Jump to content

technik

User
  • Posts

    962
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

technik last won the day on June 2

technik had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    nic
  • Place of subscription of Vodafone services
    UPC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

technik's Achievements

Level 11

Level 11 (11/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

145

Reputation

2

Community Answers

  1. A kde jste vzal tu přenosovou rychlost u UHD verze 6900kbps? A mimo jiné se ten kanál již jmenuje Intura
  2. Bude se jednat o rušení 5G sítí, takže kontrola kabeláže, případně zavolat technika ...
  3. Technicky je "jedno" jestli je ten kabel před zásuvkou nebo za zásuvkou, útlum bude "stejný"
  4. Ke změně došlo 1.3.2022 No ono je jedno, jestli by byl signál brán ze satelitní nebo DVBT2 distribuce, obě se k "regionům" chovají stejně. To znamená, že pouze v době po-pá 12:20-12:30 a 18:00-18:20, so 12:00-12:25 (možná ještě nějaké nční časy) je vysíláno 7 samostatných programů (ČT2, ČT3, ČT24, ČT sport, ČT ::D/art, ČT 1 čechy, ČT1 JM, ČT1 SM). V ostatní čas je vysíláno pouze 5 programů (ČT2, ČT3, ČT24, ČT sport, ČT ::D/art, ČT 1 čechy) programy ČT1 JM a ČT 1 SM jsou "virtuální" a používají parametry (stream) ČT1 čechy. To že TV reaguje na změnu PMT tabulek u programů ČT 1 JM a ČT 1 SM u programu ČT :D/art je velmi divné a VF s tím nemůže nic udělat. K této chybě by mohlo docházet jen u ČT1 JM a ČT1 SM. Mohu pouze doporučit v okamžiku problému přepnout na jiný program a zpátky. Výpadek by tím měl být "kratší"
  5. On žádný výpadek není, jen se měmí parametry programů ČT 1 SM a ČT 1 JM. U ostatních programů ČT se nic nemění a nemělo by docházet o nějakým výpadkům. O jaký se jedná TV?
  6. Tak pro úplnost: Brno - vypnuto loni v srpnu (týden před Olympiádou) Ostrava - kolem 10.12.2021 Plzeň - kolem 10.12.2021 Praha - 24.2:2022 Meziboří - 8.3.2022 Na ostatních lokalitách vypnuto v průběhu 2020 TAkže nevím kdo kde mohl před měsícem vidět za analog ...
  7. Ale Pavle, u VF už není analog i FM nikde. Bylo to vypnuto "už dávno"
  8. No nevím, problém s "malým" počtem programů v replay TV byl u UPC, ve VTV je naprostá většina programu se zpětným zhlédnutím. Když se kouknu na mobilní app, tak tam kromě 1+1 má vše možnot zpětného zhlédnutí
  9. pokud je modem pouze se službou "TV" tak se přes něj nikam nepodiváte, je blokovaný pouze pro TV služby
  10. technik

    EPG

    ano zůstane
  11. Sledoval jsem teď cca 15 minut program Hobby, a nikde žádný problém, žádné zasekávání obrazu ani zvuku. Tak nevím, kde může být problém
  12. to se musíš zeptat u Viacomu
  13. @mirij byl to můj soukromý názor, nikoli názor někoho z Vodafonu
  14. Logiku to má, pokud byl modul na "aktivním" účtu. Přirovnám to k telefonímu číslu. Pořídím si SIM kartu s telefoním číslem, platím za něj a využívám ho. Je to moje číslo u nějakého operátora. Můžu přejíj k jinému operátorovi, můžu si nechat vyměnit SIM kartu za e-kartu a podobně. Pokud ale ukončím smlouvu a nebudu platit za službu, číslo mě "zůstane" ale už ho nejde znovu aktivovat, prostě po nějakém čase přestane existovat .. Takže pokud si někdo koupil CA modul a aktivně ho využíval, byl převeden do databáze VF a pořád funguje. Pokud CA modul nebyl na aktivním účtu při migraci do VF služeb, přestal "existovat". Za mě si myslím, že by mělo být umožněno převést aktivní modul (odkoupený, v databázi VF) na jiného zákazníka, stejně tak, jako jde převést telefoní číslo na někoho jiného. Ale zase by to mělo být z aktivního zákazníka na aktivního zákazníka (nebo nově uzavírajícího smlouvu). Prostě neaktivní modul je nenávratně ztracen
×
×
  • Create New...