Přejít na obsah

1woko

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Na jablku to jde (mam eSIM)
  2. Díky za info, aktivoval jsem a funugje. Za mě hezká akce, díky Vodafone :)
  3. 1woko odpověděl na téma uživateli PavelRemecky v O Vodafonu
    Z firemní sítě taky musím rozpoznat autobusy nebo přechody, když otevírám z domova tak ne..
  4. Tak dneska převedeno. Vše funguje jak má a rychlost sedí..
  5. Totožně, z 324,- na 350,-
  6. Mám úplě přesně to samý, taky jen informace ve faktuře, ve zprávách nic
  7. Mám to stejně
  8. 1woko odpověděl na téma uživateli IM80 v Vodafone volání
    Mě se teda A1 chytá i na 5G. Ale hodně často běží jen na LTE. S rychlostí jsem nikdy neměl problém (jsem zvyklý na 10 mbps).
  9. Taky jsem neměl. V pátek v 00:06 mi přišel email o tom, že kupón naleznu v samoobsluze. Nebyl tam. Volal jsem po obědě na infolinku a spustili mi přidání kuponu znovu, přišla mi tentokráte vedle dalšího emailu i smska a do 10 minut jsem kupon měl (operátor mi tvrdil, že může přijít až do 7 dnů..) Nepůsobilo to úplně profesionálně, ale podařilo se hnedka vyřešit.
  10. @Ondra - VodafoneNepřestalo. Ale moc rád bych věděl, jak přesně to bude probíhat. Přestane tedy fungovat přesně o půlnoci z 31.1.2025 na 1.2.2025? Nebo jak to tedy bude? Vyjádření podpory Voyo je následující:
  11. Takže Voyo mi poslalo tohle: A pro jistotu to už s předstihem zrušili (ať už Voyo nebo Vodafone): Moc nechápu, proč uvádějí přesné datum 31.1.2025, když to stejnak udělají s předstihem. Jsem docela rád, že jsem sem ten screenshot předtim dal, možná se z dlouhé chvíle pustím do boje v větrnými mlýny a zkusim si ten měsíc u nich vyhádat 🙂
  12. Sami si v tom udělali galimatyáš: Jestli si to dobře pamatuji tak základní balíček bez primy + (s ostatníma službama za 150,-) šlo pořídit jen několik měsíců do té doby než představili balíček s primou + (199,-). Takže je to jen o tom, kdy byl kdo převeden na nový tarif. Jako tu jejich časovou souslednost s představením primy + v základu jsem taky nepochopil..
  13. Zrušení Voyo bez adekvátní náhrady jsem použil jako argument na retenci a dostal snížení ceny z 690,- na 490,- (all in one a základ bez primy+). Sice mi navýšili cenu za internet o 30 korun, ale i tak se to dost vyplatilo. Mě by teda ještě zajímalo, jak to přesně bude probíhat. Zaplatí Vodafone ještě poslední platbu v lednu? Mají všichni platby ve stejný den nebo je to podle toho, kdo si kdy balíček aktivoval? Chápu to správně, že ten kdo má základní balíček vodafone tv bez prima +, tak ho dostane na 3 měsíce a ti, kdo ho mají tak prostě jen ostrouhají? To mi přijde jak ten vánoční dárek, jako předplatitel all in one jsem ho úplně nedocenil..
  14. 1woko odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone volání
    Dělal jsem update na iOS 17 v den, kdy vyšel, a bez problému. Mám soukromou eSIM Vodadone a pracovní T-Mobile. iPhone 13.
  15. 1woko odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone internet
    A je to zpět, zase mám jen edge 😕 Nastesti mám v telefonu i firemní SIMku, protože jinak se to opravdu nedá. LTE zase funguje..

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community