Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Žebříček nejlepších uživatelů

  1. Slamb

    Administrátor
    38
    Body
    5 246
    Příspěvky
  2. Technikus

    Uživatel
    34
    Body
    1 658
    Příspěvky
  3. tomus

    Moderátor
    28
    Body
    12 297
    Příspěvky
  4. Ondra - Vodafone

    Centrum péče
    22
    Body
    1 339
    Příspěvky

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 15.9.2025 v Příspěvky

  1. já se snažim, moc se snažim zvyknout si na vtv, ale to vážně nejde 🙄 čumim zpětně na čt24, něco tam začne kecat schillerová a jak pořad skončí, najednou mi to začne kecat něco o nějakejch vlcích 🙄 to je něco tak nepoužitelnýho, že bych to fakt rozkopal i s tim, kdo něco takovýho vymyslel, sorry jako 🙄 a teď ještě abych hledal, na co přesně sem to vlastně koukal - jestli to bylo nějaký studio čt24 s1, zprávy s1 nebo další studio čt24 s1 🙄 co vůbec znamená to s1? 🤔 no nic to nemění na tom, že mi vtv úplně vzala chuť něco hledat nebo na něco koukat 🙄
  2. Tak prý ten zablokovaný přístup do admin rozhraní modemu není vlastnost, ale chyba a bude se to řešit.
  3. Tak to je teda špatný pokud to vypnuli 😕, takový modem bych nechtěl, nejčastější důvod proč se chodím do modemu dívat je právě kvalita signálu, když je nějaký problém, kdysi jsem měl hloupý modem Ubee a tam to bylo také zablokované a dost mě to tehdy rozčilovalo, tohle myšlení operátora fakt nechápu.
  4. Tak to je fantastické, když si dáš tarif s neomezenou rychlostí, tak k němu dostaneš jako bonus 5 x navýšení na neomezenou rychlost. Mít dvojnásobně neomezenou rychlost hned tak někdo nemá. Paráda :-D
  5. přesně tak to je a to je naprostá katastrofa, to musel opravdu vymejšlet někdo, kdo vůbec netuší, jak by se to mělo standardně chovat, třeba že nechci po skončení každýho pořadu manuálně přes epg přecházet do dalšího a v něm hledat místo, ve kterym to skončilo v tom předchozím 😐 a to ještě po tom, co mě to hodí bůhvíkam 🙄 totální neštěstí a utrpení tohleto 😔
  6. Taky tomu nerozumím. Asi si chtějí povídat na infolince, protože místo toho, abych se příště podíval do modemu na diagnostiku, až se mi něco nebude zdát, budu muset volat, ať mi zkontrolují signál.
  7. Dnes mi napsali z vf že: "TAC kód 86945405 byl přidaný mezi podporovaná zařízení. Změnu jsme již také provedli i na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/.". Mohu potvrdit že nyní můj MikroTik ATL 5G R16 funguje i s Naplno 5G. Moc děkuji za pomoc.
  8. No to vrátit jde, ale otázkou je pak za kolik. Protože mi bylo řečeno operátorkou, že když mám vyjednané slevy na konkrétní balíčky a nějaký balíček bych zrušil, tak jsem o tu slevu přišel a měl bych to opět za plnou cenu. Jedině si to pak zase "vyhádat".
  9. Taky nikdo nikoho nenutí si vybrat k používání zrovna Vodafone. Je možné služby kombinovat apod. V dnešní době je veliký výběr všeho. Mobilních služeb, pevného internetu, TV a dalších. Taky není problém služby či operátory měnit.
