Přejít na obsah

bnone

Uživatel
  • Příspěvky

    28
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Kabel 300 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    Basic
  • Vodafone televize
    Klasik
  • Vodafone zařízení
    modem
  • Místo odběru služeb Vodafone
    OV

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

bnone's Achievements

Úroveň 4

Úroveň 4 (4/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator
  • Week One Done
  • Dedicated

Nejnovější odznaky

5

Popularita

  1. @hanes03Mohu se zeptat jaká přesně je ta skutečná spotřeba v bridge modu?
  2. Mám stejný CI modul také ze starého Panasonicu a funguje i v mé nové LG OLED. Zcela bez jakýchkoli problémů.
  3. Chtěl bych jen upozornit na takovou maličkost, na kterou nikdo asi při upgradu nemyslí. Spotřeba elektřiny nového modemu. Každý novější model má vyšší spotřebu než ten předchozí. Pokud je spotřeba vyšší jen o 10W, pak při provozu 24/7 a dnešních cenách si za ten rozdíl zaplatíte zatím zastropovaných 70-100Kč. měsíčně. Tak si to připočtěte k poplatkům. To byl důvod, proč jsem osobně na vyšší tarif nepřešel - nutná výměna za nový modem.
  4. bnone

    Nové stanice

    sweet.tv je nějaká podivná ukrajinská firma, těch 25 kč je jen na 1 měsíc, pak 239 kč,, nespolehlivý méně kvalitní obraz, platba je prý do zahraničí. Dalbych tady odkaz na tyto info, ale nejde to s odkazem odeslat. Tak Google a "sweet.tv netestoval jste to někdo"
  5. bnone

    Chyby Vodafone TV

    Nemyslím, polovinu tvoří polské DBVT programy, těch je fakt hodně, část programů se duplikuje v různých multiplexech, možná jich bude unikátních něco přes 60. A funguje už tak 15 let.
  6. bnone

    Chyby Vodafone TV

    Asi tak, od počátku mám koupený CI modul a nedovedu si představit používat ten settop box, sestra ho má a to je příšernost, to bych nedal, člověk degraduje třeba drahou tv s mnoha příjemnými funkcemi na pouhý monitor. Už mám jen Klasik za 80Kč, stejně se dívám už jen občas na ČT a někdy regionální televize. Ty totiž na našem STA nemáme, ale zato tam máme celkem kolem stovky programů zdarma vč. Spektrum, History apod. Kvalita v DBV-T je vyšší než DBV-C, méně komprimovaný obraz, EPG je plné a ne ta Vodafonní zkrácenina (z technického hlediska rozumím tomu, proč to dělají). Jen ty regiony mi tam chybí. Jo a EPG Cinemax je pro mne inspirace co si pustit na HBOMax, v té aplikaci na tyto filmy běžně člověk nenarazí, jsou umně schované. Takže těch 80Kč ještě zaplatím.
  7. bnone

