Přejít na obsah

Kvalita dig. vysílání.


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Mě by ani nevadil pokles úrovně signálu, ale co mě doslova dohání k šílenství je nestále kostičkování a zamrzání obrazu.Zdá se mi, že platíme dost, aby obraz byl v odpovídající kvalitě.Hlavně nepište, abych zkontroloval přívodní kabely ty jsou v pořádku.Problém je na jejich straně. :!::!::!:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak
Jde o to ze novy FW pry ukazuje nizsi uroven, ale realne je porad stejna.

Jeste se na to poptam a dam vedet.

 

Hlavně, že jsem se ptal na infolince, jestli to nemůže být způsobenou novým SW, tam mi řekli, že nikoliv. Prý STB měří signál na výstupu ze zásuvky a nový SW by to neměl ovlivnit, tak jsem si kvůli tomu pozval technika (má přijít zejtra). Tak jsem zvědavej, co mi řekne. Jinak ke mně jde ještě kvůli té programové nabídce, zatím mi pořád nejde. Tak snad aspoň to dá technik zejtra do pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nový firmware to pravděpodobně totálně potentoval.zkuste se podívat např.na ZDF a uložit německou zvukovou stopu.mě to prostě nejde,když se tam vrátím,je ticho-mimochodem právě u německých kanálů mám úroveň signálu vyšší,než na ostatních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bentley1

Unifikovaná odpověď.......

 

Vážený pane xxxxxx,

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 17. 10. 2007, týkající se technického problému.

 

Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte, prosím, tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na .

 

Předem prosím přijměte naší omluvu za vzniklé nepříjemnosti a časovou prodlevu při vyřizování Vaší reklamace.

 

Celá záležitost je postoupena technickému oddělení, které Vás v nejbližším možném termínu bude kontaktovat.

 

Prosíme Vás tímto o Vaší trpělivost při řešení technického problému.

 

Děkujeme za Vaše pochopení.

 

V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na www.upc.cz v sekci Kontakty pod odkazem e-mailový formulář. Můžete také volat na níže uvedená telefonní čísla, a to vždy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 hodin.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Z. Kyselová

operátor klientského centra

 

UPC Česká republika, a. s.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

T +42 02 41 00 51 00

F +42 02 41 00 51 05

 

Docela jí tu práci nezávidím.

Hromadný odchod je asi neřešitelný... někdo nemá jinou volbu...ale oni nepoškozují jen nás ale i vysílací společnosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny

Včera jsem to odpoledne nepustil, byl jsem mimo, kolem páté mi volal technik z UPC a chtěl vědět hodnoty signálů z menu, no zkusil jsem je až doma a byly dobré, tedy 98% a 70%, sám technik přiznal,že mají podezření, že je to od doby posledního FW, tzn. týden a něco. Na pátek mi zamluvil domů dalšího technika. No a když jsem přišel po šesté dom, moja tvrdila, že se jí to ptalo na povolení aktualizace, což údajně ignorovala (to je domluva s ženskýma :shock: ) a od půl sedmé večer až do 22:30 se to nehryzlo ani jednou. Tak to mě pos.er...

Technik na cestě a já abych to stornoval, zas budu 20 min volat, abych se dovolal na linku, neb ty jejich formuláře vyzvedávají sporadicky. Dnes to budu opět sledovat, posadím k telce moju a dám tam Novu, jestli to neudělá, tak to fakt bylo jen jejich nevydařeným FW, pacholci!

Dejte postřehy ze včerejšího a dnešního dne a jestli jste zaznamenali nějakou aktualizaci a jakou, jestli jen programů či celého FW. A jestli Vám to taky ustalo.

Jo a nejede mi pro změnu EPG, je tam prázdno. A programů jsou naprosto šílené trojmístné hodnoty o začátcích a koncích...

Asi to udělali narychlo aby nás zbavili kostiček a teď se zase bude tunit zbytek, kdy tohle konečně skončí??? :x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po včerejší aktualizaci jsem zaznamenal skutečnost, že pokud na programu s více jazykovými verzemi zvolím originál (angličtinu) a potom přepnu na jiný program, po vrácení zpět už je tam automaticky čeština. A u HBO (a asi i ZDF) je tam vždy stopa AC3! (= ticho většinou) takže je třeba to vždy ručně přehazovat. Nemyslím si že by tohle bylo nějaké vylepšení, naopak mě dost vytáčí a mělo to zůstat jak to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny

No tak to zůstat nemohlo, protože se na to nedalo koukat. Nový FW má přece buď přidat funkce nebo vylepšit stávající, proč to dělá UPC naopak a spíše k horšímu je mi záhadou.

Já zas musím z neznámého důvodu jednou za pár dní lézt do menu a nastavit 16:9, vrací se mi to na 4:3. Nenávidím ten krám!

Co kostky, není to lepší? Tedy u těch, kterým se to sekalo jako mě. A EPG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to zůstat nemohlo, protože se na to nedalo koukat. Nový FW má přece buď přidat funkce nebo vylepšit stávající, proč to dělá UPC naopak a spíše k horšímu je mi záhadou.

Já zas musím z neznámého důvodu jednou za pár dní lézt do menu a nastavit 16:9, vrací se mi to na 4:3. Nenávidím ten krám!

Co kostky, není to lepší? Tedy u těch, kterým se to sekalo jako mě. A EPG?

 

nemusis do menu staci stisknout tlacitko na DO, tuším 3 tlačítko vpravo odspoda (obdelníček s dvěma šipkama směrem ven)

Kostky mám jen minimálně (lokalita Praha původní Karneval) a s EPG taky nevidím problém.

 

Zkoušel jsem volby zvuků a opravdu tam mají nějakou bugu :lol: , nastavení kolem AC3 lze vyřešit přepnutím v Menu -> TV výstup -> Dolby Digital -> Vypnuto. Asi je to dočasné ale pomůže to.

Snad to chlapci z UPC brzo opraví :shock:

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • modem, VTV box
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny

Tak jsem musel zresetovat do továrního nastavení, fakt super. EPG už je ok i ty časy se spravily. Hryzance jsou pryč, tak jsem zrušil návštěvu technika. Škoda že tu nikdo nenapsal,jestli Vám s novým FW taky ustaly problémy s kousáním obrazu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to nebude jen novým FW. Od pondělí se mi zdá, že to tolik nekostičkuje a FW mám starý (STB hlásí nový nenalezen - nebo tak něco)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...