Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Žebříček nejlepších uživatelů

  1. tomus

    Moderátor
    305
    Body
    12 297
    Příspěvky
  2. Ondra - Vodafone

    Centrum péče
    200
    Body
    1 339
    Příspěvky
  3. Slamb

    Administrátor
    196
    Body
    5 246
    Příspěvky
  4. Technikus

    Uživatel
    161
    Body
    1 658
    Příspěvky

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 15.10.2024 v Příspěvky

  1. Tak modem mi dneska doručili, během minutky se spojil a všechno frčí jak má.
  2. Tak modem je doma, včera přijel technik a mezi dveřmi mi ho předal, vrátil jsem mu VS, jeden podpis a je to. Žádná změna tarifu, nic kolem.
  3. 9 bodů
    Jak proběhla akce s vlastním modemem : 18.11. 2024 k večeru objednán modem (ARRIS CM3500), platil jsem převodem. 21.11. 2024 dotaz mailem u dodavatele, jestli přijali platbu. Potvrdili a slíbili odeslat zboží ještě týž den. Odeslání se o jeden den zdrželo, další den byla zásilka převzata DPD. Přes víkend to šlo k nám, v pondělí, týden po objednávce a platbě byl modem doma. V krabici doací list, faktura. Dále informační list od prodejce, potvrzení ohledně instalace nejnovějšího FW a popis přístupu do modemu. 25.11. 2024 volal jsem na plechovou hubu VF, proklikal se na technickou podporu. Operátorka se zeptala, zda je modem z volného prodeje, nadiktoval jsem MAC adresu. Dostal jsem informaci že MAC adresu a další kroky prověří. Do 15 minut mi volala zpět jak bude vypadat další průběh po technické a administrativní stránce s tím, že by vše mělo proběhnout do 3 dnů a ozve další člověk. Poslala mi SMS na zpětný kontakt, pokud by něco neproběhlo. 26.11. 2024 mi po ránu volala další operátorka, probrali jsme některá technická upřesnění (musíte mít administrátorské číslo pro jednání s VF, jinak jste namydlení). Domluvili jsme návštěvu technika. 27.11. 2024 po ránu přijel technik, vypsal zakázkový list, po fyzickém ověření nacvakal do mobilu MAC adresu modemu (ani si nedal rychlé kafe 🙂 ) a jel na další štaci. Dle jedné z operátorek měl technik přivézt lístek pro PPLko na vrácení VF Station. Nepřivezl, nevěděl. Musím dořešit vrácení přes spedici nebo přes prodejnu. přecvakal jsem dráty z VF Station na Arris, do 5 minut linka naběhla. Možná si linka s modemem ještě nesedla, zatím mám pocit, že Upload kolísá. Tolik vlastní zkušenost. Zda bude celá akce rentabilní nebo ne těžko dnes posoudit. Na spotřebu Arrise se mě ptejte až po nějaké době, teď chci nechat linku běžet pokud možno bez dalšího laborování. Také prověřím, zda mi bez vloženého meziswitche přestane padat spojení mezi WAN portem Mikrotiku a LAN portem na modemu, což na VF Station zlobilo. Chci poprosit zdejší kolegy diskutéry, aby se podívali na parametry linky a modemu (tomu nerozumím), jestli je něco v nepořádku a zda mohu pro případné vylepšení něco udělat (nebo očekávat návrat k VF Station). Díky, zdravím všechny potenciální experimentátory, Radek
  4. já se snažim, moc se snažim zvyknout si na vtv, ale to vážně nejde 🙄 čumim zpětně na čt24, něco tam začne kecat schillerová a jak pořad skončí, najednou mi to začne kecat něco o nějakejch vlcích 🙄 to je něco tak nepoužitelnýho, že bych to fakt rozkopal i s tim, kdo něco takovýho vymyslel, sorry jako 🙄 a teď ještě abych hledal, na co přesně sem to vlastně koukal - jestli to bylo nějaký studio čt24 s1, zprávy s1 nebo další studio čt24 s1 🙄 co vůbec znamená to s1? 🤔 no nic to nemění na tom, že mi vtv úplně vzala chuť něco hledat nebo na něco koukat 🙄
