Jump to content

Ivo Mašek

User
  • Posts

    1,028
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Ivo Mašek last won the day on July 28

Ivo Mašek had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Place of subscription of Vodafone services
    Jirkov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ivo Mašek's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator

Recent Badges

76

Reputation

  1. Po otevření Vodafone v mobilu, se ti objeví nahoře na "monitůrku" mobilu nějaké přihlášení, to nepoužívej. Pod ním na levé straně se ti objeví sekce do přihlášení vyúčtování služeb (televize, internet). Tam klikni a budeš se muset přihlásit. Pokud máš přístup na internetu do "Můj Vodafone", tak použij stejné přihlašovací jméno a heslo. Jsou to jenom číslice, žádná písmena tam nejsou (alespoň já je nemám). Mě se to podařilo, mělo by to jít i tobě.
  2. Hláška o nepřipojení k serveru se mě objevila pouze jednou, zhruba před 3 týdny a to asi na dobu 3 minut. Jinak bez těchto problémů. Ovšem, jsem už nějakou dobu zmigrován do Vodafone a používám jejich Vodafone STB + jejich modem.
  3. Ano, je to ona francouzská firma. Ta firma má velice široké portfolio na všech kontinentech. Opravdu to není žádné ořezávátko. Doslovným předchůdcem nebyla firma Sagem. Firma Sagemcom, zjednodušeně řečeno, vznikla spojením jiných samostatných firmiček, které se zabývaly dekodovacími zařízeními, mobilními přístroji, zařízením pro první francouzské satelitní zařízení, atd. ........... minulost, kde se všichni učili, když začínali, je jedna věc, a současnost, kdy časem mnozí skončili, jiní se spojili, je věc jiná. Já mám STB Vodafone od poloviny června, a až na pár "kiksů" si nestěžuji.
  4. A kdo je tedy, dle tebe, výrobcem těch set-top-boxů ? (já vím, kdo je výrobcem, proto mě zaráží tvoje poslední věta)
  5. Jo, před chvílí jsem to udělal. Přihlásil jsem se (potvrdil) a skončil jsem na normálním Můj Vodafone, jako jsem se přihlašoval z ofiko stránek Vodafone. Uvidíme, co bude dál.......
  6. je to https/vodafone.cz ..... (podle toho asi ofiko). Pak už vůbec nechápu, proč mě to chtějí smazat.
  7. Objeví se moje zabezpečená stránka (přihlašovací jméno a heslo) do Můj Vodafone. Tam to chce potvrzení. To zkoušet nehodlám. Přes ten email.
  8. Když myší přejedu na jakýkoli odkaz toho emailu, tak se sice šipka změní v prst, ale dole (a ani jinde na monitoru) neobjeví vůbec nic, žádný odkaz. Prostě nic.
  9. Já na Můj Vodafone přistupuji tak 2x týdně (někdy ani to ne). Naposled jsem tam byl dnes ráno (2x), kvůli vyúčtování. Já nerozumím tomu spojení "prázdný profil". Co to je ?? A že mám přidat nový účet. Pro Boha proč ??!! Proč mě chtějí smazat Můj Vodafone? O co jim vlastně jde? Já si platím TV a inet, občas tam zajdu kvůli info o vyúčtování a to je vše. Nemusím tam chodit vůbec, když na to přijde.
  10. Když kliknu na odkaz, tak se mě otevře můj zabezpečený vstup (přihlašovací jméno a heslo) do "Můj Vodafone". Dál jsem nepokračoval přes tento email a ani nehodlám v tom přes tento email pokračovat. Tam se přihlašuji od jinud (přes ofiko stránky Vodafone). Každopádně jsem to poslal přes email: poradime@vodafone.com. ............ možná můžu čekat nějakou superaktivitu a smazání přihlášení do "Můj Vodafone". Když si vzpomenu, jakou fušku mě to dalo, se s nimi spojit a zprovoznit Můj Vodafone, ..... kam jsem se týden po přepojení nedostal, protože přihlašovací údaje přes SMS byly neplatné ....
