Jump to content

Marek-26

Administrator
  • Posts

    6,747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    242

Community Answers

  1. Marek-26's post in Nestandardní užívání připojení was marked as the answer   
    No, když někdo bude přetěžovat linku neustálým downloadem a uploadem na maximum, tak se to Vodafone asi také líbit nebude. To, že stáhnu 20GiB za den problém nebude. Dnes bych tu rozumnou hodnotu viděl okolo 1TiB víceméně rovnoměrně rozloženého do celého měsíce. 3TiB za měsíc mi s 300Mbps internetem přijdou už vcelku hodně, tipuji, že na optickém uzlu budete největší přenašeč dat. Dokud je tam rezerva, tak se asi nic neděje. Pak tam možná bude nějaké QoS, která při větším zatížení může dočasně snížit rychlost ve prospěch ostatních. 
    Spíše jde i o to, abych si nevzal tarif pro domácnost a přeprodával konektivitu pro další bytové a nebytové jednotky, abych nepoužíval internet ke zmiňovaným DDoS útokům, neměl na domácím připojení server (a teď se nebavíme o NASu pro pár lidí či osobních webových stránkách) atd. 
  2. Marek-26's post in Neaktuální výpadek služeb was marked as the answer   
    Hmm, to je zajímavý problém. Zkusil jsem poslat dotaz, zda s tím jde něco udělat. Doufám, že jim to nepočítá nějaké SLA 😄 
  3. Marek-26's post in Kabelové připojení při výpadku elektřiny was marked as the answer   
    @Ivo2003U Telefonu je tam to upozornění, protože je závislé na modemu a když mi doma nepůjde elektřina, tak nepůjde modem a tím pádem ani telefon. Když to zjednoduším, tak kromě koncového modemu musí být pod proudem optický nod a hlavní stanice. Někdy je mezi ještě datacentrum. To je dost podobné PONu. Ale rozdíl je ten, že PON je pasivně napájená síť a DOCSIS resp. její metalická část delší vzdálenosti překonává díky aktivním zesilovačům. Může se tedy stát, že o 3 domy dál nepůjde elektřina, mě doma půjde elekřina, ale nepůjde internet, protože o ty 3 domy dál je prvek s potřebou aktivního napájení. 
  4. Marek-26's post in Potřebuje základní VTV box připojení k internetu? was marked as the answer   
    Ano, box potřebuje připojení k internetu. Načítá si informace ze sítě, od kódovacích klíčů, přes EPG, grafiku...
  5. Marek-26's post in Změna VDSL internetu na optiku was marked as the answer   
    No tak tam je dostupnost 🙂 Pak nechápu, kde je problém. Napište https://tam.je/forum
    tam se vás ujme někdo, kdo s vámi projde celým procesem.
  6. Marek-26's post in Výměna modemu Compal za Vodafone Station was marked as the answer   
    Ano, je to možné. Stačí si zavolat a objednat výměnu. Buď za ten s WiFi 5 nebo novější s WiFi 6.
  7. Marek-26's post in nepevná “pevná” IP adresa was marked as the answer   
    @CableGAť omrknou vyúčtování a emaily od Vodafone. O tomhle chodí informace s měsíčním předstihem, v některých případech se mění rozsahy aktuálně. 
     
     
  8. Marek-26's post in Ztráta paketů was marked as the answer   
    @DomiiBunnyeah 🙂 MAC adress of Vodafone Modem/Router.
  9. Marek-26's post in Povinná výměna černých Compalů? was marked as the answer   
    Compaly nám pomalu končí, při splnění určitých podmínek (tarif, část sítě...) se mění i ty 😉
  10. Marek-26's post in Mobilní služby v Amsterdamu was marked as the answer   
    Dobrý večer,
    nešlo, telefonní čísla vždy rozděluje národní úřad příslušným národním společnostem. Je tedy třeba řešit s lokálním poskytovatelem. 
  11. Marek-26's post in krátkodobé opakované výpadky was marked as the answer   
    800 77 00 77
    nebo *77 ze sítě Vodafone
  12. Marek-26's post in Neobjednaná vyúčtovaná služba Netflix was marked as the answer   
    Spíš, než admini by ti mohl pomoci někdo z Centra péče. Admin ti pomůže tak max. v rámci fóra. Sepiš jim to do formuláře https://tam.je/forum,
  13. Marek-26's post in Bug Report na spravu IP adres u Profi internetu was marked as the answer   
    Dobrý den,
     
