Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 26.11.2019 ve všech oblastech

  1. Přesně jak píše Katoda, kdyby ukončili vysílání stanic (vím, že je tam problém s příjmem), tak mi nezbývá než to akceptovat. Ovšem toto je vyčlenění a zpoplatnění stanic, s kterými jsem balíček objednával a mj. proto jsem zvolil Komplet. A co bude následovat příště, HBO nebo Eurosport, protože jsou prémiové? Nebo si objednejte balíček SuperUltraKomplet?? Anebo můžete bez sankcí ukončit smlouvu... Toto považuji od UPC/Vodafone za drzost a naprostý výsměch stávajícím zákazníkům. Praktiky, kdy mění podmínky během trvání smlouvy, dělá pouze UPC. A kde je více než rok slibovaný Německý balíček, podpora Apple/Android TV?? Místo toho akorát směšná nabídka kombinace s mobilními tarify.
    3 body
  2. Vážená paní, vážený pane, z důvodu ukončení dohody s provozovatelem níže uvedených ruských stanic jsme nuceni k 31. 12. 2019 odebrat tyto čtyři programy z nabídek Komplet a Supreme: • Pervyj kanal • Dom Kino • Vremya • Muzika Pervogo Všechny čtyři ruské programy však i nadále naleznete v doplňkovém balíčku RUSSIA. Pokud jste byli na programy zvyklí, můžete si je doobjednat za 99 Kč měsíčně na lince Klientského centra UPC 241 005 100 v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Zároveň bychom Vás chtěli informovat o chystané novince v balíčku RUSSIA, kterou je vysílání Channel One Russia (Pervyj kanal) v HD formátu a nový kanál Dom Kino Premium HD. Za tyto programové změny se Vám omlouváme. Až do data nabytí účinnosti změny máte zákonnou možnost vypovědět službu digitální televize bez uplatnění sankce. Věříme však, že i přes tuto úpravu zůstanete nadále naším klientem. Děkujeme za pochopení. Vaše UPC Co to je zase za svinské praktiky?? Nejdříve oznámení o ukončení stanic a vzápětí, že si je za 99 můžu přikoupit. Balíček Komplet, by dle svého názvu snad měl obsahovat veškeré stanice. A na konci obligátní zmínka, že pokud se mi to nelíbí můžu smlouvu vypovědět. Já jsem smlouvu uzavíral na dobu určitou za určitých podmínek služby jak cenové tak obsahové a když mohu její plnění dodržovat já, tak by měla i druhá strana. Anebo bych předpokládal bych tedy, že se mi o 99 Kč zlevní současná smlouva. Koukám, že praktiky UPC zůstávají i pod novým majitelem neměnné.
    2 body
  3. Nebudu tvrdit, že tyto programy sleduju denně, ale zpravodajství anebo Muzika Pervogo si semtam pustím. Ano částečně jde o princip, příště zdraží třeba HBO a vy ho vyčleníte z balíčku Komplet anebo nějaké sportovní kanály. Nebudu tvrdit, že něco jsou ptákoviny, každý sleduje něco jiného, ale podlě mě je také plno kanálů balast, nemám ani vše naladěno. Tak udělejte balíčky po 15/30/50 kanálech, které si bude moc každý zvolit dle svých preferencí se změnou třeba jednou měsíčně. Aspoň reálně uvidíte a hlavně vaši dodavatelé za co jsou lidi ochotni platit a pak teprve můžete přenášet zvýšení ceny na zákazníka a v neposlední řadě i uvolnit pásmo. Ovšem nejhorší je forma jakou byla tato změna opět prezentována "ukončili jsme spolupráci vs. pokud máte zájem připlaťte si anebo ukončete smlouvu", což následuje podobné akce z minulosti jako např. vynucené zvýšení rychlosti a s tím spojeného zdražení anebo vypuštění Novy Sport atd. Dlouho byl klid tak jsem si myslel, že chování vůči zákazníkům se zlepšilo, ale vidím, že to byl mylný dojem.
