Přejít na obsah

Marek-26

Administrátor
  • Příspěvky

    6 335
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    210

Úspěšná řešení

  1. Marek-26's příspěvek in Změna VDSL internetu na optiku was marked as the answer   
    No tak tam je dostupnost 🙂 Pak nechápu, kde je problém. Napište https://tam.je/forum
    tam se vás ujme někdo, kdo s vámi projde celým procesem.
  2. Marek-26's příspěvek in Výměna modemu Compal za Vodafone Station was marked as the answer   
    Ano, je to možné. Stačí si zavolat a objednat výměnu. Buď za ten s WiFi 5 nebo novější s WiFi 6.
  3. Marek-26's příspěvek in nepevná “pevná” IP adresa was marked as the answer   
    @CableGAť omrknou vyúčtování a emaily od Vodafone. O tomhle chodí informace s měsíčním předstihem, v některých případech se mění rozsahy aktuálně. 
     
     
  4. Marek-26's příspěvek in Ztráta paketů was marked as the answer   
    @DomiiBunnyeah 🙂 MAC adress of Vodafone Modem/Router.
  5. Marek-26's příspěvek in Povinná výměna černých Compalů? was marked as the answer   
    Compaly nám pomalu končí, při splnění určitých podmínek (tarif, část sítě...) se mění i ty 😉
  6. Marek-26's příspěvek in Mobilní služby v Amsterdamu was marked as the answer   
    Dobrý večer,
    nešlo, telefonní čísla vždy rozděluje národní úřad příslušným národním společnostem. Je tedy třeba řešit s lokálním poskytovatelem. 
  7. Marek-26's příspěvek in krátkodobé opakované výpadky was marked as the answer   
    800 77 00 77
    nebo *77 ze sítě Vodafone
  8. Marek-26's příspěvek in Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix was marked as the answer   
    Spíš, než admini by ti mohl pomoci někdo z Centra péče. Admin ti pomůže tak max. v rámci fóra. Sepiš jim to do formuláře https://tam.je/forum,
  9. Marek-26's příspěvek in Bug Report na spravu IP adres u Profi internetu was marked as the answer   
    Dobrý den,
     
    přes fórum toto řešit nepůjde (kvůli identifikaci, security politikám atp.). Napište na https://tam.je/forum 🙂 
  10. Marek-26's příspěvek in Změny, výpadky, kanály, SNR was marked as the answer   
    Na adrese probíhala výměna vadného zdroje na optickém nodu a přenastavení zesilovače.
  11. Marek-26's příspěvek in Pevná IP was marked as the answer   
    Můžu u vás používat pevnou IP adresu? - Vodafone.cz 🙃
  12. Marek-26's příspěvek in No internet was marked as the answer   
    No signal. Check if is it outage on your address https://www.vodafone.cz/vypadky/
    If no, call to Vodafone.
  13. Marek-26's příspěvek in Mobilní LTE internet was marked as the answer   
    1. Ano, existují jak bez limitu rychlosti, tak i s limity rychlosti. Tady bude lepší se opravdu mrknout na nabídku.  Česky, Українська мова, English is not available at this time.
    2. Počet asi omezen není, spíše to bude nějaká celková výše závazku. Jinak tady jsou v CZ podmínky k těm tarifům
    https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-neomezeny-a-neomezeny-business/
    https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-vodafone-neomezeny-red/
    3. Jak psal Tomus, u neomezených tarifů se neposkytuje.
    4. U OSVČ budou podmínky podobné jako u fyzické osoby, jsou psány ve stejných dokumentech.
     