    přes fórum toto řešit nepůjde (kvůli identifikaci, security politikám atp.). Napište na https://tam.je/forum 🙂 
  14. Marek-26's post in Změny, výpadky, kanály, SNR was marked as the answer   
    Na adrese probíhala výměna vadného zdroje na optickém nodu a přenastavení zesilovače.
  15. Marek-26's post in Pevná IP was marked as the answer   
    Můžu u vás používat pevnou IP adresu? - Vodafone.cz 🙃
  16. Marek-26's post in No internet was marked as the answer   
    No signal. Check if is it outage on your address https://www.vodafone.cz/vypadky/
    If no, call to Vodafone.
  17. Marek-26's post in Mobilní LTE internet was marked as the answer   
    1. Ano, existují jak bez limitu rychlosti, tak i s limity rychlosti. Tady bude lepší se opravdu mrknout na nabídku.  Česky, Українська мова, English is not available at this time.
    2. Počet asi omezen není, spíše to bude nějaká celková výše závazku. Jinak tady jsou v CZ podmínky k těm tarifům
    https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-neomezeny-a-neomezeny-business/
    https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-tarifu-vodafone-neomezeny-red/
    3. Jak psal Tomus, u neomezených tarifů se neposkytuje.
    4. U OSVČ budou podmínky podobné jako u fyzické osoby, jsou psány ve stejných dokumentech.
     
  18. Marek-26's post in Vodafone telemarketing was marked as the answer   
    Partnerská prodejní Call centra - Vodafone.cz
    Dle toho odkazu je to externí call centrum Conectart a.s. (Brno + Olomouc). A jelikož je každý hovor nahráván ze strany operátora, tak jí případně mají. A autorizace se u Vodafone provádí různě, většinou pomocí administrátorského hesla resp. jeho konkrétní části. 
  19. Marek-26's post in Tento měsíc mi bylo účtováno více za internet was marked as the answer   
    Hi, English is not problem 🙂 
     
    100 CZK per month is for renting an Arris modem (Vodafone station) for 1Gbps service. The modem is not sold but rented.
    Even the monthly price of the 1Gbps service is still / should still be the same 692 CZK. 
    I think the 4700 might have been a security deposit, which is returned after 4 months either to the bill or in the bank account (usually to the bill).  
    Didn't you originally have a self-installation ordered and ended up having a technician do the modem wiring completely? The price difference there is exactly 404 CZK, which is for the installation by the technician. So, modem rental + assisted installation 504 CZK. 
     
    The discount is weird. Anyway, you'll have to contact Vodafone directly for more information, specifically they can only discuss after admin password authorization. 
     
    P.S. If 4700 CZK is security deposit, and they will return it to bill, after the fourth month, the services will start to be paid from the security deposit and almost 6 months so you will be pre-paid. When you call Vodafone, make sure you check with your security deposit whether it goes back into your bank account or into your bill.
  20. Marek-26's post in Třetí den nefunguje internet was marked as the answer   
    @Antonin Kromě rušení od zákazníků byly vyměněny i vadné pasivní prvky na trase (např. zoxidovaný konektor, pasivní zesilovač, spojka, rozbok). Nyní by snad na delší dobu měl být zase pokoj. 
  21. Marek-26's post in Wifi na routeru nelze zapnout was marked as the answer   
    Dobrý večer,
    nejrychlejší bude začít továrním nastavením
    https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/hard-reset-modem/
  22. Marek-26's post in Port forwarding setup was marked as the answer   
    Dobrý den,
    bylo by dobré vědět v jakém zařízení, zda máte IPv4 či IPv6 (DS-Lite).
    Jestli je to Compal a máte IPv4, pak strana 30
    https://pics.vodafone.cz/2/kabel/compal_ch7465lg/Compal_CH7465_podrobnynavod.pdf
  23. Marek-26's post in Internetové Připojení 50Mbps k Vodafone TV was marked as the answer   
    Rozhodně k tomu není internet 50 zdarma. K TV dávají modem, který propouští jen provoz využívaný boxem, nic jiného.
  24. Marek-26's post in Nefunkcin internet Prosek Pískovcova 734/12 was marked as the answer   
    @michal.vojvodik V době kontroly byly všechny modemy online a komunikovaly. Teď už je situace jiná. Předáno k obvolání. 
  25. Marek-26's post in CA modul od Vodafonu was marked as the answer   
    Když funguje, tak co byste na tom měnil? Žádné nové technologie ta čtečka karty nemá. Vodafone používá stejné moduly, co používalo UPC, tedy od výrobce SmIT. A jestli máte ještě starší od výrobce Technisat, tak ten je ještě CI bez +, což je v mnoha ohledech lepší např. pro využití v dalších zařízeních. UPC ani Vodafone nijak aktivně možností CI+ nevyužívá.
×
×
  • Create New...