Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Žebříček nejlepších uživatelů

  1. Slamb

    Administrátor
    27
    Body
    5 246
    Příspěvky
  2. Technikus

    Uživatel
    11
    Body
    1 658
    Příspěvky
  3. Ondra - Vodafone

    Centrum péče
    9
    Body
    1 339
    Příspěvky
  4. tomus

    Moderátor
    6
    Body
    12 297
    Příspěvky

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 8.10.2025 v Příspěvky

  1. já se snažim, moc se snažim zvyknout si na vtv, ale to vážně nejde 🙄 čumim zpětně na čt24, něco tam začne kecat schillerová a jak pořad skončí, najednou mi to začne kecat něco o nějakejch vlcích 🙄 to je něco tak nepoužitelnýho, že bych to fakt rozkopal i s tim, kdo něco takovýho vymyslel, sorry jako 🙄 a teď ještě abych hledal, na co přesně sem to vlastně koukal - jestli to bylo nějaký studio čt24 s1, zprávy s1 nebo další studio čt24 s1 🙄 co vůbec znamená to s1? 🤔 no nic to nemění na tom, že mi vtv úplně vzala chuť něco hledat nebo na něco koukat 🙄
  2. Tak to je fantastické, když si dáš tarif s neomezenou rychlostí, tak k němu dostaneš jako bonus 5 x navýšení na neomezenou rychlost. Mít dvojnásobně neomezenou rychlost hned tak někdo nemá. Paráda :-D
  3. přesně tak to je a to je naprostá katastrofa, to musel opravdu vymejšlet někdo, kdo vůbec netuší, jak by se to mělo standardně chovat, třeba že nechci po skončení každýho pořadu manuálně přes epg přecházet do dalšího a v něm hledat místo, ve kterym to skončilo v tom předchozím 😐 a to ještě po tom, co mě to hodí bůhvíkam 🙄 totální neštěstí a utrpení tohleto 😔
  4. Taky nikdo nikoho nenutí si vybrat k používání zrovna Vodafone. Je možné služby kombinovat apod. V dnešní době je veliký výběr všeho. Mobilních služeb, pevného internetu, TV a dalších. Taky není problém služby či operátory měnit.
  5. on má vodafone těch mobilních služeb málo, už to chtělo něco přidat 🤔
  6. mám takovej dojem, že vodafone tv úplně nejlíp funguje vypnutá 🤔
  7. @Slamb Pokusím se ti to vysvětlit, ale nepůjde to. Nikdo normální tu aplikaci nemohl napsat a programátor nekouká na tv a ani to nikdy po sobě neskontroloval. Dnes bych to ani neřešil, protože ten tv program na ČT 24 dnes nefunguje protože jsou různé živé přenosy co nemají v programu. Ale jinak to funguje tak, že si pustíš program ze záznamu a hraje ti jen ten jeden program a když skončí tak nepokračuje další co je dál v programu ale vyskočí tam tabulka která tě deset vteřin před koncem upozorní že ten tvůj program končí a pak se to přepne kam chce VF. Ze zpráv na ČT 24 mě to přeplo na primu na Ano šéfe. Ty chceš, aby pokračoval další pořad co je v programu, že, ale tak ta apka napsaná není. Přehraješ si jen ten jeden program co sis pustil a pak si musíš zas ručně najít a pustit jiný program co si chceš pustit. Píšu o chování aplikace puštěné v pc.
  8. Mě chybí zásadní informace a to je ta, kudy vede kabel do zásuvky. Od vstupu do bytu. Třeba by stačilo kabel "střihnout" a udělat novou průběžnou zásuvku. Do té pak přesunout modem. A stávající zásuvka bude do budoucna, až dítko povyroste a budu mu chtít dát TV do pokoje, pokud bude ještě DVB-C relevantní.
  9. @kautskym ten clanek je dva mesice stary...
  10. Doporučil bych skákat radostí minimálně 8m vysoko, že budeš mít optiku, jsou lidi, co by za to dali 100 000 Kč, ale není komu, a nespekulovat nad nesmysly.
