Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 21.7.2025 v Příspěvky

  1. Compal se nevyměňují primárně kvůli rychlosti, ale pro jejich technologickou zastaralost.
  2. Modem Compal se nikdy za 50 Kč nepronajímal, cena byla vždy 70 Kč, pokud ho má někdo za 50, tak tu cenu zdědil po starším modemu který měl předtím. Za 50 Kč se v minulosti pronajímaly pouze hloupé modemy (bez routeru a wi-fi) typu Cisco, Ubee, Motorola a podobně. Takže chtít Station za 50 Kč už je trošku drzost.
  3. Díval jsem se teď do ceníků Vodafonu, zatímco v červencovém ještě byli dostupné všechny čtyři zmíněné set-top boxy, tak v srpnovém ceníku došlo ke změně a už jsou dostupné pouze TV3 a TV Play a došlo tam i k úpravě cen, zatímco TV3, byl ještě minulý měsíc za 120 Kč, tak nyní už je za 70 Kč. To znamená že nyní už lze zřejmě objednat pouze zmíněné dva nejnovější modely set-top boxů, jinak označení Vodafone box se používá stále v podstatě pro všechny čtyři typy.
  4. Tak vyřešeno. Problém byl v tom, že v Google play jsem stahoval v sekci hry, namísto aplikace. Mají to opravdu přehledný v tom Googlu 🤦🤦
  5. Ještě nějaké pokusy, tentokráte již stačilo vytvořit pouze bootovací USB, nebylo potřeba už ani instalovat (I3 13100, 64 GB Ram)
  6. Tak mi dejte login a za pár minut dluh několik desítek tisíc, přijdete o SIM a eSIM bude někde součástí bot farmy a možná i číslo se převede na někoho jiného... A to asi nikdo nechce.
  7. si myslím že již mnoho zákazníků SMS ani nepoužívá, a pokud ano tak minimálně.
  8. Pronajem modemu u optiky cetinu samozrejme neni (resp. ONT je vcene), takze se toho poplatku 70-100 Kc zbavit da. Co se naopak moc neda, je sehnat na CETINi infrastrukture 50% slevu (pokud tedy neni sluzba krizove dotovana z mobilnich tarifu). Takze 250 Kc/mesic s DPH za 500/500 je cena z rise snu.
  9. anebo změnit oparátora, stejně mě už serou
  10. No tak vzhledem k tomu že se to město Como nachází na hranicích se Švýcarskem a datový roaming ve Švýcarsku Vodafone nabízí tzv. Roaming na den tarif, který stojí 199 Kč za 24 hodin/1 GB, tak je to vysoce pravděpodobné, že došlo k připojení do sítě švýcarského operátora.
  11. @KEMA modem Vodafone station fiber nedostaneš, ten se dává jen na síti Vodafonu, nebo T-Mobile, u Cetinu ne. Jestli chceš přecházet na optiku kvůli tomu abys ušetřil peníze, tak tudy cesta nejspíš nevede, protože to bude celé dražší.
  12. @Marek-26Ten argument o bezpečnosti by zněl o něco validněji, kdyby VF dlouhou dobu neměl přihlašování pomocí PINu, 2FA prvně žádné a nyní pomocí SMS (nejhorší a nejméně bezpečný způsob 2FA) a další věci. Rootnutý telefon je naproti tomu v 99 % případů jen a pouze zařízení, nad kterým má plnou kontrolu uživatel, na rozdíl od někoho jiného. 🤣
  13. U nějaké banking nebo streaming (DRM) appky bych to chápal, ale u Můj Vodafone? Proč?
  14. Na Vodafone jsem to hlásil, dostal jsem odpověď "kluci to řeší vědí o tom". 13:44 - opraveno
  15. Neomezený Super z 383,- na 296,-. Za mě fantastické a děkuji.
  16. Zase nutno podotknout že ten box k nám přišel v až době kdy už je největší sláva Netflixu pryč a že je tu spousta konkurenčních streamovacích služeb, takže Vodafone asi nebyl ochoten Netflixu zaplatit tolik kolik si řekli, a pokud to někoho trápí, tak si může Netflix otevřít na mobilním telefonu a odeslat ho přes funkci chromecast do boxu a pak bude fungovat.