  5. Je to napínavý, no… Já třeba čelil odporu že převodník mi nestačí, že musím mít od Vodafone ještě modem 🙂 Ty SMSky mají fakt svůj půvab - jen nechápu, proč je posílají, protože nemají absolutně žádný smysl. Jen za včerejšek: Dobry den, prijali jsme vas pozadavek cislo xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, ke sluzbe xxxxxx. Predpokladame, ze vse vyresime do 06.09.2025. (to když jsem se začal pídit, proč jsem k jednomu z požadavků nedostal smlouvu k podpisu a znovu tak vrátil ten požadavek do zpracování). Vazeny zakazniku: xxx Prehled dohody o pronajmu c.: xxxxxxx Smlouvu najdete na https://muj.vodafone.cz. (nenajdu, nikde tam prostě není, nicméně potvrdil jsem naslepo zaslaným aktivačním kódem - nicméně je to dobrá zpráva, něco se děje). Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. yyyy, typ Technicky problem, zalozeny ke sluzbe xxxxxx. (tohle je už druhé uzavření původního požadavku z minulého týdne, který zamítli s tím, že pokud chci převodník, tak musím od nich mít pronajatý i modem) Dobry den, potvrzujeme, ze jsme prave uzavreli pozadavek c. xxxx, typ Pozadavek zakaznika CNRT, zalozeny ke sluzbe xxxxxx. No a teď jsem ve fázi, kdy mám něco podepsaného, nevím co, je to uzavřené, ale čekám na zavolání, čili do uzavřenosti to má ještě docela daleko 🤷🏻‍♂️
  6. a vzhledem k tomu, že se platba může vrátit klidně až za 30 dnů, tak je blbost to jakkoliv hrotit, pokud proběhla jenom dvakrát 🤭 okradli mě, pomóóóóć 😱😂
  7. Od zitrka nabidne Vodafone na kabelovce sluzby s vyssimi rychlostmi, na upgradovane siti vyrazne zrychluje upload (az na 400 Mbps), nove maximum pro download je 2000 Mbps. Prichazi i novy kabelovy modem za 120 Kc/mesic. Novy modem bude nejspis FRITZ!Box 6690.
  8. 7 bodů
    Mám tu pár doplnění / upřesnění, kde to je možné... K 25. říjnu jsme nasadili full dual-stack, který se týká zákazníků, kteří mají aktivovanou pevnou IP adresu. Pro ostatní se nic nemění. V tuto chvíli se to týká jen těch, kteří mají pevnou IP, žádný termín pro případné další změny stanovený není. Nově vše probíhá automaticky a není potřeba registrovat MAC adresu. V režimu bridge musí být napřímo připojeno pouze jedno zařízení (CPE) přímo k modemu. Toto zařízení musí mít povolený IPv4 protokol, aby mohlo získat statickou IPv4 adresu. Pokud k modemu napřímo připojíte další zařízení, musí mít vypnutý IPv4 protokol. Tím se zabrání přeskakování statické IPv4 adresy a zbytečnému zatěžování DHCP provozu. K jednomu tarifu (přípojce) je už možné mít jen jednu pevnou IPv4 adresu. Pevnou IP adresu si můžete objednat na lince 800770077. Modem v režimu bridge můžete mít ve 2 scénářích: 1) Mám aktivní pevnou IP adresu (a mám Full DS) 2) Mám nastavený režim pouze IPv4 Pokud máte aktivovanou pevnou IP adresu, je IPv6 prefix statický. Veřejnou IPv4 adresu máte k dispozici, když máte aktivní pevnou IP adresu nebo máte k přípojce nastavený režim pouze IPv4.
  9. Tak prý ten zablokovaný přístup do admin rozhraní modemu není vlastnost, ale chyba a bude se to řešit.
  10. Tak to je teda špatný pokud to vypnuli 😕, takový modem bych nechtěl, nejčastější důvod proč se chodím do modemu dívat je právě kvalita signálu, když je nějaký problém, kdysi jsem měl hloupý modem Ubee a tam to bylo také zablokované a dost mě to tehdy rozčilovalo, tohle myšlení operátora fakt nechápu.
