Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/22/2022 in all areas

  1. Přiznávám, bylo to dost strohé/ubohé a nic neříkající (my fault, better safe than sorry). Klasika, že je vše vyvíjeno pro X trhů a ČR je relativně malý trh, tak něco prosadit je těžší, jelikož větší priorita je to, co pálí větší část trhů. To samé bylo i za UPC, kdy ČR měla např. malý vyhrazený bandwith traffic, který nedostačoval a z toho plynulo X měsíců opakující se problém s Horizon Go a to nemluvím o tom, že se LGI rozhodlo na trzích, kterých se chtěla zbavit, nezprovoznit aplikaci pro Android TV a spousta dalších rozhodnutí, které až po oznámení prodeje daly smysl (hlavně z ekonomického hlediska). Těch případů, o kterých zprostředkovaně vím je spoustu. Do toho máme přechod na jiný HW a SW, u Vodafone (nemyslím tím přechod z HZN Go na Vodafone TV, ale přechod z jedné verze Vodafone TV na jinou) jelikož globálně nebyl Vodafone spokojen se stávajícím stavem / vývojem (to jsou věci, které nejdou vidět), ale spolknou spoustu "man days" / peněz. Pak můžeme spekulovat, zda v závislosti na velké inflaci a poklesu příjmů/zisku, nedošlo ke snížení priorit některých věcí, aby se nemuselo zdražovat. Ač se to nezdá, tak Vodafone investuje jen na ČR trhu spoustu energie a miliónů Kč do zlepšování služeb/sítě s výhledem do budoucna, něco oproti plánům LGI urychlila, jelikož mají mnohem vyšší interní standardy - např. kvalita/dostupnost služeb či zabezpečení, což je pro nás uživatele občas až na škodu / obtěžující, jiné věci logicky upozadila. Paradoxem je, že každá změna k lepšímu je "lemována" krátkodobým snížením uživatelského prožitku (viz celkový upgrade sítě, který prostě nejde dělat / není povolen v hluboké noci). Tak jako tak, zastoupení vedení Vodafone ČR je jedním z největších "připomínkovačů resp. stěžovatelů" na Vodafone televizi v rámci celé skupiny a na posledním mezinárodním setkání Vodafone to bylo dost slyšet. Za ten rok toho bylo uděláno mnoho, hlavně v pozadí, snad se brzy dočkáme i slibovaných věcí, které více pocítíme. Na jednu stranu můžeme Vodafone obdivovat, že některé nové věci nepustí, když s nimi není spokojen, na druhou stranu zcela oprávněně můžeme brblat, že to prostě trvá dlouho. Viz výše, občas jsou nám souvislosti skryté. A ačkoliv jsme je schopni pochopit z nějakého nadhledu, stále to neznamená, že z toho osobního se s tím smíříme a jsme ochotni ho brát v potaz (což je na jednu stranu dobře, popoháníme vývoj kupředu). Z makro hlediska chce každý růst, při každé změně je třeba počítat s odchody, ale musí být nižší jak zisk (a teď nemyslím nutně finanční). A i v korporátu se nedá dlouho přežít v případě, kdy by to bylo tak jak píšeš/píšete. Vždy se najde časem někdo, kdo je schopen lepšího poměru cena/výkon.
    3 points
  2. Doporučuji zkusit "zavolat" * # * # 86583 # * # *
    2 points
  3. Od Vodafonu mám toto: Název zařízení: Compal 3.0 Sériové číslo (S/N): DEAP6318015D Nic dalšího svého nepoužívám. Děkuji
    1 point
  4. odzkoušený že funguje mám tento: https://www.tsbohemia.cz/amiko-hd-8265-_d303566.html?gclid=Cj0KCQiAsoycBhC6ARIsAPPbeLvq1boUk8CyxS3FJltpdpfKzrX8_RDQT2HB4M98ff2AojirbXzF8UYaAlmLEALw_wcB
    1 point
  5. Co se týká STB, tak ten, co zvládá DVB-C a zároveň CI+ bude dražší jak ten monitor. Ať si koupí nový Chromecast a nainstaluje tam Horizon Go. Přes ten Chromecast pak může mít x aplikací, včetně VOD.
