Jump to content

tomus

Moderator
  • Posts

    10,576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    125

tomus last won the day on May 8

tomus had the most liked content!

1 Follower

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Compal VF, VTV box, CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tomus's Achievements

Level 14

Level 14 (14/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • Very Popular Rare
  • First Post

Recent Badges

285

Reputation

8

Community Answers

  1. Zkus jiný prohlížeč Chrome, nebo Edge, u toho se ale doporučuje vypnout hardwarovou akceleraci v prohlížeči.
  2. Neříkám že to pomůže ale zkus začít tím, že promažeš cookies a cache prohlížeče.
  3. WT1806 – Nepodporovaný OS (MacOS). Chyba sítě, stahování obsahu se přerušilo/nedokončilo (u nahrávek).
  4. Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.
  5. Hodnoty signálu na downstreamu vypadají v pohodě, ale na tom upstreamu máš pouze jeden kanál?
  6. Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není.
  7. Blbě jsem to napsal, myslel jsem to tak, že jestli koncová zařízení mají přidělenou nějakou IP adresu poté co již naběhl elektrický proud, ale internet přesto nejede ?
  8. Zatím si tady nikdo nestěžoval že by po upgradu firmwaru na modemu měl nějaký problém, Takže si myslím že chyba bude někde jinde, pravděpodobně v kvalitě signálu.
  9. A mají koncová zařízení přidělené nějaké IP adresy poté co vypadne proud ve chvíli kdy ten internet nefunguje?
  10. Ano vzpomínám si že tady o tom Medvěd také psal, já to testoval ve dvou emulátorech LDPlayer a Nox a datum blblo to u obou.
  11. Tuhle chybu už jsem pozoroval, když jsem aplikaci spouštěl v Android emulátor u na PC, zůstal tam viset datum a čas ze dne kdy jsem měla apku puštěnou naposled, tam pomohlo emulátor několikrát zapnout a vypnout, tady můžeš maximálně zkusit vypnout a zapnout apku, případně z ní vymazat uživatelská data, v té Vodafoní TV apce je evidentně nějaká chyba.
  12. Předpokládám že se bude jednat o stejný set-top-box akorát s upraveným firmwarem, protože Vodafone ani jiné boxy než ten základní a premiérový nemá.
  13. To tlačítko je určeno k resetu do továrního nastavení, je potřeba ho podržet zmáčknuté více vteřin jinak nefunguje, takže to určitě není určeno na běžné používání, třeba malý mediabox neměl takové tlačítko vůbec. A když na svém telefonu uděláš tovární reset, tak budeš mít také spoustu práce to dát opět dohromady. Takže je potřeba rozlišovat běžný reset a reset do továrního nastavení.
  14. Tak může nastat situace kdy se nedostaneš ani do toho menu a pak nezbývá než použít tvrdý tovární reset, jestli budu mít chuť tak to kdyžtak otestuju, aspoň bude zábava 😉
  15. Hlavně Archer C6 neumí DFS pásmo, takže jsi odkázáni pouze na základní 4 kanály v 5 GHz pásmu, a asi po dvou letech mě tenhle router začal blbnout takže jsem ho onehdá odpojil a namísto něj nyní používám modem Compal od Vodafone a zatím vše funguje bezproblémů.
×
×
  • Create New...