Jump to content

petrmet

User
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

petrmet last won the day on September 23 2022

petrmet had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    Wifi Modem Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

petrmet's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

8

Reputation

  1. To mi je jasné, že si můžu sám vybrat kanál. Není mi jasné, jak funguje nastavení AUTO a proč nastavuje téměř všem kanál 36, když je tam takový "nával". V minulosti to tak nebylo.
  2. Díky za vysvětlení, i když jsem laik a tyto věci mi moc neříkají. Asi 5 let jsem jel na k100 a rychlost WiFi byla kolem 200 - 220 Mb/s. Teď na k36 dosahuji sotva 140 Mb/s. Proto jsem se ptal. Modem mám pořád stejný Compal a do nastavení nevrtám.
  3. Nevím, co je DFS. Představa, že budu obcházet 40 bytů a nastavovat kanály, je povzbudivá. Řekl bych, že když všichni jedou na stejném kanálu, tak asi rychlost není optimální.
  4. Zjistil jsem že téměř celý dům používá WiFi kanál 36, jen výjimečně někdo kanál 40. Dříve pod UPC to bývalo rovnoměrně rozděleno od k36 až do k112. To je nějaké vylepšení od VF ? Nebo jak tomu mám rozumět ? Díky za vysvětlení.
  5. Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.
  6. 2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?
  7. A jsme na začátku, viz. můj příspěvek 23.9.2022.
  8. Jediná reakce byla ta, kterou popisuji zde 21.9.2022. Jména techniků si nepamatuji. Žádnou zprávu jsem neposílal ani nedostal, takže číslo zprávy nemám. Za tu dobu jsem pokročil v pokusech na čtyřech zařízeních, ze kterých pro mě vyplynulo, že problém není ani v kabelech ani v síle signálu. Jeden settopbox naladil všechny MUXy, ale na kanále 21 nejsou jména stanic (je tam např. pouze CH-11003 pro ČT24, což je nějaké ServisID ) ani nefunguje EPG . Další settopbox nenaladí kanál 21 TV, najde pouze rozhlasové stanice při automatickém vyhledání, při ručním vyhledání 474 MHz TV stanice najde, ale seká se obraz i zvuk. Třetí settopbox se při automatickém ladění sekne celý a je ho třeba resetovat. Multimediální centrum má TV stanice na kanálu 21 bez zvuku. Sílu signálu mi to ukazuje 95%, kvalitu 85-90%. Do 14.9.2022 vše fungovalo bez problémů.
  9. VF někdy kolem 14.9. udělal určitě nějaký zásah do DVBT TV Start a totálně to podělal. Udělal jsem pokusy s příjmem na čtyřech různých přijímačích, výsledek byl dost špatný, rozepíšu se o něm ve vlákně https://www.techforum.cz/forum/4-vodafone-tv/ . Přístup techniků VF je strašný, jen stále slyším "předáme", "ozveme se"... Omlouvám se za odkaz, mělo to být vlákno "MUX1 kanál 21 nekoukatelný".
  10. Já tam vidím datum odeslání 4.10.2022 ve 14:57, datum doručení 4.10.2022 ve 14:58.😊
  11. Pokud je toto nastavení defaultně, tak je to možné. Já jsem to určitě nenastavoval. Když zakládám téma, tak ho pravidelně sleduji, protože čekám a doufám v odpovědi.
  12. To není odpověď na to, proč dostávám upozornění na týden starý příspěvek.😊
  13. To je nějaké divné. Jednak jsem žádné upozornění nenastavoval a poslední příspěvek v tématu, na které upozorňuje dnešní email, je z 26.9., tedy týden starý.
  14. Chápu to dobře, že mi z každého tématu budou chodit emaily, dokud je ručně nevypnu ?
×
×
  • Create New...