    1 point
  6. Zalezi jak moc si narocny na monitor(hry? vic nez 100Hz? atd)... Jinak nejschudnejsi reseni mas pres...
    1 point
  7. Zrušením této služby se sice ozve pár nespokojených lidí, za pár měsíců už si na to ale nejspíše nikdo nevzpomene a nikomu ta služba chybět nebude. Stejně jako když v roce 2003 tmobile rušil veřejnou sms bránu, to byly velmi živé diskuze na netu o tom, chystali bojkot atd, bojkot snad ani neproběhl a za pár týdnů už o absenci sms brány v diskuzích ani zmínka. Co se týče českých operátorů tak Vodafone v minulosti a též i Oskar měl vždy nejméně doplňkových služeb, však i ten sms mail zavedl až dlouho po spuštění jejich sítě. Gsm banking taktéž. A služby jako sms locator atd o tom si lidé v jiné sítí než TMO mohli jen nechat zdát.
    1 point
  8. Mám v rodině totéž a řešení bylo velmi snadné - přesměrovat veškerou poštu tchyně do emailu ženy, která to v případě potřeby vytiskne a příležitostně předá, resp. co je nutné, to hned sdělí telefonicky.
    1 point
  9. @Veronika - Vodafone dobrý den, díky za pomoc, dotaz na vaše kolegy jsem právě odeslal, prosím o předání na technické oddělení. Hezký den
    1 point
  10. Myslím si, že ne, že se jim ukazuje stejná dostupnost resp. to čerpá ze stejných dat. A jak už tu bylo psáno, když je daný uzel vytížen, nenabízí tam Vodafone do navýšení kapacity rychlosti, kterým by nebyla schopna dostát. Bořivojova ulice je docela velká, tak těch optických uzlů bude několik. Klidně tedy naproti v baráku nebo o kus dál půjde objednat i 1Gbps.
    1 point
  11. @Medvěd Vyplnění telefonního čísla pro zjištění nabídky připojení na určité adrese povinné není. Pokud ho však vyplníte, tak platí, co je napsané hned pod tím: Pokud máte zájem, abychom vás kontaktovali s individuální nabídkou služeb, udělte nám souhlas s kontaktem tím, že vyplníte své telefonní číslo, které budeme zpracovávat pouze pro tento účel. Více o ochraně soukromí a možnostech odvolání souhlasu naleznete zde.
    1 point
  12. Zdravím všechny, potřeboval bych se na zdejší fórum obrátit kvůli "chronickým" výpadkům internetu - i když nijak častým (oproti jiným vláknům tady na fóru, co jsem koukal), ale otravným. Předem se omlouvám za komplexnost příspěvku. Jednou za pár dní se stane, že se modem Compal sám zrestartuje - t.j. výpadek cca na 5 minut. Někdy (jednou, dvakrát měsíčně) se stane jiná věc, že internet pár hodin funguje špatně (www stránky se načtou, nenačtou; mezitím už blbnou i příchozí spojení na veřejnou IP - webserver, a pro mě RDP) a pak to vygraduje tím, že přestane fungovat úplně a je nutno fyzicky zrestartovat modem. Občas, z rozmaru, třeba v pátek odpoledne udělám restart jen tak, abych byl jakousi jistotu, že to ještě během pondělka bude ok 🙂 Modem je v bridge módu a je za tím mikrotik - RBD52G. Když to funguje, tak to funguje 🙂 Většinu času je rychlost down i up jaká má být podle tarifu. Když to "přestává" fungovat (viz výše), už se většinou nejde připojit na webovou administraci modemu (192.168.100.1). Jak mi poradili na podpoře, při výpadcích se notebook připojený přímo ke Compalu UTPčkem (resp. internet na něm) chová stejně /špatně/, jako router. (Když zapojím notebook při "začínajícím" výpadku, trvá i pár minut, než dostanu veřejnou ip adresu, jinak je to hned). V budově je mnoho uživatelů tohoto připojení (a v budově jiný Compal není). Dovoluji si říct, že nějakým "přetížením" to není. Nebývám tam každý den, jen některé dny v týdnu. Problém už jsem řešil s podporou a technici byli za poslední rok na místě asi šestkrát. Každý vždy tu a tam něco poopravili (shnilá Fková spojka, měřili vedení od přívodu z rozvodné krabice do technické místnosti a do modemu, doporučili úplně vyřadit starý Fkový rozbočovač, později dodali nový rozbočovač, byla i výměna modemu), ale základní problém pořád zůstává. Je to možná lokalitou a tzv. "specifickou instalací" - je to samostatně stojící budova s vlastním koax přívodem, rozvodnice je na střeše a přívod do ní je koaxem z ulice ze země. Po poslední návštěvě