  11. Vodafone TV chystá zásadní změnu, přejde na platformu 3Ready Přechod se dotkne všech sedmi evropských trhů, kde Vodafone TV působí. Kromě České republiky také Německa, Portugalska, Rumunska, Albánie, Řecka a Irska. Platforma 3Ready od společnosti 3 Screen Solutions (3SS) má podpořit lepší uživatelský zážitek z Vodafone TV nové generace a nabídne větší personalizaci. https://televizniweb.mediar.cz/2025/05/vodafone-tv-chysta-zasadni-zmenu-prejde-na-platformu-3ready/. Zajímavý článek 🙂
  12. No a asi z tohoto pohledu jste jediní, kteří to takhle dělají - blbě. Mě opravdu nebaví pořád něco hledat.
  13. Vypnout modem je pro VDF poruchový stav. Kdyby ho vypínali na noc všichni, tak VDF pravděpodobně neidentifikuje závadu na síti. Jako prevence požární bezpečnosti je nutné vypnout celý spotřebič ze zásuvky. Napájecí zdroj je asi největší riziko požáru a ten při vypnutí vypínačem je stále v provozu.
  14. 6 bodů
    Už se tu o tom píše, není klasická stanice jak známe dnes, ale je to návrat do minulosti. Nejde dát pauza, nejde přetáčet, když přerušíte v půli tak musíte koukat od začátku. Takže před filmem vyčůrat, nalít pítí, brambůrky do misky no a pak přepnout někam jinam.
  15. Ty nejvyšší (a nejdražší) rychlosti budou nejvíce zajímat power usery. Nemít zrovna u nich možnost bridge mode / vlastního routeru mi přijde až mimořádně debilní...
  16. No asi to nemá smysl řešit dál, nicméně připíšu jen novinku, kdyby někoho zajímalo, nebo to tu už bylo a přehlédl jsem, každopádně mi TM nabídl 1000/200, sice zatím nejsou na 100% jistí, že to půjde i u mě, ale prý od května by to měli vědět a pak mi zavolají. Tak uvidím, do té doby rozmyslím, také nabídli že po půl roce nebude cena zvýšena z 299 + 70 modem na 599 + 70 modem, ale domluvíme se a bylo by to cca 399 + modem. Za mě asi uzavřené, rozmyslím a uvidím zda zůstanu u VF nebo přejdu k TM. Nechci aby se tu pak dále psalo, že se tu točím v apod.. Tak díky za rady, dál si asi poradím sám, stejně to není až tak zajímavé a jsou tu lepší témata. Díky a ať se daří, pokud budete řešit něco podobného.
  17. Díky za pomoc všem na vaší techlince! Diagnostika potvrdila poruchu na lince, mezitím stačil ještě umřít starý exUPC modem, takže sem dnes ráno vyfasoval nový VS6 a dokonce i s navýšením rychlosti. Technik vyměnil "zásuvku" a vše jede naprosto skvěle. 🙂
  18. Černá fixa, nebo elektrikářská páska to vypínání kontrolek v pohodě nahradí.
  19. Teď jsem dostal zprávu od Vodafonu, že se omlouvají za špatnou informaci a že převodník si můžu objednat k jakémukoli tarifu. Takže dobré zprávy :)
  20. @Ondra - Vodafone asi bylo dobrý tady uvést oficiální vyjádření k jakým tarifům a za jakých podmínek je ten uvedený modem/převodník možné získat do pronájmu.
  21. Řešit to vlastní zařízení + převodník kvůli tomu, aby člověk ušetřil, je dle mého názoru velmi pravděpodobně nereálné. Dvě zařízení budou mít odběr z principu vyšší (2x zdroje, 2x ztráty, 2x běžící CPU/OS). Archer jsem měl několikrát v ruce v jeho různých inkarnacích, ale víceméně to bylo podobné – levné zařízení, mizerná podpora a aktualizace (včetně bezpečnostních) a špatná WiFi (nestabilní ping, vyšší jitter, kolísavá rychlost, občas nějaké odpojení). Z TP-Link má slušnou WiFi například TP-Link Archer BE550, ale jiné nevýhody této značky zůstávají, a v této cenové kategorii si podle mě člověk už vybere lépe. Takže dle mého názoru ten převodník má smysl tam, kde uživatel chce (či potřebuje) svoje zařízení/bridge – tzn. uživatelé, kteří bridge už teď mají. Například proto, že chtějí nějaký lepší router (Unifi, Mikrotik, OPNsense/PFsense boxy atd.), separátní AP a router, více AP, netriviální topologii sítě (VLAN) atd.