  10. on má vodafone těch mobilních služeb málo, už to chtělo něco přidat 🤔
  11. mám takovej dojem, že vodafone tv úplně nejlíp funguje vypnutá 🤔
  12. @Slamb Pokusím se ti to vysvětlit, ale nepůjde to. Nikdo normální tu aplikaci nemohl napsat a programátor nekouká na tv a ani to nikdy po sobě neskontroloval. Dnes bych to ani neřešil, protože ten tv program na ČT 24 dnes nefunguje protože jsou různé živé přenosy co nemají v programu. Ale jinak to funguje tak, že si pustíš program ze záznamu a hraje ti jen ten jeden program a když skončí tak nepokračuje další co je dál v programu ale vyskočí tam tabulka která tě deset vteřin před koncem upozorní že ten tvůj program končí a pak se to přepne kam chce VF. Ze zpráv na ČT 24 mě to přeplo na primu na Ano šéfe. Ty chceš, aby pokračoval další pořad co je v programu, že, ale tak ta apka napsaná není. Přehraješ si jen ten jeden program co sis pustil a pak si musíš zas ručně najít a pustit jiný program co si chceš pustit. Píšu o chování aplikace puštěné v pc.
  13. Poděkování podpoře Vodafone. Jen 3 pracovní dny trvalo vyřízení mé žádosti o přidání modemu Zyxel FWA515 mezi podporovaná zařízení. Vše šlape, děkuji.
  14. chci se podělit o zkušenost, včera jsem psal na VDF před Můj Vodafone v sekci Zeptejte se nás. Ptal jsem se zdali by šlo aktivovat 7 dní zrychlení na maximum zdarma jak má kamarád a ejhle, na základě doloženého screenu mi jej také aktivovali. Takže jsem velmi spokojen s rychlostí i reakcí požadavku.😊
  15. Mě chybí zásadní informace a to je ta, kudy vede kabel do zásuvky. Od vstupu do bytu. Třeba by stačilo kabel "střihnout" a udělat novou průběžnou zásuvku. Do té pak přesunout modem. A stávající zásuvka bude do budoucna, až dítko povyroste a budu mu chtít dát TV do pokoje, pokud bude ještě DVB-C relevantní.
  16. @kautskym ten clanek je dva mesice stary...
  17. Doporučil bych skákat radostí minimálně 8m vysoko, že budeš mít optiku, jsou lidi, co by za to dali 100 000 Kč, ale není komu, a nespekulovat nad nesmysly.
  18. Všechny kanály vysílané v DVB-T v síti Vodafone jsou nekódované, konkrétně CNN prima News vysílá na frekvenci 506 MHz, na 538 MHz vysílá také CNN prima News, ale v DVB-C kde už je kódovaná. Takže máš naladěné nesprávné pásmo, musíš to ladit jako anténa, ne jako kabel, pokud to má tvůj nový televizor taky takhle rozdělené.
  19. Tarif BezLimitu Black je zcela nový, žádný podobný jsme v nabídce neměli. Jde o nejvyšší tarif, proto také má nejvyšší cenu a zahrnuje v sobě jak volání, SMSky a data, tak i další služby a výhody (včetně například předplatného pro různé TV služby apod.). Jde tedy o prémiový tarif pro nejnáročnější uživatele 🙂 Nové tarify aktuálně nabízíme pouze samostatně, nikoliv v balíčcích s dalšími službami. Všechny tarify BezLimitu existují ve variantě bez výhod navíc a ve variantě Extra. Extra varianta obsahuje mimo jiné vyšší maximální rychlost připojení. Tedy: BezLimitu M - max. rychlost 8 Mbit/s BezLimitu M Extra - max. rychlost 10 Mbit/s BezLimitu L - max. rychlost 15 Mbit/s BezLimitu L Extra - max. rychlost 20 Mbit/s BezLimitu XL - max. rychlost 30 Mbit/s BezLimitu XL Extra - max. rychlost 50 Mbit/s Tiskovou zprávu také budeme vydávat, nicméně v naší říjnové kampani ještě hrají prim původní tarify (Neomezený xxx...), které jsou dočasně také k dispozici. To znamená, že teď si zákazníci mohou dočasně vybrat jak například tarif Neomezený Super, tak tarif BezLimitu. V budoucnu ale budeme nabízet už jen nové tarify. Slevu na zařízení poskytujeme k aktuálně nabízeným tarifům, což teď je jak Neomezený Super, tak nové tarify sLimitem Extra a BezLimitu Extra. Je vidět, že tarif BezLimitu Black je opravdu unikátní :-)) No ale vážně - předávám k opravě, díky :-) @bobis Už jsem reagoval na podobný dotaz, jen doplním, že vydání nových tarifů neznamená a nikdy neznamenalo, že bychom obratem všechny zákazníky převáděli na tyto nové tarify. Určitě se tedy nestane, že bychom vám za měsíc sami změnili tarif Neomezený Super na některý z nových tarifů. Samozřejmě nemůžu vyloučit a je asi pravděpodobné, že někdy v budoucnu staré tarify postupně vyřadíme ze systémů a nahradíme je novými...
