Jump to content

petrmet

User
  • Posts

    227
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

petrmet last won the day on September 23 2022

petrmet had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    Wifi Modem Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

petrmet's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

8

Reputation

  1. Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.
  2. 2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?
  3. A jsme na začátku, viz. můj příspěvek 23.9.2022.
  4. Jediná reakce byla ta, kterou popisuji zde 21.9.2022. Jména techniků si nepamatuji. Žádnou zprávu jsem neposílal ani nedostal, takže číslo zprávy nemám. Za tu dobu jsem pokročil v pokusech na čtyřech zařízeních, ze kterých pro mě vyplynulo, že problém není ani v kabelech ani v síle signálu. Jeden settopbox naladil všechny MUXy, ale na kanále 21 nejsou jména stanic (je tam např. pouze CH-11003 pro ČT24, což je nějaké ServisID ) ani nefunguje EPG . Další settopbox nenaladí kanál 21 TV, najde pouze rozhlasové stanice při automatickém vyhledání, při ručním vyhledání 474 MHz TV stanice najde, ale seká se obraz i zvuk. Třetí settopbox se při automatickém ladění sekne celý a je ho třeba resetovat. Multimediální centrum má TV stanice na kanálu 21 bez zvuku. Sílu signálu mi to ukazuje 95%, kvalitu 85-90%. Do 14.9.2022 vše fungovalo bez problémů.
  5. VF někdy kolem 14.9. udělal určitě nějaký zásah do DVBT TV Start a totálně to podělal. Udělal jsem pokusy s příjmem na čtyřech různých přijímačích, výsledek byl dost špatný, rozepíšu se o něm ve vlákně https://www.techforum.cz/forum/4-vodafone-tv/ . Přístup techniků VF je strašný, jen stále slyším "předáme", "ozveme se"... Omlouvám se za odkaz, mělo to být vlákno "MUX1 kanál 21 nekoukatelný".
  6. Já tam vidím datum odeslání 4.10.2022 ve 14:57, datum doručení 4.10.2022 ve 14:58.😊
  7. Pokud je toto nastavení defaultně, tak je to možné. Já jsem to určitě nenastavoval. Když zakládám téma, tak ho pravidelně sleduji, protože čekám a doufám v odpovědi.
  8. To není odpověď na to, proč dostávám upozornění na týden starý příspěvek.😊
  9. To je nějaké divné. Jednak jsem žádné upozornění nenastavoval a poslední příspěvek v tématu, na které upozorňuje dnešní email, je z 26.9., tedy týden starý.
  10. Chápu to dobře, že mi z každého tématu budou chodit emaily, dokud je ručně nevypnu ?
  11. Ahoj petrmet, There have been replies to your téma, VF měření rychlosti. Here's what you wrote: Odesláno v VF měření rychlosti Proč mi měření rychlosti na oficiálních stránkách VF ukazuje poloviční rychlost než je můj tarif ? ... Here's what others said: Odesláno v VF měření rychlosti Ahoj, bylo měřeno kabelem nebo wifi? Co ostatní zařízení připojená k internetu, byla vypnuta? Prováděl jsi nějakou jinou činnost na PC, kde jsi m... Přejít na Příspěvek Odesláno v VF měření rychlosti Měřeno samozřejmě kabelem. Žádná jiná zařízení připojena nebyla. Jiná činnost na internetu je mailový klient jednou za 10 min. ČTU měření cca 200/20. ... Přejít na Příspěvek Odesláno v VF měření rychlosti Sice z mobilu na 5GHz, ale Bussines tarif 200/200 bohuzel v tuto hodinu nedokazu vypnout vsechny zakazniky na WiFi, takze to odpovida Spee... Přejít na Příspěvek Did any of these replies answer your question? There may be more replies than those shown here. Help others by going to the topic and use the 'Mark as Solution’ button on the post with the best answer Stop receiving these reminder emails. — Vodafone Techforum Ochrana osobních údajů Vodafone Techforum, nám. Junkových
  12. Tak mi přišel další email v angličtině z jiného vlákna. Vypadá to, že email přijde týden po posledním příspěvku a chce, abych nějaký příspěvek označil jako řešení, jinak nedá pokoj.☹️
  13. Dole mám zapnutou češtinu a sledování jsem nezapínal, to by mi asi emaily chodily často, ale tento byl první.
  14. Chceš, abych sem dal kopii celého emailu nebo stačí pouze začátek ? Ahoj petrmet, There have been replies to your téma, MUX1 kanál 21 nekoukatelný. Here's what you wrote:
×
×
  • Create New...