@Ondra - Vodafonedekuju za reakci. Pokusim se strucne vysvetlit muj problem. Jak jsem psal vyse, VF me zresetoval heslo a tim i pristup do Muj Vodafone. Ucet byl (je) veden na jmeno moji manzelky, pristupove udaje - email a heslo jsou moje z meho stareho, zruseneho octu. Tady je potreba zminit, ze jsme za doby UPC meli jen ucet manzelky, po prechodu na Vodafone jsem zalozil jeste svuj ucet s telefonem, TV+Internet byl na manzelku. Po nejake dobe jsme oba ucty sloucili do manzelcina uctu. Po vcerejsim resetu me prihlaseni do Muj Vodafone nabizi pouze muj stary, davno nepouzivany ucet, ve kterem samozrejme nic neni, vsechna data jsme prevedli na ucet manzelky. No a ktomu uctu ja se nemuzu dostat.
Zmena hesla neni ten problem. Radsi jsem ho presto zmenil. Problem je, ze nevidim ucet manzelky, ktery je jediny spravny.
K Vasi prvni vete - preventivne jste zasahli i presto, ze o zadny podvod neslo.
Tak opetovny telefonat na 800 77 00 77, tentokrat prijemny, zensky hlas muj problem vyseril behem minuty. Slovensky kolega na lince by se mel zastydet...