Bohužel jsem už byl převeden pod Vodafone TV. STB naštěstí funguje, dokonce v něm je i možnost seřazení programů. Hurá! To řazení jsem tedy ještě nezkoušel, uvidíme, jestli v něm nejsou nějaké háčky.
Ovšem pokusil jsem se dostat do samoobsluhy Muj Vodafone. V SMS mi přišel odkaz na www.vodafone.cz/dokoncete-nove-nastaveni, šel jsem tam, vyplnil e-mail i heslo. Napsalo to "Na adresu xxxxxx@gmail.com jsme poslali instrukce k dokončení nastavení. Prosím, pokračujte do své e-mailové schránky. Na ověření máte 24 hodin, tak to raději neodkládejte.". Už je to skoro hodina a v mé schránce žádný mail není. A ano, koukal jsem i do spamu. A ne, nenapsal jsem svou adresu špatně, protože ji nepíšu ručně, mám na to makro. Navíc ji na té strance vidím a je správně. Zavolal bych na linku nebo napsal na tam.je/forum, ale bojím se, že mi poradí restartovat modem (nebo ještě lépe ho uvést do továrního nastavení). Kdyby na té stránce aspoň byla nějaká možnost nechat si mail poslat znovu, ale kdepak.
Ještě se pokusím dostat do přehrávání Vodafone TV, nevím jestli to půjdebez samoobsluhy. Každopádně už se těším na chybu 1807 (mám dva monitory)..
Sorry za doublepost, chtěl jsem ještě přidat další informace, ale zdejší systém mi to zakázal, že už ten post není možné editovat. Tak holt musím založit nový. A přibydou další, jak budu zkoušet další věci. 😀 Ať to kdyžtak někdo z adminů spojí do jednoho.
Edit: ještě jsem se pokusil přihlásit podle údajů z jiné SMS, kde se píše: "Vase heslo k hlavnimu zakaznickemu uctu 1111111111 je 222222. Pouzivejte ho pro vstup do samoobsluhy Muj Vodafone". Když jsem to zkusil, odpověď byla, že daná kombinace údajů není platná 🤣 Nakonec se mi podařilo se do samoobsluhy dostat podle čísla plátce, tam kupodivu to heslo fungovalo. Ještě zkusím nastavit to přihlášení e-mailem odsud, uvidíme, dám vědět, jak to dopadlo.
Aha, tak ono se to merguje automaticky, tak to pak jo 👍
Tak kdepak, ani ze samoobsluhy žádný email nepřišel. Místo toho mi ale přišlo (ještě dřív než jsem zkusil zapnout to přihlašování emailem) tohle: "na zakaznickem uctu cislo 11111111 byl odstranen pristup Administrator. V pripade odstraneni administratorskeho pristupu s nim byly take zruseny vsechny pristupy, ktere administrator udelil". Koho jsem naštval, že mi vzal administratorský přístup?
Hmm, tak Vodafone TV mile překvapila. Žádná chyba, přehrává jak má, obraz slušný, jen sem tam se u některých HD kanálů na vteřinku zasekne, ale nic hrozného. 👍