Guest ondra89 Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Dobrý den, poslední týden nebo dva jsem zaznamenal časté kostičkování a rozpadání obrazu, příp. záseky zvuku (takové písknutí). Zaznamenali jste tyto problémy se signálem také? Nemám set-top-box, ale koaxiál přímo do TV s DVB-C tunerem a CA modulem. Dříve se to nedělo. Lokalita Příbram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Asi tam máš nějaký problém se špatným signálem, blbne to na všech kanálech,nebo jenom na některých ? Začni třeba tím že zkontroluješ kabel mezi televizorem a zásuvkou Vodafone, jestli není někde zlomený poškozené nebo uvolněné konektory. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludekUPC Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Naprosto shodný problém a to ve večerních hodinách, nahodilé zadrhnutí zvuku, někdy i kostičkování. Jednalo se o programy z MUXU frekvence 562 MHz. Problém opravdu nahodilý někdy po 10 až 20 minutách jindy jsem nic nezaznamenal, záleží ale na tom zda tyto programy a jak často večer poslouchám. Quote Super - Základní, Family, Sport Compal CH7465, Vodafone TV Standard, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted May 9, 2023 Help center Share Posted May 9, 2023 Hezké ráno, v případě takových potíží j vždy dobré zkontrolovat kabel a jeho zapojení do zařízení. Pokud tady neshledáte žádnou chybu, je nejlepší nás kontaktovat telefonicky na čísle 800 77 77 31, kde se můžete spojit přímo s našimi techniky, aby se na to vámi podívali a případně objednali servis přímo k vám, pokud to bude potřeba. Kontaktovat nás také můžete on-line přes https://tam.je/forum/ - do textu ideálně napište i konkrétní příklady (kdy a na jakých stanicích se závada naposledy projevila apod.) 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
homberg Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 Jeste je jeden mozny duvod - nektere televizory Sony 2021 maji vyrobni vadu, ktera zpusobuje tuhle pixelaci a vypadavani zvuku. Nejprve to Sony opravilo updatem firmwaru TV, ale dalsi aktualizace to opet rozbily a do dnes je to neopravene. Bohuzel sam jsem byl takto postizen. Vyresil to az servis vymenou zakladni desky (v zarucni dobe). https://forum.avmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1703&t=1318547&st=0&sk=t&sd=a 1 Quote Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 Já jsem z P10 Vršovic a na Novu FUN na tom problémovém MUXu koukám večer na seriály, ale nic jsem nezaznamenal. Quote Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 V drtivé většině případů je problém s kostičkováním kanálů způsobem nějakým lokálním problémem, ať už přímo u uživatele například nekvalitním propojovacím kabelem a třeba následným rušením tohoto multiplexu nějakým okolním zdrojem, nebo někde v blízkosti po cestě do bytu, či domu. Takže je potřeba vždycky začít hledat příčinu doma v bytě a pak případně kontaktovat Vodafone a objednat návštěvu technika. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludekUPC Posted May 9, 2023 Share Posted May 9, 2023 5. května byl v baráku nějaký problém a 2 hodiny nešel Internet ani TV, Vodafon na závadě (nevím jaké) pracoval, tak uvidím jestli to je už v pořádku a nebo závada byla naprosto o něčem jiném. Quote Super - Základní, Family, Sport Compal CH7465, Vodafone TV Standard, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ondra89 Posted May 10, 2023 Share Posted May 10, 2023 U mě to tedy možná vypadá na výše uvedený problém se Sony TV, mám totiž modelový rok 2021 - XR-50X93J, který se v odkazu zmiňuje. Nainstaloval jsem nejnovější software, který by ten problém měl odstraňovat, ale nepomohlo, tak jsem zkusil napsat na podporu Sony, a uvidím. Televize jinak ukazuje úroveň signálu v zeleném poli 86/100 a kvalitu signálu 100/100. Kabel se zdá být v pořádku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 Jenže píšeš že to u tebe začalo poslední týden, nebo dva a to moc nesedí na to že by byl vadný firmware televizoru. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.