technika se po pár dnech neohlášeně zjevil jiný technik, a vyměnil koaxový zesilovač na té střeše, ale u toho jsem osobně nebyl. Onehdy se jeden technik podivil, že z ulice přichází velmi silný signál. Zkoušel se pak Fkový útlumový prvek před modem, kterých jsem si pak nakoupil pár vlastních, ale žádná kombinace nepřinesla zlepšení. Technik přislíbil, že to projedná s ostatnými, zda ten velmi silný signál nemůže dělat problémy nebo by nešel snížit, ale zpětnou vazbu nemám. Co se týče modemu, občas se v logu objeví chyba T3 timeout. Také, co si myslím, že není dobře, se načítají počítadla Post RS Errors. Po cca 16 hodinách od restartu jsou v celém sloupci hodnoty od 287 do 916, průměr všech je cca 600, naskakují tak nějak průběžně, ne skokově. Power je +- cca 14dBmV, SNR a RxMER cca 37dB. Power upstreamu je 24dBmV. Tak nějak doufám, že tyhle hodnoty k nečemu někomu budou 🙂 od všeho můžu případně poslat screen. Problémy se vpodstatě začaly objevovat před dvěma lety, od doby přechodu z historického tarifu 300/20 na 500/50 a z Cisco modemu na... ten aktuální 😞 . Problém zde prezentuji hlavně z toho důvodu, aby byly fakta pohromadě. Jak jsem se už párkrát ptal, technik dostane od podpory jen zběžný popis problému a nemá k dispozici žádnou historii (problémů, a dosavadních řešení). Poslední technik se mě (po sérii měření vedení s kladnými výsledky) smutně zeptal, co s tím má ještě zkusit udělat... a přiznám se, že dokola odříkávat tyto odstavce na podpoře mě již též nenaplňuje 🙂 (snad jen perlička, kdy jsem se pak od slečny dozvěděl, že jsem si můj (DOCSIS) modem špatně nastavil... 🙂 ). Jednim dechem ale dodám, že chápu, že je to prostě takový systém zákaznické podpory. Dle jiných příspěvků se tu můžou objevit zajímavé a třeba i trochu zákulisní informace :-). Nerad bych předával identifikaci veřejně, ale s nějakým číslem smlouvy bych asi problém neměl, snad to nikdo zneužít nemůže. Případně rád pošlu do SZ. Nebo kdo by snad měl možnost si to dohledat, Config file modemu je 54675101360e_74608bcddbf2de75c2c49ad473749325.cm. Za úspěšné vyřešení nabízím láhev lihoviny.
    1 point
  13. Terminátor jako takový umí, otázka je samozřejmě bonding, kdy je to opravdu jen u OneNetu, u běžných "domácích" přípojek poskytován není. Terminátor bez bondingu zas tak extrémně dobré zařízení prý není a dají se sehnat zařízení s lepšími parametry nebo stejnými za nižší cenu.
    1 point
  14. Pokud vím, tak Vodafone Terminator od Cetinu neumí. * Takže dočetl jsem se, že to umí pouze u OneNETu, takže záleží.
    1 point
  15. Taky mám net 350, a když se kouknu na web na svoji adresu, tak je pouze max. 150. Asi už není další kapacita, tak se prostě vyšší rychlosti nenabízejí.
    1 point
  16. DNS od VF nepoužívám už dávno a jinak změna DNS nemá na výše uvedený problém vůbec žádný vliv.
    1 point
  17. Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vážený zákazníku, k 30. 11. 2022 ukončujeme podporu služby SMS e-mail (SMS2Email a Email2SMS) z důvodu jejího minimálního využívání. Pokud si přejete dostávat notifikace, doporučujeme zvolit jeden z nabízených způsobů poskytovatele vaší e-mailové schránky. Děkujeme, že jste s námi. Váš Vodafone ===================== Komentář nespokojeného zákazníka ======================= O tom silně pochybuji, že je daná služba minimálně využívaná. Ano, pokud je něco zdarma, či má výhodnou cenu, tak je výmluva provozovatele k ukončení služby, že daná služba je málo využívaná či technicky zastaralá. Ale paralelně poté, se nabízí daná služba dráže, tedy spolu s jinými službami, jako celek a jede se dál. Známe z ukončení mnoha výhodných tarifů, které byly nahrazeny jinými, dražšími doplněné dalšími službami, které ale nikdo z ty peníze nechtěl, tak se donutí koupit dražší služby. Také argument, že poskytovatelé e-mailové schránky nabízejí vlastní notifikace na mobil formou SMS, je směšný. Poskytovatelé e-mailové schránky, nic takového nenabízejí, tedy pouze formou placené služby. Super, děkujeme Vodafone za pěkný dárek k Vánocům.