  11. Všechny kanály vysílané v DVB-T v síti Vodafone jsou nekódované, konkrétně CNN prima News vysílá na frekvenci 506 MHz, na 538 MHz vysílá také CNN prima News, ale v DVB-C kde už je kódovaná. Takže máš naladěné nesprávné pásmo, musíš to ladit jako anténa, ne jako kabel, pokud to má tvůj nový televizor taky takhle rozdělené.
  12. Tarif BezLimitu Black je zcela nový, žádný podobný jsme v nabídce neměli. Jde o nejvyšší tarif, proto také má nejvyšší cenu a zahrnuje v sobě jak volání, SMSky a data, tak i další služby a výhody (včetně například předplatného pro různé TV služby apod.). Jde tedy o prémiový tarif pro nejnáročnější uživatele 🙂 Nové tarify aktuálně nabízíme pouze samostatně, nikoliv v balíčcích s dalšími službami. Všechny tarify BezLimitu existují ve variantě bez výhod navíc a ve variantě Extra. Extra varianta obsahuje mimo jiné vyšší maximální rychlost připojení. Tedy: BezLimitu M - max. rychlost 8 Mbit/s BezLimitu M Extra - max. rychlost 10 Mbit/s BezLimitu L - max. rychlost 15 Mbit/s BezLimitu L Extra - max. rychlost 20 Mbit/s BezLimitu XL - max. rychlost 30 Mbit/s BezLimitu XL Extra - max. rychlost 50 Mbit/s Tiskovou zprávu také budeme vydávat, nicméně v naší říjnové kampani ještě hrají prim původní tarify (Neomezený xxx...), které jsou dočasně také k dispozici. To znamená, že teď si zákazníci mohou dočasně vybrat jak například tarif Neomezený Super, tak tarif BezLimitu. V budoucnu ale budeme nabízet už jen nové tarify. Slevu na zařízení poskytujeme k aktuálně nabízeným tarifům, což teď je jak Neomezený Super, tak nové tarify sLimitem Extra a BezLimitu Extra. Je vidět, že tarif BezLimitu Black je opravdu unikátní :-)) No ale vážně - předávám k opravě, díky :-) @bobis Už jsem reagoval na podobný dotaz, jen doplním, že vydání nových tarifů neznamená a nikdy neznamenalo, že bychom obratem všechny zákazníky převáděli na tyto nové tarify. Určitě se tedy nestane, že bychom vám za měsíc sami změnili tarif Neomezený Super na některý z nových tarifů. Samozřejmě nemůžu vyloučit a je asi pravděpodobné, že někdy v budoucnu staré tarify postupně vyřadíme ze systémů a nahradíme je novými...
  13. Stará Můj Vodafone app mi ukazuje 117 programů. Nová Můj Vodafone + app 118 programů. Přimlouvám se o app Můj Vodafone +++++++++++
  14. Jako vtip ty tarify dobré – připlácet si za vyšší rychlost než 30–50 Mbps, když je problém těchto rychlostí u VF dosáhnout (na rozdíl od konkurence).
  15. Snad nezruší staré tarify Neomezené Super. To by bylo blbě. Každopádně nevydali ani tiskovou zprávu, rovnou to hodily na web a bez oznámení. Navíc do ceníku to přidali. Na pár fórech píšou ze staré mají skončit a kdyby ne tak slevu na telefon k starým tarifům neodstaneme bude potřeba přechod na nový tarif. Muže se ru někdo z Vodafone vyjádřit? Jako bez tiskove zprávy jste přidali nové tarify. A nic k tomu info není. Jako pokud to tak bude a bez slev odejdu. Hold po 12 letech.
