Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 8.7.2022 v Příspěvky

  1. @FrantišekPěkné odpoledne, vypadá, že svou e-mailovou adresu nemáte ověřenou, vyberte si tedy z některé další možnosti obnovení hesla: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/.
    1 bod
  2. @kenny Dobré ráno, v aplikaci pro Android TV je zatím dostupné pouze stereo. Zvuk 5.1 testujeme, tak věřím, že se ho brzy podaří přidat 🙂
    1 bod
  3. @Veronika - Vodafone Už jsem se dovolal. Operátor mi resetoval a znovu poslal heslo přes sms. Jen teda nefunguje s přihlášením přes mail, ale zase jen s číslem plátce. No předělat to na přihlašování přes mail už se raději pokoušet nebudu.
    1 bod
  4. @ZlaťákPěkné odpoledne, omlouvám se za předchozí zprávu 😞 Pro změnu můžete využít formuláře, jak uvedl @kautskym. Jestli si nejste jistý, kontaktujte nás raději přes https://tam.je/forum nebo a lince *77, změnu s vámi provedeme. Pokud se jedná o převedené služby exUPC, tak bude možné sloučení plátců provést až po přenesení platebních informací z původního systému, nejde to tedy obratem po převedení, ale třeba až po pár týdnech.
    1 bod
  5. Tak jedna smlouva byla převedena za necelou půlhodinu. Plátce vidím v samoobsluze pořád dva, i když v samoobsluze v mých požadavcích vidím, že už je vyřešeno. Na druhé smlouvě přišla sms o zahájení převodu dnes ráno v 9:30 a pořád se asi převádí, protože jiná sms už nedorazila. Trvalo to někomu taky tak dlouho?
    1 bod
  6. Já vím, právě tady dole jsem si o změnu požádal. Ale pak tu najednou píše zaměstnanec Vodafonu, že takhle to nejde.
    1 bod
  7. @homberg Dotaz zněl na "poplatek za převod" - žádný takový neexistuje, tak jsem na to reagoval. Konkrétní částky nebo služby zde těžko podrobně vysvětlím bez náhledu do systému, k tomu je potřeba nás kontaktovat napřímo.
    1 bod
  8. @homberg Jak už tu bylo zmíněno, žádný poplatek za převod do systémů Vodafonu není. Převádíme pouze účetní zůstatek (přeplatek/nedoplatek), který zohledníme v nejbližším dalším Vyúčtování.
    1 bod
  9. Spíš by měli mít v nabidce 4K sportovni nebo doku.stanice.A ne brak typu Chuck tv apod.Kde maji ten proklamovany Love Nature 4k nebo Eurosport.
    0 bodů
  10. No UHD si představuji jinak
    0 bodů
  11. Musí se nainstalovat aplikace Google Play Store kde je k dispozici
    0 bodů
  12. Ahoj, je to jednoduché. Xiaomi Mi Stick nefunguje na 5GHz kanálech, které jsou DFS. To znamená, že musíš na Compalu manuálně zvolit kanál 36-48...
    0 bodů
  13. @Daviddvbcto co sdílel @Ritchyje cena u původní společnosti UPC, která již internety do původního systému Derby nedává a jiáž tedy není platba, jak psal platnost byla do 16.8.2021, již tedy není platná, ale to co sdílí @hpfunny je platná nabídka, zde je odkaz na cení Vodafone https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/794/prehled-tarifu-a-sluzeb.pdf je to na straně 26. záleží i na lokalitě + 70 Kč cena pronájmu za modem k té dané ceně
    0 bodů
  14. Vyšla aktualizace na StB proto tam je ten nový zvuk
    0 bodů
  15. @hpfunnyPěkné dopoledne, vše najdete v ceníku https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1551/vodafone-pevna-linka_cenik.pdf, případně se nám ozvěte přes https://tam.je/forum a na Vyúčtování se s vámi podíváme.
    0 bodů
  16. Co se změní u služby exUPC Telefon po převodu z exUPC systémů do systémů Vodafonu? Postupně převádíme služby exUPC do systémů Vodafonu. Pokud už i vám přišla informace o této změně, najdete níže informace, co se u vaší pevné linky mění. Aktuálně nabízené tarify pro službu Telefon najdete na našich stránkách. Pokud jste před změnou využívali jiný tarif, počítejte prosím s tím, že nyní budete využívat jeden z aktuálně nabízených. Po převodu se mění sazby u volání na audiotexové linky, barevné linky a volání do zahraničí. Aktuální ceny a tarifikaci najdete v Ceníku. https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/pevna-linka/prevod-pevne-linky/ https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1551/vodafone-pevna-linka_cenik.pdf
    0 bodů
  17. Dobrý den, v posledním vyúčtování jsem zjistil, že cena za volání do Německa (zóna 0) z pevné linky (tarif exUPC "volám pevná") je najednou místo původních 1.60 Kč za minutu (bez DPH) nově 4.67 Kč (region 1) a nikde jsem nezaznamenal žádné upozornění na tuto změnu a v ceníku Vodafone nevidím ceny hovorů do zahraničí z pevné na pevnou linku. Nemáte prosím někdo podobnou zkušenost?