    0 points
  18. Jo jasně, takže když už pak o tom lidé nemluví, tak jim to vlastně nevadilo, až tak co? To jsou argumenty 🙂 A proč by o tom dokolečka mluvili, když je to zrušený. Když to zruší, tak to hold zruší. A dokud bude existovat daná služba u někoho jiného, budou ji využívat tam. Na co přesvědčovat operátora dokolečka, názor jsme řekli a nebudeme to omílat, když na to není nijak hleděno. Daná služba je jedinečná a nemá náhradu, propojuje e-mail se službou SMS a cílem je doručení právě SMS. Jakékoliv zdejší rady jsou bezpředmětné, protože obecně jen radí využívat úplně jinou službu, která prostě dané vlastnosti nemá.
    0 points
  19. Můj vodafonní paušál, který jsem platil vlastně už jen kvůli sms emailu, se už převádí na předplacenku jiného operátora, já ušetřím nějaké peníze a Vodafone je ode mne "ušetří" taky. Ten paušál jsem tam platil 23 let. Jako bonus budu mít lepší dostupnost ve dvousimkovém telefonu, možnost zapnout velice levná data v místech, kde VF nemá dostupnost 4G, možnost zapnout přesměrování hovoru na druhou simku při nedostupnosti VF. Pak si zapnu oznamování příchozího mailu, ostatní operátoři to zatím mají. Takže jsem na tom nakonec vlastně vydělal. Mimochodem že se to ruší, mi VF oznámil až dnes 3 dny před koncem a jen v Můj VF. Kdybych se tam dnes náhodou nepodíval, tak to oficiálně ani nevím.
    0 points
  20. Dělal jsem test z mobilu na stránce https://packetlosstest.com/ na německý server a měl nastaveno 200ms jako hranici. LTE není na profi hraní her. Na non-ranked to stačí, ale spoléhat se na něj v nějakém zápase/turnaji třeba v COD či Fortnight je blbost. A to se tu bavíme o mobilních titulech.
    0 points
  21. Dobrý den, také se mi nelíbí vypnutí zpráv . Moji rodiče internet nemají a ani chytrý telefon, ale kvůli některým institucím ho museli založit, ale mimo mne na něj přístup nemají. Vždy když jim něco přišlo tak mi přišla zpráva a tu sem jim vytiskla. Všichni reagujete, že je to zbytečné v dnešní době, ale pro mne to bylo důležité, že jsem se nemusela každý den přihlašovat a zjišťovat zda něco přišlo a přihlásila se až když mi přišla zpráva o novém emailu. Nebo když mi přišlo něco důležitého na můj email. Normálně se tam každý den nepřihlašuji. Proto mi toto vypnutí zpráv vadí.
    0 points
  22. Feel free to write on https://tam.je/engform if you have a problem or questions. 🙂
    0 points
  23. Na webu vodafone není nutno vyplňovat číslo, bere to i bez čísla, naopak u o2 to bez čísla nejde, tak tam píšu 720720720 což je infolinka o2.
    0 points
  24. @Medvěd Zajímavé, že to ukazuje jen 150, ale jak tu někteří píšou, Vodafone pokračuje v tom, v čem UPC a to je aktivní sledování vytíženosti sítě a reálná možnost poskytovat smluvenou rychlost v dnešní době se dá říct nad rámec požadavků ČTÚ. Vnitřně to mělo i UPC postavené výše a Vodafone to ještě posunul, takže i když by mohli spoustu z nás odpálkovat, že poskytované parametry služby jsou dle legislativy v pořádku, snaží se udržovat standard vyšší. Nejvíce to jde vidět na tarifech pro živnostníky a malé podniky (SoHo), kdy člověk na některý tarif co má vedlejší byt či kancelář v dané době nedosáhne. Samozřejmě se to časem mění v závislosti na množství uživatelů na uzlu a prakticky neustále dochází ke zkapacitňování sítě, kdy se jeden uzel rozdělí na dva, tedy dvojnásobná kapacita, navyšování páteřní kapacity, zakruhování linek (nevím český výraz) pro rozložení kapacity a zálohu při výpadku jedné trasy, mnohem vyšší a lepší zálohu elektrické energie na kritických místech, a tak by se dalo pokračovat. Tam, kde někdy stačil jeden uzel pro celou čtvrť / sídliště jsou nyní třeba desítky optických nodů. Někdy jsou ve stejném prostoru vedle sebe, jindy se na jiném místě budují jiné. Vždy je to o nějaké výhodnosti/poměru výkon vs. cena, jelikož je takový NOD aktivní technologie vyžadující napájení, tak jen zřízení nového odběrného místa atd. je náklad "navíc". I tak mi přijde, že je 150 málo. Na webu to také ukazuje jen 150? Předem díky za ověření.