  22. Já ve stejné sekci našel něco jiného... 😇 Arris CM3500 - převodník pro Pevný internet Kabel - Vodafone.cz
  23. Modem Compal se nikdy za 50 Kč nepronajímal, cena byla vždy 70 Kč, pokud ho má někdo za 50, tak tu cenu zdědil po starším modemu který měl předtím. Za 50 Kč se v minulosti pronajímaly pouze hloupé modemy (bez routeru a wi-fi) typu Cisco, Ubee, Motorola a podobně. Takže chtít Station za 50 Kč už je trošku drzost.
  24. Compal se nevyměňují primárně kvůli rychlosti, ale pro jejich technologickou zastaralost.
  25. Bacha,aby tě @dad18 nenahlásil za propagaci konkurence.Sice nejmenuješ,ale už to,že nějaká konkurence je v něčem opět lepší a zmiňuješ to zde,je napováženou🤣🤣
  26. Nedalo mi to a tak som ešte testoval a bastlil. Rozobral som zásuvku. Tam bol kábel odizolovaný (pôvodným technikom, ktorý to montoval pred rokom) v nesprávnych dĺžkach, ako doporučoval výrobca zásuvky. Tak som to upravil, zamontoval naspäť a trochu upravil polohu koax kábla, ktorý vedie zo steny do zásuvky. Zapojil naspäť kábel do modemu a F koncovky som dotiahol kľúčom. Kde bolo predtým v priebehu pár minút pre Docsis 3.1 tisíce až stotisíce non-correctable errors, to vyzerá po desiatkach minút takto krásne. MER sa zlepšilo z 35 na 40 db pre Docsis 3.1, MSE takisto zlepšenie. Technik videl preto dobrý signál, len sa asi bolo treba pohrať s tou zásuvkou. Nikoho nenabádam, aby sa v tom hrabal ako ja, len píšem moju skúsenosť.
  27. 5 bodů
    Mám doma 3 TV a v každé je můj modul- tedy nemám žádný 3krát poplatek za modul nebo STB. Pokud máš doma potřebný HW, tak žádný STB nepotřebuješ. Mám tím na mysli to, že to tvoje přehrávání záznamu nebo zpětné sledování řeší nainstalovaná apka VF TV- tedy TV umí to samé jako STB. Osobně mi STB nenabízí vůbec nic navíc...A ten trapný pokus s Bang Olufsen nebudu komentovat.
  28. Zde prostě platí jen to, že líná huba = holé neštěstí. Bohužel se musíš snížit k tomu, že se handrkuješ s nimi jako na arabském trhu, ale jedná se o tvé chechtáky, tak jednou za čas se na tuto úroveň musím snížit a "porvat" se o lepší cenu. A nekývej hned horlivě na první nabídku, když mají svůj den, umí dělat zázraky s cenou :-)
  29. 5 bodů
    Naopak, zpoždění je super věc. Když sousedi začnou řvát góól tak mám 30 vteřin na to se soustředit nebo to přepnout abych ho nepropásnul.😀
  30. Informace se týkají pouze uživatelů, kteří si sami ručně nastavili některý z ukončovaných DNS serverů níže. Většina uživatelů internetu využívá automatické zjištění DNS serveru, v tomto případě není nutné nic dělat. V rámci modernizace naší pevné sítě nahrazujeme stávající DNS servery (217.77.165.211 a 217.77.165.81) novými anycast DNS servery (31.30.90.11, 31.30.90.12, 2a00:11b4:4110::a, 2a00:11b4:4110::b), které jsou v tuto chvíli už aktivní a dostupné. Doporučujeme změnu provést co nejdříve, abyste byli předem připraveni a vaše zařízení nezůstalo bez připojení do internetu. Více: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/zmena-dns/
  31. Závada na hlavní stanici.
  32. Tak to je fantastické, když si dáš tarif s neomezenou rychlostí, tak k němu dostaneš jako bonus 5 x navýšení na neomezenou rychlost. Mít dvojnásobně neomezenou rychlost hned tak někdo nemá. Paráda :-D
  33. Ne, tento modem je určený pro připojení přes koaxiální kabel, tedy můžeš ho použít jako náhradu za Compal, ale je to jen hloupý modem, bez integrovaného routeru, to znamená že není na něm co přepínat do režimu bridge, když je v něm trvale, zajdi si ale musíš připojit nějaký vlastní router, a do administrace se dostat dá už tady někdo psal návod, ale tam prakticky není co nastavovat.
