Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/29/2022 in all areas

  1. Přiznávám, bylo to dost strohé/ubohé a nic neříkající (my fault, better safe than sorry). Klasika, že je vše vyvíjeno pro X trhů a ČR je relativně malý trh, tak něco prosadit je těžší, jelikož větší priorita je to, co pálí větší část trhů. To samé bylo i za UPC, kdy ČR měla např. malý vyhrazený bandwith traffic, který nedostačoval a z toho plynulo X měsíců opakující se problém s Horizon Go a to nemluvím o tom, že se LGI rozhodlo na trzích, kterých se chtěla zbavit, nezprovoznit aplikaci pro Android TV a spousta dalších rozhodnutí, které až po oznámení prodeje daly smysl (hlavně z ekonomického hlediska). Těch případů, o kterých zprostředkovaně vím je spoustu. Do toho máme přechod na jiný HW a SW, u Vodafone (nemyslím tím přechod z HZN Go na Vodafone TV, ale přechod z jedné verze Vodafone TV na jinou) jelikož globálně nebyl Vodafone spokojen se stávajícím stavem / vývojem (to jsou věci, které nejdou vidět), ale spolknou spoustu "man days" / peněz. Pak můžeme spekulovat, zda v závislosti na velké inflaci a poklesu příjmů/zisku, nedošlo ke snížení priorit některých věcí, aby se nemuselo zdražovat. Ač se to nezdá, tak Vodafone investuje jen na ČR trhu spoustu energie a miliónů Kč do zlepšování služeb/sítě s výhledem do budoucna, něco oproti plánům LGI urychlila, jelikož mají mnohem vyšší interní standardy - např. kvalita/dostupnost služeb či zabezpečení, což je pro nás uživatele občas až na škodu / obtěžující, jiné věci logicky upozadila. Paradoxem je, že každá změna k lepšímu je "lemována" krátkodobým snížením uživatelského prožitku (viz celkový upgrade sítě, který prostě nejde dělat / není povolen v hluboké noci). Tak jako tak, zastoupení vedení Vodafone ČR je jedním z největších "připomínkovačů resp. stěžovatelů" na Vodafone televizi v rámci celé skupiny a na posledním mezinárodním setkání Vodafone to bylo dost slyšet. Za ten rok toho bylo uděláno mnoho, hlavně v pozadí, snad se brzy dočkáme i slibovaných věcí, které více pocítíme. Na jednu stranu můžeme Vodafone obdivovat, že některé nové věci nepustí, když s nimi není spokojen, na druhou stranu zcela oprávněně můžeme brblat, že to prostě trvá dlouho. Viz výše, občas jsou nám souvislosti skryté. A ačkoliv jsme je schopni pochopit z nějakého nadhledu, stále to neznamená, že z toho osobního se s tím smíříme a jsme ochotni ho brát v potaz (což je na jednu stranu dobře, popoháníme vývoj kupředu). Z makro hlediska chce každý růst, při každé změně je třeba počítat s odchody, ale musí být nižší jak zisk (a teď nemyslím nutně finanční). A i v korporátu se nedá dlouho přežít v případě, kdy by to bylo tak jak píšeš/píšete. Vždy se najde časem někdo, kdo je schopen lepšího poměru cena/výkon.
    3 points
  2. Doporučuji zkusit "zavolat" * # * # 86583 # * # *
    2 points
  3. Tak se tady "hezkypěkně" pomíchaly parametry obdobné služby u jednotlivých operátorů. Upozornění na vlastní mobil je řekněme až taková další nádstavba, kterou např. zmíněný Seznam využívá. V principu je nutno říct, že v podstatě : u O2 nejméně komplikované a zřejmě uživatelsky průhledné řešení. Není třeba nic nastavovat v účtech pro jednotlivá čísla. Každé číslo má možnost přijmout SMS odeslanou z e-mailu. Každý jednotlivec může ze svého e-mailu na číslo O2 takovový e-mail do SMS odeslat. Bránu poskytuje O2. Služba však není garantována. u t-mobile si musí každý, kdo chce takové SMS přijímat nejprve službu pro své konkrétní číslo aktivovat. Tudíž to neběhá od počátku automaticky, nelze paušálně říct, že na všechna čísla t-mobile (bez aktivace služby) taková SMS doje. Služba zřejmě zatím funguje spolehlivě. Bránu poskytuje t-mobile. O garanci služby nebo o výhledu do budoucna tady také není zmínka. u Vodafone je v podstatě nejvíc komplikované nastavení a propojení mezi číslem mobilního telefonu a fiktivní e-mailovou adresou. Navíc si musel každý taktéž službu v rámci svého čísla nastavit a aktivovat. Toto komplikované propojení - bránu, chcete-li, poskytoval VF a rozhodl se službu zcela zrušit. A teď babo raď 🙂 V každém případě každý subjekt si může podobnou bránu postavit sám.
    2 points
  4. A už se ta zpráva dostala i do nápovědy Seznamu s odkazem na Techfórum 😲 https://napoveda.seznam.cz/cz/sms-upozorneni/
    2 points
  5. Pěkný den, domluvili jsme se Sazkou a přidali jsme možnost placení Vyúčtování v hotovosti na terminálech Sazky. Stačí k tomu QR kód zobrazený na první straně Vyúčtování (je viditelný také ve webové samoobsluze). Placení je možné na všech terminálech Sazky s výjimkou pošty, cenu za provedení platby si určuje Sazka (aktuálně 29 Kč). Platba k nám dorazí do 24 hodin, jde tedy o rychlejší a levnější alternativa pro ty, kdo využívají složenky. Více: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/hotovostni-platba-vyuctovani/
    2 points
  6. Není optika jako optika, i ethernet může být veden optikou 😀 U pody je klasická optika co nabízí cca od roku 2006 kdy mají po městě natažené optické kabely, dovnitř paneláku jde optický kabel, kde se optika konvertuje na drátový ethernet a tahá se do bytu uživatelů. Pak od roku cca 2015 nabízí gpon - pasivní optická síť, kdy optický kabel vede až do bytu uživatele, je to trochu jiný princip, v prvém případě jde o ptp optiku, tj přímé spojení dvou bodů, u gpon je jedno optické vlákno sdílené až 64 uživatelů, kdy se o to jedno vlákno dělí. U uploadu je to třeba časový multiplex, kdy modem má stanovené intervaly kdy může vysílat, aby nedošlo ke kolizi signálů s jiným vysílajícím modemem. Jelikož si ale hodně lidí stěžuje, že po přechodu na gpon jsou občasné sekundové výpadky, tak možná k nějaké kolizi občas dojde.
    2 points
  7. @zajdee díky moc za info! @Adolf.Shitler IPv4? I
    2 points
  8. Od Vodafonu mám toto: Název zařízení: Compal 3.0 Sériové číslo (S/N): DEAP6318015D Nic dalšího svého nepoužívám. Děkuji
    1 point
  9. odzkoušený že funguje mám tento: https://www.tsbohemia.cz/amiko-hd-8265-_d303566.html?gclid=Cj0KCQiAsoycBhC6ARIsAPPbeLvq1boUk8CyxS3FJltpdpfKzrX8_RDQT2HB4M98ff2AojirbXzF8UYaAlmLEALw_wcB
    1 point
  10. Co se týká STB, tak ten, co zvládá DVB-C a zároveň CI+ bude dražší jak ten monitor. Ať si koupí nový Chromecast a nainstaluje tam Horizon Go. Přes ten Chromecast pak může mít x aplikací, včetně VOD.
    1 point
  11. Zalezi jak moc si narocny na monitor(hry? vic nez 100Hz? atd)... Jinak nejschudnejsi reseni mas pres...
    1 point
  12. Zrušením této služby se sice ozve pár nespokojených lidí, za pár měsíců už si na to ale nejspíše nikdo nevzpomene a nikomu ta služba chybět nebude. Stejně jako když v roce 2003 tmobile rušil veřejnou sms bránu, to byly velmi živé diskuze na netu o tom, chystali bojkot atd, bojkot snad ani neproběhl a za pár týdnů už o absenci sms brány v diskuzích ani zmínka. Co se týče českých operátorů tak Vodafone v minulosti a též i Oskar měl vždy nejméně doplňkových služeb, však i ten sms mail zavedl až dlouho po spuštění jejich sítě. Gsm banking taktéž. A služby jako sms locator atd o tom si lidé v jiné sítí než TMO mohli jen nechat zdát.
    1 point
  13. @Veronika - Vodafone dobrý den, díky za pomoc, dotaz na vaše kolegy jsem právě odeslal, prosím o předání na technické oddělení. Hezký den
    1 point
  14. Myslím si, že ne, že se jim ukazuje stejná dostupnost resp. to čerpá ze stejných dat. A jak už tu bylo psáno, když je daný uzel vytížen, nenabízí tam Vodafone do navýšení kapacity rychlosti, kterým by nebyla schopna dostát. Bořivojova ulice je docela velká, tak těch optických uzlů bude několik. Klidně tedy naproti v baráku nebo o kus dál půjde objednat i 1Gbps.
    1 point
  15. @Medvěd Vyplnění telefonního čísla pro zjištění nabídky připojení na určité adrese povinné není. Pokud ho však vyplníte, tak platí, co je napsané hned pod tím: Pokud máte zájem, abychom vás kontaktovali s individuální nabídkou služeb, udělte nám souhlas s kontaktem tím, že vyplníte své telefonní číslo, které budeme zpracovávat pouze pro tento účel. Více o ochraně soukromí a možnostech odvolání souhlasu naleznete zde.
    1 point
  16. Zdravím všechny, potřeboval bych se na zdejší fórum obrátit kvůli "chronickým" výpadkům internetu - i když nijak častým (oproti jiným vláknům tady na fóru, co jsem koukal), ale otravným. Předem se omlouvám za komplexnost příspěvku. Jednou za pár dní se stane, že se modem Compal sám zrestartuje - t.j. výpadek cca na 5 minut. Někdy (jednou, dvakrát měsíčně) se stane jiná věc, že internet pár hodin funguje špatně (www stránky se načtou, nenačtou; mezitím už blbnou i příchozí spojení na veřejnou IP - webserver, a pro mě RDP) a pak to vygraduje tím, že přestane fungovat úplně a je nutno fyzicky zrestartovat modem. Občas, z rozmaru, třeba v pátek odpoledne udělám restart jen tak, abych byl jakousi jistotu, že to ještě během pondělka bude ok 🙂 Modem je v bridge módu a je za tím mikrotik - RBD52G. Když to funguje, tak to funguje 🙂 Většinu času je rychlost down i up jaká má být podle tarifu. Když to "přestává" fungovat (viz výše), už se většinou nejde připojit na webovou administraci modemu (192.168.100.1). Jak mi poradili na podpoře, při výpadcích se notebook připojený přímo ke Compalu UTPčkem (resp. internet na něm) chová stejně /špatně/, jako router. (Když zapojím notebook při "začínajícím" výpadku, trvá i pár minut, než dostanu veřejnou ip adresu, jinak je to hned). V budově je mnoho uživatelů tohoto připojení (a v budově jiný Compal není). Dovoluji si říct, že nějakým "přetížením" to není. Nebývám tam každý den, jen některé dny v týdnu. Problém už jsem řešil s podporou a technici byli za poslední rok na místě asi šestkrát. Každý vždy tu a tam něco poopravili (shnilá Fková spojka, měřili vedení od přívodu z rozvodné krabice do technické místnosti a do modemu, doporučili úplně vyřadit starý Fkový rozbočovač, později dodali nový rozbočovač, byla i výměna modemu), ale základní problém pořád zůstává. Je to možná lokalitou a tzv. "specifickou instalací" - je to samostatně stojící budova s vlastním koax přívodem, rozvodnice je na střeše a přívod do ní je koaxem z ulice ze země. Po poslední návštěvě technika se po pár dnech neohlášeně zjevil jiný technik, a vyměnil koaxový zesilovač na té střeše, ale u toho jsem osobně nebyl. Onehdy se jeden technik podivil, že z ulice přichází velmi silný signál. Zkoušel se pak Fkový útlumový prvek před modem, kterých jsem si pak nakoupil pár vlastních, ale žádná kombinace nepřinesla zlepšení. Technik přislíbil, že to projedná s ostatnými, zda ten velmi silný signál nemůže dělat problémy nebo by nešel snížit, ale zpětnou vazbu nemám. Co se týče modemu, občas se v logu objeví chyba T3 timeout. Také, co si myslím, že není dobře, se načítají počítadla Post RS Errors. Po cca 16 hodinách od restartu jsou v celém sloupci hodnoty od 287 do 916, průměr všech je cca 600, naskakují tak nějak průběžně, ne skokově. Power je +- cca 14dBmV, SNR a RxMER cca 37dB. Power upstreamu je 24dBmV. Tak nějak doufám, že tyhle hodnoty k nečemu někomu budou 🙂 od všeho můžu případně poslat screen. Problémy se vpodstatě začaly objevovat před dvěma lety, od doby přechodu z historického tarifu 300/20 na 500/50 a z Cisco modemu na... ten aktuální 😞 . Problém zde prezentuji hlavně z toho důvodu, aby byly fakta pohromadě. Jak jsem se už párkrát ptal, technik dostane od podpory jen zběžný popis problému a nemá k dispozici žádnou historii (problémů, a dosavadních řešení). Poslední technik se mě (po sérii měření vedení s kladnými výsledky) smutně zeptal, co s tím má ještě zkusit udělat... a přiznám se, že dokola odříkávat tyto odstavce na podpoře mě již též nenaplňuje 🙂 (snad jen perlička, kdy jsem se pak od slečny dozvěděl, že jsem si můj (DOCSIS) modem špatně nastavil... 🙂 ). Jednim dechem ale dodám, že chápu, že je to prostě takový systém zákaznické podpory. Dle jiných příspěvků se tu můžou objevit zajímavé a třeba i trochu zákulisní informace :-). Nerad bych předával identifikaci veřejně, ale s nějakým číslem smlouvy bych asi problém neměl, snad to nikdo zneužít nemůže. Případně rád pošlu do SZ. Nebo kdo by snad měl možnost si to dohledat, Config file modemu je 54675101360e_74608bcddbf2de75c2c49ad473749325.cm. Za úspěšné vyřešení nabízím láhev lihoviny.
    1 point
  17. Terminátor jako takový umí, otázka je samozřejmě bonding, kdy je to opravdu jen u OneNetu, u běžných "domácích" přípojek poskytován není. Terminátor bez bondingu zas tak extrémně dobré zařízení prý není a dají se sehnat zařízení s lepšími parametry nebo stejnými za nižší cenu.
    1 point
  18. Pokud vím, tak Vodafone Terminator od Cetinu neumí. * Takže dočetl jsem se, že to umí pouze u OneNETu, takže záleží.
    1 point
  19. Taky mám net 350, a když se kouknu na web na svoji adresu, tak je pouze max. 150. Asi už není další kapacita, tak se prostě vyšší rychlosti nenabízejí.
    1 point
  20. DNS od VF nepoužívám už dávno a jinak změna DNS nemá na výše uvedený problém vůbec žádný vliv.
    1 point
  21. @kautskym Tak to mám třeba já. Mám trvalé bydliště, kde jsou koncesionářské poplatky odváděny, a tak i přes to, že na jiném místě platím elektřinu (databáze plátců elektřiny se sdílí se správci koncesionářských poplatků), tak jsem nebyl k platbě vyzván. A jelikož na TV nekoukám, necítím potřebu/povinnost poplatek platit.
    1 point
  22. já jednou volal na českou televizi, kvůli tomuto poplatku, a řekli mi, že stačí aby domácnost, kde mám trvalý pobyt platila tento poplatek a jinde už poplatek platit nemusím
    1 point
  23. Jenom doplním, že i za TV, která má jen analogový tuner se platit musí i když je analog již vypnut. Je schopen přijímat nějaký signál, je povinnost platit. Prostě by to celé stálo za novelizaci.
    1 point
  24. (2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu. (4) Rozhlasovému nebo televiznímu poplatku nepodléhají e) rozhlasové nebo televizní přijímače, které jsou neoddělitelnou součástí koncových mobilních telekomunikačních zařízení.
    1 point
  25. Ano, to je zatím nedořešená věc, když člověk nevlastní zařízení technicky způsobilé pro příjem televizního signálu, může se odhlásit od placení. V dnešní době je to samozřejmě nesmysl resp. chybí aktualizace, která by reflektovala vývoj doby a technologií. Alespoň, že ty telefony už dělají většinou bez radiového přijímače 🙂 Dle mě by bylo lepší poplatek jako takový zrušit a vnořit ho do některé daně, jelikož jsou s tím aktuálně spojené náklady správce daně.
    1 point
  26. no protože šetřej, někdo dokonce těch 1800 na noc vypíná, proto Ti nic jinýho nezbyde než to flashnout a vynutit si těch 1800 resp. 2100 MHz Vodafone fw tam můžeš nahrát vždy zpět. Postup jsem sem někam dával, jinak ho najdeš na foru mobilmanie nebo ještě můžeš zkusit z Vodafone vyrazit admin přístup, prý se to někomu podařilo. Pokud máš android zkus aplikací netmonster zjistit vysílače a jejich vzdálenost v okolí. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mroczis.netmonster
    1 point
  27. Měl jsem to skoro dva roky, chovalo se to podobně zvláštně a infolinka a podpora Vodafone to zcela ignorovala, jednou teda vyslali technika, který zjistil ještě méně než já a na centrálu nahlásil, že je to v pořádku. Pak mi tedy jeden osvícený technik na infolince víceméně sdělil, že to je danou technologií a hlavně situací na daném místě, přitom SINR kolem 30 dB a že to není na to mít navěšených 12 zařízení. Pomohl reflash fw od O2 a odblokování admin přístupu a následné tvrdé nastavení na 1800 MHz, pak se to trochu stabilizovalo, papírově ukazovalo 50/5 vždy, ale subjektivně to prostě lagovalo dál, zvláště ve večerních hodinách. Na druhou stranu vím, že na tom dokáže běžet celá firma s 50ti lidmi pouze na 30ce s polovičním signálem, ale zase zato v Praze. edit: signál máš dle screenu v pořádku, ale pravděpodobně bežíš pouze na 800 MHz (LTE), 1800 svítí LTE+
    1 point
  28. There is a reported outage at your address, so wait until they fix it. https://www.vodafone.cz/vypadky/?ruianid=21781460 EN Start of outage: 19/11/2022 16:49 End of outage: 19/11/2022 22:49 There are problems with the fixed internet network in your location, which may temporarily impair the quality of our services. We are aware of the seriousness of the situation and are already 100% working on the repair. You can find more information about the outage at vodafone.cz/vypadky, where you can also request to be sent an SMS when the outage ends. CZ Začátek výpadku: 19. 11. 2022 16:49 Konec výpadku: 19. 11. 2022 22:49 Ve vaší lokalitě se objevují potíže na síti pevného internetu, které mohou krátkodobě zhoršit kvalitu našich služeb. Uvědomujeme si závažnost situace a na opravě už pracujeme na 100 %. Více informací ohledně výpadku najdete na vodafone.cz/vypadky, kde si zároveň můžete požádat o zaslání SMS při ukončení výpadku.
    1 point
  29. Dobrý postřeh, opravdu na připojení od VF se obrázky nenačítají, zatímco na připojení od jiného ISP ano. Teď zkoušeno na PC, kde první obr. je s připojením od VF a obr. druhý pak s připojením přes T-Mobile.
    1 point
  30. Jako moderátor vás můžu ujistit že se tady důsledně kontrolují duplicitní a jiné pochybné účty, takže takové pokusy by zde byly marné a znamenaly by pouze zablokování účtu uživatele. @bnone připojit se s mobilem na BTS vzdálenou 50 km to nepovažuji za reálné, možná jí mobil může vidět stejně jako já v Brně vidím vysílače z Rakouska, ale rozhodně se na ně nemám šanci připojit, protože mobil tam prostě nedosvítí a nemůže s nimi komunikovat. Já už bych tohle téma postupně ukončil, protože myslím že bylo napsáno víc než dost a už se to začíná odklánět k urážkám. Vodafone se prostě rozhodl tuto službu ukončit a myslím si že uživatelů kteří jí dosud používají bude zřejmě opravdu málo, protože většina přešla na mobilní email, je mnohem užitečnější a touto diskuzí na tom stejně nic nezměníte, ale chápu že ukončení jakékoliv služby vdy někoho naštve.
    1 point
  31. Není problém zkontrolovat, zda obě IP patří VF a zda jsou za VPN. Moje není. Takže to zkontrolovat jde velmi lehce. Včetně lokality.
    1 point
  32. Volání ve vlastní sítí okolo 5 Kč za minutu, cizí sítě 8 Kč a Eurotel nasadil cenu volání do Oskara na 15.50 Kč za minutu. Sms za 3.30 Kč a student na brigádě si vydělal sotva 30 Kč za hodinu. Ale zase na Slovensku měli v tu dobu u Eurotelu unikátní akci, u předplacené služby dostávali kredit za příchozí hovory, když vám někdo volal z cizí sítě, dostávali jste 1 korunu slovenskou za každou minutu hovoru.
    1 point
  33. To jste trochu přehnal. Já tohle fórum sleduji občas dlouhá léta, jen jsem nepsal, k zaregistrování mne donutilo až toto vlákno. Vodafone mi zrušení této služby nikde neoznámil, kdybych to tu nečetl, tak to ani nevím. Přitom je to jeho povinnost. To bych se za dva týdny divil... U UPC (dříve Kabel Plus a Karneval) i Oskara jsem byl od samého začátku, dokonce i jako jeden z prvních zaměstnanců od r.1991, to tady ještě ani nikdo nevěděl, co to kabelová televize vlastně je, měl jsem doma na test i settop box pro příjem digitálního rádia, víte vůbec, že to existovalo? Podílel jsem se i na ledasjakém vývoji. Vím o tom všem více než jiní tady, kteří tehdy ještě tahali kačera. Já se toho zúčastnil.
    1 point
  34. Technika se vyvíjí, a staré věci jsou postupně překonávány. Místo drahého, nespolehlivého a pomalého vytáčeného připojení máme dnes DSL a Docsis. Místo zastaralého NMT máme GSM a nyní 4g, 5g... Vývoj nezastavíš, a je to jako rozčilovat se, ze např. Vodafone neposílá vyúčtování FAXem atd...
