Jump to content

Medvěd

User
  • Posts

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Medvěd last won the day on May 26 2022

Medvěd had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Polofunkční box, stálesvítící modem
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha Žižkov
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Medvěd's Achievements

Level 9

Level 9 (9/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Dedicated
  • First Post

Recent Badges

13

Reputation

  1. ...akorát že ten dotyčný, co za to nemůže, z toho bude mít spoustu starostí. Ale to je asi v pořídku z pohledu operátora. Mimochodem, proč by se zákazník ve vztahu ke službám, které mu operátor prodává, měl v případě problému dívat optikou operátora? Ta je mi celkem ukradená, stejně jako jsou operátorovi ukradené problémy zákazníka. Pokud někdo nezaplatí za služby, bude se operátor na něj snad dívat pohledem toho zákazníka, kterému třeba jen nepřišly nějaké platby? Operátora to nebude zajímat. Tak proč mě má zajímat pohled operátora? Ať si každý plní svůj díl. Zákazník ať platí bez chyb a operátor nechť poskytuje nasmlouvané služby také bez chyb, včetně vyúčtování za ně. Potom bude na světě ráj :-)
  2. Šmejd jako šmejd... Jednoho si najal VF, druhého podle diskuze zde TMobil. Jenom to, že někdo to dělá také - a ještě hůř - nikomu přece neomlouvá jeho prasácké chování. Obecně tady na diskuzi imo kvete nešvar whataboutismu. Jenom nevím, k čemu je komu dobrý...
  3. 2 Ondra-Vodafone: Kdyby jste mluvil za fanouškovskou komunitu, která si z nadšení něco kutí, tak by vaše odpověď pro mě byla akceptovatelná. Jako odpověď profesionálního zástupce nadnárodní firmy jste s těmi radami a informacemi k smíchu. Teda pro mě určitě. No, zase na druhou stranu - televizi neumíte, ale pobavíte.
  4. No jo, Adolfe, ale tu pochybnou firmičku si na zákazníky někdo (asi tedy také pochybný, protože nepochybný by přece pochybnou firmičku nenajímal) najal. To je věta, panečku! 😉
  5. Jako člověk netušící co to je Celeno driver budu doufat, že se ta informace týká mého problému a bude tedy opravena :-)
  6. Monetu mám od doby kdy se ještě jmenovala Agrobanka 😊 a na žádný takový problém jsem nenarazil.
  7. 2 Marek-26: Jseš si jistý že kompal vybírá i vyšší kanál než 11 v režimu automatické volby na 2,4? Od doby kdy se to tady řešilo, asi dva týdny zpět to hlídám a vyšší kanál než 11 nedal ani jednou. Přitom o těch jedenáct kanálů se mi tu dělí asi dvacet sítí... Asi to mám rozbitý.
  8. Přesně, těch děr odkud to - ať už jakkoli uniklo - je tolik, že zablokovat číslo je nejjednodušší co se s tím dá dělat.
  9. Á, mea culpa . Přesně. Máš recht, dík. Nicméně zaplťpánbůh, že se to neujalo :-) To musím ještě "doeditovat" - po odeslání tohoto příspěvku jsem postoupil na úroveň 9. Vidíte, něco zblbnout se vyplácí 😂
  10. 2 Tube: připomněl jsi mi nebožku paní profesorku češtiny ze střední školy: "Iliadu, narozdíl od Odysey, nenapsal možná Homér, ale jiný autor stejného jména". Ano, magnetofon je správně česky magnetoskop, kabina řidiče je správně budka řidiče. Ano, frekvenční modulace je způsob modulace signálu na nosnou, zařízení, na kterém se dá ta nosná naladit a signál "přečíst" je tuner. A to se nejčastěji děje v pásmu VKV. Proti označení FM tuner fakt nic nemám, tím spíš, že jeden dost drahý od Sony mě lěží už pár let ve sklepě - a hele, jeden vozím v "budce řidiče" (ale neposlouchám) v autě 😉
  11. S těmi emulátory - tenkrát jsme to nakousli a nedotáhli. Funguje to, ale po přihlášení tam bylo vždy neaktuální datum a čas, tudíž i jiné programy. Šlo to nějak řešit, ale bylo to otravné. Možná se od té doby něco někam posunulo, jestli to někoho baví zkoušet, třeba nám řekne současný stav. Mě to neba...
  12. 2 kautskym: Aha, začínám tomu rozumět.
  13. Takových slov a... OT Co chceš pořád vyvozovat - tak ještě jednou: Nefunguje mu opakovaně TV a internet. Volal na infolajnu, mluvil s technikem (z toho se dá vyvodit, že to bude uživatel Vodafone), bylo mu přislíbeno řešení a komunikace - a kouzlo (zatím) nenastalo. Proč do toho taháš kapitalismus, vládu, Ukrajinu a pejskaře, to netuším. OMG Admine, maž ad libitum.
  14. A co by jako zákazník měl udělat víc? Volal na infolajnu, mluvil s technikem a bylo to k prdu. A tím "nám" myslíš přesně koho? A k čemu zrovna tobě bude, když budeš znát rychlost jeho připojení? Jeho neštve pomalá rychlost, jeho problém je "nejede tv a internet". Teda, pokud je to pravda a vůbec existuje. Ale i tak mně přijde tvá odpověď irelevantní, pokud nemluvíš za Vodafone.
×
×
  • Create New...