  16. @Ondra - Vodafone Vážený pane Ondro z Vodafone, musím konstatovat, že toto je skutečně velmi neprofesionální postup jak ze strany LG, tak i ze strany Vodafone. Zabývám se řízením vývoje SW a tím i release managementem a zdá se, že tady je postup skutečně nastavený špatně. To že nemá informace zákazník je jedna věc, ale že nemáte informace ani vy, to už je hodně na pováženou. U Vodafone vidím zejména problém v tom, že na vašem webu je stále u LG web OS uvedená plná kompatibilita. Žádné upozornění s jakou verzí je aplikace kompatibilní atd. Za mě je to klamání zákazníka. Apeluji tedy na Vodafone a dal toto do pořádku a jasně zákazníka informoval na svém webu o tom, že pro nejnovější WebOS 25 není aplikace Vodafone zatím k dispozici a pracuje se na jejím zprovoznění. Dále by bylo velmi vhodné, aby si Vodafone vyžádal oficiální stanovisko LG a doptal se, kdy lze očekávat certifikaci nebo co ji po 5 měsících od zahájení tohoto úkonu brání. Vaše informace, že žádné novinky nemáte vnímám jako nedostatečné. Evokuje to situaci, že se Vodafone o tento problém dostatečně nezajímá a po LG ani informace nepožaduje a čeká až se LG ozve samo. Chápu, že v poměru k zákazníkům je to problém marginální, jelikož se týká jen vlastníků nových TV od LG s webOS 25, ale přesto bych čekal, že bude Vodafone v řešení problému aktivnější. Děkuji
  17. jo, to je ono, když by tam byl normálně posun po časový ose z pořadu do pořadu, tak žádnej takovej problém neni a žádnejch 15 minut navíc se taky řešit nemusí, minimálně v případě toho 7denního zpětnýho zhlídnutí u všech pořadů 🙄 ale tohle už asi nikdo nevyřeší, nezbejvá než vkládat poslední zbytky nadějí do toho 3ready 😔
  18. Ten bordel dělá i ten 15 minut limit potencionální nahrávky. Protože ty si pustíš zprávy na čt24 ze záznamu co mají 3 minuty, ale hraje ti to 18 minut. A když to skončí tak se ti to přepne dokonce i na jinou stanici a hraje to dál. Nesmysl. Mají udělat , že těch 15 minut si nastavíš sám až když chceš nahrávat a jinak to má hrát dál následujícím programem na stejném kanálu dokud si to sám nevypneš. A to hledání toho místa je právě těch 15 minut co si už viděl v předchozím pořadu. Takže když tě to díky tomu zaujme tak si ten další pořad musíš znova najít a pustit a přeskočit na těch 15 min +. Proto mám stále i stb a tam si nahrávám skoro celý program za celý den a večer to zrychleně vše jen projedu a mám klid.🙂
  19. hlavně sem netahej politiku 🙄
  20. 2 body
    tak sem dej ty screenshoty, co je na tom? 🤔 a jestli tam máš i svý udaje, prostě je vymaž
  21. @Technikus Předal jsem kolegům, zjevně to někdy nemusí zafungovat správně. Díky.
  22. V Můj Vodafone+ svítí po přihlášení nahoře nová zpráva - Rádi Vás tu vidíme!. Rozkliknu ji, avšak svítí dál jako nepřečtená.
  23. Já mám to samé na Xiaomi Redmi 13 Pro 5G - Android 15
  24. Resp. screeny lze provézt po přihlášení v aplikaci, ale v kroku přihlašování s otiskem prstu obrazovky pořídit screen nelze. Tady to je. Omlouvám se za kvalitu, foceno přes webku v notebooku. Přihlašování do aplikace Nastavení otisku v aplikaci Takhle to vypadá v jiných aplikacích - správně v češtině.