    Chyby Vodafone TV

    Tak jsem se koukl na VF TV a její videotéku, když ji mám teď zdarma. Chyby VodafoneTV... špatný titulek.. Aplikace Vodafone TV je sama jako taková jedna velká chyba. Ta aplikace je to nejhorší, co jsem dosud viděl v oblasti nejen streamingu. A ne počtem chyb. Ty mne ani nezajímají. Celý UI design aplikace je špatně, kompletně špatně. Jak logicky, tak vizuálně. Pořad se při procházení něco objevuje a mizí, člověku se z toho motá mozek a neví kde je a co vlastně dělá, to musel navrhovat nějaký psychopat, psychicky narušený člověk. Používáním této "aplikace" si uživatel psychicky škodí. Potřebuje to kompletní redesign. Ne opravování chyb - znova od nuly a poučit se napřed od ostatních. Bez toho lituji lidi, kteří to dobrovolně používají.
  8. Ano, vzpomínám si, prý měl někdo zavolat a domluvit termín, kdy přijede technik. Jestli měl volat ten technik nebo operátor, to netuším a je mi celkem jedno a nezajímá mne to, jsem jen zákazník. Nejde o slovíčka, jde o princip. Měli volat a nevolali - to je to, co jsem chtěl sdělit, ne jestli to byl Pepa nebo Honza.
  9. @Marek-26 Jak jsem psal, nutná výměna modemu TC7200. Ten to nedá.
  10. @neo2fe Taky jsem se ptal před časem na gigabit, že prý jo, technik mi zavolá (nutnost výměny modemu), dva týdny nic, volal jsem znovu, prý to někde zamrzlo, tak to zadali znovu, že technik zavolá. Opět nikdo nevolal, tak jsem opět volal já potřetí, že už to nechci. 300Mbit mi nakonec stačí. Alespoň ušetřím, i za elektřinu. Ale kdybych měl jen 30Mbit, tak bych jim volal každý den. To už stojí za to.
  11. Jestli jste tak závažný a speciální případ, že na tom závisí váš život, tak si v bazaru kupte levný telefon za stovku, nechte si poslat kartu zdarma od T-mobile a nechte si notifikace přeposílat tam. Vyřešeno. Není třeba dále rozebírat, ledaže by jste si z nás dělal legraci. Začínám mít ten pocit.
  12. Bylo by dobré tuto teoretickou debatu ukončit, proto: Ano, máme to v rodině. Mnoho let. Znám další 2 lidi se stejným problémem, je to dost běžné. Umím přístroj nastavovat, umím stáhnout a prohlížet data stejným sw, který používají lékaři. Umím ty grafy interpretovat. Takže vím přesně, o čem mluvím. Máte zbytečný strach. Data se předávají lékaři dvěma způsoby. Pojišťovna požaduje kontrolu lékařem min. jednou ročně, ale může být častěji. Při té kontrole přinesete celý přístroj nebo jen SD kartu k lékaři a ten si data načte stejně jako to dělám já a vytiskne si statistický souhrn od poslední návštěvy. Druhý způsob je, že se data přenášejí jednou denně ráno na servery Resmed a při té kontrole si lékař data načte odtamtud a nic nosit nemusíte, ale je i tak lepší si kartu vzít sebou, kdyby jim nešel zrovna internet. V našem případě to dělá jen sestra, zkontroluje průměry hodnot za poslední ROK a pokud je to dle ní ok, tak k lékaři se ani nejde, protože je vytížený jinými případy. Započítávají se dny, kdy byl přístroj použit alespoň 4 hodiny, výpadků za celou dobu může být řádově 30%, to ale teď zpaměti nevím přesně. Pokud přístroj nepoužíváte (třeba jen 3 dny v týdnu), tak se vás lékař zeptá, v čem je problém, zhodnotí a upraví léčbu. S žádnými maily to nemá nic společného. Pokud dostáváte nějaké maily, tak asi proto, že jste se dobrovolně zaregistroval do systému MyAir a odtamtud vám chodí statistické maily, ty jsou ale jen pro vaši informaci, ne pro lékaře. Ten ty informace dostane z vaší SD karty či automaticky datovým připojením a přesnější. Přístroj používají milióny lidí na celém světě i bez datového připojení a mailů. Vše je zabezpečeno, není v tom problém. Buďte v klidu, nic vám nehrozí, jen choďte na předepsané kontroly. U nás se ještě nikdy lékař, vlastně jen sestra, nedíval na detailní data, jen na statistiku za rok. Asi jste si špatně vyložil některé informace. Pokud je vám to dosud nejasné či máte strach, obraťte se na svého lékaře nebo jeho sestru, ti vám to zkusí vysvětlit lépe. Tady na to opravdu není správná platforma.
  13. Taky jsem to zkoušel u čísla, které mi u VF zůstalo a opravdu to funguje dále. Možná se lekli a po zjištění reakce to nechali raději ještě být. Tím lépe. Nemám už přehled, tlačítkové jsem přestal používat před 12 lety. Přístroj znám a myslím, že takto nefunguje. S maily nemá nic společného. Data se ukládají na SD kartu, Odesílají se na servery Resmed v podstatě dávkově jako datový přenos, tipuji že ráno po vypnutí jako jedna dávka, případně po připojení k mobilní síti pokud byl mimo síť VF či roamingového partnera v rámci EU. Co se s těmi daty pak děje, vyhodnocování či informování kohokoli, to je už v režii firmy Resmed. VF s tím nic nemá.
  14. Jedno z možných řešení. Už jsem to tu jednou psal, ale trochu podrobněji: Mám telefon na 2 sim. Obě byly VF paušál. Nechal jsem si zdarma poslat simku T-mobile Twist ochutnátkovou kartu. Je zdarma s kreditem 10Kč. Na tuto kartu jsem si převedl po 23 letech číslo jednoho z těch dvou paušálů, který jsem používal už jenom hlavně na sms email a příjem hovorů. Nastavil jsem si oznamování na toto číslo/kartu. Nabil jsem kreditem 300Kč, dostal jsem 400Kč a na týden neomezená data. Za týden dobiji dalších 300Kč - další týden neomezená data. Za další týden koupím za tento kredit 700Kč na rok 2GB dat měsíčně (momentální akce TM) - vychází to na 50Kč za ty 2GB měsíčně. V telefonu jsem si zapnul ve Správci sim karet Automatické přepínání dat - mám data přístupná i tam, kde VF není ale TM ano. V telefonu jsem si zapnul přesměrování při nedostupnosti u čísla VF na číslo TM. Výsledek - ušetřil jsem, oznamování funguje spolehlivěji a rychleji (u VF to bylo poslední měsíc nějaké divně fungující, opožděné či duplicitní sms), lepší dostupnost signálu na horách apod., a k tomu všemu 2GB dat navíc (celkem tedy 6GB). Tímto děkuji VF, že mne donutil k této "transformaci", na které jsem nakonec vydělal. Pořád mám ta 2 stejná čísla, ale ve výhodnější konfiguraci. Majitelé tlačítkových telefonů mají ale bohužel smůlu. Dvousimkáč dává přece jen větší tržní svobodu.
  15. Já to mám vyřešeno, jen se mi nelíbí, když někdo, kdo věci evidentně nerozumí, ještě k tomu opakovaně lže. Uvítal bych, kdyby s tím lhaním konečně přestal. Jinde by už dostal ban. A když na to upozorním, dostal jsem od admina naopak já napomenutí.
×
×
  • Vytvořit...