Proč, Marku, řešit věčně nějaké problémy? Proč posílat poštou zařízení na upgrade? Jakmile jsou definované jasné technické specifikace, není důvod, aby výrobci pro vaši síť nepřizpůsobili svá zařízení. Pak budu maximálně řešit klasickou reklamaci jako v případě nového iPhone, televize, nebo jiné elektroniky. Anebo bot. : ) A v momentě, kdy tu bude zařízení kompatibilní s domácí sítí, vznikne tu oficiální distribuční síť, takže zařízení budou v prodeji na každém rohu, stejně tak jejich support. A lidé si pak budou moci říci, zda chtějí mít vše all-in-one, bez starostí za cenu poplatku za pronájem poskytovateli služeb, nebo si ho koupí za svoje celý. Co se týče elektrošrotu, jak to nazýváte - někdo rád kupuje nové iPhony / Androidy (whatever), tak já si k tomu koupím třeba víc dražší modem, ale budu mít jednu krabici, našlápnutou krabici a minimalistické řešení připojení. Můj názor.