Jump to content

tomus

Moderator
  • Posts

    10,792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    140

tomus last won the day on September 13

tomus had the most liked content!

About tomus

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Compal VF, VTV box, CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tomus's Achievements

Level 14

Level 14 (14/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • Very Popular Rare
  • First Post

Recent Badges

304

Reputation

9

Community Answers

  1. Nedávno jsem řešil podobný problém, možnosti jsou dvě jak tomu předejít, buďto zablokovat internet už na straně operátora, což jsem nakonec udělal, nebo ručně v nastavení telefonu přejmenovat Název přístupového bodu pro internet na té volací SIM kartě, ale tam je potřeba to hlídat aby se třeba při výměně SIM karty opět nenačetlo správné nastavení přístupového bodu, pak se telefon nemůže připojit k internetu přes danou SIM i kdybych chtěl.
  2. Včera v Brně po půlnoci vypadl internet, zrovna jsem chtěl sledovat tu vesmírnou srážku a koukám že pevný internet nejede a já běžím na mobilních datech, ale netrvalo to dlouho asi okolo 15 minut, předpokládám že v té chvíli došlo na straně operátora k nějaké změně nastavení, nebo technologie a IP adresa kterou jsem měl docela dlouho se změnila i u mě, takže tímto je záhada vyřešena a svoji adresu si můžeš pingat jak dlouho chceš to na změnu IP adresy nemá žádný vliv.
  3. tomus

    Chyba MV1830

    Výměna telefonu nemusí znamenat automaticky ztrátu SMSek, pokud je v něm nastavená zapnuté zálohování do Google, nebo Apple účtu. Jinak se stačí zeptat třeba robota Tobiho na webu Vodafone.
  4. Na té uvedené zásuvce není nic světoborného, podle manuálu je to v podstatě obyčejný rozbočovač s rozsahem do 2000 MHz, bez nějakého integrovaného filtru na zpětný kanál, což by mohl být v některých případech i problém, ale zas je tam výhoda že má nižší průchozí útlum, zatímco ty staré zásuvky měly 7 dB tato má jen 4 dB, takže zrovna mě, by se taková zásuvka docela hodila, vzhledem k tomu že tady mám signál na hraně díky větším rozvodům po domě.
  5. Těžko radit když jste v profilu ani neuvedl jakou službu přesně odebíráte a pokud není možné mít pevnou IP adresu, což je samozřejmě k naštvání, tak bych hledal jiné způsoby jak to vyřešit, už se to tady několikrát řešilo.
  6. Mně se to celé nějak nezdá, pokud došlo u vašeho telefonního čísla ke změně operátora, tak zcela jistě používáte SIM kartu od Vodafone a ta stará od T-mobilu už dávno nefunguje. Pokud máte nějaký problém se signálem, tak bych viděl spíš chybu v nastavení telefonu nebo, nějakou hardwarovou chybu, kdy telefon má problém se slabším signálem, ale že by pomohla výměna sim karty to považuji za dost nepravděpodobné.
  7. Jenom bych chtěl upozornit že telefon Yealink W73 je určen pro VoIP telefonii a podle specifikací v manuálu zřejmě ani nemá klasický telefonní port RJ-11, pomocí kterého by šel připojit ke kabelovému modemu od exUPC/Vodafone, má pouze port RJ-45 pro připojení do internetu.
  8. Nejčastější příčina tohohle problémů bývá v nekvalitním propojovacím koaxiálním kabelu mezi zásuvkou a televizorem, takže když s tím začneš laborovat a třeba ten kabel vyměníš pokud není přímo od UPC, tak bude dost možná po problému, také bych zkontroloval zásuvku zda jsou tam dotažené šroubky, pokud tam nějaké najdeš. Ale problém může být pochopitelně i jinde, prostě zákazník který platí za televizi 30kč měsíčně asi není pro Vodafone je úplně prvořadá záležitost.
  9. @Ritchy úroveň signálu na modemu vypadá ok, ale chybí ti tam kolonka s hodnotami SNR, a tento modem navíc neumí zobrazit chybovost, takže z toho se moc poznat nedá. Edit, tak vidím že ve vedlejším vlákně hodnoty SNR máš a ty jsou celkem ok. Ale i mě vždy večer zlobil internet, takže zkus modem restartovat a uvidíš, kdyžtak zkusit změnit ty DNSka. @jk79 jestli to blbne jen večer, tak to bude spíš tím rušením, zkus modem ručně přeladit na jiný kanál, podle toho co naměřiš třeba pomocí aplikace wifi analyser na mobilu.
  10. Speedtest.dkm vždycky ukazovala o několik procent víc než skutečnost, tím už je známá, ale zase se mě osvědčila v tom, že dokázala detekovat problémy kterých si jiné speedtesty nevšimly.
  11. Přesně tak, i na webu operátora O2 je uveden pouze nabíjecí kabel.
  12. Mě ten Vodafone měřák také naměří normální rychlost, ale asi by bylo lepší aby to změřil někdo s rychlejším tarifem.
  13. A zkoušel jsi to měřit na jiných měřácích, třeba speedtest.net ,nebo speedtest.dkm.cz ? Pokud ne, tak oba vyzkoušej a napiš jak to dopadlo.
  14. Já za nikoho nebojuji, jenom se snažím na to nezaujatě nahlížet, že tam do víkendu nějaký problém byl, to je jasné a ani to nezpochybňuji ani nezlehčuji. Ale moje otázka spíš zněla jestli, jestli už je reálně problém vyřešený, nebo ne a zatím to tedy vypadá že spíš není a že chce operátor znát nějaké detaily v tvojí služby, na tom přece není nic špatného, když to má nějak řešit a musí z něčeho vycházet.
  15. @Liberal Nejprve bych zkusil ten modem restartovat chvilkovým odpojením od elektrického napájení, minulý týden jsem měl ještě větší chybovost a po restartu se to uklidnilo.
×
×
  • Create New...