  34. @r2d2 heslo je posledních 8 čísel ze sériového čísla
  35. @zajdee Že já se tam vůbec koukal 😂 Z 24.04.2025 tam mám potvrzení smlouvy na Station s WiFi 6, který se měl vyměnit v souvislosti s přechodem na 1000/300: Jenže na tuhle výměnu nikdy nepřišla žádná nabídka termínů technika a když jsem o pár měsíců později začal zjišťovat kde to vázne, tak se to dalo do pohybu, byl domluven termín výměny, ale na druhé smlouvě mi mezitím bez problému přepnuli tarif na 1000/300 se stávajícím Station s WiFi 5, takže na základě téhle informace se výjezd zrušil a nechal se původní modem, na který mám další smlouvu z roku 2022: No a tenhle modem tam je vidět v seznamu používaných zařízení: A od včerejška mám smlouvu i na Arris 🙂 Je to dobrý systém, to nemůžu říct 🤷🏻‍♂️
  36. @r2d2 tak už to občas chodí. Jen abyste se dočkali a nesebrali vám jiné výhody, jak se píše ve vedlešjším vlákně :) Že já jsem to otestoval pro celý Vodafone? Pokud mi klekne, případný další pronájem nebude tolik bolet.
  37. Ale to je zajímavá informace, sice to s optickým internetem až tak úplně nesouvisí, ale myslím že zařazení kabelového modemu Arris do nabídky Vodafonu určitě některé uživatele velice potěší 👍
  38. je to vážně tak strašný a ještě horší, málem sem to rozkopal, jak to po mně na konci pořadu chce, abych se asi do pěti sekund rozmyslel, co chci dělat dál, když sem zrovna zabranej do sledování pořadu 🙄 to moh vymyslet vážně jenom někdo, kdo s těmahle službama nemá žádný zkušenosti a vůbec je nepoužívá 🙄 jediná záchrana vtv, do který vkládám všechny naděje, je 3ready, snad dorazí aspoň o něco dřív než dvacetigigabit 🤔
  39. To jsi za 20 let asi první kdo se tady pokouší něco takového řešit takhle radikálně a myslím že zbytečně, Vodafone to má určitě ošetřené, všechny rozvaděče se zesilovači a optickými nody jsou uzemněné, sem tam se vyskytne problém se zemní smyčkou a na to se používá galvanický oddělovač, ale už dloouho jsem tady nečetl že by s tím měl v poslední době někdo problém.
  40. Vypínání modemu – to je slušné retro. To jsem viděl někoho řešit naposledy na UPC fóru před více než 20 lety. Ale jak píše @Ivo2003 , je to celkově hloupost, a je nutné ten spotřebič, když už, odpojit ze zásuvky. @Komár Nešetří, je to jen hloupost. Pokud se nic nezměnilo od dob UPC, bylo to dokonce i v podmínkách připojení, že modem musí zůstat trvale zapnutý.
  41. to se asi moc nechytne, konkurovat zajetejm značkám jako cloudflare a google kvůli jejich dosahu, zkušenostem a rychlostem pude dost těžko 🤔 zapamatovatelnost těch adres a jejich možnoství kvůli různejm odlišnostem tomu taky nepomůže 😐 pak je taky otázka, jak tam bude (muset) fungovat blacklist od různejch států 🤔 k tomu se tradičně po evropsku vymyslí spousta dalších komplikací a byrokracie 🙄 možná je budou muset používat úřady, možná jim dají přednost i malý isp, ale to je asi tak všechno 🤔
  42. No už jen to, že máš umělou kytku znamená, že ano, jsem oproti tobě nejspíše estét :-D Já tam volal někdy minulý týden nebo kdy to bylo (možná už předminulý), protože jsem to zde slíbil, že zavolám a sliby se mají plnit. Jinak věř mi, že to není má kratochvíle volat na infolinky, ale někdy se to tak sejde. A aspoň díky @Technikus a @kautskym a teď i mě víte, za kolik se to nabízí nenovým zákazníkům.
  43. Za 26 Kč 2x upload? Tak to doufám, že mi VF zdraží co nejdříve 🤣
  44. Tak hlavně, aby to šlo přehrávat bez stupidních omezení v libovolném prohlížeči a dokázalo to normálně spustit následující pořad a ne tady ty opičky s těmi výběry. A je toho spousta dalších...
