tomus Odesláno 1. února 2022 Sdílet Odesláno 1. února 2022 před 8 hodinami, Jardabr napsal: Tak už jsem byl také převeden (nebo převezen?). A vysvětlilo se, jaký settop box za 100Kč měsíčně mi bude pronajímán, když standard je za 70Kč a prémium za 120Kč. Je to starý slavný KAON KCF-B4003HCO HD. A to je dobře, nebo špatně, ze tvého pohledu? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardabr Odesláno 1. února 2022 Sdílet Odesláno 1. února 2022 @tomus to je zajímavá otázka. Třeba dneska se Kaon snaží a restartoval se za dvě hodiny jen jednou. Řešit to budu muset, až KAON spadne při nahrávání, nebo se nenahraje celý pořad a manželka to bude chtít pustit zpětně. O Horizon Go jsem přišel a Vodafon neumí Chromecast. Nebo dřív Vodafon vymyslí aplikaci do Android TV? 1 1 Citovat 500 Mb/s - Komfort CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG Kladno, Kročehlavy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lennycz Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 Dobrý den, mám dva dotazy ohledně přechodu z exUPC na Vodafone. Nevím kdy přesně to začalo, asi někdy během ledna, ale mám teď dost často výpadky, které trvají dlouhé hodiny. Nejhorší je, když člověk pracuje z domu a stane se mu to během normální pracovní doby. Netušíte někdo, jestli to je dočasný problém, kdy se dělají nějaké migrace techniky z UPC na Vodafone? Děje se to už minimálně tři týdny, tak nevím, jestli má smysl ještě čekat na nějakou stabilizaci, nebo prostě přejít k jinému poskytovateli. V prosinci mi došel email s informací o ceně internetu po přechodu z exUPC na Vodafone. Bylo to nepatrně dražší (o pár korun) než jsem platil u UPC. V lednu jsem byl přesunut pod Vodafone. Přihlásil jsem se do Můj Vodafone a tam se píše, že od příštího měsíce bych měl platit částku, která je přibližně 2x větší, než bylo původně avizováno v prosinci. Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil? Psal jsem na Vodafone email, už je to asi 10 dní a stále bez odpovědi. Snažil jsem se dnes dovolat operátorovi, poprvé jsem čekal snad 45 minut a pak se mi hovor ukončil. Po druhé jsem čekal přes hodinu a pak se hovor také ukončil. Tohle je už asi můj poslední pokus, jak zjistit nějaké informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 Dobrý večer, začnu odspodu. I zde na fóru se píše, že se mění účtovací období, převádí se zůstatky atd. Takže se to srovná a ve výsledku ta zaplacená částka bude sedět. Co se týká výpadků, tak ty nemají s převodem nic společného, je tedy třeba je řešit, pokud nejsou uvedeny zde: https://www.vodafone.cz/vypadky/ Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beepee Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 před 11 hodinami, lennycz napsal: Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil? Tím se netrap. Já měl taky v samoobsluze částku cca 2x vyšší, a pak mi přišla faktura na 73,- Kč. Na další období už mi svítí správná částka. 1 Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 8. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 8. února 2022 @lennycz Hezké odpoledne, posílám podrobné vysvětlení k Vyúčtování. Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně. Co se týká výpadků internetu, tak tam platí vše, co uvedl Marek. Na webu https://www.vodafone.cz/vypadky jsou také tipy, co zkontrolovat, kdyby náhodou byla příčina třeba ve Wi-Fi apod. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník nhima Odesláno 14. února 2022 Sdílet Odesláno 14. února 2022 Dobrý den, měl bych dotaz - co podle Vodafone přesně obnáší "převedení služeb do systému Vodafonu"? To, že to Vodafone oznámí v den provedení a zároveň bez nějakého varování, že mohou být služby nějakou dobu nedostupné, je opravdu nepříjemné. Vědět to alespoň den dopředu, asi bych se nějak zařídil a vesměs by mě to nijak nepostihlo. Ale co, snad bych dnes nečekal slušné chování k zákazníkům... Ale, že bez jakéhokoliv varování nebo nahlášení typu změn dojde automaticky k nějaké změně nastavení modemu (zatím jsem ještě ani nestačil zjistit příčinu), kdy se už nemůžu po zbytek odpoledne vrátit k práci, protože po dvou restartech modemu, i ntbku se nelze připojit přes VPNku do pracovní sítě, abych dokončil práci a zbytek dne nebyl úplně odříznutý, mi příjde jako vrchol. Máte s tím někdo podobnou zkušenost? Případně prosím o poznatky a rady, k jakým změnám při migraci došlo, abych ušetřil čas pátráním po příčině. Pro pracovníky Centra Péče Vodafonu - tentýž požadavek je pod číslem 1120640. A prosím žádné "zavolejte nám na tel ...", koukejte se ozvat sami, telefon jsem nechal v podpisu, nehodlám strávit další čekání posloucháním otravného automatu. S pozdravem Tomáš Němeček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 @nhima Dobrý den, mě přišly v průběhu doby sms, které na to upozorňovaly + emaily, kde jsou i termíny. A kdybyste se tu začetl či použil vyhledávání, tak zjistíte, že to tak chodí normálně. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvancara Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 Více než před měsícem přišly emaily i SMS, že v průběhu od 12.2 do 18.2. budu převeden do VF. Včera ráno přisla SMS s tím, že se na tom začlo dělat. 1 Citovat - - Komplet CA OVA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 Jo to me asi ceka taky. V lednu prisla sms ze me budou prenaset. Pak stale v lednu email ze to probehne 17. - 23.2. Prakticky je to za dva dny a nevim termin. Tak uvidim... 1 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.