Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/01/2023 in all areas

  1. tak už mi funguje Samsung Tizen appka 🙂
    4 points
  2. Hezké odpoledne, potvrzuji, že aplikace by už v této chvíli měla být pro Tizen k dispozici ke stažení (pokud by ji tam někdo neviděl, může se objevit později) 🙂 Jen upřesním, že podporované jsou modely z roku 2018 a novější 🙂
    4 points
  3. Dnes jsme aktualizovali Vodafone TV v prohlížeči. Novinkou je TV program (programový průvodce) v podobě, jakou známe například ze set-top boxů, zároveň jsme opravili chybu, která někomu znemožňovala přehrání nahrávek. Rozsah podporovaných systémů a prohlížečů se zatím nemění. Na dalších úpravách budeme dál pracovat... Pokud by někomu přehrávání nefungovalo správně, tak se prosím odhlaste a znovu přihlaste, to by mělo stačit. Případně jako další krok vyzkoušejte smazání cache v prohlížeči. WWW adresa: https://tv.vodafone.cz (pokud máte uložený nějaký delší původní odkaz, nemusí fungovat) Nápověda: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/
    3 points
  4. Vážený nadřízený pana Mirka Slaného, jmenuji se Dagmar Kjonaas a jsem vaším zákazníkem jíž 22let , po velmi dlouhé době jsem se na operační lince natrefila na jednoho z vašich operátorů, byl to pan MIREK SLANÝ. Jeho přístup byl velmi profesionální, dokázal odpovědět na jakýkoli dotaz, ani náznakem mi nedal najevo, že už je hovor dlouhý, přestože měl již po pracovní době. Mé požadavky vyřešil, a vysvětlil další postup. Byla bych velice vděčná, kdyby byl obeznámen s tím, že si velmi vážím jeho přístupu. Je to totiž zhruba po pěti letech, kdy jsem byla spokojena s komunikací vašeho operátora, upřímně za poslední dobu se kvalita poskytovaných služeb na zákaznické lince tak zhoršila, nejen neochotou a neznalostí, ale především drzostí. Kolikrát to vypadalo jako kdybych byla já co má nesmyslné otázky, ale skutečnost, že tím pouze kamuflovali jejich neznalost. Když jsem včera telefonovala na vaši zákaznickou linku byla jsem rozhodnutá, že u vás vše vypovím a přejdu k jinému operátorovi, jen díky panu Slanému jsem to neudělala, proto také považuji za důležité a nutné vám toto sdělit. S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Dagmar Kjonaas, MBA
    3 points
  5. @Martin - Vodafonevyřiďte velké díky ve firmě že se již podařilo aplikaci spustit 🙂
    3 points
  6. @namec Ale to je nejspíše jiná aplikace, která poté skončila (dle stížností na španělských fórech). Každopádně zítra bych se na Tizenu (modely 2018 a novější ) mrknul na dostupné aplikace 🙂 V příspěvku opraven rok modelů, pro které byla aplikace vydána na základě informace od @Martin - Vodafone
    3 points
  7. Tak pozor, dnes se objevily náhledy ve videotéce, a dokonce i nahrávky už jdou přehrát. Tak jen doufám, že technici neusnou na vavřínech a dál budou intenzivně odstraňovat nedostatky. Držím nám všem palce! 👌
    2 points
  8. S nějakými úpravami v tomto časovém horizontu počítáme, ale jako obvykle platí, že nemůžeme říct podrobnosti, než bude vše připraveno a oznámíme to veřejně.
    2 points
  9. @Adolf.Shitler Včera jsem na chvíli vypnul set top box a aplikace na OS Tizen jeden naprosto v pořádku živě i zpětně, jede tedy vše z internetu a set top box by mohl být klidně ve skříni. Zatím tu tedy máme k porovnání UE49NU7172UXXH 2018 - jede ok UE55RU8002 2019 - pomalejší? QE50Q80AAT 2021 - jede ok
    2 points
  10. Mě neděkujte, já na tom nemám žádnou zásluhu 😄 Když třeba poděkujete přímo Vodafone ať už tady, na sociálních médiích, pošlete jim formulář/email, tak to určitě nejednoho zaměstnance potěší.
    2 points
  11. @joju Právě proto, že máte jen TV Komfort. Voyo je až je k nabídce Komplet.
    2 points
  12. Dozadu u Primy pretacet nastesti jde. Jinak Vf to s tou Primou zbastlil nejhůř,jak jen to šlo
    1 point
  13. Smazal jsem aplikaci na iPadu a znovu nainstaloval a přihlásil se a TV funguje
    1 point
  14. Dobrý den, pokud ještě evidujete nějaké potíže, například na televizích s OS Tizen, popište nám to prosím do formuláře přes https://tam.je/forum/, ať to můžeme dál řešit. Plošně teď žádný výpadek u Vodafone TV nevidím. Díky za spolupráci 🙂
    1 point
  15. @Martin - Vodafone Snad to k něčemu pomůže. Už jsem to tu jednou psal a jak se zdá, to platí stále: Aplikaci programuje někdo, kdo ji vůbec nepoužívá. Resp. vůbec nemá představu o tom, jak by ji používali běžní uživatelé.