  11. Když jsem byl u UPC, tak mě nikdo nikdy s ničím neotravoval, nechali mě normálně žít a vše bylo v pohodě. Co jsem byl přejit k Vodafone, tak se začaly dít věci. Minulý týden mě přišel od Vodafone email, že jsem si nepožádal o prodloužení Netflixu. Nikdy jsem ho neměl. Email jsem vyhodnotil, jako spam, nereagoval na něj a smazal. Dnes mě přišel další email od Vodafone. Nevím, jestli je to další spam, zatím jsem na to nereagoval, ani nechápu, co se po mě chce. Chodí vám také tyhle nesmysly? Jak říkám, UPC mě nechali v klidu žít. Vše bylo v pohodě. Vodafone má zřejmě potřebu do zákazníků stále šťourat. Začíná mě to velmi nebavit !! Jestli je to upozornění opravdové (není to spam), to jim mám ve Vodafone jednou měsíčně tam zarecitovat básničku, .... nebo o co jim vlastně jde?
  12. Tato zásuvka není pro DVB-C vhodná !! Ta je vhodná pro příjem satelitu. (úplně rozdílné frekvence)
  13. Souvisí celkem dost. V podpisu máš uvedenu "cihlu", tak by jsi to měl vědět. Do "cihličky" vede koax z datové zdířky, nikoli z TV zdířky. "Cihlička" má v sobě modem (dva inet výstupy), má telefonní výstup, a HDMI výstup pro TV. A protože je "napájena" z datové zdířky (inet) a protože Vodafone měl licenci pro "cihličku" do konce července letošního roku, tak mu to museli odstřihnout. Ty máš v podpisu "cihličku", tak pokud to ještě platí, tak by tvá "cihlička" již také neměla být v systému. Výměna za Vodafone STB není výmysl Vodafone, ale je to vázáno na licenci používání oné "cihličky". Majitel UPC za to chtěl asi velké peníze a je zbytečné je platit, když Vodafone má svůj STB (vyráběný ve Francii)
  14. Pokud máš set-top-box Kaon (ten, co ti ukazuje vepředu hodiny), tak v tom případě se tě ještě dlouho nikdo neozve. Pokud máš (měl jsi) set-top-box "cihličku" (to je ten robustnější přístroj, který vepředu žádné hodiny nemá), tak to se ti už ozvat měli. Nejdříve posílají emaily (já měl dva) s upozorněním, že se blíží výměna a převedení na Vodafone a pak ti zavolají a dojednají den a čas, kdy k tobě přijde technik a provede výměnu zařízení a k tomu i převedení pod Vodafone (na mobil ti přijde několik SMS s různými informacemi a přihlašovacími údaji). Předpokládám, že máš buď Kaon, nebo CA modul. Cihličku by již k dnešnímu dni neměl mít v systému nikdo.
  15. Já měl problém s přihlášením do Můj Vodafone. Přihlašovací údaje, co poslali na mobil (SMS) nefungovaly. A tam se dostat je dost důležité, protože tam máš přehled o platbě, a další věci, které je dobré znát. Takže jsem napsal na email: poradime@vodafone.com podrobný popis mého problému. Asi za tři dny mě zavolali (nikoli poslali SMS, ale zavolali) na mobil a já jim vysvětlil problém. Ta paní, co se mnou mluvila, mě řekla, jaké přihlašovací údaje mám napsat. To jsem udělal, a zároveň jsem ji měl stále na telefonu, takže jsme to dali do kupy a vyzkoušel jsem to. Trvalo to ani ne 5 minut. Tím byl u mě problém vyřešený. Další problémy (spíše problémky) jsou pak ohledně příjmu TV. To popisuji jinde. Není to nic, co by znemožňovalo sledování TV a dá se to nouzově napravit. Je třeba tomu opravdu dát čas. Proto jsem v minulém postu připomněl úplné začátky "cihličky". Je dobrý si na to vzpomenout. Vadí mě například to, že si zapnu dejme tomu nějaký 50. kanál, chci vědět něco blíže. Na "cihličce" jsem zmáčkl info a naskočily informace. Tady mě naskočí také informace, ale u prvních, asi třech, nebo čtyřech kanálů, na které nekoukám. Na ten 50. se musím doklikat. Ale jsou to věci, které se dají přežít. Prostě - dejme tomu čas. Nějaké závratné zhoršení nepozoruji. Vlastně tak nějak nepozoruji nijaké zhoršení. ..... ale je možné, že nejsem nijak náročný.
×
×
  • Create New...