    0 points
  25. terminátor se dává akorát na bonding, ale můžeš si "terminátor" alias zyxel normálně koupit
    0 points
  26. Tady je to na rozvodech cetinu, s "vystrcenym" d-slamem. Ale uz nam taky potvrdili, ze terminator nedostaneme, pouze modem.
    0 points
  27. 2 Adolf.Shitler: Aha, to mě nenapadlo, že dochází všechny ty internety. Tak to máme kliku, že jsme byli rychlí! :-) Měl jsem vzít tu nabídku lepiče plakátů Vodafone, mohl jsem mít to Giga...:-)
    0 points
  28. Tohle mi udělalo i u gmail a u jiného isp, v jiné diskuzi taky někdo měl zase úplně jiného isp, spíše to vypadá na chybu reklamního serveru, nebylo by to poprvé, viz třeba Gemius jak kdysi blbnul...
    0 points
  29. Mě emaily funguji v pořádku jak píšete viz výše 🫠😊
    0 points
  30. Tak doufám, že už to někdo hlásil na Vodafone. 🙂
    0 points
  31. Modul s kartou nemá nic společného s vyhledáním kanálů. Televize naladí všechny , jen by na těch předvolbách byl černý obraz + nějaká hláška.
    0 points
  32. Nefunguje jeden nebo více placených kanálů. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se na obrazovce zobrazí hlášení No access, status code…, Zakódovaný signál apod., případně je černá obrazovka. Mezi příčiny patří: Ukončení vysílání nebo promo nabídky / úprava vaší smlouvy - v samoobsluze Můj Vodafone ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli program patří do vámi používané TV nabídky. Změna řazení nebo frekvence kanálu - aktuální nastavení najdete ve frekvenčním přehledu stanic. Návod na nové ladění najdete na této stránce. Úprava programové nabídky krátce po instalaci služeb - během prvních dnů mohou fungovat i programy, které nemáte předplacené. Slabý signál - může se jednat o chybu v zapojení koaxiálního kabelu, jeho poškození, nedostatečné zapojení apod. Ověřte zapojení kabelu a to, zda není poškozený. Doporučujeme vyzkoušet jiný koaxiální kabel. Signál zeslabuje také použitý rozbočovač, zkuste TV napřímo zapojit do účastnické zásuvky. Podívejte se na další informace ke kabelům a rozbočovačům. Nefungují žádné placené programy, pouze volně šiřitelné. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se v takovém případě objeví chybové hlášky na TV (Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty, Nenalezen modul CI, Ověření nebylo úspěšné apod.) nebo programy zcela chybí v seznamu kanálů. Mezi příčiny patří: Nezaplacené Vyúčtování po splatnosti - programovou nabídku vám obnovíme automaticky do 24 hodin poté, co dostaneme vaši platbu. Stav plateb můžete vidět v samoobsluze Můj Vodafone. Úprava vaší smlouvy - zrušení placené TV nabídky - v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli máte aktivní některou z TV nabídek Klasik, Komfort nebo Komplet. Porucha CA modulu - postupujte podle kroků v rozbalovací části "Jak řešit chybu CA modulu (zakódovaný přístup, chyba karty, no access apod.)?". TV není kompatibilní s CA modulem - TV musí mít CI+ slot a podporovat DVB-C. Chybně naladěná TV nabídka - návod na nové ladění najdete na této stránce. Na dekódovací kartě není správně nahraná programová nabídka - obnovení programové nabídky najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby, kde uvidíte možnost Obnovit programovou nabídku. CA modul a dekódovací karta k sobě nepatří - Informace o evidovaných číslech dekódovací karty a CA modulu ověříte v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby. Pokud podle údajů v samoobsluze zjistíte, že nemáte odpovídající kartu v žádném svém přijímači, kontaktujte nás.
