Přejít na obsah

Kvalita dig. vysílání.


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Návštěvník frank

Tak bohužel, večer (během zpráv) prvních 7 programů kostičkuje a zamrzá zvuk :evil: Volal jsem k mamce co bydlí o tři ulice vedle, úroveň signálu má nižší, ale obraz bez kostiček či jiných deformací :( To by se z toho jeden po :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník Groveer
Opět kostičkování a viditelně zhoršená kvalita obrazu,hlavně při tmavších scénách.Vypadá to na snížení datového toku,nebo co to je.Fuj!

 

Souhlasím, opět blbne digitál :( když už mi jde 5dní internet bez problémů začne blbnout digitál :( kostičky pozoruji na všech programech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

JJ, poslední dobou zase kostičky na Nově, Primě, ČT, atd. a na ostatních programech jako MGM, Filmbox, atd. kostičky a časem se to i sekne a obraz zase naběhne pochvíli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska bych se díval i na kostičky :?

Od včerejška mi totiž nejde ani analog ani digitál vůbec. Od sousedů vím, že včera byl v domě technik od UPC a měl odpojit uživatele, který se odstěhoval. Jak to ale vypadá, byl to debil a odpojil mě. Zjistil jsem to odpoledne. Na stížnost z formuláře nereagují, a dnes jsem jim volal snad 50x, dokud mě systém neodpojil (po 9 hodinách) ale i pak jsem čekal asi 40 minut. (to je síla). Tím ale horor nekončí. Mám počkat 2 dny na návštěvu technika. Kdyby to nebylo po telefonu, tak jsem tu ženskou chytil pod krkem, jak mě to vytočilo. Platím 1100,- a oni nejsou schopni napravit vlastní chybu? Že prý mají v podmínkách 3 dny na odstranění poruchy. Tuhle ale sami způsobili. Já na to, že nemám jejich podmínky, ani jsem od nich nedostal žádnou smlouvu, kterou údajně rozesílali bývalým uživatelům Karnevalu. Podle nich to ztratila pošta. Neznám ale nikoho v okolí (včetně celého našeho domu) kdo by jejich zásilku dostal. Odpověď: "zásilky pro celé jedno město ztratila pošta" - to je údajně normální. Chtěl jsem kontakt na někoho z vedení, že si budu stěžovat a to prý nejde.

 

Od doby co UPC plně převzalo Karneval (tj cca 2 měsíce) už jsem měl více poruch, než za posledních 10 let u Karnevalu (vč. jejich předchůdců). Poruchy se řešily v mnohem kratším termínu a záznamník byl vybírán i mimo pracovní dobu infolinky. To čeho jsem se děsil, když bylo toto spojení oznámeno se vyplnilo v celém rozsahu, spíše je to ještě horší. Monopol se projevuje.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o vysvětlení z jakého důvodu mi je účtován telefon který nepoužívám byl vámi odsouhlasen dne12.07.07 že bude od 06.12.07 vyřazen z evidence a ji po 2x jste mi účtovali pladbu proto žádám touto cestou o vysvětlení děkuji Horáčková -tupolevova 515 -Praha18-Letňany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady Vám to nikdo vysvětlovat nebude. Tohle je neofiiální fórum uživatelů UPC. Takže s tímto dotazem se obrátit na oficiální stránky upc třeba přes kontaktní formulář. Jestli teda vůbec odpoví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska bych se díval i na kostičky :?

Od včerejška mi totiž nejde ani analog ani digitál vůbec. Od sousedů vím, že včera byl v domě technik od UPC a měl odpojit uživatele, který se odstěhoval. Jak to ale vypadá, byl to debil a odpojil mě. Zjistil jsem to odpoledne. Na stížnost z formuláře nereagují, a dnes jsem jim volal snad 50x, dokud mě systém neodpojil (po 9 hodinách) ale i pak jsem čekal asi 40 minut. (to je síla). Tím ale horor nekončí. Mám počkat 2 dny na návštěvu technika. Kdyby to nebylo po telefonu, tak jsem tu ženskou chytil pod krkem, jak mě to vytočilo. Platím 1100,- a oni nejsou schopni napravit vlastní chybu? Že prý mají v podmínkách 3 dny na odstranění poruchy. Tuhle ale sami způsobili. Já na to, že nemám jejich podmínky, ani jsem od nich nedostal žádnou smlouvu, kterou údajně rozesílali bývalým uživatelům Karnevalu. Podle nich to ztratila pošta. Neznám ale nikoho v okolí (včetně celého našeho domu) kdo by jejich zásilku dostal. Odpověď: "zásilky pro celé jedno město ztratila pošta" - to je údajně normální. Chtěl jsem kontakt na někoho z vedení, že si budu stěžovat a to prý nejde.

 

Od doby co UPC plně převzalo Karneval (tj cca 2 měsíce) už jsem měl více poruch, než za posledních 10 let u Karnevalu (vč. jejich předchůdců). Poruchy se řešily v mnohem kratším termínu a záznamník byl vybírán i mimo pracovní dobu infolinky. To čeho jsem se děsil, když bylo toto spojení oznámeno se vyplnilo v celém rozsahu, spíše je to ještě horší. Monopol se projevuje.

 

Tak to je přesný obrázek chování UPC k zákazníkům Karnevalu. Já jsem po několika nezdařených reklamacích na kvalitu jejich služeb zrušil digitální TV s tím, že chci ponechat analog a odepsali mi, že mi to odpojí až za 3 měsíce. Nechápu proč. No rozhodl jsem se, že už se nebudu nervovat a vyhazovat peníze za telefon oknem, ale děsím se toho, že mi místo digitálu odpojí komletně i ten analog, přitom si budou účtovat platby ze SIPa a já je budu někde nahánět. A to ještě nevím, jakým způsobem si vezmou zpátky ten krám od Handanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...