  25. To bych rád, ale při pokusu dostávám hlášku, Tato aplikace nepovoluje pořizování kopii obrazovek.
  26. Aplikace Můj Vodafone+ dorazí brzy, zatím jsme ji představili novinářům... Dočasně bude fungovat i původní aplikace Můj Vodafone, nedojde tedy k automatické aktualizaci na novou verzi, ale bude potřeba si aktivně stáhnout novou aplikaci. O tom budeme zákazníky postupně informovat :-)
  27. Tohle už dávno není o penězích, ale o principu. Vytvořili nové tarify, kde nechali původní věci, přidali pár služeb navíc – a vůbec je nezajímá, jestli je zákazník chce. Prostě zdražení a vnucení zbytečností. Když někdo dostane slevu, budiž, ale stejně prý časem všechny převedou na nové tarify. Takže zdražení přijde, jen kvůli službám, které člověk ani nevyužije. Vodafone přitom stojí na místě. Modernizace? Kde nic, tu nic. Spustit 5G NSA na 700 MHz není modernizace, to je výsměch. Tam, kde není optika ani VDSL, nabízejí „internet přes 5G“ – ale s FUPem 600 GB a po vyčerpání směšných 20 Mbps. A to přitom ještě letos síť zvládá 150/30 Mbps bez FUP. Najednou po novém roce ne? Zajímavé. Jinou slušnou možnost v obcích člověk často nemá. Ale to by Vodafone musel modernizovat páteřní síť a nasadit konečně 5G SA jako O2. Kdyby místo 10 zbytečných tarifů udělali 3–4 smysluplné, ušetřili by i ve vlastních systémech. Koupili UPC, ale zákazník z toho žádnou výhodu nemá. Místo aby využili síť UPC, spojili to s mobilní a vytvořili něco silného, stagnují. Dávají jen „falešné 5G“ (NSA) a o tom pravém (SA) mluví, ale nic nedělají. Přitom kdyby investovali do sítě, zrychlili internet, nabídli férové ceny, zákazníci by jim sami přibývali. Vodafone by měl jít cestou, kterou kdysi razil Oskar – být férový, inovativní a přátelský. Investovat do vlastní infrastruktury, vyvíjet vlastní služby (např. pořádná Vodafone TV s exkluzivním obsahem), a ne spoléhat na třetí strany, kde nic negarantují. Měli by se zaměřit i na vesnice, kde jiný internet prostě není, a nabídnout tam solidní 5G SA pokrytí. A hlavně – nebýt poslední ve všem: RCS pro iPhone, eSIM pro Watch, 5G pro Apple Watch… Když by využili potenciál, který mají, byli by nejlepší na trhu. Jenže musí chtít.
  28. Mě moje práce vyhovuje a určitě ji nebudu měnit. A když už bych ji měnil, určitě to nebude proto, abych měl víc peněz na mobilní tarify. Sorry. Navíc i když bych ji změnil, o moc větší výplatu bych neměl. Možná o pár stovek. Nepatřim do Generace Z která chce hodně za málo práce, umím se uskromnit, ale chtěl jsem jen poukázat na to, že není možný, abysme pořád platili více než na západě, ale s menšími platy.
  29. Jak už říká Tomus, i když přesunete tento vysílač s minimálním výkonem, všude okolo jsou stejně ostatní Wi‑Fi sítě, mobilní sítě atd. Neexistuje způsob, jak se tomu vyhnout, pokud nechcete mít dítě v Faradayově kleci. Ale žádná škodlivost tohoto záření se nikdy neprokázala. Mít router na chodbě je určitě dobrý nápad kvůli pokrytí, ale bez vrtání a zásahů to určitě nepůjde.
  30. Nenapadá mě jiný a lepší způsob jak to řešit než použít delší kabel a modem (wi-fi router) přesunout na jiné místo, buďto prodloužíte koaxiální kabel mezi modemem a zásuvkou a nebo je možné modem nechat na stávajícím místě, vypnout na něm wi-fi a pak k němu pomocí ethernetového kabelu připojit vlastní wi-fi access point, Ještě by to šlo možná nějak zkombinovat s Vodafone super wi-fi access pointem, ale stejně by se ten kabel musel někam tahat. A ještě zmiňujete jiný typ internetového připojení pomocí bezdrátu, ale tam je potřeba myslet na to že bezdrátový internet vzduchem musí vyzařovat daleko větším výkonem aby dosvítil na vysílač vzdálený několik stovek metrů, než nějaká wi-fi která pokrývá jen malý prostor bytu a její dosah je jen okolo15 metrů.
