Přejít na obsah

Kvalita dig. vysílání.


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Návštěvník mag_cz

Ahoj, mam problem: rozchodil jsem pres domaci kino pres koaxialni digitalni kabel zvuk AC3 z HBO, zatim jsem zkusil 2 filmy a u obou byl zvuk AC3 anglicky. Stereo zvuk mi jde normalne cesky i anglicky. Je to normalni stav nebo delam neco blbe? Diky moc!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mag_cz

Diky za vzpruhu :-). Jak rikam, mam to nove, tak se mozna zeptam blbe: je teda mozny, ze behem 2 dnu bezi 4 filmy s AC3 a vsechny maji original (AJ) dabing? Shodou okolnosti byl jednim z nich i Harry Potter a tam me to zvlast prekvapilo, kdyz je to asi spis pro deti. Ale podle Tvy odpovedi to chapu tak, ze to asi nema moc vliv (co je to za zanr).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny
Tak dneska jsem se pobavil. Byla u mně na návštěvě ségra a shodou okolností jí na mobil volali z UPC a nabízeli jí digitální tv. Dodnes ho totiž nemá.

Když jim řekla, že nemá zájem, protože ví, že jsou s tím problémy, tak se dozvěděla, že problémy mají jen bývalí zákazníci Karnevalu, protože mají nevyhovující STB. Oni(UPC) teď prý dávají již STB druhé generace, které žádnými námi popisovanými nedostatky netrpí.

 

Tak to by mě teda zajímalo, co za přístroj mají ti, kteří mají DVB-C od UPC? Já měl za to,že máme všichni Handan? Jestli dávají něco lepšího, tak to chci taky! Jak to je? Mám toho krámu plné zuby, cokoli je na trhu k mání lepšího chci, ale to mám asi smůlu,ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to AC3 jsem zcela nepochopil. Signál je vysílán u velké částí programů ale většinou je ticho. Takže automatické nastavení zvuku dolby digital je na nic. Skoro pořád musím zvuk manuálně přepínat. No a vypnutí je zase problematické vzhledem k paměti. Kdo má pořád myslet na to, že by měl zkusit přepnout zvuk a zkusit zda se jim tentokrát digi zvuk nepovedl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak předevčírem obcházela agentka z UPC barák. Evidentn zvonila pouze na lidi, co ještě ten jejich krám nemají. Byla totiž opět "uhánět" mou sestru, která bydlí o dva vchody ode mně. Ta jí opět vypakovala, že si to můžou nechat a poslala jí za mnou. No a ke mně milá paní již i přes ujištění, že tedy ke mně zajde, nedorazila.

Proč taky, že? Já už přece bednu mám a platím, tak mám držet hubu a nestěžovat si. :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny
Tak to AC3 jsem zcela nepochopil. Signál je vysílán u velké částí programů ale většinou je ticho. Takže automatické nastavení zvuku dolby digital je na nic. Skoro pořád musím zvuk manuálně přepínat. No a vypnutí je zase problematické vzhledem k paměti. Kdo má pořád myslet na to, že by měl zkusit přepnout zvuk a zkusit zda se jim tentokrát digi zvuk nepovedl.

 

Nepovedlo se jim toho víc. Ve vedlejším vláknu proklínám systém přepínání 16:9, který se mi stále skoro denně vrací na 4:3, šílím když je něco vysíláno duálně, protože se musí nastavit a uložit jen jeden kanál s češtinou, a po skončení onoho vesměs starého seriálu zase vrátit na stereo. A když to neudělám jakože většinou zapomenu, dívám se pak týdny na onu stanici v monu a divím se, co je to za odporný zvuk...

A koukám, že i kdybych to propojil koaxem se svým AVR, AC3 zvuku si stejně neužiju, navíc nemám HBO. Jó že já se nenarodil v Japonsku, teď byl autosalon na Primě věnovaný Tokijskému autosalonu, no kde ti mrňaví dříči jsou s technikou, zase jsem jen zatlačil slzu v oku a hodil vzteklý pohled na svou aparaturu, ze které nejvíc nesnáším ten nejvíc používaný Handan, který bohužel nemohu za nic vyměnit a jen si stěžovat, tak se činím :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny
Tak předevčírem obcházela agentka z UPC barák. Evidentn zvonila pouze na lidi, co ještě ten jejich krám nemají. Byla totiž opět "uhánět" mou sestru, která bydlí o dva vchody ode mně. Ta jí opět vypakovala, že si to můžou nechat a poslala jí za mnou. No a ke mně milá paní již i přes ujištění, že tedy ke mně zajde, nedorazila.