    0 bodů
  18. @Veronika - Vodafone Dobré odpoledne, popsané to tam hezky je. Ale jde o to, že když jsem přesně toto provedl, tak závěr byl "špatná kombinace jména a hesla, účet zablokován". Pak jsem to musel řešit po telefonu. Resetovali mi heslo (= nastavili opět přihlašování číslem plátce). Podruhé už to nemám odvahu zkoušet. Raději se budu přihlašovat číslem plátce než vůbec.
    0 bodů
  19. @ZlaťákPěkné odpoledne, zkuste to podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/aktivace-prihlasovani-emailem/, je to tam hezky popsané a pokud se nepodaří, napište nám přes přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať případně můžeme řešit s technickým oddělením.
    0 bodů
  20. @ZlaťákPěkné odpoledne, zavoláme vám, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší.
    0 bodů
  21. Tak u druhé smlouvy jsem se dostal do stavu, kdy po převodu je účet na jméno a adresu mojí matky, moje rodné číslo, můj telefon,... Když jsem se pokusil změnit přihlašování na přihlašování mailem, tak jsem se dostal do stavu, kdy jsem potvrdil potvrzovací email, který mě hodil na přihlašovací stránku. Tam jsem opakovaně zadal správný email i heslo a výsledek byl, že "špatná kombinace, účet byl zablokován". Už to zkouším několik hodin a pořád se nemůžu přihlásit. Dal jsem obnovit zapomenuté heslo, dozvěděl jsem se několikrát, že mi "na email přišel odkaz pro ověření", ale v emailu je pořád prázdno. To je fakt za trest.
    0 bodů
  22. @Marek-26 jj, pamatuji, celkem za telefon v volani je to 29Kč a sleva to byla tenkrát pěkná. Mám to do teď, jen čas ještě upravené cca o 100Kč dolu. Telefon je stále v krabici 😄
    0 bodů
  23. @homberg Myslíš, ten převod přeplatku? Že těch 19Kč se nahraje jako přijatá platba ve Vodafone systému, jelikož převodem služeb před koncem účtovacího období tam nějaká částka zbyla? A pevnou linku měl, měl prostě balíček, jehož součástí byla prostě pevná linka, která tam byla díky balíčkové slevě jakoby zdarma. Takových lidí, co si nechala aktivovat ten balíček, protože pak měli ve výsledku internet a televizi levnější, byla spousta.
    0 bodů
  24. Žádný poplatek za převod není, prostě stačí počkat do další vyúčtování a tam se to všechno srovná, už se to tady řešilo několikrát.
    0 bodů
  25. @OndrejB @CableG Dobré odpoledne, během prvního období po přesunu služeb není výše aktuální útraty přesná (důvodem je zohlednění případného nedoplatku/přeplatku v systémech bývalého UPC). Ve Vyúčtování budete mít částky správně. Částku za právě probíhající období uvidíte správně od následujícího zúčtovacího období.
    0 bodů
  26. Mě by spíš zajímalo proč @zdeněk tu stížnost sem vlastně napsal a od té doby se tady neukázal podle logu, je tady už 20 odpovědí, ale stejně nikdo nic neví, alespoň jsme si něco ujasnily, že platit se má včas a nejlíp inkasem (SIPEM).
    0 bodů
  27. Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co všechno nechají na poslední chvíli. A nejen platby, ale i nákupy apod. Hrůza. A ještě se pak diví, když jim operátor pošle upomínku po splatnosti.
    0 bodů
  28. Teda mít nastavené inkaso na dvacátého v měsíci a už patnáctého kontrolovat zda platba odešla - tak to je slušná schíza :-) Nevím, ale nikdy jsem inkaso nekontroloval. Asi budu tedy taky dnešní generace. To musím říct doma, ti budou mít radost! :-)
    0 bodů
  29. Přemýšlím, jestli ze sebe toho blbce neděláte spíš sám, když si myslíte, že nemohla nastat nějaká chyba 😉
    0 bodů
  30. Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém).
    0 bodů
  31. @zdeněk Služby nefungují? Nebo co myslíte těmi službami? Jak můžete mít problém s vyúčtováním resp. s pokutami za nedoplacené faktury? Když dostanete vyúčtování, zaplatíte ho do data splatnosti? Asi ne, že? A v případě, že chcete fakturu reklamovat, stejně ji musíte do data splatnosti uhradit. Reklamace nemá odkladný účinek. A jestli si myslíte, že ČOI je vševědoucí, pak ano, asi by o to mohla zajímat. Ale jelikož vševědoucí není, je nutné jí zaslat podnět. Namísto plýtvání energií s registrací a psaním na diskusní fóra raději řešte přímo s Vodafone.
    0 bodů
  32. Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...