovních kanálech se bude od léta vysílat fotbalová Evropská a Konferenční liga UEFA.
Vedle pravidelné porce hokeje nejen z NHL, špičkových fotbalových soutěží nebo třeba basketbalové NBA se diváci Vodafone TV mohou nově těšit na vzrušující závody Formule 1 i ty nejlepší motocyklové jezdce ze závodů Moto GP a WorldSBK. Vodafone TV se rozšiřuje o prémiové stanice Nova Sport 5 a Nova Sport 6.
Běží na pozicích 75 a 76, jsou součástí balíčku Vodafone TV Sport (nová nabídka) a samozřejmě také ALLinONE.
CA moduly: 634 MHz, QAM 64
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Modernizace sítě was marked as the answer
Informace k modernizaci sítě najdete také na speciální stránce: https://www.vodafone.cz/modernizace/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Power tv hudebni kanál was marked as the answer
Hezký den, k vypnutí vysílání jsme přistoupili, protože Power TV ukončila v ČR distribuci.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Premier Sport 3 was marked as the answer
Pěkný den, se zařazením stanice Premier Sport 3 v tuto chvíli nepočítáme. Je možné, že se to někdy změní, ale zatím platí toto.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in volání se starým ERICSSONem was marked as the answer
Pěkný den, tento telefon v naší síti bohužel nebude fungovat.
K 21.4.2020 došlo pod záštitou ČTÚ k přeuspořádání pásma 900 MHz v ČR, důvodem byla roztříštěnost přidělených frekvencí mezi operátory. Tato akce byla důležitá a přináší mnoho výhod, na druhou stranu některé velmi staré telefony už kvůli tomu v naší síti nemohou fungovat. Ericsson A1018s je mezi nimi.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Obnova/přesměrování starého čísla was marked as the answer
@dendapendapupendaPěkný den, důležité opravdu je, jestli je to číslo aktuálně v provozu. Pokud jste ho zrušil (nebo nedobil kredit a proto bylo zrušeno), tak po několika měsících se může znovu objevit v prodeji. Takže teď můžou být 3 situace:
- Číslo si už někdo pořídil a používá ho.
- Číslo je připravené na předplacené kartě a může ležet v nějakém obchodě nebo u někoho doma.
- Číslo je volné a čeká na prodej.
Pouze u třetí možnosti byste ho mohl získat, protože číslo si u nás můžete vybrat. V takovém případě by stačilo zajít do prodejny nebo zavolat na 800777777 a ověřit, zda je volné a můžeme vám ho aktivovat na nový tarif nebo předplacenku.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Zpráva s odkazem tam.je was marked as the answer
Zkracovač vede na stránku v samoobsluze, která nabízí sloučení plátců (zejména to je pro zákazníky, kteří mají mobilní služby v jednom Vyúčtování a služby bývalého UPC v druhém). Je to cílené na ty zákazníky, kterých se taková možnost týká, proto se formulář po přihlášení ukáže jen těm, u koho je sloučení dostupné.
Jak už tu Slamb uvedl, pravost zkracovače jde jednoduše ověřit na našich stránkách 🙂 https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/bezpecnost/tam-je-zkraceni/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nový firmware Compalu was marked as the answer
Změny nejsou velké, pro "bílé Compaly" jde o rozšíření dostupných Wi-Fi kanálů i na kanály 12 a 13.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem was marked as the answer
Dnes jsme spustili podporu eSIM pro Apple Watch (OneNumber) 🙂 Informace zde: https://www.vodafone.cz/tarify/onenumber/
V tuto chvíli ještě služba není dostupná pro OneNet zákazníky, ale pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora Chromecast was marked as the answer
Podporu Chromecastu jsme přidali v aktualizaci, kterou jsme vydali 21. června. Více info: https://www.techforum.cz/topic/61953-už-funguje-vodafone-tv-s-chromecast/?do=findComment&comment=464160
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Co konečně přidat platbu přes Applepay? was marked as the answer
Pěkný den, v aplikaci Můj Vodafone od teď zákazníci s telefony iPhone můžou platit pomocí Apple Pay - funkci podporuje naše platební brána. Postup pro placení je stále stejný, jen místo vyplnění čísla karty stačí v platební bráně kliknout na tlačítko pro Apple Pay a platbu potvrdit přes Face ID nebo otisk prstu. Pokud by měl někdo z dřívějška uloženou platební kartu a chtěl místo toho platit přes Apple Pay, tak ji stačí smazat, pak se možnost objeví.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in AirPlay was marked as the answer
Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Už funguje Vodafone TV s Chromecast? was marked as the answer
Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Modernizace sítě DOCSIS was marked as the answer
S nějakými úpravami v tomto časovém horizontu počítáme, ale jako obvykle platí, že nemůžeme říct podrobnosti, než bude vše připraveno a oznámíme to veřejně.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nová podoba nabídky Vodafone TV was marked as the answer
@Pavel m Je to tu sice plné spekulací, ale přece jen - Voyo jsme jako dárek přidali všem zákazníkům Kompletu a v nové nabídce je zahrnuté v balíčku Family, to platí. Neřekli jsme, že by Voyo bylo v Kompletu jen na měsíc apod.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Cookies a SMS was marked as the answer
Důkladně jsem to s kolegy ověřoval a posílám vám k tomu podrobné vysvětlení.
Personalizované cílení na základě cookies
Podrobné vysvětlení toho, co je to personalizované cílení, máme na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/. Tam přesně popisujeme, co souhlas znamená a jak se pak cookies využívají. Když to zjednoduším - pokud od zákazníka máme souhlas s personalizovaným cílením na základě cookies, tak mu můžeme ukazovat či posílat nabídky a služby, které budou "na míru pro něj", budou zkrátka víc relevantní. Ale je důležité dodat, že důležitým předpokladem je, že máte povolený příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek. Když ne, tak samotný souhlas s personalizovaným cílením nestačí a žádné nabídky vám chodit nezačnou.
