Jump to content

petrmet

User
  • Posts

    190
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

petrmet last won the day on December 31 2021

petrmet had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    Wifi Modem Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

petrmet's Achievements

Level 7

Level 7 (7/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

6

Reputation

  1. V příspěvku, o kterém je řeč, je dost jasně napsaná věta : "Při příští návštěvě pokud jste mezitím cookies vymazali, to celé znova. " Co je na tom nejasného ?
  2. To je opravdu hit století posílat SMS o tom, jak a kde spravovat cookies. Jen teda nechápu, proč chce @Martin - Vodafone ten screen. Asi to nikdy na Centru péče neviděli.
  3. viz příspěvek @Ivo2003 výše. Pardon, přehlédl jsem, že to není reakce na mě.
  4. Tak znova : Chtěl jsem se podívat na vyúčtování v samoobsluze. Přihlásil jsem se, vyskočil na mě požadavek na odsouhlasení cookies. Odsouhlasil jsem je, přišla mi SMS, že mi děkují a nějaké blabla. Napsal jsem sem na fórum, proč mi posílají SMS. Odpověděl mi Martin-Vodafone, že souhlas se zasíláním SMS mohu v samoobsluze zrušit. Znovu jsem si otevřel samoobsluhu podle uvedeného návodu, v samoobsluze na mě vyskočila zpráva "Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 215 460". Co je ještě nesrozumitelné ? Moje otázka původně zněla, proč mi posílají SMS ? Já žádně SMS od VF nechci, nemám od nich telefon, pouze internet a TV.
  5. Číslo 80 *** *** není číslo telefonu, jak se mylně domnívá VF, ale číslo služby. To jen znovu potvrzuje totální neschopnost zkontrolovat si, jak funguje samoobsluha a co píše za nesmysly. Stejně tak je to s cookies, není podstatné, zda tomu říkáte Obchodní sdělení, ale že rozesíláte SMS na základě odsouhlasení cookies.
  6. @tomus přesně toto jsem měl na mysli.
  7. Nejlepší by bylo dát tam číslo nějakého "managera" VF, aby si ty SMS užil. Pak by jim třeba došlo, jak obtěžují klienty.
  8. Pokud vložím do fóra příspěvek a druhý den vložím další příspěvek, tak se mi příspěvky sloučí. Proti tomu nic nemám. Ale datum a čas příspěvku zůstane původní, místo aby se aktualizoval. To mi nepřipadá v pořádku.
  9. Asi bohužel nevíte, jak VF funguje. Přihlásil jsem se na PC do samoobsluhy, potvrdil souhlas s cookies a za chvíli mi přišla SMS, že mi děkují za souhlas a budou mi posílat nabídky. V samoobsluze jsem nic nenastavoval ani neměnil, jen jsem se podíval na vyúčtování. Přihlásil jsem se do samoobsluhy a podíval jsem se na svoje nastavení podle vašeho návodu. Žádný souhlas tam potvrzen nemám. Navíc mi to oznámilo : "Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 *** ***", což není moje telefonní číslo. Opravdu velmi kvalitní rady od někoho, kdo si říká Centrum péče. A tomu odpovídající kvalita IT systémů.
  10. Je možné, že po odsouhlasení některých cookies na PC mi Vodafone začne posílat nějaké nabídky na SMS ? To je snad nějaká posedlost VF nebo co ?
  11. Taky mám bílý Compal, prohlížeč Edge. Chová se mi to přesně stejně jako tobě. U VF se asi totálně pomátli, bohužel to není poprvé.
  12. Dnes mi přišel email, že v noci bude plánovaná údržba. Je to už 3. údržba tento měsíc, jedna trvala celý týden. Naštěstí při údržbách trvají výpadky pouze chvíli.
  13. Taky se mi v noci (24:00-1:00) chovala TV nějak divně. Na některých programech hlásilo "není signál", na některých byl obrázek, který jsem nikdy neviděl. Bylo na něm něco jako "přepněte na jiný kanál". Vždy po změně programu na jiný a zase zpátky už fungoval.
  14. Nezklamala jste, jako téměř vždy jste nepochopila. Nejde o přihlašování do Muj Vodafone, ale o to, že ve svém profilu mám červeně napsáno, že nemám ověřenou emailovou adresu, i když ji používám 16 let a chodí mi na ní veškeré vyúčtování, upozornění na odstávky atd. Kupodivu jsem se teď znovu přihlásil do Muj Vodafone a zjistil jsem, že po 5ti měsících se mi podařilo včera v noci ověřit adresu. Takže mohu ostatním doporučit trpělivost a třeba se jim to taky za půl roku podaří .😃
  15. Už nějakou dobu se snažím ověřit svou emailovou adresu v Muj Vodafone. Kliknu na volbu Ověřit, přijde mi email, kliknu na odkaz, poděkuje mi to za ověření. Odhlásím se z Muj Vodafone, znovu se přihlásím. Email je stále Neověřený. Takto to probíhá několik měsíců. Kde je problém ? Děkuji za odpověď.
×
×
  • Create New...