-
Modem AVM FRITZ!Box 6690
Dle sídla to jsou Němci, kde přímo vyrábějí svoje udělátka nevím, ale naznačil jsi kde :-) AVM Computersysteme Vertriebs GmbH Alt-Moabit 95 10559 Berlin Tel. 030 39976-0 E-Mail info@avm.de Handelsregister Berlin-Charlottenburg, HRB 57000 Amtsgericht Berlin-Charlottenburg Geschäftsführer: Jan Oetjen, Peter Faxel, Jan-Christian Werner USt-IdNr.: DE 184 232 585 WEEE-Reg.-Nr.: DE 86990390 Verantwortlicher gemäß § 18 Absatz 2 MStV: Urban Bastert, AVM Computersysteme Vertriebs GmbH, Alt-Moabit 95, 10559 Berlin, Deutschland
-
Koniec jednej éry: PROGRAMY MTV
Už jen samotná myšlenka je hřích, pozor na to :-D Tak to manželka nebude ráda, vždy si tyhle kanály pouštěla v noci v obýváku k práci na NB jako kulisu.
-
Nové evropské DNS
Nějaké povídání k tomuto tématu zde
-
Modem AVM FRITZ!Box 6690
Tak už ani Němci nejsou to co bývali, tak to je Svět už v pytli.
-
TV Prima zakázala přetáčení reklam
Tato informace je něco pro @dad18 :-D @namec U T-M to jde ale jen prvních 60 sekund přetáčet, ale když jsi rychlý a víš kam se posunout, tak to stačí.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Tak děkuji, že jsi mě označil za mladého, to máš plusový bod a odpouštím ti, že prý závidím :-) Já ale neřešil cenu internetu, to jsi si nějak mylně vyvodil sám. Já se s tebou nepřu o počtu služeb, že na to možná mají nějaký vliv, ale prostě jsem ti uvedl, že jsem měl od Vdf vše co nabízí a stejně byli a jsou zákazníci, co měli, mají u Vdf jen jedno telefonní číslo a žádné jiné služby a přesto měli, mají za to volání o stokorunu(y) a desítky korun nižší paušál. To je fakt. Nepsal jsem to několikrát, že nemám TV od Vdf, jen jsem řekl, že jsem dal výpověď. A taky jsem si souběžně platil dvě TV služby, abych to mohl porovnávat a pak jsem se rozhodl tak, jak bylo pro mě, nás doma nejlepší. To ty tady pořád vytahuješ, že jí už nemám. Kdyby mi ta služba za to stála, tak nic neměním, ale po těch změnách co v poslední době byly, tak už jsem to nechtěl, nejsem masochista. A samozřejmě, že s tebou nesouhlasím ani v tom, že ceníková cena je jen pro nové, dost často ti noví mají právě nižší cenu, než ti stávající. Ale venku je hezky a naše diskuze nikam stejně nevede, takže končím :-) Už bylo dost OT. Já požaduji pro své potřeby hlavně data, neomezená volání a SMS jsou mi fuk. Jako Odepiš mi kdysi velice dobře sloužil, ale doba se posunula :-) Předplacenka, to je super retro. A všem ostatním co mají nižší ceny, než ceníkové, to z celého srdce přeji. I když platí méně než já. A až se někdy spojím s jiným pracovníkem z retenčního, než jsem se spojoval v posledních mých marných pokusech, tak třeba budu taky úspěšný v nižší ceně u paušálu :-)
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Net ani TV jsem neřešil, tam mám, měl jsem super ceny. Já se prostě zasekl na tom, že u mobilního tarifu jsou takové brutální rozdíly v cenách. A je úplně jedno zda máš od Vdf všechny služby s vícero čísly a nebo jen jedno číslo. Tomu se snažím přijít na kloub :-D A zatím tu ze mě Dad dělá závistivce a má obavy o mé žilky :-D
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
@dad18 Proč by mi měla jako prasknout žilka? Copak z toho co tu píšu je nějak snad zřejmé to, že bych někomu záviděl jeho ceny co platíte Vdf? Na to jsi přišel jako jak? To vůbec, ba naopak se snažím pochopit to, proč nemáme všichni stejné ceny za volání a dle čeho se to jako tedy určuje? To ty nechceš pochopit to, co píšu. Já o voze a ty o koze. Psal jsem o mobilním tarifu, tak do toho nemotej ještě další služby co máš/nemáš. Můžeš mi prosím tě vysvětlit to, v čem je jako konkurence v mém v okolí podstatná na to, kolik platím za mobilní paušál? To jako operátor dává jinou cenu za volání tobě, mě, tamtomu a onomu na základě toho, kde bydlíme? Jako že na mé adrese je lepší signál Vodafone než těch dalších, tak proto mi dá slevu takovou a ne takovou? Co to je za kravinu? U netu jsem ochoten to pochopit dle infrastruktury v okolí bydliště, ale u volání a ani u TV ne. Chceš mi říci snad, že když mám za humny tento vysílač a ty jiný, tak proto musíme mít jinou cenu za volání? Nehledě na