Jump to content

Daviddvbc

User
  • Posts

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Daviddvbc last won the day on February 7

Daviddvbc had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    VTV basic Box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

375 profile views

Daviddvbc's Achievements

Level 7

Level 7 (7/14)

  • One Month Later
  • Collaborator
  • Week One Done
  • Dedicated
  • Reacting Well

Recent Badges

7

Reputation

  1. Aha, omlouvám se, spletl jsem se. V tom pripade si celou situaci pamatuji spatne. Omlouvam se, zamenil jsem CV- 5000 a CV- 6000dvr. Myslel jsem si, ze muj model byl cv 5000 dvr, ale to asi neexistuje, takze to musel byt 6000. S tim jsem ale nikdy problemy s nahravanim nemel. Mozna jenom ja? Kdyz jsem si vygooglil obrazek cv 5000, uvedomil jsem si, ze toho jsem nemel. Spletl jsem se v cislech.
  2. Kde jsou časy spolehlivosti nahrávání CV5000 ? Je to škoda, jak nespolehlivou službou se tv od vodafonu stává. Já osobně jsem s jak samotnou TV, tak chytrými funkcemi u hd dvr mediaboxu nikdy potíže neměl. Nevím co si o cloud nahrávkách mám myslet.
  3. Nejsem odborník, ale asi si někdo (podvodník) změnil caller id.
  4. Dobře, ale jako možnost to přece zůstat mohlo ne?
  5. Komunikace je častokrát skutečně žalostná. Starám se o Vodafobe služby staršímu členovi rodiny. Vždy když mu někdo z Vf zavolá, přijme to a řekne, že neví přístupové údaje, a že ať zavolá později, až příjdu já. Skoro nikdy nikdo zpět nezavolá. Takže nikdo neví, proč nám volali.
  6. Je to ale stejně škoda, že Vf už ty ip adresy nenabízí, nevíte proč? Proč Vodafone omezil nabídku statických ip adres u exUPC internetu jen na firemní zákazníky? @Ondra - Vodafone
  7. Neměla by být přesná informace o tarifu ve vyúčtování? Pokud ne, zavolejte na *77. Mám pocit, že je tam nějaká nabídka kdy vám automat řekne, kolik máte minut, co máte za tarif atd.
  8. Nevim no, jednou se mi stalo, mozna jsem to tady uz zminoval, ze asi 5 minut nefungovala linka 800 777 777. Takze treba mohl byt nejaky kratkodoby vypadek.
  9. Modul? Jako kostičkování/vypadávání tv obrazu na tv s ca modulem? Pokud je to tak, tak s tím vám vyšší rychlost internetu opravdu nepomůže.
  10. Takže jsem měl pravdu? Že ano. @Marek-26
  11. Tak, pokud máte rychlost 3.3 KBps, tak se asi ani nedivím.
  12. To je pravda. Je ale otázkou, jestli mu, třeba nevolali na pevnou. Ta se nezměnila, ale mobil uvedený na smlouvě se mohl změnit. Potřebné info mu potom přišlo emailem.
  13. Uvedl jste správně své tel. číslo? Pokud jste předtím měl UPC, vaše původní smlouva mohla být hodně stará. Třeba 15 let. Možná se vám za tu dobu změnilo číslo.
×
×
  • Create New...