Jump to content

kenny

User
  • Posts

    179
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kenny last won the day on June 29

kenny had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Place of subscription of Vodafone services
    Bílina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kenny's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

6

Reputation

  1. @Marek-26 VTV box má bohužel takovou zásadní chybu, že nemůže být připojen k TV. Pak je samozřejmě nemožné jej vůbec používat. HDMI CEC obsahuje chybu, která způsobuje narušení komunikace stavajících zařízení a dokonce i jejich úplné "zamrznutí". Ve dvou dnech (kdy jsem ho zkoušel) 3x umrtvil AV receiver tak, že vzpamatovat šel jen odpojením napájení. Nikdy předtím se tak nestalo a po odpojení VTV boxu se to již také neopakovalo. S nepoužíváním VTV boxu jsem se smířil. I když by se jiné chyby možná dali omluvit nebo se s nimi smířit (nerad) není to z výše uvedeného důvodu vůbec možné. Čekal jsem, jak se k tomu VF postaví. Dlouho se odpovědím na toto téma vyhýbal, případné rady vůbec nesouvisely s CEC. Teprve při poslední komunikaci s technikem z VF konečně přiznal, že tento problém existuje a že o něm vědí. Kvůli němu jsem ten box vybalil a připravil, protože naznačil, že by mohlo existovat řešení. Bohužel jen takové, že na ostatních zařízeních vypnu CEC. To je neakceptovatelné řešení, protože stávající zařízení TV, AVR, BR s touto vzájemnou komunikací nemají žádný problém. VTV box jsem připravený vrátit, ale na některé věci jsem tvor líný, takže to bude až nastane nějaká příležitost. Sice mě mrzí, že za něj platím, ale spíš tak z principu. Platba za VTV box mi pokryje tak 1 den dopravu do práce a to mě nevytrhne. Víc mě mrzí (spíš už vadí) ta nekomunikace ze strany VF. I to, že 23.8. slíbil technik, že druhý den zavolá. Kolikátého je dnes? Je to 20 dnů a nepředpokládám, že se někdo ještě ozve.
  2. @Marek-26 Problémy s nepoužitelným VTV Boxem. Už jsem je tu psal v červnu. Nepočítal jsem s tím, že to opraví (to musí dodavatel prostřednictvím FW, pokud to není HW problém), ale musí to po dodavateli vyžadovat a tedy vědět, v čem je problém. To se mi snad po několikeré komunikaci povedlo popsat a dle sdělení technika nejsem sám s těmi problémy. Posledním hovorem mi byla nastíněna možnost nějaké kompenzace po dobu, co bude VTV Box nepoužitelný, popř. ještě jiné dočasné řešení (detaily tady psát nebudu). Bližší informace mi slíbil zavolat druhý den. Už se nikdo neozval. Další problém je šetření nákladů ze strany VF a tím zhoršení služby, které asi nikdo ani nechce řešit. Řešení je - zákazník si zvykne. VTV box je opět uložený v krabici. Co ho mám byl zapojený celkem tak 48h, víc jsem nevydržel. Mimochodem zprovoznit nefunkční přihlášení do systému trvalo 63 dnů. Takhle rychle se řeší ty jednodušší problémy. Už to řešit nebudu, ten krám prostě vrátím.
  3. Komunikace s Vodafone je bohužel tragická. 6x jsem nahlašoval stejný problém a to různými způsoby (vč. hovoru s operátorem). Dál už si ani nepamatuju, kolikrát jsem musel upřesňovat problémy, protože odpovědi byly v mnoha případech úplně nanic (resp. se vůbec netýkaly hlášených závad), než jsme se k něčemu dopracovali. 2x mi volal technik (nevím jestli ten samý) a pokaždé sliboval že se nejpozději druhý den ozve. Ani jednou se už neozval (od druhého volání to už budou tři týdny, ale kdo ví, jak Vodafone počítá dny). Naposledy sice hlavní problém vyřešil (po 63 dnech od prvního nahlášení), ale slíbil další informace k dalším závadám. A nic. Nepočítám, že by se ještě ozval.
  4. Zkusil jsem si dneska něco nahrát, ani jedna nahrávka nejde spustit. Nejdřív s chybou: "Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1806)", a při druhém pokusu o spuštění s jinou chybou: "player.MEDIA_ERR_NETWORK". Přehrát stejný pořad z programu lze.
  5. Ohledně boxu jsem v jednání. Co se týká převedení, dostal jsem zprávu: "Vaše služby byly úspěšně převedeny do systému Vodafonu". Co je na pozadí, mě nemusí vůbec zajímat.
  6. Ano zůstanou (aspoň tedy zatím). Jsem převedený, modul mám a funguje. Bez něj bych skončil, VTV box je pro mě nepoužitelný, je zpět zabalený v krabici a uložený ve skříni.
  7. WT1806 - to je ta chyba při připojení monitoru přes VGA. Když jsem to zkoušel, taky to nejdřív chvíli hrálo a pak konec.
