Jump to content

Martin - Vodafone

Help center
  • Posts

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Martin - Vodafone last won the day on May 26

Martin - Vodafone had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    VTV box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Chrudim
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Martin - Vodafone's Achievements

Level 7

Level 7 (7/14)

  • Conversation Starter
  • Great Support Rare
  • One Year In
  • One Month Later
  • Dedicated

Recent Badges

48

Reputation

3

Community Answers

  1. Dobré ráno, @mblatny, to je zvláštní, že vám to nefunguje na žádné platformě... Napište nám prosím ohledně toho přes https://tam.je/forum/ - určitě nám tam doplňte i chybové hlášky, které se vám na jednotlivých zařízeních ukazují. Podíváme se na to... 🙂
  2. Ano, standardně vždy doporučujeme provést restart zařízení (ideálně odpojením z elektřiny) a případně ještě může pomoct přeinstalace aplikace. Když ne, tak je to pak případ pro naše techniky 🙂
  3. Dobrý den, pokud ještě evidujete nějaké potíže, například na televizích s OS Tizen, popište nám to prosím do formuláře přes https://tam.je/forum/, ať to můžeme dál řešit. Plošně teď žádný výpadek u Vodafone TV nevidím. Díky za spolupráci 🙂
  4. Dobrý den, @tatoch, pošlete nám prosím konkrétní příklady přes https://tam.je/forum/, předáme to pak kolegům, aby se na to podívali a mohli to nechat upravit. Díky za spolupráci 🙂
  5. Dobrý den, pokud evidujete potíže se spuštěním Vodafone TV na zařízeních s operačním systémem iOS, aktualizujte si prosím aplikaci Vodafone TV na verzi 2.0.6 - automatická aktualizace totiž podle nastavení telefonu nemusí proběhnout hned. Buď tedy můžete aktualizaci vyvolat ručně, případně je řešením přeinstalování aplikace 🙂
  6. Hezké ráno, @kenny & @RichardHorcic, díky za popisy, kolegům jsem to předal 🙂
  7. Dobré ráno, @kraftwerk007, můžu potvrdit, že pronajatý CA modul můžete vrátit. Buď se s ním zastavte v kterékoliv z našich prodejen (výjimkou jsou kiosky, tam vrátit zařízení nejde - kioskem mám na mysli ty malé stánky, co najdete třeba uprostřed obchodních center), nebo nám ho můžete poslat poštou společně s vyplněným formulářem, který najdete ke stažení na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1356/formular_o_vraceni_pronajateho_zarizeni.pdf - přímo ve formuláři je pak uvedená i adresa 🙂
  8. Dobré ráno, @tramin, tady můžu jen doporučit vyzkoušet rady ostatních uživatelů. Za mě pak v případě takových potíží je vždy dobré zkontrolovat kabel a jeho zapojení do zařízení. Pokud tady neshledáte žádnou chybu, je nejlepší nás kontaktovat telefonicky na čísle 800 77 77 31, kde se můžete spojit přímo s našimi techniky, aby se na to vámi podívali a případně objednali servis přímo k vám, pokud to bude potřeba. Kontaktovat nás také můžete on-line přes https://tam.je/forum/ - do textu ideálně napište i konkrétní příklady (kdy a na jakých stanicích se závada naposledy projevila apod.) 🙂
  9. @Technikus Zadaná čísla dál neevidujeme, jde jen o jednorázový kontakt po ukončení výpadku formou SMS. Stránka kontakt na vás zapíše k tomu výpadku, který na dané adrese evidujeme - nemá jak poznat, jaké služby využíváte 🙂
  10. Dobrý den, @RichardHorcic, víme o tom, prioritou je teď odstranění potíží s přihlášením a spuštěním TV. Následně upravíme i prohlížení EPG 🙂
  11. Dobrý den, potíže, o kterých jsme zde informovali, se mohou projevovat i v aplikacích. Řešíme to 🙂
  12. Hezké ráno všem, omlouvám se vám za možné potíže s Vodafone TV, které ještě mohou přetrvávat. Řešení má u techniků nejvyšší prioritu, tak věřím, že to bude co nejdřív v pořádku.
  13. Dobrý den, @Lukáš, aktuálně opravdu řešíme možné potíže s mobilní aplikací Vodafone TV na zařízeních s operačním systémem iOS. Kolegové už to řeší, tak snad to bude co nejdřív v pořádku 🙂
  14. Dobrý den, @zdenek.hurt, pokud je to ještě aktuální, můžete nám ohledně toho napsat i přes https://tam.je/forum/, kde vám také pomůžeme 🙂
  15. Hezký den, @dinving, mrzí mě, že se vám to nepodařilo vyřešit na zákaznické lince 😞 Je to tak, jak zde psali ostatní - v tuto chvíli vám můžeme poskytnou set-top-box do pronájmu. Napište nám případně přes https://tam.je/forum/, pomůžeme vám 🙂
×
×
  • Create New...