Jump to content

penca

User
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

penca last won the day on November 12

penca had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Super 500 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    Super
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Compal
    4 x CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno - Žabovřesky
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

penca's Achievements

Level 5

Level 5 (5/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

5

Reputation

  1. @CableGVyzkoušel jsem a potvrzuji, mám to na iPadu stejně. Hned od začátku se zvuk oproti obrazu posouvá, po chvíli je to nesledovatelné. Při posunu zpět v čase se zvuk synchronizuje, ale za chvíli se to opět rozsype. Vratné lahve jsou stejný případ. Namátkou jsem zkusil ještě Plán útěku a opět stejný problém. Já už tu Vodafone TV aplikaci používám jen výjimečně, je to až ta poslední možnost. Kdyby neměl Vodafone DVB-C přes CA modul, už jsem se všemi službami jinde.
  2. Kdyby se jednalo o službu, která je standardem na naprosté většině zařízení v síti, tak bych souhlasil. Jenže tady jde o službu, která nefunguje ani na všech v současnosti prodávaných zařízeních, natož pak na starších telefonech a to ještě ve spoustě případů záleží, kde byl koupen. Dokážu si představit, že s nekompatibilním telefonem to může být zdrojem potíží, může to způsobovat komplikace v roamingu, někomu může vadit, že společně s VoLTE je defaultně aktivováno i VoWiFi, někomu může vadit, že má spolu s tím aktivní i ViLTE a můžou ho tak lidi otravovat s videohovory nebo když to nefunguje, nedá se to vypnout a zapnout...
  3. Máte pravdu, taky mi zmizela možnost aktivace VoLTE a VoWiFi v samoobsluze. Holt to odpovídá aktuálnímu trendu u Vodafone omezovat možnosti nastavení na straně uživatele (např. nemožnost deaktivovat otravné zprávy ohledně vystavení vyúčtování nebo poděkování za úhradu, nemožnost volby roamingového tarifu - natvrdo nastaven u některých novějších tarifů roaming na den). Pak už asi zbývá jen žádat o pomoc technickou podporu, že zdánlivě aktivovaná služba nefunguje.
  4. Přesně tak, ve starších telefonech jsem taky měl přepínač na aktivaci VoLTE. Měl jsem Galaxy S8, tam ten přepínač určitě byl. Pak jsem měl S20, tam si nejsem jistý, buď tam vůbec nebyl nebo zmizel s nějakým updatem FW na novou verzi Androidu a v mé současné Galaxy S23 ten přepínač není a nebyl. Mám tedy stejný telefon jako ty a na stavové liště žádná indikace VoLTE není, v menu se nic nedá vypnout a při hovoru zůstávám na 5G/4G síti bez přerušení, hotspot taky drží. Pokud ti VoLTE nefunguje se stejnou SIM ani na S10, tak bych závadu hledal spíš někde jinde než v nové S23. Samozřejmě test tvé S23 s jinou SIM, kde prokazatelně VoLTE funguje, by definitivně rozptýlil pochybnosti. Napadla mě ještě jedna možnost řešení, co podle mě stojí za pokus. Zkus si v Můj Vodafone deaktivovat funkci VoLTE, počkej, až ti přijde SMS potvrzení o změně nastavení a pak si tu funkci znovu aktivuj. Cca před rokem se mi stalo, že mi na prodejně nastavili k novému tarifu platbu inkasem, viděl jsem to v samoobsluze, viděli to operátoři na infolince v systému, všechno bylo korektně nastaveno i v mé bance a přesto se faktury generovaly s platbou převodem. Dvakrát jsem to "reklamoval" a všichni operátoři mi tvrdili, že v systému je všechno OK a ta další faktura se už určitě strhne inkasem. Pomohlo až změnit způsob platby na jiný a pak znovu nastavit v Můj Vodafone inkaso. Prostě se někam do databáze propsala špatná informace a pomohlo až přepsání novými daty. Zkus to taky tak, prostě VoLTE v Můj Vodafone vypni a znovu zapni. Pokud ani toto nepomůže, tak bych zkusil factory reset a test s úplně čistou instalací bez vlastních aplikací, abych měl jistotu, že za potíže nemůže nějaká appka. Pak už bych volal/psal na technickou podporu, že ti VoLTE nefunguje, že ho máš aktivováno a že jsi ho zkoušel na více kompatibilních zařízeních se stejným výsledkem. Galaxy S10 i S23 jsou s funkcí VoLTE kompatibilní, nezáleží z jaké jsou distribuce, stačí jen mít Android 12 nebo 13 a předpokládám, že nějaké nestandardní softwarové úpravy na telefonech nemáš. Vypadá to potenciálně na chybu na straně sítě. Nenechal bych se odbýt první úrovní technické podpory a proboxoval bych se k nějakému technikovi. Hodně štěstí.
