2 Pavel m: Voyo? Pořád mně funguje, zkoušeno na mobilu a PC...
Kde dělám chybu?
Pokoušel jsem se začít řešit stav okolo konce Voyo tak, že změním službu VTV. Zavolal jsem poradci, který se mi při zařizování a dohadování ceny při poslední změně (=zdražení) sám ozval - a popravdě nějak jsme to vyřešili. Nechal mi tehdy své telefonní číslo, kdybych něco v budoucnu potřeboval ať zavolám.
Budoucno se právě stalo. Zavolal jsem mu a dozvěděl jsem se, že situace okolo Voyo ho štve stejně jako mě, ale že mi nepomůže, neb služby prodává, dojednává, ale nemění. OK.
Zavolal jsem na infolajnu *77. Bylo 16:38, je všední den, odpoledne v městě Praze. Protože mám od VF pevný internet a TV, ale telefon mám v Onenetu, můj pokus dovolat se na infolajnu skončil oznámením, že jako zákazník Onenetu mám volat jiné číslo, ale že mi tam přesto přepojí. Že o to nestojím, protože mi nejde o telefon, ale o VTV se nikdo neptal, ani ten roztomilý robot, který mě poroučel co mám mačkat. No, nechtěl jsem, ale byl jsem přepnut na Onenet. Ajajaj! Ono je 16:38 a pracovní doba je pouze do 16:30... Taková škoda. Ale, plechová huba byla milá a zase se snažila vyzvědět o co mi jde. Po zmáčknutí několika dvojek a jedniček, jsem byl přesměrován kamsi (fakt nevím kam, infolajna k VTV to ale nebyla), kde mě bylo oznámeno, že pracovní doba ve Vodafonu je ... ano, do 16:30. Ať zavolám v pracovní době.
Jak se tedy po 16:30 v této zemi mohu dovolat na infolajnu?