Souvislost mezi souhlasem s personalizovaným cílením na základě cookies a příjmem marketingových sdělení (SMS, e-maily, hovory...)
Udělením souhlasu s personalizovaným cílením na základě cookies (viz obrázek) nedojde k tomu, že by si zákazník zároveň zapnul příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek od Vodafonu nebo třetích stran. To se dělá po přihlášení do Můj Vodafone podle tohoto návodu.
Opakované zobrazení dialogu ohledně personalizovaného cílení na základě cookies
Žádost o udělení souhlasu sice můžeme zobrazovat opakovaně, standardně to ale není tak, že se obrazovka ukáže při každém přihlášení do samoobsluhy. Dít se to ale může v případě, kdy uživatel promazává cookies, používá anonymní okno či doplněk s podobnou funkcí, protože samoobsluha pak neví, zda uživatel minule obrazovku viděl...
Pro info:
@tomus @Ivo2003 @JirkaP
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in podpora esim na pixel 6a a pixel 7 was marked as the answer
@kafcha Hezký den, tady obecně platí, že pokud výrobce nahrání eSIM nějak specificky neomezuje, tak bude fungovat. Z naší strany tam žádná blokace není. Takže to je spíš dotaz na výrobce. U některých telefonů nebo hodinek se někdy podobná omezení objevila, zejména, když výrobce prodával své zařízení jen na určitých trzích apod. Pak se stalo, že eSIM šla nahrát třeba jen v určitých zemích a v ostatních zemích ji nešlo používat.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Vodafone mění DNS, jaké jsou nové? was marked as the answer
Hezký den, ještě přidám obecné informace ke změně:
Zpráva se týká zákazníků, kteří si ručně nastavili DNS servery u bývalého UPC, které v srpnu přestanou fungovat. Jde o 213.46.172.36, 213.46.172.37, 213.46.172.38 a 213.46.172.39. Pro správné fungování připojení je nutné v nastavení TCP/IP protokolu vašeho počítače či routeru (pokud používáte vlastní router připojený za kabelový modem Vodafonu) změnit konfiguraci DNS serverů na „Získat adresu DNS z DHCP serveru automaticky“. Návod na změnu nastavení DNS najdete pro Windows zde. V případě vlastního routeru děláte změnu v jeho webové administraci podle návodu od výrobce. V nastavení kabelového modemu není potřeba nic měnit.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora 5G sítí na zařízeních Pixel 6 was marked as the answer
Hezké ráno, je to přesně tak, jak psal Marek. Jako operátor můžeme podporu zajistit / zaručit na telefonech, které máme v nabídce. Pokud jsme telefon nikdy nenabízeli, nemáme na obsah jeho firmwaru vliv a je jen na výrobci, jestli se rozhodne přidat podporu pro naši síť do firmwaru telefonu. Takže konkrétně pro Pixel 6 Pro to nedokážeme ovlivnit a nemůžeme fungování 5G zaručit.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Pixel 6 a podpora 5G a VoLTE ? was marked as the answer
Hezký den, stejné téma se řešilo také v https://www.techforum.cz/topic/60689-podpora-5g-sítí-na-zařízeních-pixel-6-a-pixel-6-pro/#comment-450791. Vyjádření, na které odkaz vede, je stále platné, takže jinou odpověď vám dát nemůžu.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nastavení oblíbených programů was marked as the answer
Funkci řazení programů a možnost skrytí vybraných stanic jsme do Vodafone TV přidali v prosinci. Vlastní řazení je dostupné v set-top boxu i v aplikaci 🙂 Podrobný návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Řazení TV programů was marked as the answer
Funkci řazení programů jsme do Vodafone TV přidali v prosinci. Vlastní řazení je dostupné v set-top boxu i v aplikaci 🙂 Podrobný návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Zablokování webů was marked as the answer
Pěkný den,
jde o naprosto mimořádnou situaci a jak už tu padlo, proběhly v tom 2 kroky.
Některé weby zablokoval přímo správce domény CZ sdružení CZ.NIC, to je dobře popsané na https://www.lupa.cz/aktuality/spravce-narodni-domeny-kvuli-ukrajine-zablokoval-aeronet-a-dalsi-proruske-weby/.
Čeští mobilní operátoři sdružení v APMS (i Vodafone) pak vyhověli výzvě vlády České republiky a Národního centra kybernetických operací a připojili se k opatřením zamezujícím šíření ruské propagandy v kybernetickém prostoru České republiky. Jde o pochopitelný krok k zajištění bezpečnosti naší země. Další podrobnosti o tom najdete na https://www.apms.cz/mobilni-operatori-blokuji-pristup-na-dezinformacni-weby/.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nickelodeon - nesynchronni obraz a zvuk was marked as the answer
@Jin Hezké ráno, situaci řešíme, nicméně podle všeho je příčina přímo u poskytovatele vysílání. Snad se to brzy povede vyřešit 🙂
@jabadabadooo Dobré ráno, informaci jsem předal, snad to kolegové rozklíčují 🙂
Aktualizace 21.2. 18:35: Dostal jsem zprávu, že už to je opravené 🙂
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Aktivace SIM v zahraničí was marked as the answer
@Sabov Vasyl Pěkný den, SIMku ze zahraničí bohužel aktivovat nemůžete. Můžeme vám s tím ale pomoct - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů.