Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/29/2021 in all areas

  1. Hezký den, v tomto tématu také padlo, že by bylo fajn mít pro přihlášení vlastní heslo. To je nově možné 🙂 Pro přihlašování do webové verze, mobilní aplikace nebo aplikace pro chytré TV už není nutné používat heslo, které posíláme SMSkou, každý si ho může změnit na vlastní kombinaci přes Můj Vodafone v sekci Služby (nastavení služeb k Vodafone TV) - Připojená zařízení. Heslo může mít 6 až 10 znaků (velká/malá písmena a číslice).
    8 points
  2. Toto téma slouží pro konsolidaci informací o Vodafone TV resp. o chybách, funkčních kombinacích. Víceméně jsou zde posbírané informace zde z fóra a ze stránek Vodafone, konkrétně Centra péče. Mobilní aplikace Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní operační systémy: Android (Android 5 a vyšší) iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší) Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (boxy apod.) ji není možné spustit. Zároveň nesmí být na zařízení root (Android) či Jailbreak (iOS). Aplikaci je možné stáhnout v oficiálních obchodech (Obchod Play resp. App Store), v telefonu musí být nastavený region Česká republika. Sledování pořadu z aplikace na TV - aktuálně jen přes funkci swoosh, která spustí pořad z Vodafone Tv (+ Youtube, ???) přes STB, pokud je box i mobilní zařízení připojeno ke stejné síti. Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV? - Vodafone.cz Televizní aplikace Aplikace pro Android TV ke stažení. Je třeba, aby zařízení splňovalo SefetyNet a mělo Widevine L1. V aktuální aplikaci zatím nejdou vytvářet profily a řadit programy. Tizen a WebOS ve vývoji, mohli bychom se dočkat letos. TV Samsung s OS Tizen, přímo v internetovém prohlížeči funkční, LG s WEB OS nefunkční. Vodafone TV v prohlížeči Pouze OS Windows 8.1 a novější, MacOS někdy v budoucnu, Linux ??? Win 7 není podporován oficiálně od MS dne 14.1.2020, proto není mezi podporovanými, ale prý normálně funguje, 8.1 bude ukončen 10.1.2023
    5 points
  3. Ahoj, kdyby někoho zajímalo, co je/bude nového při aktuálním aktualizování funkcí. Oba boxy: Možnost seřadit si programy dle preferencí Možnost skrýt vybrané TV kanály Možnost přepnout menu do angličtiny více informací zobrazených u pořadu Modré tlačítko na ovládači přímo vede do "Nahrávek" Základní STB: Přidána aplikace FB Watch (premium box již má delší dobu) Mobilní aplikace (od 9.12.) Možnost seřadit si programy dle preferencí Zpětné shlédnutí (od 7.12.): Přidání 15 minut na konec každého pořadu Premium boxy již by měly funkce dnes obdržet, standardní box funkce dostane nejspíše 13.12.
    5 points
  4. Počet hovorů z Česka na Ukrajinu dnes oproti běžnému dni narostl o 900 %. Chceme okamžitě pomoci těm, kteří se snaží spojit se svými rodinami i přáteli. Všechny hovory na Ukrajinu jsou teď z naší mobilní sítě zdarma,“ informoval operátor. I v tomto případě se to týká také virtuálů v síti Vodafonu. Zákazníci si nemusí nic aktivovat, hovory a SMS na čísla s ukrajinskou předvolbou jsou automaticky zdarma. Totéž platí také pro síť T-Mobile a O2.
    5 points
  5. no jako šlo, ale až vyjde aktualizace, tak se to nejspíš přepíše dal sem 100 🤔
    5 points
  6. Mám informace, že se tím zabývají, připravují testy a následně se možná něco změní. Nyní je potřeba bohužel vyčkat
    5 points
  7. Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti Zpráva od Vodafonu č.1231384 18. 05. 2022 11:05 Vážená paní Mrázková, jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete. Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866. Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál. Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo. Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně. Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti. Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce. Přeji příjemný den XXX XXX Reklamační oddělení Vodafone Czech Republic, a.s.
    4 points
  8. Ja mel pred lety podobny problem. Technik vsechno premeril, nic nenasel. Nakonec vymenil konektory na koaxu a bylo po kostickovani. V jinem pripade jsem mel kostickovani na druhe TV, 15m vzdalene od zasuvky. Tam byl problemem spatne stineny koaxial. Castecne to napravil anteni zesilovac, ale ne uplne. Koupil jsem tedy kvalitni koaxial a problem zmizel. Zajimavosti je, ze jsem pak musel odpojit ten anteni zesilovac, protoze s nim to na nekterych frekvencich naopak zacalo kostickovat...
    4 points
  9. Dnes bude postupně uvolněna nová aplikace pro mobilní zařízení, která přidává funkci PIP a podpora pro slabozraké / nevidomé Screen reader. A dnes bude též uvolněna aplikace pro Android TV. 🙂
    4 points
  10. Pěkné ráno, dostal jsem od kolegů zprávu, že by to už mělo být opravené 🙂
    4 points
  11. Možná si již někteří všimli, ale počet příspěvků byl přenastaven na 15 pro všechny. Pokud tuto funkci nepoužíváte či si chcete nastavit jiné rozmezí (max. je 25), pak můžete provést v nastavení.
    4 points
  12. Menší upřesnění 🙂 Zákazníky, kteří u nás mají HBO GO, budeme o změně informovat e-mailem před spuštěním HBO Max. Po 8. březnu pak aktualizujeme také všechny informace na webu a v samoobsluhách. Kdo by hledal už teď nějakou zprávu a chtěl by vědět, co se k 8. březnu stane, najde ji v Centru péče například na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo-go/.
    4 points
  13. https://www.lupa.cz/aktuality/filmy-z-produkce-sony-budou-v-cesku-exkluzivne-na-hbo-max/ Jenom něco málo,co nás čeká na Maxovy
    4 points
  14. @Technikus Jak to bude s budoucí podporou v našem set-top boxu, to zatím ještě nemůžu potvrdit. Posílám vám však podporované platformy pro aplikaci HBO Max 🙂 Určitě to pak bude podrobně i na webu HBO Max, ale tady je seznam, který by měl být aktuální k datu spuštění v březnu. - iOS (12.2 a novější verze) - Android (5.0 a novější verze) - Android TV (7.0 a novější verze) - tvOS (Apple TV 4K nebo Apple TV HD) - Windows PC (Windows 7 nebo novější verze) s nejnovější verzí Microsoft Edge, Chrome nebo Firefox - Mac (MacOS X 10.10 a novější verze) se Safari verze 12 nebo novější, či nejnovější verze Chrome nebo Firefox - ChromeBook (verze 95 nebo novější) - LG Web OS (3.5 a novější) - Samsung Tizen (2016 a novější) - XBOX One - XBOX Series X a S - PlayStation 4 - PlayStation 5 - ChromeCast
    4 points
  15. Hezky jsem je poprosil s tím, že jsem na gigovou rychlost z půl gigové nepřešel kvůli absenci Bridge, což je fakt. A kupodivu mi odepsali, že mi to dají za cenu z tehdejší akce, tedy 550 Kč i s pronájmem Station.
    4 points
  16. Přiznávám, bylo to dost strohé/ubohé a nic neříkající (my fault, better safe than sorry). Klasika, že je vše vyvíjeno pro X trhů a ČR je relativně malý trh, tak něco prosadit je těžší, jelikož větší priorita je to, co pálí větší část trhů. To samé bylo i za UPC, kdy ČR měla např. malý vyhrazený bandwith traffic, který nedostačoval a z toho plynulo X měsíců opakující se problém s Horizon Go a to nemluvím o tom, že se LGI rozhodlo na trzích, kterých se chtěla zbavit, nezprovoznit aplikaci pro Android TV a spousta dalších rozhodnutí, které až po oznámení prodeje daly smysl (hlavně z ekonomického hlediska). Těch případů, o kterých zprostředkovaně vím je spoustu. Do toho máme přechod na jiný HW a SW, u Vodafone (nemyslím tím přechod z HZN Go na Vodafone TV, ale přechod z jedné verze Vodafone TV na jinou) jelikož globálně nebyl Vodafone spokojen se stávajícím stavem / vývojem (to jsou věci, které nejdou vidět), ale spolknou spoustu "man days" / peněz. Pak můžeme spekulovat, zda v závislosti na velké inflaci a poklesu příjmů/zisku, nedošlo ke snížení priorit některých věcí, aby se nemuselo zdražovat. Ač se to nezdá, tak Vodafone investuje jen na ČR trhu spoustu energie a miliónů Kč do zlepšování služeb/sítě s výhledem do budoucna, něco oproti plánům LGI urychlila, jelikož mají mnohem vyšší interní standardy - např. kvalita/dostupnost služeb či zabezpečení, což je pro nás uživatele občas až na škodu / obtěžující, jiné věci logicky upozadila. Paradoxem je, že každá změna k lepšímu je "lemována" krátkodobým snížením uživatelského prožitku (viz celkový upgrade sítě, který prostě nejde dělat / není povolen v hluboké noci). Tak jako tak, zastoupení vedení Vodafone ČR je jedním z největších "připomínkovačů resp. stěžovatelů" na Vodafone televizi v rámci celé skupiny a na posledním mezinárodním setkání Vodafone to bylo dost slyšet. Za ten rok toho bylo uděláno mnoho, hlavně v pozadí, snad se brzy dočkáme i slibovaných věcí, které více pocítíme. Na jednu stranu můžeme Vodafone obdivovat, že některé nové věci nepustí, když s nimi není spokojen, na druhou stranu zcela oprávněně můžeme brblat, že to prostě trvá dlouho. Viz výše, občas jsou nám souvislosti skryté. A ačkoliv jsme je schopni pochopit z nějakého nadhledu, stále to neznamená, že z toho osobního se s tím smíříme a jsme ochotni ho brát v potaz (což je na jednu stranu dobře, popoháníme vývoj kupředu). Z makro hlediska chce každý růst, při každé změně je třeba počítat s odchody, ale musí být nižší jak zisk (a teď nemyslím nutně finanční). A i v korporátu se nedá dlouho přežít v případě, kdy by to bylo tak jak píšeš/píšete. Vždy se najde časem někdo, kdo je schopen lepšího poměru cena/výkon.
    3 points
  17. Dle mě by to chtělo úplně hloupý obyčejný modem jako dřív s nižší spotřebou, za který by si člověk zapojil, co chce.
    3 points
  18. ano zůstane
    3 points
  19. @Ondra - Vodafonepřipomínám, že stále není k dispozici Chromecast. To jen, aby jste nezapomněli. 🙂
    3 points
  20. Já už to vyřešil jednoduše. Včera jsem TV zrušil. Po telefonu, nic složitého. Jen zítra odnesu stb na prodejnu. U O2 jsem že stříbrné přešel na zlatou, to jest plná nabídka. Všechny programy jsou všude. Ta jejich nová aplikace již konečně funguje a je tam perfektní obraz, mnohem lepší než přez jejich stb. Já už na to neměl nervy, tak jsem se rozhodl to rozseknout.
    3 points
  21. 1000/500 nenabízí přes 20 poskytovatelů, aktuálně je to cca. půlka. Ceny a podmínky se hodně liší. Osobně mám tu nejvyšší variantu z nových tarifů CETINu, 1000/500, od T-Mobilu (tarif se jmenuje Pevný internet XXL; na webu u zjištění dostupnosti je nelogicky schován v kategorii "DSL"). Ceníková cena je nově 599 Kč, v ceně je veřejná IPv4 adresa, blok /56 IPv6 adres. U ostatních operátorů v základní ceně často chybí buď IPv6, veřejná IPv4 adresa, nebo obojí. O2 si např. za veřejnou IPv4 adresu řekne 254 Kč/měsíc navíc. CETIN dodává i jednoduché koncové zařízení v režimu bridge pro převod z optiky na Ethernet (ONT), to je v ceně služby. Spotřeba je pod 3 W. Za to si můžete zapojit vlastní router, takže není potřeba si nic pronajímat od koncového ISP a cena tarifu (v mém případě 599 Kč) je zároveň i cenou konečnou. Jen pozor, na 1000/500 už to chce lepší router s rychlým procesorem a Wi-Fi 802.11ac nebo lépe 802.11ax. CETIN používá PPPoE a VLAN tagging na WAN portu (VLAN ID je 848), což každý slušnější router už umí, ale to PPPoE dokáže být náročné a u gigabitu se to projeví. Dosahované rychlosti na speedtestech jsou ~940 Mbps stahování a ~510 Mbps nahrávání. Měřeno na IPv4 a samozřejmě po kabelu. Vysoký jitter a ztráty paketů jako u Compalu od VF prakticky neznám, latence z Prahy 5 (měřil známý) jsou na různé servery v Praze cca. 2,5 až 4 ms. Osobně jsem pozoroval jen problémy s rychlostí uploadu, což se ukázalo jako problém konfigurace CETIN sítě. Nahlásil jsem jim to a už je to opraveno. Zapomnel jsem dodat: u T-Mobilu je aktualne akce prvnich 6 mesicu za 299 Kc/mesic a sluzba je bez zavazku, zrizeni zdarma. Neni vubec duvod to nevyzkouset a dost pravdepodobne u tehle sluzby zustanete. 🙂 Zapomnel jsem dodat: u T-Mobilu je aktualne akcni cena na prvnich 6 mesicu 299 Kc/mesic a sluzba je bez zavazku, zrizeni zdarma. Neni vubec duvod to nevyzkouset a dost pravdepodobne u tehle sluzby zustanete. 🙂
    3 points
  22. Milí zákazníci, máme pro vás důležitou zprávu. Aplikace HBO GO již od 8. 3. 2022 nebude dostupná. Stáhněte si, prosím, aplikaci k nové streamovací platformě HBO Max. Co dalšího pro vás změna znamená? Maximální filmové zážitky s HBO Max Nárůst dostupných titulů z produkce HBO, Max Originals, Warner Bros., DC, Cartoon Network, Adult Swim a Turner Classic Movies Premiéry dostupné ve stejný den jako v Americe Dlouho očekávané kinohity už 45 dní od jejich premiéry Duna, Matrix Resurrections, Vychováni vlky, Euforie a mnoho dalšího Obsah pro každého člena rodiny, od dětí přes dospívající teenagery až po dospělé filmové nadšence Aplikace v chytré televizi, mobilu i na webovém rozhraní Sledujete televizní kanály HBO, ale videotéku HBO GO jste dosud nevyužili? Právě teď je čas na změnu. HBO Max přinese ještě více exkluzivních filmů a seriálů, premiéry již 45 dní po uvedení v kinech a mnoho dalších vychytávek. Sledujte obsah HBO naplno kdykoli a kdekoli. 3 kroky k přihlášení do nové služby HBO Max U webové služby HBO GO budete automaticky přesměrováni na stránku HBO Max. Váš účet se automaticky spáruje s Vodafonem, takže už si nebudete muset vybírat z nabídky operátorů. K aplikacím či na webové rozhraní se nadále přihlašujete stejnými přihlašovacími údaji tak, jak jste byli dosud zvyklí u HBO GO. Při prvním přihlášení bude nutné potvrdit podmínky používání a zásady ochrany soukromí HBO Max. S převodem na službu HBO Max bohužel dojde ke smazání historie přehrávání ve vašem účtu a budete vyzváni k nastavení nového profilu. Více profilů, více obsahu přesně pro vás Ve videotéce HBO Max si můžete nastavit více profilů najednou. Profil vám pak bude nabízet filmy a seriály přesně podle toho, co sledujete nejraději. Nastavte si jeden pro děti, jeden pro sebe a další třeba pro partnera. Více ke službě HBO Max Nemáte ještě vytvořenou registraci ke službě HBO Max? Více informací najdete zde. Hezký den, váš Vodafone
    3 points
  23. Aplikace pro HBO Max bude ke stažení již zítra, globální videotéka vstupuje v úterý do Česka „Zákazníci s jakýmkoliv HBO balíčkem, jehož součástí je již nyní HBO GO, budou mít automaticky přístup do HBO Max,“ dodal Vodafone.
    3 points
  24. Dnes aktualizace na AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1, možnost přepnout do bridge mode je zpátky.
    3 points
  25. I neznalost samotných techniků je občas až smutná. Nedávno jsem s rodinným příslušníkem řešil problém. Smlouva byla přepsána na něj, po asi 20 letech na někom jiném. Během přepisu asi došlo k chybě, jelikož VTV box se rozbil. Nejdříve fungovalo pouze lineární DVB-C vysílání, bez EPG atd. Po resetování vše fungovalo, všiml jsem si že DVB-C rádia zmizela. Odpojil jsem VTV Box od koaxu a program jel dál. Volal jsem tedy do Vodafonu, kdy jsem popsal situaci, jako klíčový znak , proč si myslím že je moje teorie pravdivá (že i lineární vysílání nyní běží jako IPTV) jsem uvedl, že mi nefunguje asi 90 rozhlasových stanic, které mi předtím fungovaly. Též jsem uvedl, že když vypojím koax, pořad jede dál. Operátor se připojil na technika, následně mi řekl, že technik mu řekl, že ve vodafone tv boxech jiná než ČRO rádia nefungují, a že se mýlím. Toto je samozřejmě otřesné, jelikož údajný technik má takto velké mezery ve vzdělání. Požádal jsem tedy operátora, aby mne přepojil příma na technika. Po asi 15 minutách na Holdu mě robot řekl že "spojení není možné" a zavěsil. Takže jsem znovu zavolal, a skončil stejně. Až napotřetí mě operátor přepojil na technika, kterému jsem se dovolal. Tento technik, jaksezdá všemu rozumněl, poslal mi link Techsee a vše nakonec vyřešil. Řekl mi, že nejspíš při přepisu nastala chyba, a kabelový set top box byl chybně nakonfigurován jako OTT. Dle mého je tedy situace taková : Voláte li se službami exUPC technikovi, budete přepojeni na dva druhy techniků. 1) Ti, co před spojením Vodafone a UPC pracovali v UPC 2) Ti co před spojením Vodafone a UPC pracovali ve Vodafonu V prvním případě je to skvělé, protože tento technik rozumí, když ve vyjadřování použiji např. výraz DVB-C rádia, Conax karta atd. V tom druhém případě mohou být problémy. Někteří jsou už přeučení, mnozí ale stále vědí jen o DSL internetu a Docsis nebo DVB-C jim nic neříkají. Chtěl bych ještě říci, doufám že tento příspěvek není vnímán jako útok na zaměstnance Vodafone nebo něco podobného. Zaslouží si můj respekt. Přecejenom, není to tak dlouho co UPC a Vodafone byly jiné firmy 🙂 .
    3 points
  26. Hodil by se další balíček například 10 TV programů (mimo ČT programů) dle vlastního výběru a samozřejmě za menší peníz 🙂 to by se pak možná ukázalo jak je o programy komerčních TV zájem 🤔
    3 points
  27. internet bez lite a ultra je cena v plný palbě - tam kde neni žádná konkurence a je možný zákazníka řádně vydojit internet lite je tam, kde sice konkurence je, ale neni úplně nejlevnější, takže pořád je možný dojit, ale ne úplně na plný pecky no a internet lite ultra je nejnižší cena v těch lokalitách, kde je konkurence rychlejší i levnější, tam si holt vodafone musí trochu utáhnout opasek, aby se svym uploadem měl aspoň nějakou šanci u všeho s označením profi platí totéž, jenom je tam nepatrně vyšší upload (u nižších rychlostí i download) a měla by to bejt smlouva na ičo kde se nabízí jaká cena se dá zjistit jednoduše vyplněním adresy na stránce https://www.vodafone.cz/internet/ sleva na kombinaci více služeb je pořád, stačí na stránce s televizí nechat přednastavenou volbu Mám internet od Vodafonu co je sleva 46%, to netušim, ale radši bych se v tom nerejpal, než se přijde na to, že je tam omylem 😄
    3 points
  28. Pěkný den, domluvili jsme se Sazkou a přidali jsme možnost placení Vyúčtování v hotovosti na terminálech Sazky. Stačí k tomu QR kód zobrazený na první straně Vyúčtování (je viditelný také ve webové samoobsluze). Placení je možné na všech terminálech Sazky s výjimkou pošty, cenu za provedení platby si určuje Sazka (aktuálně 29 Kč). Platba k nám dorazí do 24 hodin, jde tedy o rychlejší a levnější alternativa pro ty, kdo využívají složenky. Více: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/hotovostni-platba-vyuctovani/
    2 points
  29. @Daviddvbc No, tak dnes už není analog, který tam předtím byl a v minoritní části sítě je TV Start (nyní TV Basic) šířen ve formátu DVB-T2.
    2 points
  30. Tohle by se mi taky líbilo. https://digital.rozhlas.cz/stanice-arte-slavi-tricetiny-i-po-technicke-strance-vypne-sd-vysilani-a-nasadi-8829204
    2 points
  31. Předpokládám, že asi ve Vodafonu nevíte kdy... a) bude Boomerang plně lokalizován do češtiny (stále je půlka vysílání jen anglicky) b) Disney Channel začne vysílat v HD c) Disney Channel spustí feed jen pro CZSK trh d) Nickelodeon, NickToons, NickJr. začne vysílat v HD e) HBO2, HBO3 spustí feed jen pro CZSK trh f) Cinemax, Cinemax 2 spustí feed jen pro CZSK trh g) TV Paprika, Spektrum Home, AXN začne vysílat v HD h) NatGeo Wild spustí feed jen pro CZSK trh ? @Ondra - Vodafone By the way, já jsem se provozovatelů ptal, ale jde mi o srovnání komunikace u těch, kteří se obtěžovali odpovědět - obecně je to s nimi díky globalizaci čím dál horší.
    2 points
  32. Videotéka HBO MAX odstartuje v České republice a na Slovensku 8. března https://digital.rozhlas.cz/videoteka-hbo-max-odstartuje-v-ceske-republice-a-na-slovensku-8-brezna-8672094
    2 points
  33. https://www.vodafone.cz/tarify/kombi/?promo=cvm-wsc:cons:post-pega-MOBILE_X_SELL:kombi_voice_red6_cons
    2 points
  34. @PítrPěkné odpoledne, v mobilní síti mají zákazníci standardně dynamickou IP adresu a používáme NAT typ 3 a toto změnit nelze. Pokud by někdo pro specifické účely potřeboval NAT typ 2, tak je potřeba aktivovat pevnou IP adresu, kterou u mobilního připojení nabízíme firemním zákazníkům (viz https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/).
    2 points
  35. @Jenda Hezký den, není třeba nic měnit, vše bude dál fungovat 🙂 Vysvětlení najdete také tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/
    2 points
  36. Vyúčtování už jde platit kartou i v případě, že v něm není žádné mobilní číslo (ale pouze internet nebo TV). V aplikaci to bude možné provést po vydání aktualizace, už teď to jde na webové verzi Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/ v části Vyúčtování. Webovou verzi si můžete pohodlně zobrazit i v prohlížeči mobilu 🙂
    2 points
  37. Hezké odpoledne, Štěpáne, odpověď od VSP Data je v zásadě správná. Podporu 5G vám můžeme zaručit jen u modelů, které máme v nabídce a můžeme tedy ovlivnit to, jestli výrobce do firmwaru přidá podporu pro naši síť. Cíleně žádné telefony neblokujeme (využití 5G v nich), ale pokud nejsou kupované u nás, nemusí na nich 5G fungovat. Takže pokud výrobce do vašeho modelu v rámci aktualizace přidá podporu pro naši síť, tak vám 5G fungovat bude, ale toto my nemůžeme nijak ovlivnit.
    2 points
  38. Během dneška jsme pomoc rozšířili: Dnešní nárůst hovorů na Ukrajinu činí 3 500 % ve srovnání s běžným provozem. Volání a SMS z ČR na Ukrajinu jsou zdarma Odchozí volání a SMS na česká i ukrajinská čísla jsou v rámci roamingu na Ukrajině také zdarma Залишайтеся на зв’язку, коли ваші близькі потребують вас. Сьогодні приріст дзвінків в Україну становить 3500% порівняно зі звичайним трафіком. Дзвінки та SMS з Чехії в Україну безкоштовні Вихідні дзвінки та SMS на чеські та українські номери також безкоштовні в роумінгу в Україні
    2 points
  39. @JirkaP Hezký večer, pochvalu vyřizuji 🙂 Co se týká odkazu v e-mailu, dostal jsem informaci, že jsme bohužel poslali některé e-maily s nefunkčním odkazem, za to se omlouvám. Měl by vám přijít znovu, případně si můžete posílání Vyúčtování do e-mailu kdykoliv zapnout sám přes Můj Vodafone, návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/.
