Jump to content

tomus

Moderator
  • Posts

    11,307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    172

tomus last won the day on September 7

tomus had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 150 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Compal VF
    VTV box
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tomus's Achievements

  1. Problém je že se jedná o šesti číselné heslo, které nejde měnit a tím pádem ani zapamatovat si ho a k němu je ještě občas potřeba číslo plátce, to je dalších osm čísel, myslím že Vodafone to tady trošku nedomyslel, při registraci služeb vám na začátku přijde SMS s těmito kódy a pokud si je hned někam nepoznamenáte, tak už tu zprávu budete těžko dohledávat, ale to heslo si dá díky bohu dohledat aspoň v Můj Vodafone, bez jeho resetu. to za UPC to bývalo jednodušší, stačilo najít jedno šestimístné číslo ve vyúčtování ze SIPA a mohl jsem jít volat.
  2. Možnost připojení vlastního modemu už se docela dost řešilo zde: https://www.techforum.cz/topic/61370-musí-se-pronajímat-modem/ Aktuálně už by to jít mělo, ale zatím se to ještě zřejmě nikomu nepodařilo, modem také musí splňovat určité parametry a evropské směrnice což si u této americké verze než se moc jistý.
  3. Já také nemám s přístupem na tuto stránku problém.
  4. A tvoje rodiče někdo z Vodafone kontaktoval ?
  5. @Petr Řezníčekto může být nějaká noční údržba sítě, koukni se jak radí Technikus kdy byl naposled restartován tvůj modem.
  6. Zkus se na to ještě zeptat v této diskuzní skupině na Facebooku: https://facebook.com/groups/teampixelczsk/
  7. Já bych do toho radši ten svůj router vůbec nemontoval a testoval to čistě jenom na modemu v režimu modem, buď to tam máš nějaký problém se signálem což bude asi nejpravděpodobnější varianta, nebo je vadný modem, nebo jeho napájecí zdroj, případně si nějak nerozumí s nějakými tvými zařízeními, nebo problém s wi-fi, pokud ho hodíš do režimu bridge, tak jenom na zkoušku.
  8. Vodafone zpoplatní volání na zákaznickou linku majitelům předplacenek za určitých okolností ...Pokud majitel předplacenky bude chtít mluvit přímo s nějakou osobou, tedy ze zákaznického centra, je zde možnost, že bude muset za to zaplatit. Zde ale bude záležet na tom, co vlastně bude chtít po operátorovi. Například vyřešení komplikovaného dotazu nebude stát ani jednu korunu. Pokud ale bude chtít například sdělit zůstatek kreditu přímo od zaměstnance Vodafonu, tak bude tato informace zpoplatněna. https://dotekomanie.cz/2023/09/vodafone-zpoplatni-volani-na-zakaznickou-linku-majitelum-predplacenek-za-urcitych-okolnosti/
  9. @abc.ddíval jsem se dost skrytých a smazaných příspěvků a nikde nic nevidím, o co se přesně jedná?
  10. Tak to je škoda zrovna Discovery science byl jeden z mála dokumentární kanálů který sleduji, není tam tolik reklam jako na hlavním Discovery, ale je fakt že poslední dobou to nějak upadá a pořád se tam opakují ty stejný pořady.
  11. A to chceš mít v každém telefonu jiné číslo, nebo v obou stejné ?
  12. Různá omezení webové aplikace Vodafone TV už se tady řešily opravdu mockrát, Jestli máš trošku moderní PC , tak můžeš vyzkoušet zde již několikrát zmiňovanou možnost nainstalovat si do počítače emulátor OS Android (LDPlayer, Nox) a nainstalovat a provozovat mobilní Vodafone TV aplikaci přímo v něm, pak problémy s monitory a různými chybovými hláškami většinou odpadají a jsou k dispozici některé další funkce, ovšem emulátory náročnější na výkon počítače a také se v aplikací Vodafone TV vyskytuje problém se zamrzáním času, kvůli kterému pak aplikace nefunguje korektně, ale tohle asi bude nějaký globálnější problém, protože stěžoval si tady na to uživatel i na mobilním telefonu a já to zaznamenal už několikrát už i v aplikaci pro Android TV, která když se třeba týden nebo dva nepustí, tak po prvním spuštění zůstane zamrzlý čas z doby kdy byla aplikace naposled spuštěná a musí se vypnout a znovu zapnout.
  13. To čemu říkáš restart modemu může být klidně i chvilková ztráta signálu, například kvůli bouřce, nebo nějakým pracím na sítí, nebo kvůli rušení signálu, nějakému problému u tebe v bytě a tak dále..
  14. Ne, měsíční pronájem za modem budeš muset platit dál, co máš vlastně za internetový tarif?
  15. Tak si zajdi na pobočku a uvidíš sám jestli ti ten tarif dají nebo ne, paní na telefonu se klidně mohla mýlit, ani telefonní operátoři nejsou vždy přesně informovaní.
×
×
  • Create New...