    2 body
  4. To se u UPC naučili operátorskou mluvu od Vodafone. Když neomezený nemusí znamenat úplně neomezený, tak komplet nemusí být úplně komplet. A ono vlastně když i internet můžeš mít "HD"... Možná by to na to chtělo už i nějaký upřímný slovník pojmů 🙂
    2 body
  5. Koukam, ze u UPC slovo komplet nabylo zcela novy vyznam. V tom pripade ale bych uvital snizeni ceny o tech 99 Kc za programy, o ktere me timto pripravi.
    2 body
  6. Před několika lety, kdo chtěl mít všechny kanály, tak si zakoupil nabídku Supreme. Jak šel čas, a přidávaly se další a další kanály, tak některé onu nabídku Supreme šikovně obcházely. Prostě v Supreme už nebyly všechny programy. A nakonec, pro nové abonenty se už Supreme nenabízelo. Kdo jste ho měli, tak si jistě pamatujete. A tenhle "nešvar" se děl za UPC. Takže něco teď svádět na Vodafone, jak je oproti UPC zlý a chce vydírat a kdo ví, co ještě., je hodně mimo mísu. Ten faktor změny zástupce stanic a změny ceny (to zdražení nechápu, z logiky věci to bude nakonec kontraproduktivní) samozřejmě leccos mění. Těch diváků ruské (a potažmo lidově čínské) televize je opravdu minimum, a kvůlivá tomu zdražovat všem abonentům nabídky Komplet, by byla asi hloupost. Apropó: ten jihokorejský program bude asi také hodně sledovaný, viďte ?
    1 bod
  7. Ehm.. v DE to teda rozhodne akekolvek zariadenie EuroDOCSIS 3.x nie je - a kedze vo volnom predaji je oficialne iba Fritzbox kablovy modem, tak hotline Unitymedia i Vodafone ma vazny problem s hocijakym inym modemom, co splna poziadavky operatora - min. 24 down a 8 up kanalov.. Vodafone/KDG ma automatizovany portal (ktory obcas viac nejde ako ide), kde staci zaregistrovat MAC CM adresu modemu a system ho aktivuje (teda mal by).. Unitymedia vyzaduje telefonat na hotline (s roznym ucinkom).
    1 bod
  8. Ne, ale jak psal technik, při zařazení to zřejmě dostali zadarmo nebo za symbolický poplatek, zatímco teď po nich asi Rusové chtějí víc peněz. Normálně UPC skoro pořád jen kritizuju, ale tady se jich musím zastat, tohle je docela pochopitelné. Když po nich Nova a Prima chtěli vyšší poplatky za HD, tak to takhle udělat nešlo, tam pak meziročně museli zdražit všechno, ale při sledovanosti ruských kanálů v desetinách promile (odhaduju) je tohle nejrozumnější volba.
    1 bod
  9. No my zrovna na programy v ruštině relativně pravidelně koukáme, manželka stále ještě učí ruštinu na střední škole, ale že bychom za ruský balíček ke kompletu, který tímto de facto přestává být kompletem, chtěli připlácet 99 Kč, to asi ne, holt pojedeme ruštinu z internetu. Nevím, jakým způsobem Vodafone (dříve UPC) platí dodavatelům programů - paušálem, nebo podle počtu odběratelů? Protože pokud podle počtu odběratelů, tak pravděpodobně ruský balíček stejně dříve či později skončí, protože asi málo kdo bude ochotný za něj těch 99 Kč připlácet a tím se to pro Vodafone i dodavatele zřejmě stane ekonomicky nevýhodným.
    1 bod
  10. Další neoblíbenou variantou by bylo zvýšení ceny u balíčku Komplet o 99 Kč, což by se asi většině nelíbylo. Prostě provozovatel zdražil platbu a balíček Komplet má asi více diváků než balíček Russia
    1 bod
  11. Zdravím, je to přesně 30 dní od doručení výpovědi. Např. výpověď zašlete a na UPC přijde 5. Prosince, tak bez služeb jste od 6. Ledna. Samozřejmě můžete zaslat výpověď dopředu a napsat do ní konkrétní datum ukončení, když to bude více jak za těch 30 dní. Tedy když jim pošlete výpověď a dorazí jim toho 5. Ledna a budete tam mít datum ukončení 29. Února, pak Vás ukončí až k tomu datu. Kdyby se Vám posunulo stěhování např. tak lze prodloužit libovolně smlouvu, mělo by stačit telefonicky.
    1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...