Přejít na obsah

Kvalita dig. vysílání.


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

No mně nejvíc vadí to zamrzání na víc jak minutu a někdy až do restartu STB. A pak ještě to jak jsem psal, že si neumí udžet nastavení formátu obrazu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem obdržel odpověď na moji stížnost,pod tím je i má reakce:

 

> Vážený pane,

>

> dovolte, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 23. 10. 2007, týkající se služby UPC Digital.

>

> Pokud to bude nezbytně nutné tak samozřejmě rádi pošleme technika, ale bude nejdříve zapotřebí zkontrolovat úroveň a kvalitu signálu (stisknutím 3x tlačítko "i"), jestli v blízkosti Set Top Boxu není jiné zařízení, které by ho mohlo rušit a jestli je koaxiální kabel zapojen přímo do Set Top Boxu (že nevede nejdříve do videorekordéru atd.). V případě, že toto všechno zkontrolujete a situace bude stejná, tak nás prosím kontaktujte telefonicky, společně se dohodeme na návštěvě technika, nabídneme Vám aktuální volný termín, který bude k dispozici.

>

> Pokud budete reagovat na naši odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte kontaktního formuláře na .

>

> S pozdravem a přáním příjemného dne

>

> T. Tříska

> operátor klientského centra

>

> UPC Česká republika, a. s.

> P.O.Box 53

> 130 11 Praha 3 - Žižkov

>

> T +42 02 41 00 51 00

> F +42 02 41 00 51 05

>

> www.upc.cz

>

 

> Dobrý den.Omlouvám se,že odpovídám tímto způsobem,ale opravdu nejsem tak bohatý,abych mohl utrácet za nekonečné čekání při spojení s operátorem(vyplňovat další kontaktní formulář je nesmyslné,protože to postrádá kontinuitu toho předešlého).Co se týče úrovně a kvality signálu,tak kvalita je u všech kanálu na zhruba 97%,ale úroveň je již rozdílná.Např.ČT má 57%,ale Animal planet už jen 54% a např.NASH už jen 46%.Z toho jasně vyplývá.že vina je na straně UPC v nedostatečné úrovni dodávaného signálu.Co se týče kabelů,používám originální kabeláž dodanou spolu s STB a koaxiální kabel je zapojen přímo do STB,videorekordér nepoužívám.Dále jsem nedostal odpověď na otázku s audioproblémy u ZDF.Pokud si myslíte,že problém vyřeší návštěva technika,tak ho sem klidně pošlete,ale kontaktujte mě prosím vy,telefonní číslo samozřejmě máte,protože jste mě již několikrát kontaktovali ve věci nabídky telefonu od UPC(takže nevím,proč by to nešlo i v tomto případě).Já osobně se domnívám,že problém se bude muset řešit spíš na centrále UPC(změna distribuce signálu?),protože za dob Karnevalu tyto problémy nebyly.Chápu,že od převzetí Karnevalu ještě neuplynula dlouhá doba,ale pokud by tyto problémy měly pokračovat,budu nucet nejen já,ale i několik mých známých ukončit smlouvu u UPC.Opravdu jsme si nekupovali LCD a plazmové TV,abychom na nich sledovali kostičkovaný,nebo dokonce zaseknutý obraz.Ještě si dovoluji upozornit,že jsem do dnešního dne neobržel nové klientské číslo UPC.A to také o něčem svědčí.

>

S pozdravem ............................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Naprosto souhlasím !!! Chtělo by se nějak domluvit a zkusit poslat nějakou dá se říct petici vedení českýho UPC a žádat nápravu! Myslím že když jim bude vyhrožovat jednotlivec odstoupením od smlouvy moc nezmůže:( vím že to píše více lidí ale to UPC nikdy nepřizná!:(

Za doby Karnevalu nikdy nebylo tolik problémů ani když jsem měl digitál v testovacím režimu...jak už tady na fóru někdo podotknul UPC používá trochu jiný systém distribuce a tím je kvalita horší.Jinak já osobně taky neznám nové zákaznické číslo,nic. To opravdu vypovídá za vše! Plať za špatné služby jinak jdi jinam....jenže jsou místa kde není kam...a DIGI TV taky není východisko....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Groveer-nějaká petice,či nějaké jiné hromadné vyjádření nesouhlasu je dobrá myšlenka.Nedovedu si však představit její proveditelnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Já popravdě taky ne, ale určitě by to nějak šlo a myslím že jinak s náma UPC bude jednat tak jak jedná:( možná se mi to zdá ale nejvíc problémů a jejich neřešení mají bývalý zákazníci Karnevalu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Weiny

Včera jsem náhodou přepnul při projíždění na Markízu a než jsem stačil přepnout na další program, hryzlo se to a já s hrůzou zjistil,že se budu muset vykutat z pelechu a jít to zapnout a vypnout, bo nepomohlo nic. Nejraději bych ten krám rozšlapal. A nevím proč, každé dva dny musím nastavovat formát 16:9, proč se to furt vrací na 4:3? Krám Handan v kombinaci se špatnými poskytovateli a mizerným signálem je smrtelná kombinace, člověk jen skřípe zuby a přemýšlí, zda to má zapotřebí. Po tom sloučení je toho opravdu nějak moc naráz, rok jsem měl klid. Kdyby Digi TV nebylo na Thoru na šíleném 1° tak do něj hned jdu, ale mám ještě DVB-S s multifeedem Astra/Hotbird a nemíním je obětovat. A mít dvě paraboly je naprd,no nevím, ale asi tak stejně skončím :-(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník onak

Poslední dobou se s digitálem nevyskytl žádný problém, ikdyž STB ukazuje signál 57 - 63 %, tak stejně mi to teď nekostičkuje, ani obraz se mi nezasekává.

Upraveno uživatelem onak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...