to, že to je mobilní telefon, tedy se pohybuji všude možně, takže operátor nemá jak stanovit tu cenu, že ty bys jí měl mít lepší než já a naopak na základě toho, kde jsi. A to zda se platí automaticky a bez prodlev beru jako za automatickou věc a ne za výhodu/nevýhodu ohledně ceny. Mám nastavené inkaso, tedy nemůžu být v prodlení, pokud mám love na účtu. Prostě stejně trvám na tom, že to je dle toho jak se dotyčný vyspí a jsi mu sympatický, ty tabulko jedna :-D @Technikus Jasan, že v našem baráku je konkurence, jako víceméně kdekoliv na větším sídlišti v Praze. Při rušení Vdf TV mi paní házela slevy jako divá, bez Primy + to bylo kolem 80-85,-, to souhlasí, ale mě v tomhle případě nešlo o cenu služby, ale o to, že ta služba je na hovno a proto nedošlo k udržení. Ale to je jiná pohádka.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
No to je přesně to, o čem mluvím. Někdo za tohle, jiný za tamto. Přeci ceníková cena je jedna, tak je to jen otázka procent kolik dají. @kautskym to má v kombíku za 356,- a jiní to mají samostatně klidně za 296,-. Tomuhle nerozumím jak tohle třídění lidí funguje :-) To se jako "retenčák" podívá z okna (pokud ho tam mají) a řekne, tak vám dáme slevu 20 %, vám 30 % a tamtomu 60 %? A někomu ani prd a popřejí mu hezký den u konkurence. Jen takové mé filozofické okénko :-)
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
No nemusíš mi věřit, je to tvůj pohled na to jak to tam funguje na retenčním oddělení. Já tě taky nepřesvědčuji, jen píší co jsem jinde četl. Nejsem prudič, abych jim tam volal denně nebo víckrát denně. Oni přesně vidí kdy jsi volal a s kým mluvil. Když jsem něco řešil naposledy, tak mi paní říkala, ale vy jste už volal minulý týden a mluvil jste s tím a tím, tak já zjistím zda je volný a přepojím vás na něj. A s ním jsem stejně nevyřídil nic ani napotřetí :-D Proto jsem vznesl svůj dotaz zda spadáš pod někoho konkrétního nebo ne, na základě této mé zkušenosti. Takže jestli spadám pod toho dotyčného, tak jsem už na věky v prdeli :-D
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
@Technikus Tak když to jde v bance, tak proč by to nešlo i zde, ne? @Slamb Já nechci nic, já se jen ptal jak to je. Proč by to nemohli mít po lokalitách? Samozřejmě, že mi je jasné, že těch lidí je vícero u Vdf. @dad18 Když pročítáš i jiná fóra, tak zjistíš, že ve většině případů to moc nehraje roli kolik služeb u nich máš, ale záleží na tom, na koho natrefíš. Měl jsem u nich vše a stejně jsem se nikdy nedostal na ceny jako avizují jiní na fórech. Prostě borec s jedním číslem u nich s pár měsíci jejich služeb měl daleko lepší cenu než já , starý dobrák se vším od nich a čtvrtstoletím u nich. Jsi moc naivní jako já.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Pro znalé hlavy :- ) Když si člověk podá žádost o spojení s retenčním oddělením (buď přes info linku a pak přes operátora nebo u OKU čísla), tak jej přepojí na toho kdo zrovna má dnes šichtu a nebo žadatel spadá vždy na jednoho "retenčáka" a až bude mít službu, tak se ozve? Nebo je to čistě na blind?
-
Zrychleni DOCSIS internetu 2025
Já ti dám blábolení do vzduchu, tsss. Jasný signál, nejsi náhodou premiér? :-) Dobře, vyhrál jsi a aby to tedy nebylo jen blábolení, tak až budu mít náladu na turecký trh, tak vyšlu jasný signál tím, že si zobrazím OKU :-D No to se taky domnívám, že když je to pod správou, že by se měli spojit se správcem, ale ...
-
Zrychleni DOCSIS internetu 2025
Ale proč je to v něčem jiné? Obojí postup přeci směřuje k tomu stejnému, snížit cenu za paušál. Nebo snad po zobrazení OKU se spustí nějaký důmyslný aparát, kdy se protistraně odemknou náhle tajné funkce? A při sdělení výhodnější nabídky bez zobrazení OKU tomu tak není? Obojí přeci směřuje k tomu, že někdo chce odejít. A když se zobrazí OKU u čísel pod správou, tak komu se ozvou, tomu se zobrazeným OKU a nebo správci čísel?
-
Zrychleni DOCSIS internetu 2025
Tak to abych začal sledovat nástěnky u nás v baráku, když to takhle nese ovoce :-) Já argumentoval nabídkou u konkurence na volání a bylo mi nabídnuto sdělení OKU a hezký den :-D Evidentně jsem na špatném listu oproti vám.