Jump to content

Zlaťák

User
  • Posts

    265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Zlaťák last won the day on July 8 2022

Zlaťák had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Basic
  • Vodafone mobile services
    Red Basic
  • Vodafone television
    Základní
  • Vodafone devices
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Zlaťák's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

29

Reputation

  1. Dva nebo tři dny nejel Minimax a teď jede v maďarštině.
  2. Widget sr mi přepnul. To, že se věčně zasekává a neaktualizuje, je věc druhá. K přepínání "hlavního čísla" na titulní straně jsem dostal odpověď:
  3. Přišla mi odpověď, jak nastavit alespoň widget na správné číslo:
  4. Aha. To je paráda. Já právě nikde nastavení rolí nenašel, takže se momentálně děti můžou hrabat v nastavení všech tarifů,... A s tou výchozí službou s hrůzou zjišťuju, že i widget mi teď ukazuje informace k prdu. To se ve Vodafonu někdo posral nebo si něčeho šlehnul. Jestli by nebylo lepší to všechno vrátit do původního stavu.
  5. Tak jsem založil heslo,... Po přihlášení vidím to nejblbější číslo z těch x čísel, které v rodině máme, to které skoro nepoužívám. Takže na mě svítí, že nemám data a tlačítko na přikoupení,... Kde si můžu změnit výchozí číslo, abych hned po přihlášení viděl svůj (nejpoužívanější) tarif? Přišla mi sms, že si dcera založila heslo pro dvoufazové ověřování a že má nově práva administrátora. To je to poslední, co chci. Kde v nastavení toto omezím jen na běžného uživatele?
  6. Ta povinná složitost hesla mě zabíjí. Takže jsem momentálně bez přihlášení. 😞
  7. To bych úplně netvrdil, protože mně bez jakehokoliv upozornění (schválně jsem prohlížel vyúčtování půl roku zpět) minulý měsíc svévolně změnili tarif z 300 na 250Mb/s (cenu snížili o 30 Kč).
  8. Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4. a začátkem tohoto měsíce mi bez mého vědomí a upozornění změnili tarif z 300/20 na 250/25. Tak asi tak k informování. Měnil jsem vlastní modem za pronajatý a převáděl net z rodičů na mou smlouvu. Byly mi slíbeny nějaké ceny, že je to zadané do poznámek a automaticky se mi po převodu propíšou. A ejhle ceny jiné. Po volání na info linku (dovolat se tam je pokaždé peklo) mi bylo sděleno, že taková poznámka tam není a že to nelze. Bylo mi slíbeno, že se mi během pár dní ozve někdo kompetentní (kvůli nastavení služeb a individuálních cen) a už druhý týden se nikdo neozývá. Tak asi tak.
  9. Tak zásuvka zůstala stejná (20 let stará) i s Vodafone Stationem.
  10. Měřím na kabelu. Tady tu rychlost mám už 2 roky.
  11. Nefungovalo. Technik to zapojil á za 5 minut odcházel, že to pojede ž tak za 1-2 hodiny, až se přenesou data. Čekat nechtěl. Dnes proběhlo druhé kolo, Compal si odvezl a nechal místo něj Vodafone Station 3.1. Už to jede.
  12. Já mám Technicolor a po zvednutí ze 150Mbps na 300Mbps mi to jede soustavně celých 130/20. https://www.speedtest.net/result/16317094739.png
  13. Chtěl jsem si upravit profil, ale nemůžu, protože z povinných rozbalovacích seznámů si nikde nic nevyberu. Pevný internet Kabel 300 Mbps, Vodafone TV - Klasik, kombinace zařízení,... Proč to nejde normálně dopsat?
  14. Tak mi v úterý vyměnili vlastní modem Cisco za bilý Compal. A už třetí den jsem bez internetu, protože modem ani neštěkne. Zajímavé je, že v mobilní samoobsluze se ukazuje jako neaktivni, ale ve webové samoobsluze se ukazuje jako aktivní. Tři dny vyvolávání na nedostupnou info linku, zítra druhé kolo návštěvy technika. Doufám, že dva dny dovolené budou stačit. Tak snad aspoň ten Technicolor ještě chvilku vydrží.
×
×
  • Create New...