Jump to content

tramin

User
  • Posts

    694
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

tramin last won the day on February 6

tramin had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    4 GB
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Základní STB Vodafone + CA
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno-Líšeň

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tramin's Achievements

Level 11

Level 11 (11/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter

Recent Badges

18

Reputation

  1. Poslední dobou mám stejný problém.
  2. tramin

    Canal +

    https://www.canalplussport.cz/
  3. tramin

    Canal +

    Já měl na mysli TV přes internet. Tudíž pro každého, kdo má chytrou TV.
  4. tramin

    Canal +

    Nyní na Skylink akce, 6 měsíců za Canal+sport s 50% slevou.
  5. A to mám udělat jako kde? Takovou možnost v samoobsluze u služby TV ani internet nemám... @Technikus :Hesla samozřejmě změněna. Netflix si platím 3 roky přímo od nich, takže žádné heslo u Vodafone/Netflix měnit nemusím, protože jsem službu přes Vodafone nikdy nepoužíval. Ten hacker si na mém účtu vytvořil svoje přihlašovací údajě. Jak, když m-platbu musím potvrdit? Netuším. Ten účet jsem zrušil a zároveň Netflix ten účet zablokoval. A znovu se ptám. Co dělá Vodafone pro ochranu svých klientů? Netflix mi opět potvrdil, že se jedná o falešný účet a pokud si o to Vodafone řekne, tak mu budou peníze vráceny. Ani jednou ty účty nebyly využity. A Vodafone??...
  6. To jsem samozřejmě okamžitě udělat. Co dělá Vodafone, aby chránil svoje klienty před hackery? Proč jsou m- platby defaultně povoleny na účtu? Internet se hemží nabízenými ukradenými účty Netflixu a dalších streamovacích služeb za pár korun a Vodafone není schopný aktivaci nějakých nadstandardních služeb ověřit obyčejnou sms? Super!
  7. Reklamaci samozřejmě podám, nikdo jiný přístup do Můj Vodafone nemá. Řešení je vícefázové ověřování. Např. formou sms, jestli si dotyčný službu opravdu chce aktivovat.
  8. Tak situace se opakuje i u manželky. Jak je možné, že někdo použije mplatbu, aniž by to manželka (a předtím i já) potvrdila v mobilu?? Každopádně budu reklamovat znovu. Proč nemůže Vodafone udělat jednoduchou věc, že pošle dotaz na potvrzení aktivace služby Netflix?
  9. No , když já tam volal, tak na stránkách "výpadky" žádný hlášený nebyl. A přitom to už nejelo cca 90 minut. A prý proč volám, když jsou na to stránky ☹️
  10. Jasně, porucha měla být odstraněna před 45 minutami a není. Dobré, ne? Dobrou noc No tak je to už více, než 14 hodin. A pořád nefunkční. Skoro pokaždé, když dojde k výpadku elektřiny, tak přestane fungovat i Vodafone. S tím rozdílem, že proud naskočí do pár minut, stejně, jako včera...
  11. To je číslo úplně k ničemu. Než se člověk prokliká, tak to opraví. Proč nemá Vodafone přímou linku na hlášení poruch??
  12. Je nějaké tel. číslo, kde se dá nahlásit výpadek služeb?
  13. Hacker, který se nějak naboural do mojeho účtu u Vodafone, následně použil přihlašovací mail moje@mirs.link u Netflixu, což mi sami sdělili. Účet nebyl nikdy použit a ihned zablokován. Taky řekli, že pokud se na ně v tomto případě obrátí Vodafone, tak peníze vrátí. To se ale Vodafone vůbec neobtěžoval a raději posílá smajlíky...
  14. Tak jsem se po skoro 2 měsících dočkla odpovědi: "Kolegové dohledali, že jste si službu Netflix objednal přes samoobsluhu můj Vodafone v sekci Služby - Aplikace třetích stran, kde je banner pro objednání Netflixu. Přihlášení do samoobsluhy bylo administrátorským heslem. Věřím, že informace jsou ode mě takto dostačující. Hodnocení i případný komentář můžete zadat níže pod naší komunikací 🙂 Děkuji za Váš čas a přeji příjemný den. Petra Dudková, Centrum on-line péče" To je opravdu výsměch a ten smajlík má znamenat co? Že si mám trhnout nohou? Neskutečné!
  15. Nikomu jsem nic neposkytl, změnu hesla provedl a na formulář jsem psal ve čtvrtek...
×
×
  • Create New...