    2 points
  40. Ve VOP pro exUPC služby zde https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1572/mk19854_vop_upc_res_upd_07_21_hr.pdf mají uvedeno: 2.7 Jak ukončit Smlouvu nebo jednotlivou Službu Na ukončení Smlouvy nebo jednotlivé Služby se můžeme buď dohodnout, nebo je možné Smlouvu nebo jednotlivou Službu písemně vypovědět, anebo je možné od Smlouvy odstoupit. 2.7.1 Výpověď Smlouvy Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu ve 30denní výpovědní době. Výpovědní doba začne běžet následující den po tom, co nám doručíte svou výpověď Smlouvy. 2.8 Kontaktujte nás Pro komunikaci s námi využívejte, prosím, výhradně naše klientské centrum. Na klientské centrum můžete zavolat na číslo 241 005 100 (v naší síti zdarma) nebo ho kontaktovat elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře na www.vodafone.cz anebo zaslat dopis na adresu Vodafone Czech Republic a. s., nám. Junkových 2808/2, 155 00 Praha 5. Pokud v textu Smlouvy nebo Všeobecných podmínek uvádíme, že pro dané jednání je třeba dodržet písemnou formu, vždy tím myslíme vlastnoručně podepsaný dopis zaslaný prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, případně e-mail opatřený zaručeným a uznávaným elektronickým podpisem zaslaný na adresu poradime@vodafone.com. Já uznávám, že DS tam nezmiňují, na druhou stranu trvat v případě mailu na zaručeném elektronickém podpisu když na papíře podpis nemusí být ověřený mi přijde jako buzerace. Asi jim tam zkusím zavolat a pak případně dojít na pobočku, to mě nenapadlo, nějak sem se zasekl na tom, že UPC pobočky nemá, otázka jestli se na pobočce mobilního operátora budou ochotni bavit o nepřevedené exUPC službě. Povídat sem si chtěl s retenčním po telefonu.
    2 points
  41. Z FB Vodafone: "Ano, na SIM je přednastavený výchozí World Roaming a můžete ji použít i v zahraničí v zóně 1"
    2 points
  42. @lennycz Hezké odpoledne, posílám podrobné vysvětlení k Vyúčtování. Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně. Co se týká výpadků internetu, tak tam platí vše, co uvedl Marek. Na webu https://www.vodafone.cz/vypadky jsou také tipy, co zkontrolovat, kdyby náhodou byla příčina třeba ve Wi-Fi apod.
    2 points
  43. Jestli jsem to správně pochopil, tak HBO MAX nahradí jak HBO GO, tak HBO OD.
    2 points
  44. Reakci jsme dali na Facebook Vodafone TV:
    2 points
  45. Pro mně je nejdůležitější, zda bude aplikace dostupná na setoboxu jako je nyní Netflix. Cena a podmínky se dozvíme v průběhu měsíce ale jen doufám, že se už do té doby Vodafone přípraví a uvede i aplikaci.
    2 points
  46. Já mám bridge mode pořád aktivní.
    2 points
  47. Na svém routeru vypněte routování, nechte ho v režimu AP a zapojte za Vodafone Station. Vyzkoušejte, jak se WiFi chová s ním.
    2 points
  48. spíš je otázka, proč tam takový věci vůbec píšou, protože z vlastní zkušenosti vim, že tu akci šlo využít i při snížení ceny 🤔 když sem to na jaře zařizoval strejdovi, měl původně 300/20 za 629 korun měsíčně a udělali sme mu z toho 1000/50 za 550 korun 👍 možná to souvisí s tim, že je to na sídlišti, kde vodafone nabízí internet light ultra, kterej je jenom o 49 korun dražší, než byla ta jarní akce 🤔 ale ať už je to jakkoliv, výpověď to vždycky jistí 🤭
    2 points
  49. Tento problém jsem tu četl, že tu tenkrát byl asi nějak po vydání toho modemu, že uživatelé začali mít po cca 2-3 dnech up-time packet loss a museli restartovat modem, aby se to spravilo. Potom ale vyšel firmware, který to opravil, tak že by znovu stejná chyba? Dej vědět, jestli je to ok, chystám se už taky na upgrade na 1Gbit, když už je bridge mód, ale pokud tam je zas toto, tak to bych počkal, dokud to neopraví.
    2 points
  50. Společně s rádii na 586,0MHz
    2 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+01:00
×
×
  • Create New...