Přejít na obsah

Reklamace vyúčtování


Návštěvník DLG
Přejít na řešení Vyřešil Veronika - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Návštěvník DLG

Mé děti používají studentský tarif #jetovtobě Neomezený se slevou 55%. VF mě upozornil na končící platnost slevy na ISIC karty v pátek 30. prosince 2022 v půl osmé večer. Okamžitě jsem u ISIC sjednal nové karty, přičemž u VF není jiná možnost aktualizace než osobně na prodejně. Nyní koukám na vyúčtování s mnohem vyšší cenou, protože sleva v době vyúčtování nebyla aktivní. Má smysl to nějak reklamovat, nebo si nad pozdním upozorněním VF umyje ruce a shrábne celou částku? Podotýkám, že VF v Centru péče vysloveně uvádí "O blížícím se konci platnosti zvýhodněné nabídky vás budeme informovat několika SMSkami během posledního měsíce platnosti.", přičemž jsem SMS dostal jen jednu a to ve chvíli, kdy už jsem neměl možnost reagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
  • Řešení

@DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování...

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...