Jump to content

Medvěd

User
  • Posts

    427
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Medvěd last won the day on September 24 2023

Medvěd had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile services
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices and apps
    Takový bílý
    nastojato
  • City
    Praha Žižkov
  • Speedtest.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Medvěd's Achievements

Level 9

Level 9 (9/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Dedicated
  • First Post

Recent Badges

15

Reputation

  1. Medvěd

    WV1863

    Pozoruhodné je, že jste jediní, kteří s touto věcí zákazníky otravují. Možná byste se měli více starat o zákazníky než o ochranu TV obsahu. To už byste mně také mohli zakázat jít na pivo a deklarovat to ochranou mého zdraví.
  2. No, přiznám se, číslo pro volání ze zahraničí mě zkoušet nenapadlo... Ještě jsme na Žižkaperku samostatnou republiku nevyhlásili 🙂
  3. 2 Technikus. Díky! 800 a šest sedmiček mi poradil ten obchoďák, ale tam jsem se nedovolal - spojený hovor, ale ticho a cca po 30sec se to rozpojilo. Ty "Díky !" jsem myslel fakt vážně, nicméně spojení na lince pro zákazníky co mají pouze pevný internet nebo VTV skončilo jak? No, správně. Jako zákazník Onenetu volejte... přepojíme... pracovní doba... Pravděpodobně abych se dovolal Vodafonu si zítra půjčím od někoho z kolegů telefon s jinou než VF simkou. Nebo si zajedu na chalupu pro telefon s datamánií - a to se vyplatí! 🙂 Možná dovolat se je také nenárokovatelná služba! 🙂
  4. Moc se jim to nepovedlo - tak se neptej o co mě jde. A informace, že TY se na infolajnu dovoláš v 18.30 je mi houby platná, protože jsem popsal přesně situaci, kterou jsi ale zřejmě nepochopil. Nemám balíček Family. A jenom se zeptám - co je ještě nenárokovatelná část služby Vodafone za kterou si platím? Abych byl připraven...
  5. 2 Pavel m: Voyo? Pořád mně funguje, zkoušeno na mobilu a PC... Kde dělám chybu? Pokoušel jsem se začít řešit stav okolo konce Voyo tak, že změním službu VTV. Zavolal jsem poradci, který se mi při zařizování a dohadování ceny při poslední změně (=zdražení) sám ozval - a popravdě nějak jsme to vyřešili. Nechal mi tehdy své telefonní číslo, kdybych něco v budoucnu potřeboval ať zavolám. Budoucno se právě stalo. Zavolal jsem mu a dozvěděl jsem se, že situace okolo Voyo ho štve stejně jako mě, ale že mi nepomůže, neb služby prodává, dojednává, ale nemění. OK. Zavolal jsem na infolajnu *77. Bylo 16:38, je všední den, odpoledne v městě Praze. Protože mám od VF pevný internet a TV, ale telefon mám v Onenetu, můj pokus dovolat se na infolajnu skončil oznámením, že jako zákazník Onenetu mám volat jiné číslo, ale že mi tam přesto přepojí. Že o to nestojím, protože mi nejde o telefon, ale o VTV se nikdo neptal, ani ten roztomilý robot, který mě poroučel co mám mačkat. No, nechtěl jsem, ale byl jsem přepnut na Onenet. Ajajaj! Ono je 16:38 a pracovní doba je pouze do 16:30... Taková škoda. Ale, plechová huba byla milá a zase se snažila vyzvědět o co mi jde. Po zmáčknutí několika dvojek a jedniček, jsem byl přesměrován kamsi (fakt nevím kam, infolajna k VTV to ale nebyla), kde mě bylo oznámeno, že pracovní doba ve Vodafonu je ... ano, do 16:30. Ať zavolám v pracovní době. Jak se tedy po 16:30 v této zemi mohu dovolat na infolajnu?
  6. Přišlo mi to také. Takže logické řešení: Můj předplacený balíček se zmenší o Voyo v ceně 159,- Kč. Za týchž 159,- Kč, taktéž měsíčně, mně Voyo nabízí Nova. Protože nemám zájem o kompenzaci, kterou se mi snaží nabídnout Vodafone (fakt další stupidní péčka ani Prima+ na tři měsíce nechci), očekávám tedy od Vodafonu nabídku na snížení mé platby za VTV o 159,- Kč měsíčně. Prostě - kupujete si u nás housky, rohlíky a chleba. Rohlíky už nebudeme dále nabízet, tak vám cenu snížíme právě o ty rohlíky, když nechcete místo rohlíků náhradou třeba špenát 🙂
  7. No, vyjádřit by se mohl místní uživatel s administrátorskými právy Ondra-Vodafone. Ale bohužel nemá čas, rozesílá ty esemesky... 🙂
  8. 2dad18: nestěžuj si a buď rád, že to nevozí v kufru auta doteď 🙂
  9. No, kdykoli si chci pustit vodafounskou TV na PC, tak mě napadají silnější slova než to, které tě tak konsternuje...
  10. Cituji: Internet není stavěný na to, aby nahradil lineární televizní vysílání v nějakém plošném měřítku. Nevím, k čemu je stavěný internet a nevím, kdo to ví a může to definovat. Lineární tv není - podle mne - nic jiného než data putující síti. Každý, kdo sleduje tv jinak než terestriálně (těch bude ještě dost), via satelit (nevím, ale ten boom z devadesátek už imo skončil), nebo kabelem (zřejmě jen exUPC a nevím jaké je to procento), vlastně internet využívá právě na to.
  11. Tak, tak, tady musím s Adolfem souhlasit. Data v cloudu, data v čoudu. Příklad jednodušší než TV je třeba Spotify. Alba, která tam jsou dlouho a člověka ani nenapadne si je stahovat offline (proč také, jsme online, že...) najednou zmizí a je vymalováno. No, má to řešení. Jdu si koupit album. btw: iVysílání je záhada sama...
  12. 2 Marek-26: Děkuji za info. A dotaz - nešla by tato část vlákna oddělit od té původní o nefungování sim v zahraničí a případně tuto část uložit jako vlákno jiné. Možná by vyjasnění pojmů a dojmů zajímalo více uživatelů.
  13. Dobrá, jedná se tedy o fórum v režii Vodafone. To musím respektovat. Jenom nerozumím tomu, proč zde tak často čtu odpovědi typu "to se zde nedá řešit, obrať se na xxx Vodafonu" Funguje tady přece oficiální podpora Vodafone, ne?
  14. To děkuji za informaci, kterou by mě nenapadlo vůbec hledat. Pokud tedy zaměstnanci Vodafonu mají administrátorská práva (a to by mě zajímalo proč je mají) k tomuto fóru, tak se dá stěží mluvit o nezávislém fóru.
  15. Tak to se adresát dost plete. Ten příspěvek byl zcela v intencích toho, co napsal tzv. adresát, rozhodně nebyl mimo téma, dával jsem zde postup zcela odpovídající tomu, co napsal Ondra - Vodafone. O nic chytřejší, o nic blbější. A stejně přínosný. Netušil jsem, že lidé jako "Ondra - Vodafone" mají možnost a práva zasahovat do této diskuze.
×
×
  • Create New...