    1 point
  35. 1 point
  36. Daná služba nemá nic společného s provozováním e-mailové schránky u třetí strany, nebo s provozováním e-mailové služby, tedy nevím proč to pořád do toho motáte. Daná služba poskytuje přijímání a odesílání SMS zpráv skrze fiktivní e-mailovou adresu zákazníka, tedy toto provozování SMS služby je věc pouze mobilního operátora a právem přísluší vztahovat tuto službu právě k rukám mobilního operátora. Co se týče oznámení daného operátora o změně dané služby, tak rozhodně jsem nebyl informován v čas a rozhodně ne takovou formou oznámení, která by odpovídala závažnosti dané změny. Oznámení bylo umístěno pouze do aplikace, bez příznaku důrazu na důležitou zprávu zasahující do využívání placené služby. Takovou to komunikaci se zákazníkem, v takto závažných věcech, považuji za laxní a neodpovídající serióznímu jednání, hlavně když má daný mobilní operátor možnosti přímého oslovení zákazníka.
    1 point
  37. A proč doteď tu službu zajišťovali všichni tři operátoři a zdarma a to posledních odhadem 20 let? Že by jako službu pro jejich platící zákazníky? Která je v podstatě nic nestojí? Zpočátku fungování u Oskara to bylo dokonce ne 2 ale 5 sms. Byla to konkurenční výhoda a pro mnoho lidí užitečná služba. Bohužel ne pro každého, většina lidí nechápe její smysl, tak ji ani nepoužívá, tudíž se zruší. Znalejší menšina postupně ztrácí funkčnost a práva, vládne génius průměrnosti. Vodafone není Oskar. "K čomu je vojakovi strom, popíliť..." Já si platil na jednom z čísel starý tarif jen kvůli sms email a příjem hovorů. Jak jsem psal, už nebudu. Číslo bude přesunuto jinam a zdarma. Ušetřím peníze. Že by VF změnil rozhodnutí nedoufám, v korporátech rozhodují manažeři, kteří ze svých obláčků dolů nevidí.
    1 point
  38. @Ivo2003 Ano, vím jak to bylo myšleno, ale je to chybné konstatování od základu. Službu SMS E-mail přece využívám pouze já jako klient, nikoliv služba co posílá e-mail na můj mobilní e-mail. Nechápu, jak si někdo může myslete opak, přece služba, posílá pouze e-mail a ani nemůže vědět, co se s daným e-mail děje dále, že je zobrazen jako SMS. Někdo se snaží ohánět tím, že je služba SMS E-mail zneužívána komerčně, ale uvědomte si, že se jedná o soukromé e-mailové schránky jako každé jiné, na které si já chci doručovat zprávy a líbí se mě, že se zobrazí na mobilu jako SMS, i bez zapnutých dat na mobilu.
    1 point
  39. @renda80 Respektuji, že máte na využívanost jiný pohled, nicméně my bychom byli sami proti sobě, kdybychom rušili oblíbené a hojně používané služby. Konkrétní statistiky jsou ale čistě interní záležitostí, takže podrobnější být nemůžu.
    1 point
  40. @renda80 chápu, že zaříznutí služby může někomu přinést problém. V tom případě není jiná volba, než použít stejnou službu u jiného operátora, nebo zkusit najít jinou cestu u systému, který je na těchto SMS odeslaných z e-mailu závislý. Pamatuji si, že kdysi jsem tuto SMS službu využíval. Dnes nemám přehled, nedokážu říct, nakolik je u jiných operátorů spolehlivá. Dnes je doba zlá - tím myslím že z dlouhodobého hlediska v podstatě v přetechnizované době nikdo nic negarantuje a člověk musí být nachystán hledat jiné řešení i když se mu to momentálně moc nehodí.