  45. no hlavně právě aby to někdo nepokazil 🤐 ideálně by to měli jenom přebarvit do vodafonního stylu a víc na to nehrabat
  46. V bodě 5. je uvedeno že: Nabídku mohou využít všichni noví i stávající zákazníci, kteří si nově aktivují službu pevného internetu. Já to chápu tak, že pokud už mám od Vodafone nějakou službu, třeba televizi, nebo telefon, nejsem tedy nový zákazník, ale nově si aktivuji pevný internet, tak dostanu uvedenou slevu, ale pokud již mám službu pevného internetu ,tak ji nezřizují nově, ale pouze měním tarif a pak tedy na takovou slevu nemám nárok.
  47. Navrhuji, že si založíme eseróčko a budeme proškolovat Vodafonní operátory :-D
  48. OKU jedine, pak napis.. na normalni lince , nikdy nic nedopadlo
  49. @paffko Jak jste na to přišel? Jednoduchá matematika: Pořizovací cena: cca 5 - 6 tisíc Pronájem: 70 / 100 Kč Tzn. zaplatí se za 50 - 85 měsíců - tzn. minimálně 4 roky. A to vše pouze za předpokladu, že nebude nutný upgrade firmware (bude nutné poslat výrobci), nic neodejde a že VF bude dále podporovat tyto DOCSIS 3.1 celou dobu a nezačne vyžadovat nové typy zařízení (což není vůbec nerealistické). A navíc celou dobu člověk musí být u VF (a pokud někdo jiný nabídne výhodnější nabídku, tak se modem může odepsat). To se vůbec nevyplatí dle mého názoru.
  50. 4 body
    Níže všechny HD stanice z nabídky (kromě erotiky), které se blíží těm 10 mega nebo mají výjimečně nad 10... Ty s 9,10 a více jsou tučně. Ty s cca 8 již ne. AMC: 10MBit/s (celkem stálý) CNN Prima News: 9MBit (celkem stálý) ČT Sport: 10,5MBit (max. variabilní, spíše 8-9MBit) Eurosport 1: 9,4MBit (celkem stálý) Eurosport 2: 8,8MBit (celkem stálý) Film Europe: 8,6MBit (celkem stálý) Film Europe+: 8,6MBit (celkem stálý) Film+: 12,2MBit (celkem stálý) Golf Channel: 10,2MBit (celkem stálý) HBO2: 8,2MBit (celkem stálý) HBO3: 8,2MBit (celkem stálý) HBO1: 8,5MBit (celkem stálý) - že by mé upozornění náhle způsobilo zpětné navýšení kvality? 😄 JOJ Cinema: 9,8MBit (celkem stálý) National Geographic: 8,5MBit-9,5MBit (variabilní, ale celkem stálý, někdy se přehoupne i nad 10, max. jsem viděl 10,5) Nat Geo Wild: 10,8MBit-11MBit (celkem stálý) Nova Action: 12,5MBit (celkem stálý) - nevím zda jen tím, že jsem tam chytil hokej Nova Cinema: 9,6MBit (celkem stálý) Nova Fun: 9,1MBit (celkem stálý) Nova Gold: 9,2MBit (celkem stálý) Nova: 9,9MBit (celkem stálý) Nova Lady: 9,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 1: 12,4MBit (celkem stálý) Nova Sport 2: 12,4MBit (celkem stálý) Nova Sport 3: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 4: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 5: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 6: 12,1MBit (celkem stálý) Prima: 9MBit (celkem stálý) Prima Krimi: 8,7Mbit (celkem stálý) Prima Love: 8,7Mbit (celkem stálý) Prima Max: 8,7 (celkem stálý) Prima Show: 8,7 (celkem stálý) Prima Zoom: 8,9MBit (celkem stálý) Sport 1: 12,2MBit (celkem stálý) Sport 2: 12,2MBit (celkem stálý) SportyTV: 8,2MBit (celkem stálý) Warner TV: 9,1MBit (celkem stálý) Zbytek má pod 10 resp. pod 8 a nejčastěji někde kolem 5-8 mega, což je ještě ok. Nemálo jich má však i méně mezi 3-5 mega, což už úplně ok není. Samozřejmě tok videa není vše. Jde i o zdroj/obsah, protože ne vždy je vše nativně v HD třeba. A taky ne každej kanál vysokej tok svým obsahem nutně potřebuje. Nicméně, je to dobré vědět a zamyslet se...
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.