Jump to content

paffko

User
  • Posts

    119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

paffko last won the day on May 27 2023

paffko had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 500
  • Vodafone mobile services
    Jiná služba
  • Vodafone television
    TV Komfort
  • Vodafone devices
    Modem Compal
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

paffko's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • First Post

Recent Badges

10

Reputation

  1. Přesně poukazuješ na to, jak si VF lže do kapsy. Samozřejmě i já mám informace, že se dají zařízení (přinejmenším ta od VF distribuce) libovolně aktivovat. Rozhodně neplatí, že jakmile se jednou deaktivuje, nedá se s ním nic víc už dělat. @Ondra - VodafoneOndro, jen se připomínám. Můžu poprosit o reakci? A teď si představ, že na tohle téma mluvíš se zákaznickou podporou, která ti povídá dva měsíce v kuse nesmysly, neumí ti doložit, na základě čeho to tvrdí, a ani nehnou o píď, ani když je požádáš, že bys opravdu tohle chtěl dořešit s nimi napřímo a ne přes ČTÚ.
  2. @Ondra - Vodafone Je zajímavé, že všichni ze zákaznické péče posíláte odkazy všude možně, ale nikam konkrétně. Vaše kolegyně nebyla schopna doložit oprávněnost postupu ze strany VF resp. o čem Ondro mluvíte i Vy, narozdíl ode mě, když jsem Vaší kolegyni vyvrátil její tvrzení o nedílném propojení služeb TV a internet. Podle podmínek, které čtu já, se jedná o dvě oddělené služby: https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-tv/ V odstavci 6.1. se píše: "Služba je poskytována prostřednictvím kabelové sítě ve standardu DVB-C (kabelová televize) a/nebo Internetu...", z čehož vyplývá, že internet je volitelná služba a NEZÁVISÍ na službách TV. Ondro, pokud tvrdíte opak - mohu poprosit o odkaz na konkrétní pasáže všeobecných podmínek či podmínek služeb, které podpoří, to co s kolegyní tvrdíte? Evidentně se u vás právníci trochu zamotali do vlastní argumentace a vlastních podmínek, takže teď už je nutné reaktivovat i služby internetu? 😄
  3. Marku, opravdu to jsou klacky pod nohy. Od února, kdy byly zveřejněny nové podmínky v souladu s rozhodnutím ČTÚ, jsem trpělivě čekal až do července, kdy mně kolegové z technického potvrdili, že už na to jste systémově ready. Stačí zadat MAC adresu do vašeho systému a modem se v síti po připojení povolí. Zajásal jsem, ale pak mi volalo zákaznické oddělení, které si začalo podmiňovat zpřístupnění modemu v síti zrušením a znovuzavedením TV služeb a s tím - kupodivu - má vzniknout nový měsíční poplatek za dva CA moduly, které mám dávno odkoupené. Tohle už není jednání v dobré víře ze strany VF. Nebo ti to přijde normál? 🙂
  4. Díky za sdílené rozhodnutí! Je zajímavé, že ČTÚ může používat terminologii jako v trestním řízení, tedy Vodafone jako "Obviněný" či "Pachatel přestupku". Potvrzuje to jen, co jsem psal, a to že si Vodafone chybu uvědomuje, která je víc než jasná a pojmenovaná. Viz můj příspěvek ZDE. Oblíbená právní formulka, že někdo jedná "v dobré víře", je úsměvná a můžeme tu polemizovat, do jaké míry v dobré víře VF nevěděl, nebo nechtěl. Součinnost je dle ČTÚ brána jako významná polehčující okolnost, a proto je udělená pokuta je symbolická. Bohužel poté, co VF s ČTÚ spolupracoval, neodvolal se a namísto toho zjednal (formální) nápravu, je VF nyní v situaci, kdy zákazníkům, kteří chtějí vlastní modem, i nadále háže