Dobrý den mám dotaz. Celá rodina máme, při prodloužení smlouvy víše zmíněné telefony. Na pracovišti co dělám mám často internet e. Beru to tak , že tam má Vodafone špatný signál a uvažuji, že se všemi tel. čísly odejdu ke konkurenci. Ale teď večer se mě doma stalo, že jsem měl internet e a opravdu internet nefungoval. Ale překvapilo mě, že děti měli normálně 5g a vše funkční. Nemůže být problém v telefonu. Ptám se proto, že bych nerad přešel ke konkurenci, abych následně zjistil, že problém je v telefonu. Zdá se mě, že mám s tímto telefonem více problémů při sledování Vodafone TV. Časté zastavování obrazu, ale zvuk jede normálně. U T-Mobile TV v mobilu co mám na měsíc předplacenou mě to nedělá. Teď se přiznám, že jsem zmatený v čem je problém. Nejhorší je, že u Vodafone není na koho se obrátit. Na okrese jedna prodejna s jedním člověkem, sice skvělým, aspoň ve Svitavách. Dříve Litomyšl měla prodejnu, dva lidi. Už není. Kdybych byl u T-Mobile nebo O2 tak se při problému seberu z domu a za sedm minut jsem v prodejně, kde je vždy několik lidí. Rád bych zjistil zda třeba nemám jenom nějaký trošku vadný telefon, co je citlivější na signál. Je něco takového možné? Nejsem technický typ. Děkuji