Jump to content

Marek-26

Administrator
  • Posts

    5,964
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    182

Marek-26 last won the day on May 4

Marek-26 had the most liked content!

2 Followers

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Super 500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal, VTV Premium
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brüx
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

45,408 profile views

Marek-26's Achievements

  1. Ale Mlho... Čeká se na schválení nové verze aplikace Applem, až to udělají, objeví se v obchodě.
  2. Ten termín je jen orientační, předpokládaný.
  3. Normálně z Obchodu play nainstalují na Chromecast s Android TV. Buď přímo ze zařízení nebo z webu či z mobilu. Žádné stahování APK či alternativního obchodu není třeba řešit.
  4. @sustmi Doporučuji rovnou nastavit sekundární DNS na jiné. Proto v PC možnost sekundárního DNS je, kdyby primární vypadl 🙂
  5. @Puppy2022 Doporučuji Cloudflare DNS a počkat si na DNS4EU, co z toho vyleze.
  6. Hi, you can find info here: https://www.vodafone.cz/en/roaming/canada/ So best way is set roaming in My Vodafone or call to operator.
  7. @pavel.vomlel Každý operátor bude mít vždy slepá místa. Ať je to uvnitř budov či na určitém místě. Kdyby si mohli dát vysílače, kam chtějí a mohli si tam dotáhnout kabel (což je obzvláště v ČR kolikrát nadlidský úkol na dlouhou dobu a za spoustu peněz), byli by rádi, ale ono je to dáno spoustou proměnných. Vždy je třeba počítat s tím, že musí za místo pro vysílač platit a hlavně najít místo, kde jim umístění někdo povolí a budou k němu moci dotáhnout vlastní konektivitu (ať ideálně drátem, v nouzi bezdrátovými spoji v licencovaném/placeném spoji). A pak nastává klasická situace, kdy si každý operátor musí vyhodnotit, zda má možnost a zda se mu finančně vyplatí (ať už přímo, nebo i kdyby měl prodělávat a že se to často děje, tak prodělat v rámci určitých mezí, kdy na úkor svého zisku neumožní zisk konkurenci).
  8. @Ivo2003 Bejvávalo v době převádění zákazníků, dnes bych na to nespoléhal, předpokládám, že dočerpávají staré zásoby.
  9. No, mě paní z FÚ loni volala ze svého "služebního" mobilního čísla, abych se zpět dovolal přímo jí, abych neskončil na bráně. Poprvé jsem na zmeškaný hovor reagoval v podvečer a přišla mi sms s vysvětlením a doby, kdy mi další den bude volat.
  10. Obávám se, že výměna za jiný Compal problém nevyřeší.
  11. Omez počet spojení v torrent klientovi. A také má každý slušný operátor nastaven u sebe QOS, kdy torrentové packety mají jednu z nejnižších priorit, případně se zákazníkovi přetěžující linku sníží priorita většiny packetů.
  12. Spíše jde o notifikace z alarmů, IoT apod. A samozřejmě, pokud se vyskytuji v lokalitě s naprd signálem, tak sms dorazí, email na 2G resp. notifikace dorazit nemusí nebo později. A také má spousta lidí stále hloupý telefon či tarif, kde mají málo dat a tak s nimi šetří (třeba 1GB dat).
  13. Tak ty se snad prodávají už dlouho, takže něco hmatatelného je. 🙂 Co se týče podpory stejného čísla v hodinkách jako v mobilu, tak nic oficiálního nového není, neoficiálně prý pár šťastlivců již testuje (informace typu jedna paní povídala).
  14. Digitální zvuk? Zatím spíše ne.
×
×
  • Create New...