Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


petr-000
Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

@petr-000nevidiš žádnou nabídku, protože nejsi ještě v migrační vlně až tam budeš uvidíš informaci ve vyúčtování a poté se na stránce zobrazí nabídka přímo pro tebe 

a ano týká se to všech klientů s TV Klasik, Komfort a Komplet 

Případně se @petr-000zeotek v práci zda nemáš možnost mít ZAME https://www.techforum.cz/topic/61952-zaměstnanecká-tv-nabídka/page/3/#comment-467138

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se omlouvám, ale nemohl v tomhle případě zasáhnout moderátor fóra? Díky pár jedincům je to nepřehledné. Má to 7 stránek, příspěvky s absolutně nevypovídající hodnotou. Stránka jak je vidět byla vypuštěna do světa dříve než měla a bombardovat Vodafone ze všech stran nedává žádný smysl. Kdo chce přejít teď na nové tarify, tak si zvednu telefon, zavolám, nechám se přepojit na retenční oddělení a je. Nemusím čekat na migrační vlny. Ano, sjednotit všechny produkty dává smysl z dlouhodobého hlediska, protože se nemusí Vodafone starat, co kde bylo, co kde je a hlídat si to.

Ještě se mi nestalo, že bych o retenční slevu ve výši kterou mám přišel za těch X let u Vodafonu. A ano, přehled její výše je možné dohledat v Můj Vodafone.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
  • Řešení

Dobrý den, já znovu pro přehlednost doplním některé informace 🙂 

  1. Pokud se některého z našich zákazníků týká nějaká změna, budeme ho o tom informovat ve vystaveném Vyúčtování. Dokud takovou informaci ve Vyúčtování nemáte, nic se pro vás nemění. @petr-000- proto se vám pravděpodobně  ukazuje text, který vidíte. 
  2. Padla zde i informace ke slíbené nabídce napořád. "Trvalá sleva" znamená, že nedojde k jejímu zrušení, tedy, že poskytnutá sleva není časově nijak omezená (v minulosti bylo zvykem dávat slevu například k dvouletému závazku). To ale neznamená, že budeme navždy nabízet tu konkrétní nabídku a její obsah. To by ani s ohledem na vývoj služeb, obsahovou nabídku apod. nebylo možné. Neděje se to často, pokud však některé tarify nebo nabídky zcela ukončujeme, informujeme zákazníky o této situaci a místo rušeného tarifu jim nastavíme nejvhodnější tarif z naší aktuální nabídky.
  • Souhlasím 1
  • To se mi líbí 1
  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré dopoledne, pane ...,
děkuji, že jste nám napsal, ráda Vám odpovím.
U Vaší televizní služby zatím není naplánovaná žádná změna. Jakmile to bude aktuální, dáme Vám včas předem vědět informací ve Vyúčtování. Vidím, že máte nastavené zasílání Vyúčtování e-mailem, takže Vám taková informace určitě neuteče 🙂
Kdybyste měl další dotazy na služby Vodafonu, určitě mi ještě napište, jsem tu pro Vás.

 

 

Nebude to jako u Tarifů na míru / Odepiš apod., že se z ničeho nic objevila informace ve vyúčtování? 😁 

No uvidíme 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podle mobilmanie to vypadá ze retencni nepřímo potvrdilo ze se snad změna bude tykat všech starých tarifů od internetu, TV po mobilní tarify 😳 žeby velká čistka ?

Prý tam už nějakého klienta předváděli ze starých start tarifů 100 předváděli na start 130

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to udělali jinak stránku // 

Víc spojení. Je čas přivítat nový tarif

Váš starý tarif je s námi už delší dobu a nejpozději během srpna 2024 udělá místo technologicky vyspělejším řešením. Proto vás převedeme na nový tarif, který lépe odpovídá současným potřebám. Nemusíte na nás čekat, změňte si tarif klidně hned dnes.// Pokud si tarif nezměním teď, co se stane?

Tarif vám sami změníme nejpozději 31. 8. 2024.          

Jinak udělali jinou stránku ohledně převodu  https://www.vodafone.cz/muj/gm/tarif/zmena

před 11 hodinami, kautskym napsal:

Tak podle mobilmanie to vypadá ze retencni nepřímo potvrdilo ze se snad změna bude tykat všech starých tarifů od internetu, TV po mobilní tarify 😳 žeby velká čistka ?

Prý tam už nějakého klienta předváděli ze starých start tarifů 100 předváděli na start 130

Teď to bude asi oficiální už je nová stránka https://www.vodafone.cz/muj/gm/tarif/zmena

Upraveno uživatelem petr-000
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Jde nám o celkové zjednodušení nabídky, proto vyřazujeme z portfolia staré tarify u mobilních služeb, Vodafone TV i pevného internetu. Protože těch tarifů a kombinací je hodně, nedá se plošně říct, kterých zákazníků a služeb se to dotkne. Zákazníky vždy informujeme napřímo (ve Vyúčtování, zprávou v samoobsluze apod.) s konkrétním popisem toho, jaká změna se týká právě jich. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

×
×
  • Vytvořit...