  5. OK, první post se dá vyložit i tak, že jen nemůžeš najít volbu pro spuštění VoLTE. A z toho, že jsem byl na prodejně bych moc neodvozoval. Jednou člověk narazí na zkušeného zaměstnance, jindy zase na brigádníka, co je tam první den. Ono to není moc poznat, jestli je nebo není funkce aktivní. V menu telefonu žádná volba není, aktivní VoLTE dokonce ani při hovoru žádná ikona neindikuje, jak tomu bylo dřív. Pokud ale telefon padá při hovoru do edge a padá hotspot, tak se to zdá být jasné. Pak mě napadá už jen zkusit: Restartovat telefon 🙂, vyhledat aktualizace FW, zkusit svoji SIM v jiném telefonu, kde VoLTE určitě funguje, zkusit jinou SIM s aktivním VoLTE v tvé S23, reset S23 do továrního nastavení, vrácení S23 Alze, reklamaci.
  6. Taky mám S23 a taky v menu telefonu nemám volbu pro zapnutí VoLTE. Mám to aktivováno pouze v Můj Vodafone a telefon se prostě chová tak, že při telefonování zůstává připojen na LTE/5G a data se po dobu hovoru dál přenáší, hotspot funguje bez výpadku taky. Kdysi, tuším na S8 jsem snad míval ikonu indikující aktivní VoLTE, ale od S20 (kupovanou tehdy u Vodafone) tam už myslím nebyla (nebo to zmizelo až s nějakou aktualizací). Není to tedy tak, že se snažíš v menu telefonu aktivovat funkci, která už je aktivní a ovládá se pouze přes Můj Vodafone?
  7. VoLTE by u S23 mělo fungovat i u telefonů, které nebyly koupeny přes Vodafone, tady je odkaz na seznam kompatibilních přístrojů. Potíž může být buď ve staré fyzické SIM kartě nebo nemáš aktivováno VoLTE v Můj Vodafone. Mám za to, že výchozí stav nastavení VoLTE je vypnuto.
  8. Už jsme to řešili ve vedlejším vlákně. Pomohlo až obnovení Chromecast s Google TV do továrního nastavení.
  9. Mam verzi 4K s nejnovějším dostupným FW. Jediný problém byl s Vodafone TV. Všechno ostatní fungovalo bez jediného problému (Disney+, Netflix, HBO MAX, Kodi, Voyo...)
  10. Potvrzuji, pomohl až factory reset chromecastu.
  11. Ano. Odinstalaci, smazání dat aplikace, restart Chromecastu, nové heslo, tři různé poskytovatele internetového připojení, všechno jsem zkusil. Zjevně není chyba na straně uživatelů. Problém je jen Chromecast 4, což je bohužel jediný způsob, jak něco sledovat zpětně Vodafone TV na televizi. Aplikace v mobilu i tabletu se stejnými údaji funguje.
  12. Mám stejný problém na stejném zařízení, taky jsem zkusil stejný postup a nepomohlo to. Vyzkoušeno na třech různých sítích, pokaždé stejná chyba TAV1871. Na mobilu i na tabletu televize funguje, problém je jen na chromecast s google TV.
  13. Mám Chromecast 4 s Google TV a Thomson THA100 a na obou zařízeních aplikace funguje. Možná díky google certifikaci, kterou obě zařízení mají. Aplikaci jsem otestoval jsem jen krátce, ale na žádný zásadní problém jsem zatím nenarazil. Hodně mě potěšilo přetáčení, kdy je vidět náhled pořadu a dá se tak poměrně přesně posouvat na požadovanou pasáž. Škoda, že při dosažení konce pořadu podle EPG +15 minut nepokračuje přehrávání dalším pořadem. Snad se začíná blýskat u Vodafone na lepší časy.
  14. @Ondra - VodafoneOK, beru, věřím Ti a omlouvám se za trošku ostřejší reakci. Bohužel to zklamání z Vodafone TV je velké a technická podpora je prachbídná. Ve zpětném zhlédnutí pilotního dílu seriálu vysílaného na jedné z největších televizí v hlavním čase jste měli kritickou chybu a vypadá to, že to bylo Vodafone úplně jedno. Tady na fóru to zůstalo až do úterní opravy bez reakce a na FB admini lidem doporučují popsat závadu přes kontaktní formulář nebo mail, jako by nevěděli, že reakční doba na takové hlášení je delší, než doba dostupnosti zpětného zhlédnutí pořadu. To je fakt takový problém pro Dominika nebo Veroniku vyzkoušet, že ta chyba opravdu existuje a poslat prioritní ticket na helpdesk techniků, že je něco špatně? Co je to za firemní kulturu posílat platící zákazníky z jednoho typu podpory na jinou v rámci jedné společnosti? Měli byste u Vodafone HODNĚ zapracovat na uživatelské podpoře. Chyby se stávají, ale je potřeba je se ctí vyřešit a ne takto odbýt: https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159936008841812/?sfnsn=mo https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159938916446812/?sfnsn=mo
  15. @pan NovakOna to žádná velká záhada není. Tady prostě Vodafone dojel na vlastnost jeho internetové televize, kdy ve zpětném zhlédnutí neumožní u reprízovaných pořadů vybrat z více streamů, ale pustí vám vždy ten nejnovější, který je uložen pod shodným názvem pořadu. Ducha dávali v sobotu večer a v neděli odpoledne. Jelikož v neděli byla chyba v EPG (prohození Ducha a Exnera), tak se od nedělní reprízy Ducha všem pouštěl pořad, který šel v neděli od 13:50, což byl Exner. Je tedy úplně jedno, jestli si vyberete z EPG sobotní premiéru nebo nedělní reprízu, vždy se pustí totožný stream. Proto u Vodafone TV nefunguje kontinuální sledování zpětného zhlédnutí, ale přehrávání se ukončí v čase konce pořadu + 15 minut. Kombinace naprosto kravsky navržené aplikace a dlouhodobě nespolehlivého dodavatele EPG vytvořila tento zmatek.
×
×
  • Create New...