Přejít na obsah

tomus

Moderátor
  • Příspěvky

    11 476
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    182

Úspěšná řešení

  1. tomus's příspěvek in Dálkový ovladač STB Vodafone was marked as the answer   
    2 metry mě teda přijdou málo, možná je chyba set-top boxu, ale je fakt že jsem to nikdy neměřil,
    pokud bys chtěl ovládání přes Bluetooth, tak tu podporuje Premium Vodafone box a má také hlasové ovládání.
  2. tomus's příspěvek in Firewall na CH7465VF was marked as the answer   
    Možná bude stačit jen přepnutí modemu na IPv4 adresu.
  3. tomus's příspěvek in Nova Sport 5 & Nova Sport 6 was marked as the answer   
    Moderátor to sleduje a doufám že tady nedojde zase k nějakým zbytečným hádkám o tom který televizní operátor je lepší, už tak toho bylo dost, já myslím že každý si najde toho svého operátora který mu bude nejlépe vyhovovat,
    samozřejmě by jsme byli rádi kdyby Vodafone nové kanály Nova Sport zařadil do své nabídky, ale je nutné počítat i s tím že se jim nemusí podařit dojednat na nějakou rozumnou cenu, protože je potřeba myslet na to že tuhle situaci nezpůsobil Vodafone, ale provozovatel kanálů Nova Sport, který si vymyslel dva nové kanály a na ně přesunul atraktivní sporty a teď chce z toho vytřískat co nejvíc peněz, za rok se klidně taková situace může opakovat kdy přidá další dva Nova Sport 7 nebo 8 a jsme zase na začátku 🙂
  4. tomus's příspěvek in ČT Sport + was marked as the answer   
    Pokud máš chytrou televizi, tak použít HbbTV přímo v ní, samozřejmě za předpokladu že máš televizor připojený koaxiálním kabelem do televizní zásuvky a na TV naladěnou televizní nabídku alespoň tu základní Start v DVB-T
     a nebo přes aplikaci iVysílání.
    Naladit vysílání ČT Sport+ na VF boxu není žádným způsobem možné.
  5. tomus's příspěvek in Plánovaná odstávka elektrické energie was marked as the answer   
    Vodafone má webovou stránku kam si zadáš adresu svého odběrného místa a vyjedou ti tam informace zda je, nebo se chystá nějaký výpadek služeb na tvé adrese, tak si to tam vyhledej, protože na takové dotazy, zda je email falešný, nebo není ti tady nikdo nedokáže odpovědět pokud ho celý nezveřejníš, ale jinak ano Vodafone takové emaily o předem plánovaných výpadcích běžně rozesílá.
    https://www.vodafone.cz/vypadky/
     
  6. tomus's příspěvek in Modem pro pevny internet was marked as the answer   
    Už je to tady nedávno řešilo,
    https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/?do=findComment&comment=459494
    musíš uvědomit že jsou to vlastně dvě zařízení v jednom, tedy kabelový modem a wi-fi router, takže spotřeba bude trochu odlišná od běžných routerů, ale zase kdyby jsi to měl samostatně, tedy modem přepnutý v režimu bridge a vlastní router, tak bude spotřeba ještě vyšší.
  7. tomus's příspěvek in Přes WiFi nejde načíst jedna stránka was marked as the answer   
    Já se na tu uvedenou webovou stránku dostanu i přes pevný internet od Vodafone, traceroute jsem zkoušel, ale tam to skončí  skončí timeoutem, takže tohle asi nemá smysl zkoušet.
    Za předpokladu že by jsi měl blokovanou IP adresu na této webové stránce, tak by jsi musel modem odpojit na delší dobu, minimálně na takovou až by vypršela zápůjčka přidělené IP adresy, nevím jak to funguje aktuálně u připojení přes DSL, u připojení přes DOCSIS je délka zápůjčky IP adresy 8 hodin.
    Ale problém s nedostupností tohoto webu může být u tebe klidně někde jinde.
  8. tomus's příspěvek in Zmena IP adresy modemu z IPV6 na IPV4 was marked as the answer   
    Jenže to by potom chtěl skoro každý, i ten co to ani nepotřebuje a o to Vodafone a určitě nestojí, protože IPv4 adres je málo a jsou stále dražší.
    Jinak příště bych možná zkusil volat raději na linku pro zákazníky využívající pevný internet 800 7777 31 
     
  9. tomus's příspěvek in Změna IP adresy was marked as the answer   
    Včera v Brně po půlnoci vypadl internet, zrovna jsem chtěl sledovat tu vesmírnou srážku a koukám že pevný internet nejede a já běžím na mobilních datech, ale netrvalo to dlouho asi okolo 15 minut, předpokládám že v té chvíli došlo na straně operátora k nějaké změně nastavení, nebo technologie a IP adresa kterou jsem měl docela dlouho se změnila i u mě,
    takže tímto je záhada vyřešena a svoji adresu si můžeš pingat jak dlouho chceš to na změnu IP adresy nemá žádný vliv.
  10. tomus's příspěvek in Cena modemu compal was marked as the answer   
    Pronájem koncových zařízení se platí tak dlouho, dokud budeš klientem Vodafonu, možná se to může zdát na první pohled nespravedlivé, ale zase díky tomu máš na zařízení nekonečnou záruku v případě poruchy, nebo bezplatnou výměnu pokud zařízení technologicky zastará.
  11. tomus's příspěvek in Wifi 2.4 GHz a 5 GHz was marked as the answer   
    Nastav si u každé sítě jiný název a pak iPhone připoj pouze na 5 GHz, když mají obě sítě stejný název, tak nemůžeš ovlivnit ke které se zařízení aktuálně připojí.
  12. tomus's příspěvek in Nemohu se přihlásit do modemu Compal was marked as the answer   
    Se změnou rozhraní je nutné jako uživatelské jméno uvést "admin", heslo zůstává stejné. 
    https://www.techforum.cz/topic/60354-compal-ch7465lg-lc-informační-led/?do=findComment&comment=448618
     
     
  13. tomus's příspěvek in CH7465VF - bridge mode nefunguje, nedostanu IP was marked as the answer   
    Zkus restartovat modem tím že ho na chvíli odpojíš od elektrického napájení.
  14. tomus's příspěvek in Je potřeba modem na optice? was marked as the answer   
    Musíš si pronajmout modem od Vodafone,
    pokud jde o bývalou síť UPC, tak tam optika až do bytu nikdy nevede, ta vždycky končí někde na ulici, případně v bytovém domě v rozvodné skříni, kde je převodník a od ní je již natažený klasický koaxiální kabel, který vede až do bytu k modemu a od něj již klasický ethernetový kabel a wifi, na který si pak můžeš připojit co chceš.
  15. tomus's příspěvek in Bills was marked as the answer   
    https://www.vodafone.cz/pece/en/payments-and-credit/billing-and-payments/if-you-dont-understand-bill/
  16. tomus's příspěvek in Compal CH7465VF - port forwarding was marked as the answer   
    No koukám na tvoji IP adresu ze které si jsem psal příspěvek a je to ipv6 adresa, u které modem Compal Port forwarding nepodporuje, to je možné pouze u ipv4 adresy o kterou si na technické podpoře můžeš požádat.
  17. tomus's příspěvek in Pomoc s naladenim programu was marked as the answer   
    Dej automatické ladění kabel, tam vyber rychlé ladění a zadej kmitočet 658 MHz, 64 QAM, SR 6900 KS/s
    Pak by se ti měly všechny stanice během okamžiku naladit.
×
×
  • Vytvořit...