Jump to content

Recommended Posts

Guest ondra89

Dobrý den, poslední týden nebo dva jsem zaznamenal časté kostičkování a rozpadání obrazu, příp. záseky zvuku (takové písknutí). Zaznamenali jste tyto problémy se signálem také?

Nemám set-top-box, ale koaxiál přímo do TV s DVB-C tunerem a CA modulem. Dříve se to nedělo. Lokalita Příbram.

Asi tam máš nějaký problém se špatným signálem, blbne to na všech kanálech,nebo jenom na některých ?

Začni třeba tím že zkontroluješ kabel mezi televizorem a zásuvkou Vodafone, jestli není někde zlomený poškozené nebo uvolněné konektory.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Naprosto shodný problém a to ve večerních hodinách, nahodilé zadrhnutí zvuku, někdy i kostičkování. Jednalo se o programy z MUXU frekvence 562 MHz. Problém opravdu nahodilý někdy po 10 až 20 minutách jindy jsem nic nezaznamenal, záleží ale na tom zda tyto programy a jak často večer poslouchám.  

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
  • Help center

Hezké ráno, v případě takových potíží j vždy dobré zkontrolovat kabel a jeho zapojení do zařízení. Pokud tady neshledáte žádnou chybu, je nejlepší nás kontaktovat telefonicky na čísle 800 77 77 31, kde se můžete spojit přímo s našimi techniky, aby se na to  vámi podívali a případně objednali servis přímo k vám, pokud to bude potřeba. Kontaktovat nás také můžete on-line přes https://tam.je/forum/ - do textu ideálně napište i konkrétní příklady (kdy a na jakých stanicích se závada naposledy projevila apod.) 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Jeste je jeden mozny duvod - nektere televizory Sony 2021 maji vyrobni vadu, ktera zpusobuje tuhle pixelaci a vypadavani zvuku. Nejprve to Sony opravilo updatem firmwaru TV, ale dalsi aktualizace to opet rozbily a do dnes je to neopravene. Bohuzel sam jsem byl takto postizen. Vyresil to az servis vymenou zakladni desky (v zarucni dobe).

https://forum.avmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1703&t=1318547&st=0&sk=t&sd=a

  • Agree 1
  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

V drtivé většině případů je problém s kostičkováním kanálů způsobem nějakým lokálním problémem, ať už přímo u uživatele například nekvalitním propojovacím kabelem a třeba následným rušením tohoto multiplexu nějakým okolním zdrojem, nebo někde v blízkosti po cestě do bytu, či domu.

Takže je potřeba vždycky začít hledat příčinu doma v bytě a pak případně kontaktovat Vodafone a objednat návštěvu technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

5. května byl v baráku nějaký problém a 2 hodiny nešel Internet ani TV, Vodafon na závadě (nevím jaké) pracoval, tak uvidím jestli to je už v pořádku a nebo závada byla naprosto o něčem jiném.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Guest ondra89

U mě to tedy možná vypadá na výše uvedený problém se Sony TV, mám totiž modelový rok 2021 - XR-50X93J, který se v odkazu zmiňuje.

Nainstaloval jsem nejnovější software, který by ten problém měl odstraňovat, ale nepomohlo, tak jsem zkusil napsat na podporu Sony, a uvidím.

Televize jinak ukazuje úroveň signálu v zeleném poli 86/100 a kvalitu signálu 100/100. Kabel se zdá být v pořádku.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...