    1 point
  16. tak jsem to konecne rozchodil v chrome.... napsat do řádku tv.vodafone.cz, vysypat cookies do koše, crtl+F5 a znovu napsat přihlašovací údaje
    1 point
  17. Prosímvás, mohl by nějaký Admin opravit název z Vodafon na Vodafone, je to trnem v oku Díky 😉
    1 point
  18. mouchy ano, ikdyž naprosto minimálně a marginálně a obvykle se výpadek netýká hlavní služby a operátor se za to obvykle alespoň omluví a transparentně to řeší a komunikuje, ovšem ty pterosaury co poslední dobou předvádí Vodafone akceptovat nelze, zvlášť, když se jedná o dlouhodobě neřešené a systémové záležitosti a ještě se u toho tváří, že se vlastně nic neděje a že jde o marginálie, customer support tragický! Už si toho všímají i naprosté lamy a BFU, které prostě řeší pouze to, zda služba základně funguje. FYI: a ještě máte prohozenou CZ a SK stopu na Sport 1 už od Miami
    1 point
  19. Takže včera trénink na GP Monaka a dnešní závod Chyba inicializace MG086 (iOS) To už se vážně jděte bodnout amatéři! Na co šáhl Vodafone od migrace to nefunguje! Zajímavé je, že SledovaniTV, Telly i SweetTV, které se tu někdo vysmíval funguje naprosto perfektně. Nevím naco se čeká na aktualizaci, když to jinou změnou appky nebylo, pokud vím. Mac/Apple bez podpory už asi dva roky, appka pro AppleTV nikde, airplay, kterou podporuje snad cokoliv, nikde! Budu požadovat kompenzaci a očekávám opět kecy typu, že to je doplňková služba. Ne není v roce 2023 proberte se! CA modul neCA modul, přecházím ke konkurenci, protože i za 620 korun Komplet a 150 Mb je to zadarmo drahé, když to nefunguje! V pondělí DNS servery koncem týdne TV, co dál, máme se dívat z okna?
    1 point
  20. Včera jsme vydali opravnou aktualizaci pro Android, takže u Androidu stačí aktualizovat. Pro systém iOS ji máme také připravenou a čekáme jen na vydání v App Store. Jakmile bude venku i tato verze, budeme moct rychle opravit i sledování na Samsung TV (zde se to týká jen některých zařízení).
    1 point
  21. 1 point
  22. @Marek-26to máš pravdu , ale je smutný, že se to dozvím na lince ale na https://www.vodafone.cz/vypadky/#fromUPC není ani zmíňka
    1 point
  23. Mám Tizen a jedu pořád. Jinak v APPS je Vodafone TV v73.101.2, ale když spustím Vodafone TV a dám Nastavení / Nastavení zařízení / Informace, tam je vidět 73.101.304. Si vyber 🙃
    1 point
  24. @Technikus Zadaná čísla dál neevidujeme, jde jen o jednorázový kontakt po ukončení výpadku formou SMS. Stránka kontakt na vás zapíše k tomu výpadku, který na dané adrese evidujeme - nemá jak poznat, jaké služby využíváte 🙂
    1 point
  25. Dobrý den, @RichardHorcic, víme o tom, prioritou je teď odstranění potíží s přihlášením a spuštěním TV. Následně upravíme i prohlížení EPG 🙂
    1 point
  26. Ne nelze, na žádném modemu od Vodafone nelze měnit DNS servery, je to dělané pro hloupé uživatele tak, aby se v tom nikdo nevrtal, buďto můžeš modem přepnout do režimu bridge a za něj si připojit nějaký vlastní router na kterém si nastavíš vlastní DNS servery, a nebo musíš vlastní DNS nastavit na každém koncovém zařízení v domácnosti u kterého to jde, což ale rozhodně není komfortní a ideální řešení.
    1 point
  27. @Technikus Ano bude to fungovat, zrovna dneska jsem si na mobilu přepnul DNS servery na Google a ačkoliv mám modem Compal od Vodafone kde DNS servery měnit nejdou, tak internet normálně běžel i přesto že Vodafone DNS měly tu chvíli výpadek.
    1 point
  28. Příčina byla skutečně v DNS, došlo k restartu DNS serveru, to mohlo způsobit krátkodobou nedostupnost připojení. Po restartu se provoz postupně obnovoval, nicméně chvíli to trvá, aktuálně už by mělo být vše v pořádku. V případě přetrvávajících potíží doporučujeme pro jistotu provést také restart modemu (na chvíli modem odpojte od elektřiny a pak znovu zapojte, přihlášení do sítě pak může trvat i několik minut).