Proč taky, že? Já už přece bednu mám a platím, tak mám držet hubu a nestěžovat si. :?

 

U mě zase v pondělí prudili 3 kravaťáci s O2 TV, stáli na schodech a 15 min jsme si vysvětlovali, co má a nemá cenu, haněli UPC kvůli kostkám (těm to hraje do noty,že jo), haněli prý rumunské Digi TV, které údajně brzo hrozně zdraží (mluvili něco o eurech) a vychvalovali své O2 TV s 24-mi kanály za cenu něco pod 500kč měsíčně, no nevím jestli by to byla v dnešní době výhra. Dvoutunerové potvory jsou u všech jen v dlouhodobém horizontu a jen Digi TV už podle mého zdroje dodává mašinky se dvěma tunery a hlavně z toho druhého tuneru vede jak signál s obrazem a zvukem, tak infra signál pro druhý DO, aby to šlo konečně kompletně ovládat z druhé místnosti. A cena za paušál zůstává!!!

Když už nic, mohlo by to přinést možnost na jeden kanál koukat a druhý nahrávat, což doposud UPC nenabízí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem komunikoval s klientským centrem UPC.

 

Text požadavku:

Již asi dva měsíce mám problémy s STB. Neudrží zadané nastavení formátu obrazu a často tak dochází po zapnutí k roztažení obrazu na 4:3 mimo obrazovku, dále dochází ke stále častějšímu nepravidelnému zamrzání obrazu během vysílání. Jelikož jsem bývalý zakázník Karnevalu, žádám o výměnu přijímacího zařízení za Vaše, jelikož jsem se dozvěděl, že problém může být právě v mém přijímači. To se dozvěděla moje sestra, které bylo nabízeno dnes připojení vaší zaměstnankyní po telefonu a poté co jí odmítla, proto že ví jaké já mám problémy.

Připojovací kabely jsou v pořádku!

 

 

Odpověď:

Pokud vykazuje příjem některých programů nějaké technické nedostatky, je nutné projít postup s MANUÁLNÍM VYHLEDÁVÁNÍM (nikoliv automatickým vyhledáváním): naladit stream 170.5Mhz, postup je MENU -> INSTALACE -> MANUÁLNÍ VYHLEDÁVÁNÍ. Do položky frekvence zadat pomocí dálkového ovladače čísly 170.5 (zadat 1705, nezadává se desetinná čárka), mudulaci ponechat jak je na 64 QAM a změnit v třetím řádku Symbolrate opět pomocí dálkového ovladače na 5000 a poté spustit vyhledávání. Do minuty jsou naladěny i do té doby nefunkční frekvence.

 

Pokud by i nadále vykazoval příjem digitálních programů nějaké technické nedostatky, dovolujeme si Vás požádat o kontakt s Klientským centrem UPC na níže uvedeném telefonním čísle, kdykoliv v provozní době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

 

Důvodem je naplánovat návštěvu našeho technika, bez které nelze realizovat kontrolu signálu Vaší kabelové televize.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

I. Klodnerová

operátor klientského centra

 

UPC Česká republika, a. s.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

T +42 02 41 00 51 00

F +42 02 41 00 51 05

 

 

 

Dnes přijdu domů později, pustím si z DVDRekorderu přehrávání Pearl Harbor a co nevidím - obraz roztažený na 4:3 totálně mimo obrazovku, no hnus. Znechuceně jsem ještě postřehl, ještě než jsem to vypnul, že i po ručním nastavení na 16:9 i na LeterBox, když mluvili Japonci, tak druhý řádek titulků jaksi nebyl vidět.

:shock:

 

Okamžitě jsem sedl k netu poslal jim další pozdrav. Jsem zvědav co se bude dít dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...