  17. Je fakt, že absence certifikace pro Netflix je pro mě u těch boxů jasná stopka.
  18. Možná bude potřeba opravdu rootnout to zařízení a použít některou z metod na zabránění detekce rootnutí. 🤣
  19. Ok díky za odpověď a chápu. Užívej si víc života bez laptopu a s lidmi se kterými je ti dobře. Ještě dokud je čas.
  20. Můžu se zeptat, na co potřebuješ internet v mobilu s rychlostí nad 100mbs?? Já mám vyzkoušeno, že i s rychlostí 5mbs funguje i telka v HD a to nemluvím o jiných věcech jako Messenger, fb apod, tam stačí i 2mbps. S tím internetem to už začíná být fakt skoro nemoc. To už není možný.
  21. Kdyby všichni měli všechno tak by si už nekonkurovali. Český fotbal přeplatila, zaplatila One play tak je přece logické, že to nemůže mít i VF. A růžový taky nemají českou ligu takže tvoje tvrzení není pravdivé. A co to je zas za další lež, že je to u konkurence za 199? Co jsem našel tak tam je jen 8 sportovních programů. Porovnávejte stejné nabídky a něco co se porovnávat nedá. A jestli myslíš ten tarif u růžových za 199 tak je to další lež, protože ta cena je na půl roku pak chtějí 550kč. Jinak já nějak neobhajuji VF a jejich sportovní nábídku, ta je v porovnání s konkurencí nejhorší.
  22. @Pavel m těžko říct, všechny hodnoty jsou tam v normě, signál je spíš silnější než slabší, u toho OFDM kanálu se úroveň signálu blíží k horní hranici, pokud by se dostal přes 15/75 dB už by mohl být přebuzený a modem by s ním teoreticky už mohlomít problém, Nebo tam třeba může být nějaké chvilkové rušení od 4G mobilních vysílačů, které vysílají na stejný frekvencích, jinak nevím, jedině zavolat na Vodafone aby se na to na dálku mrkli.
  23. No platit si gigabit a mít jen pětinovou rychlost, to určitě není v pořádku, to by se mělo řešit buďto opravou, nebo slevou, nebo snížením tarifu.
  24. @CableG Pěkný den, pokud čekáte na výměnu u Station Wi-Fi 6 od dubna, tak to spíš vypadá, že to není správně objednáno nebo na nějakou jinou chybu. Standardně modemy měníme do pár dnů... Ale neznám podrobnosti, můžete nám napsat přes https://tam.je/forum a koukneme na to.
  25. Použil jsem odcaď 64bit, normálně pak Rufusem Boot USB flešku, ze zvědavosti... https://archive.org/download/androidtv-x86
  26. @Standa Tento včerejší výpadek byl způsobený vodou - havárií blízko našich technologií, i proto trvala oprava déle, museli jsme počkat, až bude v prostorách sucho a bezpečno pro techniky.
  27. Nechci nic měnit automaticky. Zkrátka se přihlásit na web Vodafone do mého profilu, tam si vybrat nový tarif (vědí kde provedli upgrade sítě a jaký mi mohou nabídnout) a ten potvrdit. Není třeba nikam telefonovat. Takhle to jde všude jinde.
  28. Ten tarif nijak manuálně změnit nejde, pokud je na tvé adrese už dostupný rychlejší internet, tak musíš telefonicky kontaktovat Vodafone a požádat o změnu a taky počítat s tím že si za to připlatíš, protože ten tarif není levnější ale dražší, levnější ho mají jen nový zákazníci v akci.
  29. Díky @tomus za ceník, nenapadlo by mě se tam pořád koukat a VF bohužel nemá v plánu slevnit cenu pro ty co už mají stb VT3 doma. (Tak mi to bylo včera řečeno) Takže jsem chtěl nahlásit závadu jen aby mi dali jiný za už novou cenu o 50 kč levnější než mám. Slečna ani nevěděla, že je nějaká jiná cena a pořád mi ten VT3 nabízela za 120 kč. Po mojí reakci, že v ceníku je cena 70 kč mě přepojila jinam a tam mi tedy nabídli slevu jak z internetu tak i z tv. Nakonec jsem dostal celkovou slevu 100 kč/měsíc. Takže díky tomusovi a rada pro ostatní,hlídejte si jestli neplatíte nejen u VF zbytečně něco navíc.
  30. Přesně tak. První spouští, ale k čemu. U Apple iOS to nefunguje vůbec, z celého Android systému jen na dvou telefonech. Další článek na toto téma: https://www.lupa.cz/aktuality/vodafone-jako-prvni-operator-v-cesku-nabizi-funkci-pro-jednoduchy-prenos-esim/ Tuhle tiskovku sis měl milý VF schovat, až budeš podporovat víc než dva telefony, takhle jsi mě spíš naštval. A další samostatná story je podpora RCS...