    0 points
  33. @RPo Klidně mohlo jít o hovory s podvrženým tel. číslem, tj. někdo jiný si jako CLIP nastavil tvoje tel. číslo. Není to až tak neobvyklé a VF s tím nic neudělá, protože takové hovory jdou obvykle z ciziny a zcela mimo něho.
    0 points
  34. nejspíše nebyla obnovena ISIC karta, a proto Vám sleva nebyla prodloužena, musí být vždy platný a prodloužný ISIC @Grigorii
    0 points
  35. Marku, díký za obšírné vysvětlení a pohled ze zákulisí. Z pohledu zákazníka je ovšem přechod UPC > Vodafone průšvih, pro někoho větší někdo to možná ani nezaznamenal. Ale objektivně už to bude skoro rok od převodu a uživatelé Apple/Mac jsou stále bez podpory VTV, aplikace krom Android TV také v nedohlednu. A pořád jen neustálé sliby s neurčitým termínem. Podobně si svého času hovořil o aplikaci Horizon pro AppleTV, které jsme se nakonec ani nedočkali. Celkově nevidím jediný posun k lepšímu oproti službám UPC, spíše naopak. A než doufat, že to jednou možná bude je asi na čase poohlédnout se po konkurenci.
    0 points
  36. Yessss. Skrzevá udržení kvality vašich služeb, zvláštěpak některých, si rád připlatím!
    0 points
  37. @kautskym Tak to mám třeba já. Mám trvalé bydliště, kde jsou koncesionářské poplatky odváděny, a tak i přes to, že na jiném místě platím elektřinu (databáze plátců elektřiny se sdílí se správci koncesionářských poplatků), tak jsem nebyl k platbě vyzván. A jelikož na TV nekoukám, necítím potřebu/povinnost poplatek platit.
    0 points
  38. (2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu. (4) Rozhlasovému nebo televiznímu poplatku nepodléhají e) rozhlasové nebo televizní přijímače, které jsou neoddělitelnou součástí koncových mobilních telekomunikačních zařízení.
    0 points
  39. Ano, ty platíte vždy. A u placené televize jde část platby na fond kinematografie nebo jak se to jmenuje.
    0 points
  40. Dobrý postřeh, opravdu na připojení od VF se obrázky nenačítají, zatímco na připojení od jiného ISP ano. Teď zkoušeno na PC, kde první obr. je s připojením od VF a obr. druhý pak s připojením přes T-Mobile.
    0 points
  41. To s tim Cieszynem muzu potvrdit. Kousek za Olzou (ikdyz pro polaky jsme za Olzou my...) a Vodafone CZ byl fuc a frcel jsem na polske siti. Podobne na CZ strane v Sudicich, nebo Rohove. Kdo si nedal bacaha (pred Euroroamingem), tak se mu i prichozi hovory mohly prodrazit.
    0 points
  42. O žádný historický relikt se nejedná, danou službu využívá spousta lidí, pro notifikace z e-mailu formou SMS na mobil. To že to zrovna vy nepoužíváte, neznamená že to využívá minimum lidí. Daná služba propojuje e-mailové zprávy s SMS a ani e-mail a ani SMS není nic historického. Spousta služeb se bez e-mailu a SMS těžko obejde (SMS příkazy a zprávy pro nastavení IoT služeb) a to že nějaký teenager e-mail a SMS nepoužívá a zajímá ho TikTok atd.), neznamená že je to historický relikt. A rozhodně daná služba nežere proud a nestojí peníze!!! Asi nevíte jak dané mobilní sítě a jejich služby fungují. Dané mobilní sítě žerou proud a stojí peníze ať je někdo používá či ne a je jedno, kolik služeb na dané mobilní síti běží. Jedné co je ztrátou pro operátora, jsou případné zisky, když danou službu zruší a donutí zákazníky používat placené SMS brány. To je hlavní důvod, že je služba zdarma. Ano, máte pravdu, email není real time komunikace, ale jako notifikace o nějaké změně stavu je dostačující i s daným časovým zpožděním. Důležité je totiž mít danou informaci automaticky, bez nutnosti manuální kontroly změny stavu. Ostatní operátoři danou službu SMS E-mail bez problému podporují. Je hezké zmiňovat