  20. Jako vtip ty tarify dobré – připlácet si za vyšší rychlost než 30–50 Mbps, když je problém těchto rychlostí u VF dosáhnout (na rozdíl od konkurence).
  21. Snad nezruší staré tarify Neomezené Super. To by bylo blbě. Každopádně nevydali ani tiskovou zprávu, rovnou to hodily na web a bez oznámení. Navíc do ceníku to přidali. Na pár fórech píšou ze staré mají skončit a kdyby ne tak slevu na telefon k starým tarifům neodstaneme bude potřeba přechod na nový tarif. Muže se ru někdo z Vodafone vyjádřit? Jako bez tiskove zprávy jste přidali nové tarify. A nic k tomu info není. Jako pokud to tak bude a bez slev odejdu. Hold po 12 letech.
  22. @Ondra - Vodafone Vážený pane Ondro z Vodafone, musím konstatovat, že toto je skutečně velmi neprofesionální postup jak ze strany LG, tak i ze strany Vodafone. Zabývám se řízením vývoje SW a tím i release managementem a zdá se, že tady je postup skutečně nastavený špatně. To že nemá informace zákazník je jedna věc, ale že nemáte informace ani vy, to už je hodně na pováženou. U Vodafone vidím zejména problém v tom, že na vašem webu je stále u LG web OS uvedená plná kompatibilita. Žádné upozornění s jakou verzí je aplikace kompatibilní atd. Za mě je to klamání zákazníka. Apeluji tedy na Vodafone a dal toto do pořádku a jasně zákazníka informoval na svém webu o tom, že pro nejnovější WebOS 25 není aplikace Vodafone zatím k dispozici a pracuje se na jejím zprovoznění. Dále by bylo velmi vhodné, aby si Vodafone vyžádal oficiální stanovisko LG a doptal se, kdy lze očekávat certifikaci nebo co ji po 5 měsících od zahájení tohoto úkonu brání. Vaše informace, že žádné novinky nemáte vnímám jako nedostatečné. Evokuje to situaci, že se Vodafone o tento problém dostatečně nezajímá a po LG ani informace nepožaduje a čeká až se LG ozve samo. Chápu, že v poměru k zákazníkům je to problém marginální, jelikož se týká jen vlastníků nových TV od LG s webOS 25, ale přesto bych čekal, že bude Vodafone v řešení problému aktivnější. Děkuji
  23. jo, to je ono, když by tam byl normálně posun po časový ose z pořadu do pořadu, tak žádnej takovej problém neni a žádnejch 15 minut navíc se taky řešit nemusí, minimálně v případě toho 7denního zpětnýho zhlídnutí u všech pořadů 🙄 ale tohle už asi nikdo nevyřeší, nezbejvá než vkládat poslední zbytky nadějí do toho 3ready 😔
  24. Ten bordel dělá i ten 15 minut limit potencionální nahrávky. Protože ty si pustíš zprávy na čt24 ze záznamu co mají 3 minuty, ale hraje ti to 18 minut. A když to skončí tak se ti to přepne dokonce i na jinou stanici a hraje to dál. Nesmysl. Mají udělat , že těch 15 minut si nastavíš sám až když chceš nahrávat a jinak to má hrát dál následujícím programem na stejném kanálu dokud si to sám nevypneš. A to hledání toho místa je právě těch 15 minut co si už viděl v předchozím pořadu. Takže když tě to díky tomu zaujme tak si ten další pořad musíš znova najít a pustit a přeskočit na těch 15 min +. Proto mám stále i stb a tam si nahrávám skoro celý program za celý den a večer to zrychleně vše jen projedu a mám klid.🙂
  25. hlavně sem netahej politiku 🙄
  26. 2 body
    tak sem dej ty screenshoty, co je na tom? 🤔 a jestli tam máš i svý udaje, prostě je vymaž
  27. @Technikus Předal jsem kolegům, zjevně to někdy nemusí zafungovat správně. Díky.