  8. Tak jsem přišel na další nedostatek, předpokládám, že v zpětné shlédnutí v STB to bude mít podobné. Pořady za sebou nemají žádný přesah, spíš mezi ještě kus chybí, nenavazují na sebe. Dále jsem si vzpomněl: Nešlo začít sledovat pořad od začátku (byl to tenis, finále) v jeho průběhu. Ukazatel se posunul na začátek, ale pořad pokračoval v živém vysílání. Chtěl jsem zjistit, kolik chybělo mezi pořady a dnes už na sebe navazují (ty stejné záznamy). Nevím proč včera ten první pořad skončil dříve. Pamatuji si, čím to skončilo a bylo to skoro o dvě minuty. Začíná mi čím dál víc vadit způsob, jakým se lze dostat k pořadu. To asi někdo nedomyslel. Nejdřív je třeba spustit daný kanál a pak teprve se zobrazí nabídka programu pod přehrávaným oknem. Vyberu si pořad, přehraji a když chci pustit ten následující, tak je docela obtížné se k němu dostat. Na straně se zobrazují jen související pořady (asi podle názvu). Je třeba se v prohlížeči vrátit na předchozí stranu, odrolovat dolů a .... není tam stejný den, jaký tam byl při spuštění pořadu ale aktuální. Styl EPG byl mnohem lepší a to i v tom, že to zůstalo na původním místě. Příspěvky se spojily (nešlo ten poslední už editovat) a není oddělené to, co jsem dopsal dneska, a to začíná "Chtěl jsem zjistit ...".
  9. Nepřevedeným snad Horizon funguje. Nebo ne?
  10. A proč by to nemělo jít? To s tím snad nesouvisí.
  11. Tak jsem zkusil NB a po připojení k externímu monitoru přes VGA se přehrávání opravdu zastavilo a zobrazila se ta uvedená chyba. Odpoledne jsem shlédnul tréninky F1 a překvapilo mě, že obraz byl docela kvalitní a kvalita se v průběhu přehrávání neměnila (alespoň ne natolik, abych to nějak zaregisroval. U Horizonu stačilo při přehrávání trochu zatížit síť a kvalita byla dost proměnná, až do extrémně špatného obrazu. Oproti včerejšímu sledování ČT Sport, kdy při jízdách na divoké vodě byly dost znatelné a rušivé artefakty v obrazu, tak tady se nic závažného neprojevilo. Ještě více mě překvapilo, že kvalita obrazu byla lepší, než když jsem stejný typ pořadu nahrával na VTV Box. V nahrávce byly kvůli artefaktům špatně čitelné výsledky na levé straně (ne vždy, ale v průběhu času se to měnilo). Je to zrovna dost náročná část obrazu na datový tok, kdy je pole s textem, pod kterým je pohyblivý obraz. Dnes přes prohlížeč v PC jsem problémy nezaregistroval nebo jen velmi omezeně. Bylo to strovnatelné s kvalitou při příjmu DVB-C. Když opraví u VTV Boxu HDMI CEC, tak ho možná i vyndám z krabice a zapojím.
  12. Konečně nějaká dobrá zpráva. Přihlášení funguje, přehrávání také. Zobrazení pořadů jako EPG by asi bylo lepší, než ten seznam dole. Ještě by měli zapracovat na zvýšení datového toku záznamu. I ze zpětného zhlédnutí jsou bohužel dost viditelné a rušivé artefakty digitální komprese (pustil jsem na zkoušku olympiádu z rána). Někdy vypadá obraz dobře ale při dynamičtějším pohybu v obrazu se to horší. Je to stejné jako u nahrávky přes VTV box. Zatím zůstanu u vlastních nahrávek na disk u TV z DVB-C. Co se mi líbí, jsou náhledy obrazu na časové ose.
  13. Proč ta negativita? Protože to je realita. Za téměř 40 dnů (a to stále trvá) mi nedokázali zprovoznit přihlášení do jejich systému poté, co mě odstřihli z UPC. Stále dokola si s někým od VF dopisuji a jejich rady, jak odstranit problémy se bohužel jen opakují, i když už jsem předtím psal, že nefungují. Odpovídají jen naučené fráze a ještě ne na všechny otázky / problémy. Na detailně popsaný problém odpovídají něčím, co s tím nesouvisí. Já odpovídám hned, odpověď od VF dostanu nejdříve za 5 dnů a tak pořád dokola. Zatím došlo jen ke zhoršení služeb ve srovnání s UPC.
  14. To jsem udělal dle SMS, měl jsem si nastavit vlastní heslo, pak přišel email k ověření adresy a od té doby již žádné přihlášení nefunguje. Telefonicky jsem kontaktoval Vodafone 1.7. a do 7.7. se měl někdo ozvat (dle došlé SMS) a stejně se dodnes nikdo neozval. Tak takhle funguje podpora. Ještě dodatek: Když teď zkusím přihlášení zákaznickým číslem, tak to zamítne s tím, že jsem již registrován pod emailovou adresou. A to nefunguje. Dodatek 2: V do emailu došlo: "všechno klaplo na jedničku a váš profil je na světě. Teď už se můžete přihlásit e-mailem a novým heslem."
  15. VTV box mám už 14 dní zabalený zpět v krabici a až budu mít cestu, vrátím ho. Pro mě je nepoužtelný.
×
×
  • Create New...