Jump to content

Martin - Vodafone

Help center
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Martin - Vodafone last won the day on May 17

Martin - Vodafone had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    Premium 5G
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    VTV box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Chrudim
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Martin - Vodafone's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • One Month Later
  • Dedicated
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Week One Done

Recent Badges

11

Reputation

1

Community Answers

  1. Dobré ráno, @keramik, v další aktualizaci mobilní aplikace by mělo dojít k vylepšení téhle funkce, kdy se automaticky mění rozlišení podle kvality připojení. Tak věřím, že to bude co nejdřív 🙂
  2. @darbujan Zdravím vás, určitě nám prosím zavolejte na 800 77 77 31, nebo napište přes https://tam.je/forum/, ať můžeme naplánovat výjezd technika 🙂
  3. Dobrý den, @homberg, neaktivní zákaznický účet zanikne automaticky po 6 měsících od zrušení nebo převedení služeb na jiný účet 🙂
  4. @Drazcik Kolegové už mi odpověděli 🙂 Nejnovější verzi firmwaru, která obsahuje update na Android S, mají kolegové testovat v tomto týdnu do čtvrtka, pokud bude vše v pořádku, tak ke schválení dojde v pátek.
  5. @JardaF Hezké ráno, pokud jde o odpověď na zprávu odeslanou přes ten zabezpečený formulář, měli bychom vám tam odpovědět během pár pracovních dní (aktuální lhůtu vždy posíláme v automatické odpovědi). Napište mi sem případně číslo vaší zprávy, požádám kolegy, aby se na to podívali přednostně 🙂
  6. Dobrý den, @Drazcik, tuhle informace by vám měl standardně sdělit výrobce, protože my aktualizace jen testujeme a schvalujeme. Jejich vydání je pak vždy na výrobci. Poslal jsem ještě dotaz kolegům, co u nás mají testování na starosti, tak vám tady dám ještě vědět 🙂
  7. Dobré ráno, @Jindra 67, pokud na vaší adrese neevidujeme výpadek služeb (to můžete ověřit po zadání konkrétní adresy na webu https://www.vodafone.cz/vypadky/), tak nám prosím zavolejte na 800 77 77 31, nebo napište přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli nechat prověřit.
  8. Dobré dopoledne, @Beris, zkuste se ještě podívat na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/reseni-potizi-televize-prohlizec/, kde se téhle chybě věnujeme a uvádíme všechny kroky, které doporučujeme vyzkoušet (mezi nimi i promazání cookies a cache, jak doporučoval tomus). Když nic nezabere, napište nám přes https://tam.je/forum/ a nebo zavolejte na 800 77 77 31, necháme to prověřit dál.
  9. @pavlos Takhle je to v pořádku, na pozadí má být pořád vidět vysílající pořad, ale jednotlivé bloky znázorňující pořady v EPG mají být takhle tmavší, aby byl vidět bílý text. Občas se stávalo, že se tyhle tmavé bloky nevykreslily, takže pak byl text nečitelný. To už by se nyní ale stávat nemělo.
  10. Hezké ráno, @tramin, i když teď změnu slíbit nemůžu, předám to kolegům jako zpětnou vazbu 🙂
  11. Dobré ráno, @pavlos, programový průvodce by průhledný být neměl - někdy se stane, že se tmavé pozadí načte o něco později, ale určitě by to nemělo zůstat průhledné. Zkuste prosím resetovat váš box z měnu (v menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234), to by mělo pomoct. Pokud se chyba neodstraní ani tímhle krokem, tak nám prosím napište přes https://tam.je/forum/ (případně zavolejte na 800 77 77 31), abychom se na to mohli podívat.
  12. Dobré ráno, dnes v noci měla proběhnout aktualizace boxů, která přináší právě zlepšení výkonu. Měla by tedy zlepšit i situaci s prohlížením EPG. Jestli se ale situace nezměnila a pořád se průvodce načítá pomalu, zkuste ještě provést reset boxu (v menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234), to by mohlo také pomoct 🙂
  13. Hezké odpoledne, @JardaF, v tom případě nám prosím zavolejte na 800 77 77 31, nebo nám ohledně toho případně napište přes https://tam.je/forum/, předáme to našim specialistům, aby se na to podívali 🙂
  14. @Ivo2003 Hezké ráno, pokud se to děje vždy po přihlášení, pošlete nám prosím pak screen přes https://tam.je/forum/, necháme to prověřit...
  15. @Neo_Moucha Díky za doplnění, kolegům jsem to předal. Ozvu se tady s vyjádřením, nebo případně pokud bude potřeba ještě něco doplnit 🙂
×
×
  • Create New...