Jump to content

Ivo Mašek

User
  • Posts

    1,271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Ivo Mašek last won the day on July 3 2024

Ivo Mašek had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Super
  • Vodafone mobile services
    Red Basic
  • Vodafone television
    ALLinONE
  • Vodafone devices and apps
    Compal CH7465
    Vodafone TV Premium
  • City
    Jirkov
  • Speedtest.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ivo Mašek's Achievements

Level 12

Level 12 (12/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator

Recent Badges

98

Reputation

  1. Co se týče techniků, které jsem tu za celou éru, co jsem u kabelovky, měl., tak si ani v nejmenším nemohu stěžovat. Vždy vyšli vstříc a práce pohoda. To je snad jediná skupina, která je, co se týče kabelovky, na úrovni. Ovšem jednání a výsledky těch jednání s kancelářskými, tak to je bída a utrpení. Vlastní praxe. A ta je k nezaplacení. A právě ten poslední výsledek (o kterém jsem tu nedávno jinde psal) dost ovlivnilo můj další postup vůči Vodafonu. Měl jsem dost plánů ohledně nové techniky - už radši nechci sám od sebe vůbec nic.
  2. Dnes 30.12.2024 mě v 17:01 hod. přišla tato sms zpráva od Vodafone na mobil: "Máme pro vás dáreček za věrnost ! Ke svému tarifu Red basic si do konce roku 2024 můžete každý měsíc v Můj Vodafone zdarma vyzvednout 3 GB dat navíc. Protože o Vánocích se hodí každý bajt. Sťastné a veselé ! Váš Vodafone." Možná by se k tomu mohl někdo od Vodafone vyjádřit.
  3. Co se týče toho převedení, tak moje zkušenosti z vlastní praxe: Mám TV + Inet + mobil. Před převodem jsem měl Komplet (tedy plnou programovou nabídku). Na konci dubna letošního roku jsem sám dobrovolně zavolal na Vodafone, že nechci čekat a jestli by mě převedli z Komplet na ALLinOne. Nebyl problém, a na začátku května (tuším, že 1.5.2024) mě volal z Vodafone nějaký pán, který to se mnou probral a upozornil mě, že přijdu o slevy. Domluvit se s ním nedalo - byl sice slušný a korektní, ale velmi akurátní. To je ten druh lidí, kterým se v životě raději chcete vyhnout, protože neuznávají diskuzi / dohodu. Konečnou cenu celého balíku neuměl definovat a já si bláhově myslel, že zdražení bude +/- 100.-Kč. Dosud jsem platil 1681.-Kč. Převod proběhl velmi rychle - do hodiny. Ovšem když jsem pak zjistil, že celková cena balíku naskočila na 1916.-Kč, tak jsem se nestačil divit. (zpět již nelze převod vrátit). A postupem dalších měsíců vyskočila cena na 1920.-Kč. Mimo SIPO mě navíc do Můj Vodafone začala chodit upozornění, že cosi dlužím a abych to doplatil. Tady jsem pojal podezření (protože "žádost" o nějaké doplatky chodily mimo oficielní ceník - SIPO), že někdo za zaměstnanců je "krtek" a má rád penízky bokem. Nakonec se platba (oficelní) vyšplhala na 1970.-Kč. To už bylo na mě příliš a přes MůjVodafone jsem jim napsal, že chci dát výpověď a kam mám vrátit zařízení. Ozvali se rychle a že mě bude volat z retenčního. Do dvou hodin volala paní z retenčního, které jsem vysvětlil celou tu anabázi. Nestačila se divit a nechápala, jak se toto mohlo stát. Nakonec vše napravila a s cenou jsem níže, než před převodem z Komplet na ALLinOne. Toto je má osobní zkušenost z praxe. Jsem u kabelovky již od dob Karnevalu. Nikdy jsem nic nedlužil, nic nerozbil, nedělám problémy. V tomto ohledu bylo chování Vodafone čirou prasárnou. Nelze to nazvat jinak. Pro mě velké zklamání. Poučení? Nic dobrovolně nežádat. Tohle si Vodafone dělá sám. Takže - ať si to každý přebere jak chce.
  4. Jen tak ze zvědavosti: Můžeš mě vypsat těch 5 operátorů v Teplicích, od kterých máš těch 5 zásuvek?
  5. Autor postu píše, že je masivní výpadek inetu, ale zároveň nám sděluje, že přes inet se spojil se sociálními sítěmi (to bez funkčního inetu fakt nejde), kde zjistil, že se nic o masivním výpadku nepíše., a také se i přes masivní výpadek inetu spojil s tímto webem (což samozřejmě bez funkčního inetu nejde), aby nám to vše sdělil. Tak já nevím, no . . .
  6. Musím zmáčknout příslušné tlačítko, abych pak hlasem řekl, jaký kanál chci. Tak to rovnou zmáčknu tlačítko toho kanálu a je vyřešeno. Možná i rychleji.
  7. Jistěže musel. Ale nepoužívám to a z videa zjistíš, proč: https://www.vodafone.cz/pece/televize/videonavody-tv/ovladani-hlasem/?srsltid=AfmBOopF5xJOt-1w578GY37OUHoibaIdIbed6vhaVLxA95Cn7qGqkTBG
  8. Já mám Box Vodafone-premium, a ten se dá ovládat hlasem. Vyzkoušel jsem to, funguje, ale nepoužívám. A představ si, že rozuměl češtině. Nemusel jsem hledat portugalská, ani anglická slovíčka.
  9. Tak mě TV a podobná technika jeden čas živila, dlouho jsem moderoval fórum TV_Freak a tak nějak v tomhle oboru tíhnu k novým věcem. Což v mém věku je asi zvláštnost 😀 . A co se týče produkce od Bang-Olufsen, tak to je špička v oboru. O tom fakt nechci s nikým polemizovat.
  10. Mám STB Vodafone-Premium (verze DVB-C). Tahle nová "cihlička" (Play Box) je pouze verze IPTV ? Ptám se, protože už se v tom ztrácím. Pokud je to verze IPTV, tak holt bohužel. . . . můžu snít dál.
  11. Kdysi jsem měl router TP-Link, který měl 1 wan a 8 lan. A fakt fungovaly.
  12. Jsou fajnšmekři, kteří si to pořídí. Tak jako jsou mezi námi jedinci, co vermomocí chtějí svůj vlastní modem (a já jim fandím - né že né), tak jsou lidi "ulítlý" do těhle věcí. Já, když jsem viděl recenze z Anglie a Španělska (nebo Portugalska?), tak se mě to zalíbilo a . . . možná pořídím. Chce to ještě malinko času.
  13. Poslední současný model. PS: Na tenhle "zázrak" existují španělské a britské recenze (a to i na YouTube)
  14. Nějakou dobu ho používají ve Španělsku a Anglii. Nedávno jsem tu o něm cosi malinko psal. To zařízení není vůbec špatný.
  15. Jenže to zařízení nebylo vráceno, tudíž je vedeno jako kradené a to brání ho zde zaregistrovat. Jestli si tu někdo naivně myslíte, že velcí operátoři nespolupracují ohledně nevrácených svých zařízení - tak to jste tedy hodně naivní.
×
×
  • Create New...