Jump to content

Technikus

User
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Technikus last won the day on February 13

Technikus had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal, VTV Box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Technikus's Achievements

Level 7

Level 7 (7/14)

  • One Year In
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • First Post

Recent Badges

11

Reputation

  1. Nechodí náhodou po ukončení hovoru SMS se jménem operátora na zpětné hodnocení a případný opětovný kontakt? Kde lze na zprávu do týdne odpovědět a ozvou se zpět?
  2. Já bych naopak nechtěl dostávat žádné SMS o výúčtování / příchozí platbě, ale nelze to zrušit. Je to jako povinná volba v samoobsluze. Přitom platím inkasem, e-maily s fakturou dostávám.
  3. Zase chápu, že Vodafone nemůže dnes nikde veřejně napsat datum, když jsou zřejmě ve fázi testování a snad v kroku provádění nějakých kosmetických úprav, finalizování. Zveřejnit datum by mohli pár dnů/týdnů před, aby byli zákaznici informováni a redaktoři měli o čem psát články. Nicméně co z toho. Tím se i tak uspokojí jen část zákazníků, a to ti, kteří mají TV Samsung. Co však ti s ostatními systémy?
  4. @ToMiR Čtvrtletí? Aby to vůbec bylo letos 🤣
  5. Abychom všichni nečekali kdo ví co a kdo ví jak dlouho a ono to pak přijde a bude to na úrovni Android aplikace Vodafone TV. To bych asi i nadále preferoval ten set top box. No uvidíme. Kéž by se tomu věnovali tak, abychom z toho pak všichni padli na zadek.
  6. Tohle normálně funguje, odchází
  7. Co není může být. Možná by to celou situaci zrychlilo ale chápu, že to má i jistě mnoho záporů testovat u lidí, koncových zákazníků než interně u zaměstnanců s nějakým jasným zadáním a požadavky.
  8. Jak ne? Já se tehdy u exUPC přihlásil třeba do testování Powerline Wifi boosteru.
  9. Škoda, že se nehledají testeři z řad reálných uživatelů, kteří mají Tv Samsung a Vodafone TV.
  10. Na delší dobu v zahraničí se musí jednoznačně vyplatit místní SIM a služby.
  11. Google Chromecast 4 HD s Vodafone TV app v1.37.20 - potvrzuji funkční zpětné přehrátí
  12. Mohu poprosit o vysvětlení, co je Internet (Částečná služba (pouze US))? Moje hodnoty stavu sítě. Stránky se načítají jak z doby 56kbit. Router nešel restartovat ani z mobilní aplikace Můj Vodafone, přestože prý funguje zcela v pořádku.
  13. Nemám hlášku "Tento web není dostupný", ale "Přístup byl odepřen". Což je tedy zřejmě dobře
  14. filipberan.eu nejde ani z mobilních dat Vodafone a T-Mobile-CZ, takže chyba resp omezení bude jinde
  15. To jsou alespoň sympatické cenovky. Zajímavé, že cenově nerozlišují rozdíl mezi těma dvěma rychlostními tarify (+ rozdíl 70 vs 100 Kč pronájem modemu). V jaké lokalitě/městě byl leták doručen? Jak dlouho uvedená cena platí? Co je na letáku z druhé strany? Aktivace přes specialistu zní jako přes místního obchoďáka, vůbec ne přes Vodafone linku.
×
×
  • Create New...