  31. Zkusil jsem reset do továrního nastavení. Zkontroloval jsem připojení koaxiálních kabelů po celé cestě, jsou utažené a vše vypadá v pořádku. Rozvody jsou relativně nové (pár let) a s ničím se nehýbe. Bohužel nic nezabralo. Asi budu muset kontaktovat Vodafone. Díky všem za rady.
  32. Tak to se ani nedivím že to jede pomalu, protože modem má na upstreamu naladěný pouze jeden kanál a měly by tam být aspoň čtyři, takže evidentně je nějaký problém se signálem, doporučuji zkontrolovat koaxiální kabel a konektory mezi modemem a televizní zásuvkou a pokud se to nějak nezlepší, tak určitě kontaktovat Vodafone.
  33. Tady přeci všichni mluví, jako rodilí Italové,
  34. Dobrý den V naší ulici plánuje Vodafone pokládat optický kabel (internet) a provádět přípojky k rodinným domům. Jaká jsou omezení v místě instalace kabelu na mém (soukromém) pozemku? Ochranná pásma atd. Jde o datový kabel ve smyslu paragrafu 102 zákona o elektronických komunikacích? V tomto případě by kolem kabelu vzniklo ochranné pásmo s omezením (vykopové, stavební práce...). Vzhledem k případnému udělení svolení přípojky "na pořád" potřebuji zvážit možnosti vedení kabelu a zda se přípojku zřídit. Určitá omezení už vznikají situací stávající stavby. Děkuji za odpověď
  35. máte klasickou takže by měla být bez primy + https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/
  36. tak... už si hraju 🤭 až mě překvapilo, že to je vážně intuitivní, dost to připomíná některejma gestama android 🤔 a face id je hodně návyková věc 😮 všechny google služby, který používám, fungujou dobře, kontakty, email, chat 🤔 šlo to tak hladce, že ani nevim, jak se to povedlo 🤔 ovšem je tu jeden naprosto totálně zásadní a nejspíš neřešitelnej problém 🙄 na ios nefunguje adguard a ani adguard pro 🤦‍♂️ v chromu vůbec, v safari by to prej fungovat mělo, ale první, co tam na mě vyskočilo, byl cookies dialog na googlu 🤦‍♂️ tak já nevim... jestli to skončí na tomhle 🤐
  37. Vodafone od základu přepracoval svou aplikaci. Teď je to Můj Vodafone+ - Vodafone výrazně aktualizuje svou aplikaci pro obsluhu zákaznického účtu - Nově se jmenuje Můj Vodafone+ - Vodafone představuje i nový věrnostní program Happy Během příštích měsíců by se měly objevit následující nové funkce. Verifikace totožnosti při volání na infolinku přes notifikaci. Diagnostika pevného internetu. Vytváření a správa zákaznických požadavků. Živá podpora bez nutnosti volat. Více např. tady
  38. @kautskym Pro účty s více než 5 službami aplikaci teprve budeme upravovat, nebude to ze dne na den, pravděpodobně by to mohlo být v řádu týdnů, ale jde jen o můj odhad. Aplikaci tedy můžete zkoušet na jiných účtech a zde prosím o strpení. Proto také zákazníky s více službami zatím nebudeme cíleně informovat o nové aplikaci. @bobis Chápu to správně, že s ostatními sdílíte jeden přihlašovací e-mail? To není úplně vhodné - jak kvůli praktickému používání, tak kvůli bezpečnosti (protože tím pádem sdílíte i heslo)... Pro přihlášení k jednomu zákaznickému účtu můžete mít nastavených více e-mailů, každý pak má své telefonní číslo pro potvrzení. Čili každý člověk má svůj vlastní e-mail... Návody najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho. Můžu vás ujistit, že pokud z nějakého důvodu došlo k odhlášení, tak to nemá nic společného s oprávněními...
