Jump to content

Michal Pelikán

User
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Michal Pelikán last won the day on September 2 2019

Michal Pelikán had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    1000 Mb/s
  • Vodafone mobile services
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    Vodafone Station
    CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice

Recent Profile Visitors

6,757 profile views

Michal Pelikán's Achievements

Level 8

Level 8 (8/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

37

Reputation

  1. Nakonec to dopadlo takto – s techniky v bytě jsem probral postupně výpadky, které jsem zaznamenal já a které zaznamenali oni v síti. Ve skutečnosti jsem já reklamoval výpadky způsobené pouze (zřejmě) vadným wifi modulem ve Vodafone Station, které ale vůbec nesouviseli s výpadky, které byli viditelné na síti Vodafone a které byli dle Vodafone max tři do měsíce (i když jsem pak dle mailů o výpadcích domácího serveru prokázal, že spíš o něco více...). U mě doma pak zjistili rušení prý způsobené nějakou spojkou, kterou při rekonstrukci domu zadělal někdo někam do stěny, které chvílema dosahuje hodnot, které nejsou moc slučitelné s gigabitovou přípojkou. Nakonec nám tedy dali nový VS (s novější HW konfigurací – předtím revize 8, nyní revize 11) a zásuvku vyměnili za zásuvku bez výstupu pro TV. Od té doby žádný výpadek a modem je už čtyři dny bez restartu. Kdyby to pokračovalo, domluvil jsem si, že bych si nechal nainstalovat kabeláž od rozvodové skříně, včetně zásuvek úplně znovu (že si oběhám povolení od SVJ apod.). Jediné, co teď řeším, je že se mi nedaří ve vnitřní síti připojit přímo na server přes DDNS doménu, musím přes IP adresu vnitřní sítě. Na předchozím VS mi tohle fungovalo, ale teď nemám čas to řešit a důležité pro mě je, že se na ten server dostanu z internetu. Markovi a technikům díky moc 👍 a infolince posílám pomyslné pokárání a 👎 za fuck up při prvním kontaktu.
  2. Díky moc, Marku. Tak mám na zítra domluveného technika. Každopádně mnou hlášený výpadek vůbec neviděli, ale včera pozorovali tři samovolné restarty. Tak uvidíme zítra. 🙂
  3. Tak podpora Vodafone, když jsem volal byla "super". Operátor se byl údajně radit s nějakým technikem a ten prý žádné výpadky nevidí, na modemu nejsou prý ani žádná připojená zařízení, takže nechápe s čím mám problém a jak vůbec pozoruji výpadek, když nemám nic připojeného... Na tom modemu mám připojenou kabelem televizi, trvale běžící Synology server a několik zařízení i přes wifi. Technik mu prý ohledně připojených zařízení k modemu určitě nelhal, takže se ani nebude chodit ptát znovu a ptát se na konkrétní datum a čas výpadku, co jsem mu nahlásil. A neví ani o jakém domluveném monitoringu nebo logování mluvím. O tomhle fóru, přes které jsem si to monitorování zařídil nikdy neslyšel a jestli mám výpadek, mám si restartovat modem sám a nebo ho odnést do prodejny Vodafonu a nechat si ho vyměnit. Bože, tvl, to mám zase jednu fajn zákaznickou zkušenost akorát k nasrání... 🤐 BTW Při hovoru jsem si pro pobavení udělal screen s počtem připojených zařízení z administrace. Tak ještě jsem si ve Vodafone Station dohledal, že se restartoval naposledy před třema hodinama, když ještě nikdo nebyl doma. S operátorem Dominikem M. jsem mluvil přesně 30 minut zpátky. V tu chvíli tady běžel jen ten Synology server a televize ve stand-by. Každopádně i tak díky moc Markovi 26 odsud za snahu s tím nějak pomoc. Zkusím v týdnu i tak prodejnu a výměnu modemu a pak případně budu řešit nějak dál. Evidentně se člověk musí hodně dobře připravit, aby nemohl být vyfuckován. 🙂
  4. No, ve chvíli kdy to blbne se nedostanu do administrace (viz. ten první screen) 😅 Ale @Marek-26 už mi psal a zajistil monitoring a logovaní. Uvidím, co na to za pár dní řekne technická podpora Vodafonu. 🤷🏻‍♂️
  5. Nemám teď vůbec čas to řešit, ale zrovna dneska třeba to vypadlo. Byl jsem furt připojený, ale administrace VS se nedala vůbec načíst. Posílám jak to vypadá hned po naběhnutí. Nevím, zda jsou ty hodnoty OK či nikoliv. Každopádně s VS samotným, ani s kabeláží nikdo u mě ani hnout nemůže, je to už od instalace v podhledu v chodbě, kam nikdo nechodí. Doplňuji verzi FW: 01.02.068.13.EURO.SIP Je to na reklamaci VS nebo připojení?
  6. Taky vás teď Vodafone Station náhodně odpojuje od internetu nebo je to jen u mě? Každou chvíli mi na mobilu i počítači svítí, že WiFi síť nemá přístup k internetu. Občas se VS i sám restartuje.
  7. U mě to taky hází tuhle chybu. Mělo to přitom proběhnout nejdéle cca za tři dny. Psali mi mailem termín 22.-28.1.2022 a že mě o konkrétním termínu informují SMSkou. Asi mi tu SMS zašlou až v ten den nebo se ohledně toho něco někde po**lalo, nevím. Hlavně, že jde net 🙂
  8. To máš nějakou duševní poruchu nebo jak si to mám vysvětlit? Když zavolám znovu na Vodafone a nahraju sem celý hovor s infolinkou, tak se mi za ty blbý kydy omluvíš? Nebo si najdeš nějaký nový způsob, jak působit jako blb?
  9. No já mám dvě smlouvy na různé adresy, na obou celou dobu inkaso, abych měl klid (a na účtu nemám prakticky nikdy míň jak 10k) a přesto mi v listopadu přišlo na jednu z nich (různou formou) několik upomínek, které mi operátorka Vodafone nebyla schopna vysvětlit, protože v ten měsíc bylo tím inkasem vše uhrazené. Dokonce tam bezprostředně po té upomínce vznikl o měsíc přeplatek, protože jsem v reakci na to raději zaslal prostě další platbu. Vysvětlení té upomínky mi operátorka nebyla schopná poskytnout. Shodla se se mnou, že muselo jít o technickou chybu. Jinak inkaso dál, i přes tohle, samozřejmě vnímám jako prakticky nejpohodlnější způsob platby za pravidelné služby. Uvidím teda, jak to bude teď v lednu po převodu do Vodafone systémů 🙂
  10. Přemýšlím, jestli ze sebe toho blbce neděláte spíš sám, když si myslíte, že nemohla nastat nějaká chyba 😉
  11. Noo... Zrovná já inkaso mám, mám ho i uhrazené a přesto jsem dostal v listopadu upomínky, které mi operátorka nebyla vůbec schopna vysvětlit 😄
  12. Naprosto souhlasím s Jáchymem. Úplně liché jsou tady úvahy o tom, že by se to dalo omlouvat díky zákazníkům v jiných časových zónách. (To snad jako není ani myšlený vážně, ne?) Pokud to není třeba vyčerpání balíčku (tzn. tam i jde předpokládat, že je zákazník prostě ještě vzhůru), tak drtivá většina věcí prostě počká nebo lze naplánovat zaslání předem. Třeba info o vystavené faktuře ve 3 ráno je fakt prostě na facku.
×
×
  • Create New...