    1 point
  29. Pěkné dopoledne, v tuto chvíli technici evidují možné potíže s kabelovým internetem a pracují na opravě s nejvyšší prioritou, tak věřím, že to bude co nejdřív v pořádku.
    1 point
  30. Tovarni reset chromecasti pomohlo Diky @tomus
    1 point
  31. No, mě paní z FÚ loni volala ze svého "služebního" mobilního čísla, abych se zpět dovolal přímo jí, abych neskončil na bráně. Poprvé jsem na zmeškaný hovor reagoval v podvečer a přišla mi sms s vysvětlením a doby, kdy mi další den bude volat.
    1 point
  32. Operátor zobrazí číslo takové, jaké požaduje zobrazit volající. A smyslem je např. to, že hodně lidí volá přes internet (VoIP za nízké ceny), ale tito lidé chtějí, aby se zobrazovalo jejich mobilní číslo a nikoliv číslo internetové (VoIP). Pochopitelně operátor, jenž takovou službu volajícímu poskytuje, by měl nějakým způsobem ověřit, že dané číslo skutečně patří tomu, kdo ho chce používat pro účely volání přes internet. Na straně operátora, kam hovor přichází (v tomto případě VF), ovšem musí být známo i číslo původní, a to pro účely tísňových volání a také pro účely identifikace zlomyslných volání, což je právě ta placená služba zmiňovaná výše.
    1 point
  33. Po dnešním výpadku přibyl ještě jeden upload kanál se siřkou 95 MHz, zrychlení uploadu se blíží?
    1 point
  34. @kautskym Hezký den, o omyl nejde, oba tarify jsme spustili v limitované nabídce a je možné si je objednat 🙂
    1 point
  35. Udělal jsem test na S23 od VF, Volte mi funguje bez problémů. Během pingání přes hotspot se mi neztratil během sestavení a při hovoru ani jeden ping. Testováno na 5G a ručním přepnutí na 4G. Telefon je aktualivovaný na poslední SW, v příloze posílám screenshoty.
    1 point
  36. Tak samozřejmě, že jednou přijde převod na nové tarify. Jak u internetu, tak u televize a za pár let Vodafone možná čeká to, co letos T-Mobile a i telefonní tarify se budou redukovat. A ano, asi nemůžeme čekat, že převod na nové nebude znamenat zlevnění, spíše to bude takové to klasické +/-, tedy v reálu pro většinu o pár Kč navíc a klidně bych i čekal, že Komplet už předtím nebude obsahovat úplně všechny kanály, ale bude stále obsahovat minimální množství HD a SD kanálů dle specifikace služby. Docela by mě zajímalo, zda se už ve Vodafone tím někdo zabývá a nebo se to bude teprve někdy řešit. Stále čekám, zda u té nové nabídky budou nějaké množstevní slevy na ty balíčky.
    1 point
  37. Pokud je 5G pouze LTE, tak je to jen klasické matení zákazníka. Obdoba VoLTE v síti 5G je technologie VoNR, Vo5G, viděl jsem ještě nějaký jiný název, ale myslím, že to z našich operátorů nikdo neumí. Ptal jsem se jednoho z nich před týdnem a je to v přípravě k testování. Samozřejmě musí být telefon, který to umí. Asi před 2 lety to některý zahraniční operátor prodával s S21, ale jestli to nabízí stále, nevím.
    1 point
  38. Hezké dopoledne, programy Premier Sport 1 a 2 jsme dočasně zpřístupnili všem našim zákazníkům a promoakci jsme do konce června prodloužili pro diváky, kteří využívají nabídku Komfort a Komplet. Pokud máte základní nabídku Klasik, můžete Premier Sport 1 a 2 trvale získat přechodem na aktuální programovou nabídku Vodafone TV s novým balíčkem Sport nebo, alespoň prozatím, změnou na původní nabídku Komfort či Komplet. Z technických důvodů došlo k vypnutí Premier Sportů u zákazníků s nabídkou Klasik o několik hodin dříve, než jsme očekávali, věříme však, že i tak jste si tuto sportovní ochutnávku užili a pokud se vám vysílání líbilo, rádi vám pomůžeme s úpravou tarifu vaší Vodafone TV. Kontaktovat nás můžete přes https://tam.je/forum/ 🙂
    1 point
  39. Omlouvám se v první řadě za neaktivitu - nechodily mi notifikace o odpovědích. Zdá se, že internet tak výrazně brzdil opravdu extender RE200. A to bohužel i v případě, že byl použit přes LAN kabel jako AP. Nakonec jsem po dlouhém testování šel do varianty Compal jako modem/router, powerline na druhou stranu bytu a tam Archer C6 jako AP se stejným SSID. Na rychlosti ztráta není vůbec, ping taky ne (cca 12-14 ms mám s Vodafone už přímo na Compalu).
