Jump to content

ToMiR

User
  • Posts

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ToMiR last won the day on April 25 2023

ToMiR had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Premium
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    Základní
    ALLinONE
  • Vodafone devices
    Vodafone Station WiFi 5
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Karviná
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ToMiR's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • One Year In
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Collaborator
  • One Month Later

Recent Badges

17

Reputation

1

Community Answers

  1. Jen malé info k tématu, mám zúčtovací období k 16. v měsíci. Na fakturě jsem měl informaci o převodu komplet na vodafone tv. Následoval telefonát na infolinku, poté následný kontakt operátorky z jednoho specifického oddělení. 😀 Výsledkem byl převod jak televize, tak internetu na nové tarify, tedy vodafone tv+ a premium internet. Celkové navýšení +/- 120 Kč. Což vzhledem k okolnostem nemám problém akceptovat. @Martin - Vodafone @Veronika - Vodafone Prosím o předání na správná místa. Chtěl bych velice poděkovat paní (slečně) Martině Tru...., která se mnou dne 17.7.2024 ve 14:16 převod řešila . Už dlouho jsem nezažil tak profesionální a lidský přístup, radost komunikovat. Mockrát děkuji
  2. @Honza BTak si můj příspěvek přečti ještě jednou a pak poprosím věcnou odpověď.
  3. Karviná, televize dvb-c v provozu od cca 17:30. Jak to teda udělali, to by mě z technického hlediska zajímalo. 🤔 Mají nějaké možnosti přepojení na jinou větev, nebo?
  4. @Ivo MašekJak to tedy je s tou slevou? Co myslíš tou samostatnou slevou na TV? Já tam mám uvedeno "Trvalá sleva" = X % a "Individuální sleva" = 0 %. U každé služby zvlášť (tv a internet)
  5. No vidíte, já zase nerozumím tomu, když budu zákazníky stejně převádět, proč to nepustím všem. Minimálně do nabídky "komplet". O to víc mám potom z pozice vodafone lepší výmluvu, proč potřebuju zdražit...
  6. V tom případě platí to, co napsali ostatní. Máš zvolenou náhodnou MAC adresu pro danou wifi. Platí to pro každou síť zvlášť. Najdeš to v profilu konkrétní sítě. Níže příklad za Samsungu.
  7. To je všechno krásné, ale na tom screenu je jasně vidět, že se mu připojuje stejná MAC adresa, kterou má nastavenou ve filtru.
  8. @Adolf.ShitlerA k tomu si došel jak?🤔 Koukal si na tu fotku? Ta funkce na tom Samsungu je, ale on ji si nastavenou nemá...
  9. A kdyby náhodou měl někdo českou spořitelnu, tak v moneyback je kupón na Telly v délce 60 dnů.
  10. Pořád 0/10, žádná změna.
  11. ToMiR

    EPG

    @namecPřesně tak jak píšeš, klasické EPG (guide) je v pořádku. Ale info o pořadu neee. Nevěděl jsem, jak to napsat, aby to bylo pochopeno. 😉
  12. ToMiR

    EPG

    Nevím, co je za problém, ale EPG je úplně rozsekané. V infu o kanálu je pořad, který končí ve 14:00 a to na všech kanálech. To je zas nějaké vylepšení? TV Samsung s CA modulem.
  13. Včera se mi, po restartu, nahrál nový firmware. Rozhraní se mi zdá rychlejší, ale možná to je jenom dojem. V každém případě, pokud je modem v režimu mostu (modem mode), tak se na úvodní stránce zobrazuje stav DOCSIS jako offline. Ověřeno i po obnovení továrního nastavení. To se zas něco povedlo... 🫢
  14. Na telefon to nemá absolutně žádný vliv. Od chvíle, kdy to pošleš do chromecast, běží stream přímo na něm. Telefon v tom okamžiku můžeš klidně vypnout. 😀
  15. Před chvilkou přistála aktualizace na androidu, nově dostupná podpora sdílení obrazovky na chromecast. 😉
×
×
  • Create New...