  39. to bude chvíli trvat, ale otázka je, kdy na koho dojde řada 🤭 asi už těch slev bylo moc 😀
  40. Dobrý den, naprosto souhlasím s uživatelem Mystix a jeho příspěvkem. Dnes jsem si zakoupil televizi LG s tím, že všude je bylo napsané, že Vodafone TV je k dispozici u LG OS. Jaké bylo zjištění, když jsem až s pomocí internetu zabrouzdal sem a zjistil, že tomu tak není. Jsem ex-UPC uživatel, ale s tímhle, jak Vodafone nedokáže v reálném čase reagovat na změny, to je neskutečné. Vždyť tam jsou k dispozici mnohem menší "hráčí" na poli IPTV, vy jste jedna z největších společností a přesto reagujete, jak reagujete - tedy pasivně až vůbec. Reálně zvažuji odchod od vás a daši si pořídím lepsitelka nebo cokoliv dalšího, co už v daném systému je. Děkuji
  41. Také mám stejnou zkušenost, včera jsem aplikaci nainstaloval, zprávu přečetl a dneska je označená opět jako nepřečtená. A ani dnes když ji přečtu se zpráva nepřesune do přečtených, ale pořád tam visí,.
  42. Puštění následujícího pořadu funguje jak u které stanice a pořadu. Například pokud si pustíš Ulici např podle epg z pondělního podvečera, přehraje se záznam pořízený v úterý dopoledne a podobně ....
  43. @Technikus Zrovna jsem chtěl psát, že se mi povedlo zprovoznit ještě Samsung telefon a vidím to také a byl jste rychlejší :-) Moc díky i za to porovnání, kolegové se na to podívají.
  44. Pro větší účty (víc než 5 služeb) zatím aplikace připravena není, ale dočkáte se :)
  45. českému t-mobile tam sice RCS přidali, ale spousto ostatních informací tam mají špatně (t-mobile nepodporuje Visual Voicemail, ale stejně ho má přiřazený) navíc vidím že někteří britští operátoři nemají zařazené RCS, i když podporují (3, giffgaff, o2, tesco) takže list celkem nespolehlivý… osobně jako zdroj pro RCS podporu používám https://ios-rcs.foxwitch.tech, updatují po aktualizací celkem rychle
  46. Tak prý ten zablokovaný přístup do admin rozhraní modemu není vlastnost, ale chyba a bude se to řešit.
  47. Přeji pěkný den, na infolince mi tvrdili, že jediná možnost je zařízení reklamovat. Nakonec jsem ale našel řešení na německém fóru, kde se tento GigaCube také nabízí pod Vodafone.de. Doporučeny mi byly následující postupy: 1) Zkontrolovat ethernet kabelyVětšina z nás používá stále stejné kabely, dokud se nezlomí nebo úplně nepřestanou fungovat. Na první pohled mohou vypadat v pořádku, ale přesto mohou způsobovat potíže. Proto jsem pořídil nový kabel, na fóru doporučovali CAT8 (doporučováno k serverům), ideálně s pozlacenými konektory. 2) Nastavení síťové karty ve WindowsKlikněte pravým tlačítkem na Start → Správce zařízení Najděte kategorii Síťové adaptéry V mém případě: Realtek PCIe GbE Family Controller → Vlastnosti → záložka Upřesnit Najděte položku Rychlost a přenosový režim a nastavte na Plně duplexní 1,0 Gbps (Tento režim zvládá jak moje síťová karta, tak kabel CAT8 i GigaCube.) Restartujte počítač Důvod: Když je přenosový režim nastaven na automatický, může při vyjednávání rychlosti docházet k chybám. GigaCube má modernější technologii, zatímco starší síťové karty a ovladače už často nejsou aktualizované. Při nesouladu pak dochází k „bugu“ a pomůže jen restart routeru. Pevné nastavení problém odstraní. Mně to vyřešilo vše, už 10 dní běží internet stabilně hned po zapnutí PC a přestaly zlobit i Wi-Fi. Podle fóra by to mohl vyřešit i firmware od Vodafone, ale to asi chvíli potrvá. Proto sdílím toto řešení, které mi funguje.
  48. Jen mne zaujalo: cituji "jsme IT firma" a jedou na DSLku ?? To je velký masochismus. To je jako si otevřít Café bar a jednou rychlovarnou konvicí 🤣
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.