klacky pod nohy. Tohle už není dobrá víra, tohle jsou jasné naschvály. Myslím, že si teď Vodafone zbytečně uškodil. Ani bych se nedivil, kdyby všichni (i kdyby se to mělo počítat na jednotky zákazníky), kdo chtěli vlastní modem a nebylo jim to umožněno, žádali VF minimálně o kompenzaci za měsíční poplatky, které platili, nechtěli a nemuseli. Princip hromadných žalob jako v USA má něco do sebe a ve sporech, ve kterém jsou poškozeny velké počty zákazníků, ušetří čas, finance a námahu každého jednotlivce v rámci sporu s nadnárodními giganty vybavenými právníky.
  5. @drewHele, v tomhle období resp. v létě 2022 jsem podnět k prošetření podal. Ale zda pokuta je na základě mého podnětu, neumím říct. Po mém podnětu proběhla u VF kontrola, ten argumentoval, ČTÚ vyhodnotil, že argumentuje nelogicky a podsekává si větev v jiné oblasti, a zahájil správní řízení. VF po celou dobu deklaroval ČTÚ plnou součinnost a spolupracoval. Možná proot z mého pohledu i symbolická pokuta 50K. Výsledkem byla povinnost VF zveřejnit nové technické specifikace pro vlastní modem, zveřejněné k 1. 2. 2023 na webových stránkách v podmínkách služeb. Tady se asi ČTÚ spokojil s formálním vyvěšením, ale už neověřil, jak to ne/funguje v praxi. Jak všichni víte, VF se stále nemá k zapojení mého modemu, takže znovu zasahuje ČTÚ. Tam, kde se VF nebaví se zákazníkem, musí se bavit s ČTÚ. Je to smutné, ale je to funkční.
  6. @Marek-26Podle mě shrnutí cajk. Některé body jsou pro mě irelevantní, za mě důležité body 3/ a 5/. Souhlasím s @MekliCZ- bílý Compal jsem si taky odkoupil mraky let nazpět a stále funguje. A je už dávno zaplacený. A i po tolika letech je v černé obměně stále v nabídce, takže i Fritzbox 6660, který se dá sehnat za 219 EUR (5300Kč) se splatí při měsíčním poplatku 100 Kč za jinak hrazený pronájem po 53 měsících, tedy za 4 roky a 5 měsíců. Ouky, vyšší model, u kterého čekám na zapojení, je o trochu dražší, návratnost se o pár měsíců prodlouží, ale nijak tragicky.
  7. V případě správního řízení, které bylo s VF zahájeno na podzim 2022 ohledně absence technických podmínek k vlastním routerům, bych si tipnul, že pokuta padnout nutně nemusela, protože dle vyjádření ČTÚ "poskytoval součinnost ve vztahu k využívání zařízení v rámci technologie EuroDOCSIS (DOCSIS)..." Ale jak píše MekliCZ, jsou to v tuto chvíli jenom spekulace.
  8. @Adolf.Shitler Jasně, soudy by rozhodovaly, pokud se jedna strana odvolá. To jsem ti už taky v mým dřívějším příspěvku dal za pravdu. O tom ale nebyl příspěvek MekliCZ viz výše. Shodneme se, že to co MekliCZ napsal, takto (bez případných soudů) funguje?
  9. A souhlasíš obecně s tvrzením co napsal v posledním příspěvku MekliCZ?
  10. @Adolf.ShitlerTakovýhle tvých silných vyjádření tu už bylo. Nechme se překvapit, jak to dopadne. jsem životní realista, a kdyby mě někdo nutil, tak mu řeknu, že jsem spíš optimista.
  11. @Adolf.ShitlerAutorem příspěvku byl hlavně @Daviddvbc, on napsal, že je pro Vodafone lepší platit pokuty než modifikovat jeho systémy. Proč se nezeptáš jeho?
  12. @Adolf.ShitlerOmlouvám se ti, to nebyla tvoje citace, ale citace @Daviddvbc
  13. @Marek-26Pochopil jsem, že @drewreagoval na opět nešťastný výkřik @Adolf.Shitler, že se Vodafonu vyplatí neustále platit pokuty ČTÚ, než aby uvedl vše v souladu s platnou legislativou. Předpokládám, že tento postoj Vodafone nezastává. 🙂
×
×
  • Create New...