  31. Prostě operační systém Android v telefonu potřebuje jednou za čas něco ověřit pomocí SMS, ta 1,5 Kč tě fakt nezabije, tak je zbytečný se v tom dál vrtat myslím.
  32. Přesně tak to bude fungovat
  33. Tak mám aktuální verzi i Google play. Díky za pomoc.
  34. @KEMA Pěkný den, jen bych doplnil, že ověřit dostupnost a následně i možnosti tarifů a cen budeme moct opravdu až poté, co u vás bude optika reálně spuštěna.
  35. https://www.lupa.cz/clanky/vodafone-tv-play-jak-si-stoji-ceska-nabidka-proti-zahranici/
  36. to je hezká cena! asi bych měl taky zkusit zrevidovat. :)
  37. Před chvílí mi volal technik. O problému ví, způsobilo ho aktualizace a jediné řešení je reset a kdyby nepomohl, tak výměna STB za stejný model (základní).
  38. Obchodni resjtrik WIA "Smlouvou ze dne 18. 6. 2025 společnost WIA online services s.r.o., IČO 22395253, se sídlem Vojtěšská 231/17, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce č. 416008, převedla část svého obchodního závodu společnosti Vodafone Czech Republic a.s., IČO 25788001, se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu B, vložce č. 6064."
  39. A máš na telefonu aktivní root ? Jinak já mám na svém telefonu vývojářský režim aktivní a aplikace Můj Vodafone funguje i po té nové poslední aktualizaci.
  40. tak po měsíci ten statcounter konečně opravili 🤔
  41. Ta neschopnost nasadit za pet let a pul roku bonding je do nebe volajici.
  42. Já nějak nevidím důvod proč nechávat set-top box trvale zapnutý jen kvůli tomu že se mi při zapnutí na pár vteřin přehraje intro, on totiž set-top box v zapnutém stavu spotřebovává více elektrické energie, takže za rok to může udělat určitě minimálně několik set korun.
  43. Hm, u mého Premium+ 1000/200 se uvádí dle odkazu výše běžně dostupná 600/120 a minimální 300/60. Takže za naměřených 934/201 jsem rád.
  44. Ono by stacilo prolezt zdejsi forum, bylo to tu x-krat zmineno... Ale co, lepsi je zadna vlastni iniciativa, vzdyt on to nekdo vyresi.
  45. S takovým logem si dobře poradí umělá inteligence, takže: DISASSOC_DUE_TO_INACTIVITY znamená, že klientské zařízení bylo odpojeno kvůli neaktivitě. To není systémová chyba, jde o běžné chování routerů pro správu připojení — pokud klient po určitou dobu žádná data neposílá/přijímá, AP jej odpojí k uvolnění prostředků. Jestli jsem to tady správně pochopil tak modem zatím vyměňován nebyl ? (za stejný model) Dále je potřeba rozlišit zda je problém pouze ve Wi-Fi a připojení počítače přes ethernetový kabel funguje, nebo také ne ? Nebo zda úplně vypadne internetový signál a modem má třeba nějaký problém s nekvalitním signálem na vstupu, což by celkem vysvětlovaly ty návštěvy technika.
  46. @timbouctou Omlouvám se, ale tomu moc nerozumím - ještě nemáte číslo služby? Takže ještě nemáte aktivní službu u Vodafonu? V tom případě zatím aplikaci využít nemůžete... Půjde to až poté, co budete mít služby aktivní. @kautskym Aplikace je vzhledově stejná, hlavní novinkou je ve verzi 5.28 nová biometrika a zapnutí 2fázového ověřování i v aplikaci.
  47. MTV a taky óčko má u Vodafone TV velmi špatnou kvalitu zvuku (testované v mobilní app a na webu). Zvuk je bez dynamiky, bez basů a bez výšek. Na hudební poslech tedy nepoužitelné. Nevím jestli to je jen chyba Vodafone TV a nebo samotných TV stanic. Takže škoda těch stanic asi ani nebude.
  48. Ale zas na druhou stranu nepíše, že by volal nebo sem psal z vodafone sítě. (to s funkční službou od jiného operátora fakt jde), Tak já nevím, no ... 😉
  49. Já mám Box Vodafone-premium, a ten se dá ovládat hlasem. Vyzkoušel jsem to, funguje, ale nepoužívám. A představ si, že rozuměl češtině. Nemusel jsem hledat portugalská, ani anglická slovíčka.
  50. On na ten box pokřikuje Portugalsky, jelikož je video z Portugalska 😉
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.