  28. V Můj Vodafone+ svítí po přihlášení nahoře nová zpráva - Rádi Vás tu vidíme!. Rozkliknu ji, avšak svítí dál jako nepřečtená.
  29. Já mám to samé na Xiaomi Redmi 13 Pro 5G - Android 15
  30. To bych rád, ale při pokusu dostávám hlášku, Tato aplikace nepovoluje pořizování kopii obrazovek.
  31. českému t-mobile tam sice RCS přidali, ale spousto ostatních informací tam mají špatně (t-mobile nepodporuje Visual Voicemail, ale stejně ho má přiřazený) navíc vidím že někteří britští operátoři nemají zařazené RCS, i když podporují (3, giffgaff, o2, tesco) takže list celkem nespolehlivý… osobně jako zdroj pro RCS podporu používám https://ios-rcs.foxwitch.tech, updatují po aktualizací celkem rychle
  32. Snad to bude jen drobná chybka, která bude co nevidět opravena. Mohli vynulovat hodnocení a počet stažení. Ukazuje to tím, že je to ta původní aplikace Vodafone One. EDIT 9:55: Už jsem uvnitř aplikace
  33. @bobis Prý nejpozději ve středu (ptal jsem se na Android).
  34. Nová appka bude už brzy :-) A co se týká souběhu - s krokem zpět se nepočítá, ale aplikace Můj Vodafone+ je zcela nová, i když jsme ji interně dlouho testovali, teprve ostrým provozem se mohou ukázat ještě nějaké scénáře nebo situace, které budeme podle potřeb zákazníků řešit, budeme také postupně přidávat další funkce atp. Proto počítáme s postupným přechodem, nikoliv změnou ze dne na den.
  35. Pokud je řeč o pevném internetu, služby se mění po telefonu na Vodafone lince / na pobočce / v kiosku Vodafone apod. V aplikaci / na webu Můj Vodafone to nelze.
