Jump to content

Marek-26

Administrator
  • Posts

    4,576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    109

Marek-26 last won the day on September 1

Marek-26 had the most liked content!

2 Followers

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    ∞ GB 10 Mb/s
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal, HZN USB
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brüx

Recent Profile Visitors

17,827 profile views

Marek-26's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

280

Reputation

4

Community Answers

  1. @Adolf.Shitler A co je pak toto? https://www.datart.cz/Kabel-audio-video-AQ-CVA107-HDMI-VGA-D-SUB.html Na jakém principu to funguje?
  2. @Rushlife A co si přečíst alespoň pár posledních příspěvků?
  3. @marena No jo, ale on mluví o Horizon Go aplikaci. A ta nativně na Apple Tv taky není (možná mě nějaký jablíčkář vyvede z omylu).
  4. @Alex27 Hi, here is only discussion forum, where are customers, not operators. Write them on Facebook or Twitter.
  5. Tento box tuto funkci neobsahuje.
  6. Jste administrátor účtu? Nejste v nějaké skupině (firma, rodina atd.)?
  7. Ona je otázka, kde to rušení prostupuje do rozvodu. Můžete mít ze zásuvky do Tv/boxu sebekvalitnější kabel, ale problém může být i v kabelu mezi zásuvkou a rozvodnou skříní. Zkuste propojit co nejkratším min. 2x stíněným kabelem. Pokud nepomůže, objednejte si u Vodafone servis, aby to technik proměřil.
  8. No, stačí jen ta první tučná věta v návodu: Není striktně zajištěna kompatibilita mezi různými produkty (vyjímečně ani stejného výrobce), protože funkce WDS není nijak standardizována a certifikována Wi-Fi Aliancí. Jinak Compal WDS Bridge nepodporuje (dle toho, co jsem dohledal během cca 2 minut).
  9. Aplikace či web? Každopádně mi to funguje jak v aplikaci můj Vodafone na Androidu, tak i přes web (Firefox, Edge).
  10. Ano, může. LTE vysílač resp. signál.
  11. Ale je. Služby -> sekce Blokování -> kliknout na tlačítko Další služby -> Blokování plateb třetím stranám - Premium SMS Zkontrolujte ve stejné sekci i nastavení Blokování služeb nevhodných pro děti a mladistvé
  12. Zdravím, na telefonu, jakože u pevné linky?
  13. @tom421 Už je dostupný, stačí si zavolat nebo počkat, až vás obvolají (jestli jste si objednával službu rychlejší na pořád).
  14. @kenny VTV box má své mouchy, spousty much. Oproti jiným nově zařazeným zařízením z mého pohledu násobně méně, ale to neznamená, že některé nedokážou pít krev a nedufám v jejich brzké vychytání. Stačí se podívat, jak se tu nadávalo na Horizon DVR box (Dawn alias cihličku) a není to tak dlouho. A teď je vše zapomenuto a lidem schází resp. ho vyzdvihují nad nový VTV box. 100 lidí, 100 chutí, mě se více líbí VTV box, funkcemi, chováním atd. Co se týče přesahu, tak je nastaveno 15 minut po pořadu. Bohužel, žádný člověk či AI to nestříhá a televize své původně zveřejněné časové sloty nedodržují. Datový tok zpětného shlédnutí a obecně kvalita VOD obrazu by mohla jít nahoru, ale myslím si, že je tam omezení v tom, že veškeré VOD je přizpůsobeno IPTV službě, kde se vždy hledá nejlepší poměr výkon/kvalita/cena. VF jako každý se snaží náklady šetřit, ale objektivně do sítě a její kvality investuje násobně více, než za poslední roky UPC (vlastník LGI pochopitelně nechtěl zbytečně investovat do něčeho, co prodává), VF si teď některé věci holt vyžírá. Možná VF aktuálně své HR zdroje alokuje hlavně na migraci zákazníků, a tak vývoj některých jiných věcí má nižší prioritu (jo, to je snaha ušetřit, nemuset jít s prosíkem za LGI a prodlužovat smlouvy za desítky miliónů € ročně), ale zase spousta věcí se vyvíjí centrálně pro větší část zemí, zdroje tedy mohou být i sdílené napříč regiony. Některé věci díky tomu mohou být vyřešeny dříve, jiné individuální požadavky menšiny naopak později. Nejsem si jist, zda jsem to již nepsal, ale jestli stejně box nepoužíváte a sledujete lineární vysílání přes CA modul, pak nemá cenu mít box ve skříni a platit pronájem. Vzhledem k tomu, jak vývoj a aktualizace aktuálně vycházejí není otázkou několika málo týdnů vyřešení většiny věcí. Spousta věcí již měla být, a nejen my zákazníci na ně netrpělivě čekáme.
  15. @kenny Můžete být konkrétnější, jaké problémy? 🙂 @Pavel m Tak asi víte, že se vás snažili kontaktovat v době, kdy jste nemohl mluvit. Být vámi, tak se na předčasnou migraci vyprdnu (Vodafone musí splnit nějaké věci ohledně komunikace a lhůty, které jim ukládá právní řád atd.) a nechám si box vyměnit přes servis.
×
×
  • Create New...