    1 point
  41. To teda koukám, že u o2 pořád fungují adresy v číselném tvaru, tohle tmobile z důvodu spamů zrušil před asi dvaceti lety. A sms.paegas.cz bylo aktivní jen pro sim aktivované do začátku roku 2001, novější si museli aktivovat @click
    1 point
  42. reklamuj to, ideálně každý den, nech si kompenzovat výpadek a nakonec se nech přepojit na retenci
    1 point
  43. No, příčinu a závažnost nejde zjistit, dokud se nedostanou technologii, která je někde za uzamčenými dveřmi, od kterých Vodafone nemá klíče, třeba došlo k výměně zámku nebo majitel objektu klíče Vodafone nesvěřil atd. Technologie je velmi často umisťována uvnitř objektů, ať jsou to rozvodné skříně, zesilovače atp. A jak víš, že s kabely někdo nehýbal? Můžeš mluvit za celou ulici, která je na stejném optickém uzlu? Či, že si někdo nezapojil nový spotřebič, vyměnil/zapojil koax kabel do zásuvky, uhnil někde konektor, neodešel zesilovač, nespustil či neposílil se v okolí nějaký vysílač... Těch důvodů interferencí mohou být desítky.
    1 point
  44. U nás v Brně se vysílaly v analogu dvě stanice HBO, přibližně na kmitočtech kde nyní běží internet, pro klienty kteří neměli HBO předplacené byli v rozvodných skříní nainstalovány filtry (takový modrý váleček) a to buďto na jednotlivých výstupech do bytů, nebo jak už tady někdo psal se filtr napojil přes rozbočovač do kterého pak byly připojeny jednotlivé přívody z bytů pro klienty kteří HBO neměli předplacené, problém byl ale v tom že ten filtr samozřejmě nefiltroval pouze ty dva kanály, ale vždycky si vzal ještě dva okolní, takže ten filtr vlastně vyblokoval 6 kanálu, což bylo hodně neefektivní, takže jakmile se zavedla digitální televize tak první co skončilo bylo analogové HBO a už se vysílalo pouze digitálně. V případě analogových televizních nabídek, tedy té nižší a vyšší se používaly obdobné filtry, které od filtrovali zase vyšší nebo nižší frekvence podle nabídky. Dneska už nic takového není protože to byla hrozná pakárna ty filtry neustále upravovat podle aktuálního požadavku klientů, takže nyní jde do bytu vždycky kompletní frekvenční pásmo.
    1 point
  45. @Jack_6428 Hezký večer, prakticky všechny ty dotazy se týkají přímo konkrétních TV stanic a rozhodnutí jejich provozovatelů. Takže v tomto případě je potřeba se ptát u nich, i když chápu, že získat odpověď může být složité nebo nemožné.
    1 point
  46. Tak dnes je 26.10. a O2 uz ma take LTE watch, takze uz jen Vodafone ne..🤔
    1 point
  47. Hezký den, v tomto tématu také padlo, že by bylo fajn mít pro přihlášení vlastní heslo. To je nově možné 🙂 Pro přihlašování do webové verze, mobilní aplikace nebo aplikace pro chytré TV už není nutné používat heslo, které posíláme SMSkou, každý si ho může změnit na vlastní kombinaci přes Můj Vodafone v sekci Služby (nastavení služeb k Vodafone TV) - Připojená zařízení. Heslo může mít 6 až 10 znaků (velká/malá písmena a číslice).
    1 point
  48. To by musel člověk bydlet na dohled od vysílače, aby mu tento zlikvidoval signál kabelovky. Jedině by domovní rozvody od VF zásuvky k TV byly dělané prádelní (účastnickou) šňůrou v rámci home-bastlení - pak ano, problémy jsou reálné. Ovšem v takovém případě by byl výjezd technika placený.
    1 point
  49. Tipuji že tam bude rušení od DVB-T2 vysílače, z telekomunikační budovy Pardubice se dle webu vysílá na stejné frekvenci 610 MHz kanál 38, https://www.televizniweb.cz/regionalni-sit-8-ceske-radiokomunikace/
    1 point
  50. @ DanielV Nepsal jsem, že je optika do bytu rarita, ale že samotná optika do bytu rozhodně nezaručuje kvalitu připojení.
    1 point
This leaderboard is set to Prague/GMT+01:00
×
×
  • Create New...