  14. Marek-26's příspěvek in Vodafone telemarketing was marked as the answer   
    Partnerská prodejní Call centra - Vodafone.cz
    Dle toho odkazu je to externí call centrum Conectart a.s. (Brno + Olomouc). A jelikož je každý hovor nahráván ze strany operátora, tak jí případně mají. A autorizace se u Vodafone provádí různě, většinou pomocí administrátorského hesla resp. jeho konkrétní části. 
  15. Marek-26's příspěvek in Tento měsíc mi bylo účtováno více za internet was marked as the answer   
    Hi, English is not problem 🙂 
     
    100 CZK per month is for renting an Arris modem (Vodafone station) for 1Gbps service. The modem is not sold but rented.
    Even the monthly price of the 1Gbps service is still / should still be the same 692 CZK. 
    I think the 4700 might have been a security deposit, which is returned after 4 months either to the bill or in the bank account (usually to the bill).  
    Didn't you originally have a self-installation ordered and ended up having a technician do the modem wiring completely? The price difference there is exactly 404 CZK, which is for the installation by the technician. So, modem rental + assisted installation 504 CZK. 
     
    The discount is weird. Anyway, you'll have to contact Vodafone directly for more information, specifically they can only discuss after admin password authorization. 
     
    P.S. If 4700 CZK is security deposit, and they will return it to bill, after the fourth month, the services will start to be paid from the security deposit and almost 6 months so you will be pre-paid. When you call Vodafone, make sure you check with your security deposit whether it goes back into your bank account or into your bill.
  16. Marek-26's příspěvek in Třetí den nefunguje internet was marked as the answer   
    @Antonin Kromě rušení od zákazníků byly vyměněny i vadné pasivní prvky na trase (např. zoxidovaný konektor, pasivní zesilovač, spojka, rozbok). Nyní by snad na delší dobu měl být zase pokoj. 
  17. Marek-26's příspěvek in Wifi na routeru nelze zapnout was marked as the answer   
    Dobrý večer,
    nejrychlejší bude začít továrním nastavením
    https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/hard-reset-modem/
  18. Marek-26's příspěvek in Port forwarding setup was marked as the answer   
    Dobrý den,
    bylo by dobré vědět v jakém zařízení, zda máte IPv4 či IPv6 (DS-Lite).
    Jestli je to Compal a máte IPv4, pak strana 30
    https://pics.vodafone.cz/2/kabel/compal_ch7465lg/Compal_CH7465_podrobnynavod.pdf
  19. Marek-26's příspěvek in Internetové Připojení 50Mbps k Vodafone TV was marked as the answer   
    Rozhodně k tomu není internet 50 zdarma. K TV dávají modem, který propouští jen provoz využívaný boxem, nic jiného.
  20. Marek-26's příspěvek in Nefunkcin internet Prosek Pískovcova 734/12 was marked as the answer   
    @michal.vojvodik V době kontroly byly všechny modemy online a komunikovaly. Teď už je situace jiná. Předáno k obvolání. 
  21. Marek-26's příspěvek in CA modul od Vodafonu was marked as the answer   
    Když funguje, tak co byste na tom měnil? Žádné nové technologie ta čtečka karty nemá. Vodafone používá stejné moduly, co používalo UPC, tedy od výrobce SmIT. A jestli máte ještě starší od výrobce Technisat, tak ten je ještě CI bez +, což je v mnoha ohledech lepší např. pro využití v dalších zařízeních. UPC ani Vodafone nijak aktivně možností CI+ nevyužívá.
  22. Marek-26's příspěvek in Změna tarifu internetu was marked as the answer   
    @Farkpoint Ano, je to tak. Poplatek za snížení není.
  23. Marek-26's příspěvek in Rozdíly v set-top boxech was marked as the answer   
    Premium má ještě hlasové ovládání na dálkovém ovladači a je u něj dražší ponájem. A to je asi vše. 
  24. Marek-26's příspěvek in Propojení zařízení a služeb was marked as the answer   
    @Tur No, pak jde využít IPTV od Vodafone (ten samý box, jen s jinou konfigurací). Ale ty služby jsou pak vedeny zvlášť a není na to balíčková sleva myslím. Ale v těch cenách a podmínkách se nevyznám.
  25. Marek-26's příspěvek in HD Mediabox 900 - vada displeje was marked as the answer   
    Zdravím,
    jestli je pronájmový, tak si zavolat o servis a zatím dostanete buď Kaon 700 nebo 900 (dle toho, co mají aktuálně naskladněno).
×
×
  • Vytvořit...