Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Marek-26

Administrator
  • Joined

  • Last visited

  1. Spíše takové OT pro odlehčení: "Změna se dotkne zákazníků s pravidelnou měsíční platbou, nikoli uživatelů pevných služeb či Vodafone TV." Tak teď nevím, za TV i internet platím pravidelně, měsíčně. Nějak tam mám 2 vzájemně se vylučující podmínky. Budu tedy potrestán za to, že platím za internet a TV pravidelně, řádně a včas? 😄
  2. No do televize strčíš kabel od poskytovatele kabelové televize, takže ladíš kabel. Tohle bych zrovna pochopil, že uděláš i s návodem.
  3. Ale ti, co Prima+ mají, tak nemusí dělat ani nahrávky a můžou si to spustit i zpětně bez reklam. O to tu myslím jde, že je tu pohodlnější způsob, jak si to nahrávat nebo nemít způsob, jak pořady na kanálech Prima přetáčet.
  4. Bylo by dobré udělat traceroute, tam by mohlo být vidět, kde se to zastaví. Než, že by to Vodafone blokoval bych tipoval, že je někde něco blokováno po cestě, klidně i ta IP adresa od Vodafone ze strany serveru jiného.
  5. Já jen upřesním, že k převodníku se dává WiFi7 Router 10 Gbit/s Zyxel EE5301 nikoliv Vodafone Station. Ale Vodafone Station je jen obchodní označení skupiny modemů pro DOCSIS (Arris TG3442 s WiFi 5 resp. TG6442 s WiFi 6) a poté Vodafone Station Fibre, který by si měl nechat Vodafone vyrábět a je veden jako výrobce zařízení.
  6. Jak už tu psali jiní, zavolat na technickou podporu, ať mohou prověřit nejen hodnoty na Vašem modemu, ale i sousedů. Dle toho by se vidělo, zda je to hromadný problém nebo individuální. Na základě zjištění se bude odvíjet další postup.
  7. Před nějakou dobou se psalo, že došly. Aktuální stav nevím, ale prý poté byly omezeny jen na 2Gbps službu a business služby.
  8. Mluvil jsem o těch výměnách Compalů co probíhají. U ostatních záleží, zda si člověk o jedná samoinstalci nebo ne.
  9. @CableG @dad18 @Technikus Ten technik má za povinnost vše nainstalovat a zapojit. HLavně musí zkontrolovat zásuvku a případně ji vyměnit. Následně přeregistrovat zařízení v interních systémech. Ta zařízení se vozí technikům do nějakého jejich skladu. Rozvážet to na x desítek prodejen, tam řešit skladování atd. by vyšlo hodně draho a navíc, by nedošlo k výměně té zásuvky. Měl by i zkontrolovat a vyřešit signál. A pak je tam plno dalších věcí, proč to nejde posílat poštou atd.
  10. No, tak jim to napiš, jak moc jsi spokojen / nespokojen 😉
  11. Tak jsem se sekl o celou jednu verzi. 🤨 Myslel jsem, že verze 5 nikdy nebyla podporována, že se dělalo až na novější.
  12. Chybně uvedeno: Obávám se, že nikdy.
  13. No, já bych spíše řekl, že když je v druhém kontejneru signál na..., tak další zařízení tomu moc nepomůže. To jen přebere ten špatný signál. Ideální by bylo mezi kontejnery natáhnout UTP kabel a na ten pak připojit ten Archer AX17. Ony zrovna provozní/lodní kontejnery či moderní unimobuňky nejsou moc signálově propustné.
  14. Obrátit se na podporu HBO a odpárovat ten T-Mobile.
  15. Mě chybí zásadní informace a to je ta, kudy vede kabel do zásuvky. Od vstupu do bytu. Třeba by stačilo kabel "střihnout" a udělat novou průběžnou zásuvku. Do té pak přesunout modem. A stávající zásuvka bude do budoucna, až dítko povyroste a budu mu chtít dát TV do pokoje, pokud bude ještě DVB-C relevantní.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.