Jump to content

marena

User
  • Posts

    460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

marena last won the day on January 5

marena had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Mladá Boleslav

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marena's Achievements

Level 10

Level 10 (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

66

Reputation

  1. Nedivím se, že vám to vadí. Např. takhle to vypadá u slušného providera (síť Vodafonu mám jen pro ženu a děti, já jedu přes lokálního providera): To je docela rozdíl, Ze? Ale i na Vodafonu mám vysledky lepší než vy:
  2. Parádní přehled, díky! To by zasloužilo samostatný topic a připnutý. Ale proč v seznamu chybí nejčastější chyba - WT1807?
  3. Já mám nastavený režim vysoké úspory energie. Teď jsem na vypnutý box sáhl a pořádně hřeje, má nejmíň 50°C. Takže evidentně dost žere i v tomhle módu. Vzhledem k ceně elektřiny a faktu, že z 90 % sleduji TV přes PC, to odpojím od napájení. Zkoušel jsem to zapnutí a zvuk tam je, ale je to krátké nijak moc rušivé...
  4. To nechápu. Já když si na STB otevřu EPG (zeleným tlačítkem), tak tam mám programy srovnané správně, tak jak jsem si je seřadil.
  5. Přetáčení na Primě?
  6. Poslední informace byla, že takhle jim to připadá v pořádku a letos už žádné změny dělat nebudou, protože se budou věnovat důležitějším věcem. Vypadá to, že u Vodafonu dělá jeden člověk úplně všechno a letos se holt zaměří na něco jiného.
  7. No vidíte, mně nepřijde ani ten mail.
  8. Jo, mně taky přišly oba maily a když jsem pak kliknul na tlačitko, otevřela se mi stránka pro přihlášení, vyplnil jsem adresu a heslo, abych se přihlásil, tak mi to napsalo: Když jsem zkusil přihlášení z hlavni stránky, napsalo mi to, že kombinace údajů email/heslo není správná. Přitom jsem při obou pátečních pokusech zadal stejné heslo a uložil ho do prohlížeče, takže zadané je určitě dobře. Zkusil jsem obnovu hesla. Napsali mi: Ale opět, stejně jako v pátek, žádný mail nepřišel. Asi musím počkat, počítám tak do čtvrtka. No prostě Vodafone - zdroj nekončící zábavy. To by mohl být nový slogan 🤣
  9. Jo, to jsem zaškrtnul taky, ale nečekám, že by s tím něco udělali nebo mě dokonce kontaktovali. Přes to číslo plátce to funguje, jen se pokaždé musím přepnout do toho druhého formuláře, protože bůhvíproč se z hlavního formuláře přes číslo plátce přihlásit nedá.
  10. No, co na to @Martin - Vodafone @Ondra - Vodafone@Veronika - Vodafone a spol? Poradíte něco Ivaně? Vysvětlíte jak jsou nastavené podmínky při závadě modemu? Tohle je přesně záležitost, se kterou jí my ostatní poradit nemůžeme.
  11. Jestli to budeš mít jako já, tak nepřijde...
  12. Bohužel jsem už byl převeden pod Vodafone TV. STB naštěstí funguje, dokonce v něm je i možnost seřazení programů. Hurá! To řazení jsem tedy ještě nezkoušel, uvidíme, jestli v něm nejsou nějaké háčky. Ovšem pokusil jsem se dostat do samoobsluhy Muj Vodafone. V SMS mi přišel odkaz na www.vodafone.cz/dokoncete-nove-nastaveni, šel jsem tam, vyplnil e-mail i heslo. Napsalo to "Na adresu xxxxxx@gmail.com jsme poslali instrukce k dokončení nastavení. Prosím, pokračujte do své e-mailové schránky. Na ověření máte 24 hodin, tak to raději neodkládejte.". Už je to skoro hodina a v mé schránce žádný mail není. A ano, koukal jsem i do spamu. A ne, nenapsal jsem svou adresu špatně, protože ji nepíšu ručně, mám na to makro. Navíc ji na té strance vidím a je správně. Zavolal bych na linku nebo napsal na tam.je/forum, ale bojím se, že mi poradí restartovat modem (nebo ještě lépe ho uvést do továrního nastavení). Kdyby na té stránce aspoň byla nějaká možnost nechat si mail poslat znovu, ale kdepak. Ještě se pokusím dostat do přehrávání Vodafone TV, nevím jestli to půjdebez samoobsluhy. Každopádně už se těším na chybu 1807 (mám dva monitory).. Sorry za doublepost, chtěl jsem ještě přidat další informace, ale zdejší systém mi to zakázal, že už ten post není možné editovat. Tak holt musím založit nový. A přibydou další, jak budu zkoušet další věci. 😀 Ať to kdyžtak někdo z adminů spojí do jednoho. Edit: ještě jsem se pokusil přihlásit podle údajů z jiné SMS, kde se píše: "Vase heslo k hlavnimu zakaznickemu uctu 1111111111 je 222222. Pouzivejte ho pro vstup do samoobsluhy Muj Vodafone". Když jsem to zkusil, odpověď byla, že daná kombinace údajů není platná 🤣 Nakonec se mi podařilo se do samoobsluhy dostat podle čísla plátce, tam kupodivu to heslo fungovalo. Ještě zkusím nastavit to přihlášení e-mailem odsud, uvidíme, dám vědět, jak to dopadlo. Aha, tak ono se to merguje automaticky, tak to pak jo 👍 Tak kdepak, ani ze samoobsluhy žádný email nepřišel. Místo toho mi ale přišlo (ještě dřív než jsem zkusil zapnout to přihlašování emailem) tohle: "na zakaznickem uctu cislo 11111111 byl odstranen pristup Administrator. V pripade odstraneni administratorskeho pristupu s nim byly take zruseny vsechny pristupy, ktere administrator udelil". Koho jsem naštval, že mi vzal administratorský přístup? Hmm, tak Vodafone TV mile překvapila. Žádná chyba, přehrává jak má, obraz slušný, jen sem tam se u některých HD kanálů na vteřinku zasekne, ale nic hrozného. 👍
  13. Protože Vodafone.
  14. Já myslím, že ten limit se týká jen zařízení, stahujících TV přes internet, ne? Kabelová zařízení lze používat čtyři najednou.
  15. Tady sis odpověděl sám. Kdyby uvedli skutečný plánovaný termín (odhaduji Q4/2023 u nejzákladnějších chyb) tak by odtud utekli všichni hned. Takhle bude hodně lidí doufat, že ve Vodafonu snad nemohou být takoví matláci, jak to vypadá a že ty základní problémy vyřeší rychle. A tak neodejdou hned a budou živit bláhovou naději, že vše bude brzo v pořádku. A tím pádem dál platit. A o to jediné jde.
×
×
  • Create New...