  36. Prosím kde v aplikaci Vodafone lze změnit rychlost internetu. Rád bych navýšil rychlost z 20Mb/s na 50 Mb/s. Dekuji
  37. Jj, taky jsem si toho všiml, že už nefunguje.
  38. jestli si tohle udělali na nově od nuly a sami, tak by se mohli vykašlat na to svý tragický vysílání a místo toho dodávat svoji aplikaci ostatním, hned by bylo na světě líp 🤔
  39. Když by takhle fungovala VTV, tak nejsem už půl roku u T-M s tv :-D
  40. Přeji pěkný den, na infolince mi tvrdili, že jediná možnost je zařízení reklamovat. Nakonec jsem ale našel řešení na německém fóru, kde se tento GigaCube také nabízí pod Vodafone.de. Doporučeny mi byly následující postupy: 1) Zkontrolovat ethernet kabelyVětšina z nás používá stále stejné kabely, dokud se nezlomí nebo úplně nepřestanou fungovat. Na první pohled mohou vypadat v pořádku, ale přesto mohou způsobovat potíže. Proto jsem pořídil nový kabel, na fóru doporučovali CAT8 (doporučováno k serverům), ideálně s pozlacenými konektory. 2) Nastavení síťové karty ve WindowsKlikněte pravým tlačítkem na Start → Správce zařízení Najděte kategorii Síťové adaptéry V mém případě: Realtek PCIe GbE Family Controller → Vlastnosti → záložka Upřesnit Najděte položku Rychlost a přenosový režim a nastavte na Plně duplexní 1,0 Gbps (Tento režim zvládá jak moje síťová karta, tak kabel CAT8 i GigaCube.) Restartujte počítač Důvod: Když je přenosový režim nastaven na automatický, může při vyjednávání rychlosti docházet k chybám. GigaCube má modernější technologii, zatímco starší síťové karty a ovladače už často nejsou aktualizované. Při nesouladu pak dochází k „bugu“ a pomůže jen restart routeru. Pevné nastavení problém odstraní. Mně to vyřešilo vše, už 10 dní běží internet stabilně hned po zapnutí PC a přestaly zlobit i Wi-Fi. Podle fóra by to mohl vyřešit i firmware od Vodafone, ale to asi chvíli potrvá. Proto sdílím toto řešení, které mi funguje.
  41. A není to jedno za jak dlouho se místo současné apky budete rozčilovat nad novou? :-D
  42. Na začátku října už by mohla být venku, tak ještě prosím vyčkejte :)
  43. S hláškou "spravován organizací" se setkávám, pokud má někdo v telefonu MS Intune a snaží se k tomu dostat účet jiné firmy, školy apod.
  44. Nemyslím si, že by česká větev VF věděla jak to chodí mezi velkými kmeny... Nedivil bych se, kdyby Brave, Opera nezaplatili výpalné a tak jim to VF zablokoval.
  45. Aplikace Můj Vodafone+ dorazí brzy, zatím jsme ji představili novinářům... Dočasně bude fungovat i původní aplikace Můj Vodafone, nedojde tedy k automatické aktualizaci na novou verzi, ale bude potřeba si aktivně stáhnout novou aplikaci. O tom budeme zákazníky postupně informovat :-)
  46. Není to zbytečná práce. Fyzické odpojení pomáhá eliminovat rušení a šum v síti. A kdo ví, zda neplatí Vodafone nějaké licenční poplatky za každého zákazníka 😉 A TV balíček bude OTT televize, nikoliv balíček kabelovky. DVB-T se samostatně od sloučení UPC a Vodafone snad ani objednat nedá.
  47. Hlavní důvod podpory RCS na iOS je EU a jejich regulace. Že v tom má prsty Čína jsem ještě neslyšel.
  48. Další poznatek: Arris CM3500 asi nemá limit na počet MAC adres / přidělených veřejných IPv4. Zatím jsem na 7 (pomocí MACVLAN), zítra zkusím ještě víc... 😃
  49. To není NAT. Na ethernetovém rozhraní má modem adresu 192.168.100.1/24, na které odpovídá, i když váš router má veřejnou IPv4 adresu. Není ani potřeba konfigurovat IP 192.168.100.2/24 na WAN straně routeru, modem odpovídá i tak (samozřejmě router nesmí zahazovat provoz na WAN směrem k IP adrese 192.168.100.1). IMHO je to nějaký hack na straně modemu, protože na L2 vrstvě to vypadá tak, že můj router komunikuje s MAC adresou gatewaye (CMTS v síti VF), ale odpovídá mu modem z vlastní MAC adresy. Matně si pamatuju, že se mi takhle choval i Ubee modem v době dávno minulé. Odvážnější si samozřejmě mohou na WAN interface routeru nastavit IP 192.168.100.2/24, fungovat to bude taky. "návod jak se k administraci dostat" je jednoduchý, v browseru otevřu https://192.168.100.1/, zadám uživatelské jméno admin a heslo posledních 8 znaků ze S/N (je na štítku modemu nebo v samoobsluze Vodafone).
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.