něco co si jen myslíte, že by to tak mohlo být. Nevím, kde v nápovědě Seznamu vzali, že daná služba není garantována, ale obecně žádná služba není garantována a může mít výpadky. Služba SMS E-mail u O2 je normálně v provozu a plně funkční. Právě jsem ji začal používat, místo dané služby u Vodafone. No hezké, aspoň někdo je schopný informovat. Oproti Vodafone napíše jen zprávu do aplikace "Můj Vodafone", která nemá žádnou notifikaci a musíte si jí ručně dohledat a přečíst v čas, protože informace je sdělena touto tichou formou jen 19 dní před ukončením služby. Smutné. Ano, je to bezpečnostní problém z důvodu spamů. Možná to bude časem výmluva daného operátora ke zrušení služby 🤔 Ano, každý používá jiné služby a pro každého je něco jiného důležité, ale o tomto zde není. Daná služba SMS E-mail, nemá náhradu a to je problém pro lidi co ji využívají. Aha, to je řešení. 🤔 Tak jak asi tak třeba pošle VPS v datacentru SMS na mobil? A nebo Raspberry PI, které hlídá nějaký systém? Asi nechápete, co přesně služba SMS E-Mail dělá a k čemu je dobrá, že? Daná služba SMS E-mail nemá náhradu, bohužel.
    0 points
  43. No spíše jde o to, mít tolik peněz, kolik jich potřebujete, že? To se to pak hezky počítá, když nemusíte řešit nějakou úsporu dat. Bohužel služba "SMS E-mail" není o datech, ale o možnosti poslat SMS na mobil, odesláním pouhého e-mailu. Né všechny služby, ze kterých potřebujete oznámení, mají klientskou aplikaci na mobil, ale odeslat stavový e-mail jde z dané služby vždy. Nezdá se mi také fér od Vodafone, že oznámení o ukončení služby je provedeno, ze strany Vodafone, jen 19 dní před vlastním ukončením služby. Naštěstí ostatní operátoři danou službu „SMS E-mail“ i nadále podporují. A díky drahým datům od Vodafone a díky letním akcím na výhodné předplacené datové SIMky, mohu službu „SMS E-mail“ využívat i nadále od jiných operátorů a to zdarma, protože předplacená SIM pro příjem SMS nemusí mít kredit. Jo, držím palce, hezky nás Vodafone krůček po krůčku, vyštípá k přechodu k jinému operátorovi. 👍
    0 points
  44. Kdysi v době tlačítkových telefonů jsem tuhle službu používal od T-Mobile i od Vodafone, ale dneska už mi to opravdu nedává moc smysl v době chytrých telefonů, na kterém si všechny svoje emaily můžu kdykoliv přečíst a odpovědět na ně.
    0 points
  45. Jo jasně a "nejlépe" zrušit i samotné SMS. Dá se přece komunikovat pres Chat aplikace, přes mobilní data a na SMS se už tolik nevydělá prachů, když jsou běžně v rámci sítě zdarma že. Tak jen "do toho" 👍
    0 points
  46. Zkus zavolat do vodafonu, je potřeba to prošetřit. Řekni kdy přesně jsi volal, a oni to dohledají.
    0 points
  47. Nechci nic říkat, ale 😆 Jestli zruší dvbc kvůli Docsisu 4, tak teda nevím, jak to bude v budoucnu s Vodafone TV vypadat. Vždyť to není tak dávno, co měla zase ott výpadek. No, a porovnejte si, jak často má výpadky dvb t2.
    0 points
  48. @Marek-26 Díky za tvoji diplomatickou reakci, já mu chtěl napsat včera, ale byl jsem už "unaven" pivem tak jsem se radši zastavil. Za moji reakci bych asi dostal BAN 🙂
    0 points
  49. I konkurence žije jen z reklam, tak proč tedy např. i po Nově zadavatelé reklam nepožadují totéž? Ty reklamy jsou na všech komerčních tv stejné i v různých rekl. kampaních.
    0 points
  50. Když se mně nějaký program nelíbí, tak ho prostě z předvoleb v televizoru smažu (nebo ho ani neladím) a je po problému, ne? Jinak odchodem někam jinam by si člověk fakt pomohl, když všichni mají prakticky totéž (vyjma nějakých sportů) :D
    0 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+01:00
×
×
  • Create New...