    1 point
  40. Chjo, žádná raketová věda. Co dvě patra krabice před dveřmi na chodbě v paneláku hir: Z ní vede kabel do bytu a končí hir. Původně tady byla ta ant. krabice, kterou jsem tedy zkusil zrušit a na konec kabelu dal pouze koncovku a přímo do TV. Kabel sám nevyměním, protože se nedostanu do té krabice na chodbě.
    1 point
  41. Za me to ma PayPal i VF ok, ted jsem se pokusne prihlasil...
    1 point
  42. @tomus Dobíjecí kupóny akorát teď někdy končí 😄 po zmenšení velikosti balení SIM je to další krok ke zmenšení uhlíkové stopy. 🌲
    1 point
  43. @Medvěd Pokud dá zákazník např. výpověď přes DS, tak ta bude platná a VF má smůlu s tvrzením o tom, že nemůže cosi zaručit. Je tedy hlavně v zájmu VF, aby zprávy z DS četl a reagoval na ně.
    1 point
  44. potvrzuji že tam mám všechny programy z komplet TV na Samsungu
    1 point
  45. @Technikusděkuji za info k FW, 🙂 naštěstí mám podle televize automatické aktualizace, tak nemusím hlídat 😄 🙂
    1 point
  46. Jestli se nepletu, v HbbTV je většinou to, co jde získat i prostřednictvím jednotlivých aplikací - např. Voyo, Prima+, iVysílání apod., nebo ne? I když chápu, že při HbbTV není nutno nic stahovat, instalovat. Já třeba HbbTV využil zcela minimálně. FYI UE49NU7172UXXH 2018 - je k dispozici nový FW v1334 ze 4.4.2023 tady UE55RU8002 2019 - poslední FW v1401 je z 11.8.2022 tady QE50Q80AAT 2021 - poslední FW v2111.1 je ze 7.12.2022 tady
    1 point
  47. Zdravím všechny, doplním ještě informace, na které tu padla řeč 🙂 Pokud někdo využívá kabelovou televizi a rozhodne se vrátit pronajaté zařízení, jde to (podmínka pronájmu zařízení je při pořízení služeb, pokud pak ale box nebo CA modul vrátíte, službu vám nezrušíme). Stačí se zastavit v některé z našich prodejen (výjimkou jsou jen kiosky - tím se myslí ty malé stánky, co jsou třeba v uličkách obchodních center), nebo poštou společně s tímhle vyplněným formulářem. Adresa je přímo v tom formuláři. Pronájem zařízení nemá na případnou smlouvu žádný vliv. Samotná aplikace (ať už pro Android TV nebo pro Tizen) funguje plně přes internet 🙂
    1 point
  48. Tak jsem včera večer zkusil nezávisle na fóru a ono to tam bylo. KONEČNĚ. Je to trošku pomalejší a programy nejsou poskládané, tak jak jsem si je poskládal na PC a tabletu, ale jsem rád aspoň za to. Snad už se bude jen vylepšovat.
    1 point
  49. Ano, tím myslím ten systém, co běží na MacBook a iMac zařízení. Jsou drahé a pro 98% populace zbytečné. Odhaduji, že tak třetina uživatelů Maců to má od zaměstnavatele, další třetina jako výraz vyššího společenského statusu a ta poslední část to má, protože to skutečně potřebuje či je to pro ně lepší řešení jak jiný HW/SW (Win, Unix). Pro mě třeba Apple není i když se z pozice šťourala v kernelu na Win, či ROMkách na androidu přesouvám pomalu do pozice běžného uživatele, takže na jablečný telefon bych si asi zvykl. Ale za cenu jabka si raději pořídím o 2/3 levnější android, u něhož mě tak neštve, když mi spadne, když lezu ma strom nebo v koupelně na dlažbu či vypadne z držáku na kole... Prostě si koupím nový a nemusím nějak hlouběji sahat do naspořených peněz.
    1 point
  50. Neomezený mobilní internet je nereálný už proto, že nikdy nelze postavit sítě tak, aby to unesly. To není kabel, kterému je to do jistý míry fuk, o optice nemluvě. Rádia mají svoje limity v pásmech a pochopitelně i v ceně vybudování a udržení pokrytí. Tzv. neomezený internet lze sehnat i dnes, např. ERI ho má delší dobu a dokonce i T-Mobile ho nabízí (za 99,-Kč na den), ale rychlost je pochopitelně vždy nějak regulována.
    1 point
This leaderboard is set to Prague/GMT+02:00
×
×
  • Create New...