PowerCZ Posted May 9 Share Posted May 9 Zdravím, máme v Praze 10 Strašnice tarif exUPC 500mbit. Download běží téměř 500mbit, ale upload pouze kolem 30mbit, i když by měl být 50mbit. Je to normální stav nebo to mám reklamovat? Quote Basic - - Compal CH7465 Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slamb Posted May 10 Share Posted May 10 a v zákaznický administraci máš co za internet? 🤔 tady uvádíš basic, ale ten to asi bude těžko, spíš to vypadá na nějakej historickej tarif, je třeba si říct o změnu na internet super s rychlostí 500/50 Quote - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted October 9 Share Posted October 9 Poslední dobou mám problém s uploadem. Vždy musím restartovat modem, na chvíli se to zlepší, ale později je problém zpět. Nevím, čím to je. Je to stejné jak přes router, tak přímo přes modem zapojený do PC. Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted October 9 Share Posted October 9 Na problém se signálem to nevypadá (i když nejsou vidět T3 timeouty), výkon je nízký, modem nemá problém s dosažením CMTS. Asi nic jiného než kontaktovat Vf, případně bez navýšení ceny vyměnit za station nezbývá. 1 1 1 Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted October 24 Share Posted October 24 Tak problémy s internetem pokračují. Rychlost kolísá, někdy dokonce vypadne úplně. Pozoruji např. při sledování Netflixu, dokonce při načítání při načítání EPG to napíše, že vypršel timeout, nebo něco takového. V příloze posílám síťový log z modemu připojený přímo k PC a druhý připojený k PC přes router. Snad z toho někdo něco vyčte, já jsem přes sítě neznalec... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted October 24 Share Posted October 24 Z toho se nepozná nic moc. Evidentně občas dropuje spojení SMTS modem a nevím, proč se obnovuje DHCP. Chtělo by to MAC modemu nebo číslo služby. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted October 25 Share Posted October 25 MAC adresa je 34:2C:C4:A5:18:A6. Dík za pomoc. Tak tady asi nikdo neporadí, napsal jsem reklamaci. Mimochodem ta MAC adresa je čitelná přímo v tom logu... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted October 26 Share Posted October 26 Vodafone vidí celý provoz, vč. modemů ve tvém okolí, takže z toho může vyvodit, jestli je chyba jenom u tebe, anebo se to týká většího počtu klientů. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.