Jump to content

mirij

User
  • Posts

    271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

mirij last won the day on April 7 2018

mirij had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    TV Komplet
  • Vodafone devices
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mirij's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

32

Reputation

  1. Nedošlo k nějaké změně v této záležitosti (během cca 14 dnů 🙂)? Nepřimlouval se za toto někdo u Vás na Vašich např. poradách (to by bylo moc fajn)?
  2. Díval jsem se do nabídky kanálů Skylinku a freeSatu a všimnul jsem si, že oni vysílají CS film a Paramount Network v SD kvalitě zatímco Vodafone je vysílá v HD kvalitě. Jak je to možné? Proč je tento rozdíl? Rád se nechám poučit.
  3. @Marek-26 Fér by bylo kdyby Vodafone měnil zakoupená zařízení (a nyní aktivní ve Vodafone systému), ale za pronájem 0 Kč měsíčně. Oni je přece zakoupili v dobré víře, že už nikdy žádný měsíční poplatek za ně nebudou platit. Děláte to tak?
  4. Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu". Ale to Vy asi nikdy nepochopíte. Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí. Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory. Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji.
  5. Co si vlastně Adolfe o sobě myslíte? Myslíte si, že sklapnu podpadky a napíšu "ano, Adolfe, máte pravdu už se tom nebudu přít". Jakým právem se mi tady snažíte vnucovat svoje vidění světa (opakovaně)? Jste zaměstnancem Vodafonu? O co Vám vlastně jde? Co bude teď? Budete to opakovat napotřetí? Nebo chcete mít za každou cenu poslední slovo?
  6. Jo stojí mi to za to bojovat s těmito, jak Vy píšete, "větrnými mlýny" tak jako Vám tady stojí za to bojovat se mnou (přesvědčovat mě). Četl jste vůbec pozorně toto diskuzní vlákno od začátku?? Nepsal jsem "zcela je vypnout pro všechny", ale udělat to konfigurovatelně. A zkuste se naučit netykat cizím lidem, není to slušné.
  7. Jenomže, Adolfe, tak by to prostě nemělo být. Možná pro Vás je to marginální částka. Možná pro Vás je to triviální věc. Ale ne pro mě. Tak zkuste být více empatický a cítit to trochu jinak. Mrzí mě na Vás, že vlastně moji snahu zde oslabujete místo toho, abyste ten tlak podpořil tak se radši "zohnete" pod pravidly společnosti.
  8. Hele Adolfe měl byste se také pořádně opřít do Vodafonu a ne hledat náhradní řešení. A když mi budou volat někdy na to číslo z Vodafonu tak co jako? Navíc proč bych měl mít další výdaje a další starost s další SIM kartou (už jenom hlídat, abych ji po roce nezapomněl dobít). To je padlý na hlavu.
  9. @Jurda Tak tomu říkám prasárna. Slovo "péče" dostává v podání Vodafonu poněkud trpkou příchuť.
  10. @technik Vy už ve Vodafone nepracujete? 🙂 Nebo oddělujete soukromý a pracovní názor? 🙂
  11. Jde o CA modul, který ten pán aktivně nyní využívá - pán je již převedený do systému Vodafone a CA modul je tedy registrovaný (aktivní) v systému Vodafone. Bavíme se tady o převodu dříve odkoupeného, ale aktuálně zaregistrovaného CA modulu (tedy aktivního) v systému Vodafone, na jiného zákazníka! @Ivo Mašek Nečetl jste celé vlákno pozorně, viz má poznámka výše. Konečně souhlasný názor od někoho z Vodafonu! No vždyť ano - mluví se tady o převodu CA modulu (aktivního v systému Vodafone, ale kdysi zakoupeného od UPC) mezi dvěma aktivními zákazníky (již převedenými do systému Vodafone). Ano, to není nic jiného než záměr ze strany Vodafonu. Možná by se to dalo i soudně napadnou. Ale kdo by se s Vámi soudil, že? PS: Obchodní podmínky jsou jedna věc a pravidla seriózního jednání druhá věc.
  12. Víte co? Mě je to vlastně jedno jestli DVB-C nakonec vypnete. Ale na těch posledních pár let byste mohli povolit převody CA modulů mezi Vodafone smlouvami. Jako když se ptáte odsouzeného na smrt: "Maté poslední přání?" "Ano, mám. Povolte pro ta zbylá léta převody CA modulů."
  13. Je u Vodafonu možný převod CA modulu z jedné smlouvy do druhé? Mám možnost si od někoho koupit CA modul i s dekódovací kartou (předpokládám) přičemž daný CA modul byl dříve od UPC zakoupen.
  14. Dobrý den. V Můj Vodafone nelze doobjednat další CA modul. Jsou tam pouze set-top boxy: Bylo by fajn kdyby tam byla možnost doobjednání i CA modulu. Jen takový postesk - za časů UPC bylo možné si CA modul odkoupit - pro mne jako klienta to bylo velmi výhodné 🙂 PS: Nevíte někdo proč se vkládané obrázky vždycky tak roztáhnou i když originálně tak velké nejsou ( @Slamb).
  15. Úžasný, tak jsem zjistil, že když přehrávání spustím na HDMI monitoru tak to funguje. Akorát mám trochu výtku - obraz je trošičku trhaný a to mám 500/500 Mb net a velmi rychlé PC. @tomus Já také v Můj Vodafone CA modul vidím - ale ne v tom seznamu připojených zařízení (nevím jestli je to nutné).
×
×
  • Create New...