Jump to content

Marek-26

Administrator
  • Posts

    5,703
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    169

Marek-26 last won the day on January 25

Marek-26 had the most liked content!

2 Followers

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal, VTV Premium
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brüx
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

41,900 profile views

Marek-26's Achievements

  1. Ano a pak si odečteme zdravotní péči, za kterou si v USA musí platit, vyšší náklady na bydlení, jídlo... A zjistíme, že v našem socialistickém kapitalismu se až tak špatně nemáme.
  2. @mojmax To je samozřejmě super, také to tak mám podobně. Stejně tak může mít spousta lidí mít bezproblémovou zkušenost s WiFi. Ale spousta lidí má naopak s PLC či WiFi problémy. Bohužel je třeba vždy mít nějaké znalosti o své elektroinstalaci či o okolním radiovém pásmu, které se mohou měnit v čase, což není úplně jednoduché. Spousta lidí nechápe, že problémy vlastní sítě jsou jen jeho problém (z technických důvodů, které poskytovatel neovlivní) a myslí si, že když si platí za nějaký tarif, budou mít vždy, všude a za všech okolností rychlost, kterou si sjednali. A to paradoxně i v případě, že mají slabý HW, ať už je to 100Mbps síťová karta či zařízení se "slabší" WiFi.
  3. @krubii Co takhle si přečíst alespoň pár posledních příspěvků ve vlákně?
  4. 609,50 Kč za rok v případě zastropované ceny 6,05 Kč vč. DPH.
  5. Dobré ráno, myslím, že nikoliv. Bude třeba si zažádat o novou SIM kartu Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla? - Vodafone.cz
  6. Vypnout WiFi maximálně. Pak by šel vzít Arris, ale ten netuším, zda žere méně.
  7. 1. Ano, existují jak bez limitu rychlosti, tak i s limity rychlosti. Tady bude lepší se opravdu mrknout na nabídku. Česky, Українська мова, English is not available at this time. 2. Počet asi omezen není, spíše to bude nějaká celková výše závazku. Jinak tady jsou v CZ podmínky k těm tarifům https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-neomezeny-a-neomezeny-business/ https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-vodafone-neomezeny-red/ 3. Jak psal Tomus, u neomezených tarifů se neposkytuje. 4. U OSVČ budou podmínky podobné jako u fyzické osoby, jsou psány ve stejných dokumentech.
  8. @Hyko Nejde to jak to má jít? Zavolat na infolinku, v hlasovém automatu zvolit technický problém a probrat s technickou podporou od zařízení.
  9. Ale u T3, dle popisu, by to musel být signálový problém. A ten já doma nemám, T3 se objevuje nepravidelně, většinou to poznám tak, že probíhá reconect LogMeIn, Citrix či VPN. Jinak si toho nevšimnu (možná ještě u CS:GO).
  10. Vše vypadá OK 🙂 Jediný problémy by mohly být ty T3 timeouty, kdy může dropnout internet, než se obnoví spojení s CMTS. Co je způsobuje nevím, sám je mám na modemu také.
  11. Z toho, co jde vidět, tak spíše ano. Nevidíme upload, čas od posledního restartu... Ideální by bylo znát MAC adresu modemu.
  12. @Pavel K Obávám se, že s tím tady nikdo nepomůže. Klasika, zkontrolujte kabel mezi zásuvkou a modemem, koncovky toho kabelu, zda jsou správně dotlačené/zašroubované. A jestli to nepomůže, tak je třeba zavolat na linku a spojit se s technickou podporou, jelikož se bude jednat o individuální problém daného bytu/modemu. Podívejte se do modemu na hodnotu Power Down, zda není příliš vysoká (73 a více).
  13. Správně to je, je to aktuální vyúčtování + dluh z předchozího období. Je to tedy celková částka k úhradě, nikoliv za jedno účtovací období.
  14. No, protože je to částka za minulé + současné vyúčtování, jelikož to minulé není zaplaceno.
×
×
  • Create New...